Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 200d in chinurile facerii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Haideti totusi sa revenim ontopic. Aici se prezinta MASINA. Masina deocamdata nu exista. Ma repet, asteptam poze cu lucrarea si eventual cu masina cand si-o termina chinurile...

    Sent from my ST18i using Tapatalk

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Zeus View Post
      Haideti totusi sa revenim ontopic. Aici se prezinta MASINA. Masina deocamdata nu exista. Ma repet, asteptam poze cu lucrarea si eventual cu masina cand si-o termina chinurile...
      Da, dar se prezinta un posibil istoric al masini . Mi se pare o nebunie ,dar cred ca aproape toti de pe aici avem cte ceva sarit, suntem pasionati si asta nu se discuta. Iti doresc succes si abia astept sa vad rezultatele, desi eu nu as fi facut asa ceva niciodata. Mi se pare ca e pacat de masina aceea care s-a dezmembrat si inca avea un potential ridicat. Respect.
      Last edited by Luxian; 06-11-2012, 21:30 PM.

      Comment


      • #18
        Zeus are dreptate, postezi masina reala, nu ce-am avut sau ce va fata purceaua, sau mutam discutia la off topic.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #19
          florin man:caroseria care s-a dezmembrat era putreda de rugina, asta e, n-avea nici un sens sa ma apuc s-o repar cu table aftermarket si sa pierd o gramada de timp si calitate.

          zeus si cutaresku: daca sunteti atat de stricti, prefer sa nu mai raspund decat scurt si la obiect, am sa postez poze si cateva mici update-uri. Incep sa cred ca aveti din start cate ceva anume cu cei nou veniti. Daca nu corespund tipologiei de useri pe care ii doriti pe forum, aveti tot dreptul sa va selectati "clientela" si sa ma dati afara prin orice mijloace.

          Eu am considerat de bun augur sa ma "apar" impotriva afirmatiilor referitoare la jante mai mari si sa impartasesc cate ceva din experienta mea in acest domeniu, ca la urma urmei, asta e scopul unui forum. Intr-adevar, am facut putin off-topic, prin cele 3-4-5 posturi ale mele. Dar daca e atat de stransa cureaua n-am sa mai indraznesc sa calc pe alaturi si voi fi mai searbad in afirmatii, sa-mi fie cu iertare. N-am considerat ca acest topic este atat de supus unor reguli precum sunt cele de la bursa. Si in plus, abia am cateva zile de cand am postat si am dus coaja la remat, era asa de urgent si imperios necesar sa ma duc inapoi la garaj si sa uploadez poza cu cealalta masina a doua zi? Sau nu ma credeti pe cuvant 4-5 zile pana in weekend?
          forumist tacut

          Comment


          • #20
            Strictetea nu s-a aplicat aici, desi ar fi avut loc (majuscule ignorate). Daca exista o strictete este aceea care deriva din regulile casei si ale bunului simt.
            Noii membri sunt bineveniti, ca d-aia-i forum.
            De raspuns scurt si la obiect n-ai cui: fiind un topic de prezentare a propriului junghi, tu esti cel care prezinti ce vrei si cum vrei.
            Tot n-am inteles inca ce prezinti: 124-ul alb, disparut, sau alta masina?
            Take your time, nu-i nimeni crispat, insa daca e topic de "My car", asa sa fie.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Pai sincer, avand in vedere ca postez cam mult de-odata, tocmai pentru ca nu suport stilul generatiei messenger imi scapa cate-o propozitie fara majuscula.

              Junghiul meu a fost cel alb pe care l-am dezmembrat in urma unei viitoare recarosari cu cea cu acte de spania pe care inca nu am avut timp sa o pozez, dupa o saptamana de munca de egiptean n-am mai avut putere sa mai stau si la pozat. Am prezentat pe scurt povestea celei albe, urman ca "noua" masina sa aiba povestea scrisa aici pas cu pas. Mie unul mi s-a parut ca am fost suficient de clar, dar nu-i nimic, toate detaliile se vor lamuri pe parcurs.

              Sper ca toata lumea e linistita si lamurita, nu am nici o intentie sa starnesc valuri, din contra, sunt un om linistit care nu se baga unde nu-i fierbe oala, tace, asculta, citeste si apoi posteaza in cunostinta de cauza (de unde si semnatura mea) in schimb nu suport sa fiu "intepat" pe nedrept. De asta cred ca m-am simtit putin deranjat dar nu-i nimic, avem timp sa ne cunoastem, fiecare are personalitatea lui si stilul caracteristic de a posta, uneori realitatea difera complet de textul scris aici

              Gata, fara alte chestii inutile, in weekend vin poze si sper si update-uri, doamne-ajuta sa mai am putere de munca dupa servici, trebuie sa dau jos 2,6-ul si cutia automata de pe cea de spania.
              forumist tacut

              Comment


              • #22
                Nu te-a intepat nimeni. Eu personal abia astept sa vad lucrarea in desfasurare, de aceea totusi cred ca merita sa-ti faci timp si de poze si explicatii ale diverselor etape ale lucrarii. Sincer cred ca va fi un topic foarte interesant si util celor care se gandesc la o recarosare si nu stiu ce implica.
                De aceea cu cat iti vei pastra topicul mai curat, cu atat mai folositor ar fi.
                Daca te lansezi in povesti despre golful detinut candva si rotile care au existat si ele candva sau masina care a fost alba dar nu mai e deloc, lumea nu va pricepe nimic. Am avut senzatia ca totul era la trecut si de fapt se discuta aprins despre niste fiare care acum, concret, nu mai exista de fapt.
                Iti doresc succes in proiectul tau!

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #23
                  Si-am revenit in forta. Sambata asta daca n-am fost de servici la Mercedes, am lucrat la Mercedes

                  A fost o zi destul de prolifica, de dimineata pana seara am dezechipat complet interiorul, am schimbat portbagajul, am spalat masina de nota 9-9.50 pe dedesubt, sa nu inghit o gramada de praf cand o demontez si o remontez, si am mai dat jos si motorul cu cutia automata, etichetand fiecare cablu electric sau furtun de vacuum care l-am scos.

                  Am sa postez cateva poze, urmand ca sambata viitoare sa fac o curatenie generala in garaj si sa vad ce piese tin, ce piese arunc, ce duc la fier vechi, si ulterior sa spal iarasi mult mai bine caroseria si sa ma apuc de "chelit" compartimentul motor pana la tabla.

                  Am ceva sudura de facut si vreau sa lipsesc si un material fonoabsorbant pe contraaripi, daca aveti idei, sunt binevenite.

                  Am constatat ca am un petec cam cat o jumatate de coala A4 de pus pe contraaripa, fix pe imbinarea unde se sudeaza de oala de la amortizor, mai precis sub vasul de expansiune. Atata rugina are, sper sa nu mai gasesc nimic surpriza.
                  Attached Files
                  forumist tacut

                  Comment


                  • #24
                    Ca sa nu se creeze confuzii, precizez ca asta albastra e cea de-a doua masina, respectiv cea care va fi "recarosata" si va primi 2.0 d-ul.
                    Last edited by cutaresku; 06-18-2012, 21:36 PM.
                    forumist tacut

                    Comment


                    • #25
                      Noutati mari nu am, vineri si sambata am tras ca un nebun, am facut ordine si disciplina in garaj, precum si o scurta inventariere a pieselor ramase de montat pe cea albastra. Acum masina sta in garaj, asteptand interventia chirurgicala de tinichigerie la aripa interioara dreapta fata.
                      forumist tacut

                      Comment


                      • #26
                        Pai si care sunt costurile unei recarosari?masina noua trebuie sa aiba acelasi an cu cea veche?care sunt conditiile?ca am gasit si eu un 200d din 1985 la un pret super de 400 eur,masina e praf la tabla,dar motorul e fenomenal...ma intereseaza sa iau una din germania,in stare impecabila si sa o fac cu numere de RO ...sa ne zici si noua ce implica recarosarea,cat timp?cati bani?cati nervi?

                        Comment


                        • #27
                          In primul rand mergi cu cele doiua masini la RAR, ei verifica daca se poate recarosa una cu alta, in principiu masina "noua" trebuie sa fie macar acelasi an, daca nu mai noua decat cea gata inmatriculata.

                          Apoi ai nevoie de o hartie de la un service autorizat sa schimbe caroseria marca masinii tale. Evident, acea hartie costa ceva banuti, chiar daca-ti montezi tu totul acasa. Sunt necesare actele de posesie a masinii "noi" apoi platesti o taxa de recarosare, ma rog, impropriu spus, se cheama taxa de mentiuni in CIV, si din nou identificare, itp si cursul normal al unei inmatriculari de la zero pe caroseria nou montata.

                          Ca bani, am calculat undeva in jur de 2000-2500 de ron. Ca timp.. cat de repede poti, pe mine nu ma intereseaza ca timp pt ca vreau s-o fac asa ca la carte pe a mea.

                          Ca si nervi.. multi in draci, plus ca trebuie sa-ti si placa asa ceva. Daca o faci tu, daca duci masinile in service si versi acolo o caruta de bani.. e alta poveste.

                          De asemenea e important daca masinile sunt amandoua acelasi motor si acelasi combustibil, in cazul meu sunt obligat prin lege sa pastrez aceeasi transmisie si sistem de franare si sa imi verifice mai amanuntit instalatia electrica intrucat eu trec din benzina in diesel. Dar sa fim seriosi, cine crapa cutia in 2 sa vada daca s-au respectat aceleasi rapoarte? Franele si grupul spate sa zicem ca se observa dupa cod, sau "la ochi".

                          Oricum, multumita RAR Iasi, o sa am parte de un ITP la sange cum se zice Prin alte judete, posibil sa fie mai frumos.
                          forumist tacut

                          Comment


                          • #28
                            Din cate stiu eu trebuie sa fie neaparat un an mai noua masina. Aceeasi culoare si aceeasi motorizare.
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #29
                              Nu neaparat, acelasi an sau mai noua e in regula. Nici culoarea sau motorul nu are importanta. Cel putin asa a fost cand am facut eu recarosarea.
                              dark days are coming...
                              http://www.youtube.com/watch?v=M-RP9...eature=related

                              Comment


                              • #30
                                asa e, poate fi acelasi an, oricare culoare, oricare motor, ba chiar din cate am inteles poate diferi si tipul caroseriei, de ex din berlina in break sau coupe.. dar nu bag mana in foc 100% pentru asta.

                                Despre al meu, am lucrat "la blana" cum se zice, am dat gata tapiseria pe cupola, am reconditionat trapa, am montat mochetele, bordul, consola centrala si tapiseria pe stalpi.. mai am nevoie de ceva elemente si sa retapisez scaunele si fetele de portiere. In curand va fi tot interiorul negru, exact cum mi-am dorit.. O sa postez in curand poze, nu se vede mare lucru, dar credeti-ma ca e munca multa migaloasa rau, ca toate clemele, prinderile si toate elementele sa se aseze bine, si fara sa scoata zgomote de scartait sau trancanit, tipic masinilor de romania. Ca exemplu, mi-a luat numai trapa cca 4 ore sa montez tapiseria noua pe ea, sa o fac bucati, sa o montez si sa o reglez iarasi in pozitia ei. E o lucrare pe care sincer, prefer sa n-o mai fac a doua oara in viata mea
                                forumist tacut

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF