Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 200d in chinurile facerii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sper sa iti reuseasca ce ti-ai propus...eu am pierdut 200d ul,mi-l dadea la 20 mil,dar s-a razgandit,asa ca...nu mai am ce-i face!

    Comment


    • #32
      Te apreciez si daca eram in Iasi mi-as fii dorit sa te ajut pas cu pas la masina pe care ti-o doresti.Si eu sunt innebunit dupa w124.Mult succes si sa ne tii la curent cu informatii si poze.

      Comment


      • #33
        E putin cam dificil la mine ca lucrez numai in weekend cat de mult pot.. incet incet termin cu piesele care le am si am nevoie de bani pentru celelalte sau pentru alte upgrade-uri...
        Ma cam deranjeaza chestiile astea pentru ca ma tot blochez in diferite etape si nu pot sa continui ordonat.

        Spre exemplu, m-am blocat in faza cu interiorul. Imi trebuie parasolare negre in stare foarte buna, imi mai trebuie niste grile de aerisire prin bord, ceasurile de bord, sa retapisez scaunele si fetele de portiere. Ma vad nevoit sa trec la alta parte a masinii unde sa lucrez, probabil sa ma blochez si acolo si tot asa.
        forumist tacut

        Comment


        • #34
          Eu zic ca iti vei indeplini visul.Stiu ca este greu dar cu rabdare vei trece peste toate.Succes.Nu mai am nicio piesa de w124 acasa ca iti donam cu cea mai mare placere.

          Comment


          • #35
            N-am mai postat demult pt ca n-am reusit sa fac poze cu ce am mai avansat. Ce e drept, nu se va observa mare lucru din ele, dar piesele sunt montate, si treaba se misca incet si sigur

            Avem cupola neagra, trapa complet functionala neagra, bordul montat, consola centrala, mochetele,stalpii cu centurile fata, parbrizul dat jos, saptamana viitoare trebuie sa apara si parasolarele negre, sa rezolv si cu manerele de pe cupola sa le fac negre.

            La partea de exterior am inlocuit 3 din 4 portiere, le-am pus pe cele care le aveam de rezerva pentru ca erau drepte, a trebuit apoi sa mut toate geamurile de pe portierele vechi pentru ca erau cu tenta verzuie si n-am vrut sa le las pe cele albe, luneta masinii fiind pe tenta de verde. Ma intreb daca exista si parbriz verzui

            Am mai inlocuit si macaralele fata electrice cu manuale, pe spate o macara era stricata, le-am inlocuit pe amandoua, am gresat mecanismele, apoi m-am apucat de inlocuit manerele exterioare ptr ca am vrut cu dunga nichelata. O gramada de treaba, pana am aliniat la lufturi toate portierele si aripa stanga fata s-au facut 13 ore de munca in total fara pauza. Noroc mare ca am lucrat noaptea, desi spre dimineata pe la 9-10 deja incepeam sa ma simt ca un peste pe uscat.

            Astazi am reusit sa fac ceva curatenie in compartimentul motor, am dat jos cam tot ce nu aveam nevoie, incep sa ma gandesc serios sa renunt si la ABS. Asta inseamna sa ma bag si in pompa de frana si conducte...nu prea mai am curaj. Am descoperit si ceva rugina la oala de la amortizorul dreapta fata, am lasat special liber si n-am pus aripa pe partea aia, ca sa pot lucra in voie. Probabil peste 2 saptamani de-acu.

            Am o gramada de fire de la instalatia electrica de benzinar, si ma cam strange in spate gandul ca va trebui la un moment dat sa fac si acolo curatenie

            Dar, colac peste pupaza (n-am inteles niciodata expresia asta), masina parca parca incepe sa prinda forma. Parca incep sa am multumirea ca se vede ce lucrez la ea. Pacat ca in curand vor stagna lucrarile din lipsa banilor toti gramada, sau a pieselor mai greu de gasit ( ca mai caut si acu' in caru' cu fan uneori)



            Va solicit cu ocazia asta putin ajutorul. Tetierele mele vacuumatice pe spate au ramas in pozitia ridicat. Evident, nu am motorul pe masina ca sa ma pot juca la ele. Eu vreau sa dau jos placa aia de sub ele ca e albastra si vreau s-o tapisez in negru. Aveti vreunul idee cum se desfac tetierele sa le scot de-acolo? Ca tot din cauza asta nu pot monta nici tapiseria pe stalpii laterali spate, ca aia vin la final, dupa placa de sub luneta Multumesc anticipat pentru ajutor.
            Last edited by pui de drac; 08-05-2012, 02:02 AM.
            forumist tacut

            Comment


            • #36
              Ma bucur mult ca te tii de treaba si astept cu nerabdare poze.Bafta!

              Comment


              • #37
                Si acum, sa ma chinui cu niste poze sa le urc, cu starea actuala. Mai adaug si vreo doua din ultima luna, pe sarite asa cu diferite etape. Am multe poze, dar nu are sens sa le urc pe toate, la urma urmei, aspectul final conteaza.

                In realitate, negrul din interior este mult mai negru, aparatul fiind cam ciudat in reglaje ale luminozitatii si ba ies gri, ba ies murdare portiunile negre.

                Arcurile fata originale le-am dat jos, urmeaza sa le pun pe cele sport, garda la sol pe fata fiind cu 30-35 mm mai inalta decat cum arata in poze acum, dar nu mai mult. Am dat jos arcurile pt ca am vrut sa vad daca si cand ating aripile in cauciuc, acum sprijinindu-se pe tampoanele de pe tija amortizorului. Cand o sa le montez pe cele sport se va mai ridica de fata, iar cu ajutorul tampoanelor de capat de cursa de pe tija amortizorului am sa "reglez" punctul mort superior ca sa zic asa, astfel incat sa nu ajunga mai aproape roata de aripa decat acum. Pe spate inca mai am de testat, dar deocamdata portbagajul e plin de piese si n-am nici cel mai mic interes sa-mi bat capul acum.
                Attached Files
                forumist tacut

                Comment


                • #38
                  Incepe sa prinda forma!Pacat ca nu poti sa o finalizezi mai repede...oricum eu iti spun spor la lucru si sa ne tii la curent cu evolutia lucrarilor!

                  Comment


                  • #39
                    si eu sunt in chinurile facerii unuio w124 200d

                    Originally posted by pui de drac View Post
                    asa e, poate fi acelasi an, oricare culoare, oricare motor, ba chiar din cate am inteles poate diferi si tipul caroseriei, de ex din berlina in break sau coupe.. dar nu bag mana in foc 100% pentru asta.

                    Despre al meu, am lucrat "la blana" cum se zice, am dat gata tapiseria pe cupola, am reconditionat trapa, am montat mochetele, bordul, consola centrala si tapiseria pe stalpi.. mai am nevoie de ceva elemente si sa retapisez scaunele si fetele de portiere. In curand va fi tot interiorul negru, exact cum mi-am dorit.. O sa postez in curand poze, nu se vede mare lucru, dar credeti-ma ca e munca multa migaloasa rau, ca toate clemele, prinderile si toate elementele sa se aseze bine, si fara sa scoata zgomote de scartait sau trancanit, tipic masinilor de romania. Ca exemplu, mi-a luat numai trapa cca 4 ore sa montez tapiseria noua pe ea, sa o fac bucati, sa o montez si sa o reglez iarasi in pozitia ei. E o lucrare pe care sincer, prefer sa n-o mai fac a doua oara in viata mea
                    Si eu fac un 200d w124 acum . Voi posta poze cu produsul final. Pana atunci ma rezum la faptul ca lucrez din greu sa o scot mai smechera ca "ultradotatata". Vom vedea produsul final pe care il voi prezenta personal pe acest forum.

                    Comment


                    • #40
                      Spor la treaba, la mine e cumva un 2 in 1, recarosare combinat cu un soi de restaurare/personalizare.
                      forumist tacut

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by pui de drac View Post

                        Va solicit cu ocazia asta putin ajutorul. Tetierele mele vacuumatice pe spate au ramas in pozitia ridicat. Evident, nu am motorul pe masina ca sa ma pot juca la ele. Eu vreau sa dau jos placa aia de sub ele ca e albastra si vreau s-o tapisez in negru. Aveti vreunul idee cum se desfac tetierele sa le scot de-acolo? Ca tot din cauza asta nu pot monta nici tapiseria pe stalpii laterali spate, ca aia vin la final, dupa placa de sub luneta Multumesc anticipat pentru ajutor.
                        Daca n-ai dat jos de pe masina conductele ce duc de la electroventil(se afla sub bancheta spate, partea stanga) spre tetiere, scoate conductele si sufla puternic in ele. Tetierele vor cadea.

                        Originally posted by Vlpre View Post
                        Si eu fac un 200d w124 acum . Voi posta poze cu produsul final. Pana atunci ma rezum la faptul ca lucrez din greu sa o scot mai smechera ca "ultradotatata". Vom vedea produsul final pe care il voi prezenta personal pe acest forum.
                        Mult succes!

                        Comment


                        • #42
                          @nistor : Vor cadea in sensul ca se vor rabata? Ca pe mine ma intereseaza sa le scot de tot de-acolo, sa pot scoate placa de sub ele.
                          forumist tacut

                          Comment


                          • #43
                            Da, se vor rabata(eu asta intelesesem ca vrei, am citit pe fuga textul tau ).

                            Daca vrei sa le dai jos de tot, cred ca prin portbagaj trebuie sa faci asta. Acolo am vazut tot felul de angrenaje si sisteme, insa nu stiu exact sa-ti zic ce si cum, eu nu le-am dat jos de tot.

                            Comment


                            • #44
                              Le rezolv eu, de saptamana viitoare intru in concediu si o sa reusesc sa fac mai multe pe la ea, pana raman cu nevoia de piese care trebuie cumparate cu bani pe care n-o sa-i am
                              forumist tacut

                              Comment


                              • #45
                                Gata,am revenit, mai tarziu,dar mai bine decat niciodata.

                                Pentru cei care au crezut ca nu mai misc nimic in front, v-ati inselat. Am adunat o luna jumate bani si am reusit sa imi tapisez scaunele. Am dat aproape 10 mil cu tot cu drum, va atasez si poze cu ele inainte si dupa.

                                Din lipsa de timp si trebuie sa recunosc si ceva chef, n-am avansat prea tare cu lucrarile, am preferat sa muncesc mai calm si mai linistit la interior pentru ca e destul de migalos. In principiu am facut maratoane de weekend, de vineri dup-amiaza pana duminica dimineata, uneori si duminica dup-amiaza, fara intrerupere. Traiasca prietenul meu bun, energizantul Burn la doza mare. Cu doua doze muncesc la blana, fara probleme. Am sudat cate doua traverse peste sistemul de glisare al scaunelor originale pentru a prinde scaunele modificate.

                                Pozitia la volan e aproape aceeasi, putin mai inalta cu cca 2 cm cat avea profilul patrat, dar nu consider un dezavantaj. Oricum sezutul scaunelor e putin mai inclinat spre spate, deci practic stau putin mai alungit in ele. Cu ocazia asta am reusit si am reparat si reglajul pe inaltime al scaunului de la sofer, o gramada de munca la el.

                                Am reusit si am tapisat si fetele la portiere, si am imbracat si manerele de pe cupola. Sunt fan interioare negre asa ca n-am putut sa ma abtin. Mai am de imbracat tetierele care vor fi toate patru cu gaura (sper saptamana asta) si placa din spatele banchetei cu difuzoarele si cam gata cu interiorul de facut in negru.

                                Din pacate voi renunta la rabatarea lor vacuumatica,ma rog, vorba vine renuntat, pentru ca noile tetiere cu gaura sunt mai mari si nu incap in decupajul din placa aia din spate, se vor rabata, dar nu complet. Presupun ca am sa le tin mereu pe ridicat, sper sa nu ma incurce prea mult la vizibilitate, imi pun sperantele in gaura

                                Am nevoie insa de ornamentele de lemn de pe portiere in alt model. Nu stiu cum se cheama modelul pe care il am, dar am atasat o poza cu cel de la bord, care are dungi orizontale, daca nu ma insel, zebrano se cheama.

                                Daca se ofera cineva pentru schimb, sau donat..ale mele toate patru sunt fara crapaturi, primesc si cu crapaturi in lac, oricum le restaurez pe toate.

                                Per total sunt foarte multumit de cum a iesit, am muncit o gramada(cel putin asa consider) si in sfarsit se vede ceva frumos (dupa gusturile mele) pe masina. Mai trebuie sa curat bine totul la final pentru ca s-a cam prafuit de cand tot lucrez pe bucati.

                                Sunt convins ca vor sari cativa sa ma judece ca n-am mers pe tapiseria originala de piele, dar am preferat sa fac ceva original decat sa-l aduc la stadiul de full options. As fi preferat un material mat, si mai putin texturat asa in "buburuze" dar asta a fost singurul disponibil..si prea multi bani n-am avut. Bineinteles, le puteam face de 1000 de ori mai bune, dar de la 600-800 de euro in sus.
                                Attached Files
                                forumist tacut

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF