Salutari tuturor.
In sfarsit am gasit putin timp (la 4 jumatate dimineata) sa ma prezint, de fapt nu pe mine, mai precis masina, ca ea ma caracterizeaza.
povestea e lunga, dar pe scurt : un 124 alb 200d luat de pe internet din timisoara, cu interior rosu-visiniu de pe un 250d taxi, un fel de piele-musama groaznica, o caruta de bani, 2600 de euri mai precis, asta e, mi s-a pus pata pe unul albastru superb, s-a vandut, am luat foc si am inceput sa scormonesc dupa altul, pe asta l-am gasit atunci, asa a fost sa fie, nu mai are sens sa discutam detalii.
De ce 200d? pentru impozit, evident, si pentru ca as fi luat un 250d pentru o mica diferenta de consum si ceva mai multa putere, dar nu accept ideea sa dau o luna de zile de munca la stat. De 300d nici nu se pune in discutie
Initial am vrut sa iau unul si sa-l dichisesc putin pe ici pe colo. L-am cumparat oarecum cu ochii inchisi, bine, cunostinte de mecanica am suficiente, aveam si mai multi bani, dar motorul suna bine, articulatia nu scotea nici un zgomot, era doar o masina mai putin intretinuta. Pana am ajuns de la Timisoara la Iasi deja am inceput sa ii gasesc gauri de rugina, mici detalii mecanice si estetice de reparat pe la ea, si intr-o saptamana deja m-am razgandit, vreau sa-l fac BETON. Daca stiam ca o sa-l recarosez, cautam unul praf la 1000 de euro si porneam de-acolo, dar de-acum..
Si asa a inceput distractia, cumparat jante, cauciucuri, portiere si portbagaj, capota, trapa, supensie sport.. vreo mie de euro adunati in plus.
Mult mai distractiv este ca de vreo luna am reusit sa iau inca un 124 fara acte, un 260 automat pentru recarosare dar partial descompletat.Asa am dat degeaba banii pe portiere si alte table, dar de-acum... asta e. Si cand zic recarosare nu ma refer doar la schimbat motor si acte... ptr ca ii schimb si interiorul cu unul negru complet, o cutie in 5, a mea fiind in 4, alt grup, alte scaune, retapitare si o gramada de alte detalii care nu ma lasa sa dorm noaptea si nici sa mananc prea mult. Daca as putea face economie de bani si prin lipsa de oxigen, as face-o si pe aia.Daca tot am intrat in hora, de-acum tre' sa joc. Alta masina nu-mi mai cumpar in viata asta.
Am cateva poze cu cea alba, in momentul de fata caroseria fiind chelita pana la ultimul surub, urmand ca maine, adica azi, peste cateva ore sa isi faca ultimul drum la fier. L-am mai si foliat ca sa fie albastru in acte,desi acum nu mai conteaza ca trebuie sa le schimb oricum.
Am un garaj plin cu piesele provenite din 2 masini demontate plus celelalte piese de rezerva. O gramada de treaba si putin timp si bani.
De mentionat ca sunt foarte calm cand ma urc la volanul lui, nu ma scoate nici dracu din lene (de-aici ma gandesc sa pastrez automata pentru el, dar mi-e ca n-o sa mai plec de la semafor cu jante pe 17 si 2.0d, ca si-asa cu manuala plec ultimul) Nu pot spune ca a fost dragoste la prima vedere, dar m-am indragostit in cateva ore si nici prin cap nu-mi trece s-o vand vreodata, imi vine absolut ca o manusa din toate punctele de vedere, chiar daca am doar 1,67 m inaltime
Am ramas si sunt in continuare impresionat si uimit de solutiile tehnice facute sa te tina o viata si de cat de practic a fost construita , cu gandul si la operatiunile de service pe viitor. Am bucse originale fata-spate, umflate, crapate, imbatranite, dar nu bate nici una din ele. Am ramas uimit.
Am scris cam mult, mai las si pentru alte postari pe parcursul genezei.
p.s.: vor ramane multe piese de donat si unele de vandut dar mai spre sfarsit dupa ce termin de inventariat totul si decid ce pastrez pentru rezerva si ce nu am nevoie.
DSC00910.jpg
DSC00916.jpg
DSC00908.jpg
IMG_4090.jpg
IMG_4138.jpg
IMG_4139.jpg
545575_451026258258394_770226362_n.jpg
In sfarsit am gasit putin timp (la 4 jumatate dimineata) sa ma prezint, de fapt nu pe mine, mai precis masina, ca ea ma caracterizeaza.
povestea e lunga, dar pe scurt : un 124 alb 200d luat de pe internet din timisoara, cu interior rosu-visiniu de pe un 250d taxi, un fel de piele-musama groaznica, o caruta de bani, 2600 de euri mai precis, asta e, mi s-a pus pata pe unul albastru superb, s-a vandut, am luat foc si am inceput sa scormonesc dupa altul, pe asta l-am gasit atunci, asa a fost sa fie, nu mai are sens sa discutam detalii.
De ce 200d? pentru impozit, evident, si pentru ca as fi luat un 250d pentru o mica diferenta de consum si ceva mai multa putere, dar nu accept ideea sa dau o luna de zile de munca la stat. De 300d nici nu se pune in discutie

Initial am vrut sa iau unul si sa-l dichisesc putin pe ici pe colo. L-am cumparat oarecum cu ochii inchisi, bine, cunostinte de mecanica am suficiente, aveam si mai multi bani, dar motorul suna bine, articulatia nu scotea nici un zgomot, era doar o masina mai putin intretinuta. Pana am ajuns de la Timisoara la Iasi deja am inceput sa ii gasesc gauri de rugina, mici detalii mecanice si estetice de reparat pe la ea, si intr-o saptamana deja m-am razgandit, vreau sa-l fac BETON. Daca stiam ca o sa-l recarosez, cautam unul praf la 1000 de euro si porneam de-acolo, dar de-acum..
Si asa a inceput distractia, cumparat jante, cauciucuri, portiere si portbagaj, capota, trapa, supensie sport.. vreo mie de euro adunati in plus.
Mult mai distractiv este ca de vreo luna am reusit sa iau inca un 124 fara acte, un 260 automat pentru recarosare dar partial descompletat.Asa am dat degeaba banii pe portiere si alte table, dar de-acum... asta e. Si cand zic recarosare nu ma refer doar la schimbat motor si acte... ptr ca ii schimb si interiorul cu unul negru complet, o cutie in 5, a mea fiind in 4, alt grup, alte scaune, retapitare si o gramada de alte detalii care nu ma lasa sa dorm noaptea si nici sa mananc prea mult. Daca as putea face economie de bani si prin lipsa de oxigen, as face-o si pe aia.Daca tot am intrat in hora, de-acum tre' sa joc. Alta masina nu-mi mai cumpar in viata asta.
Am cateva poze cu cea alba, in momentul de fata caroseria fiind chelita pana la ultimul surub, urmand ca maine, adica azi, peste cateva ore sa isi faca ultimul drum la fier. L-am mai si foliat ca sa fie albastru in acte,desi acum nu mai conteaza ca trebuie sa le schimb oricum.
Am un garaj plin cu piesele provenite din 2 masini demontate plus celelalte piese de rezerva. O gramada de treaba si putin timp si bani.
De mentionat ca sunt foarte calm cand ma urc la volanul lui, nu ma scoate nici dracu din lene (de-aici ma gandesc sa pastrez automata pentru el, dar mi-e ca n-o sa mai plec de la semafor cu jante pe 17 si 2.0d, ca si-asa cu manuala plec ultimul) Nu pot spune ca a fost dragoste la prima vedere, dar m-am indragostit in cateva ore si nici prin cap nu-mi trece s-o vand vreodata, imi vine absolut ca o manusa din toate punctele de vedere, chiar daca am doar 1,67 m inaltime

Am ramas si sunt in continuare impresionat si uimit de solutiile tehnice facute sa te tina o viata si de cat de practic a fost construita , cu gandul si la operatiunile de service pe viitor. Am bucse originale fata-spate, umflate, crapate, imbatranite, dar nu bate nici una din ele. Am ramas uimit.
Am scris cam mult, mai las si pentru alte postari pe parcursul genezei.
p.s.: vor ramane multe piese de donat si unele de vandut dar mai spre sfarsit dupa ce termin de inventariat totul si decid ce pastrez pentru rezerva si ce nu am nevoie.
DSC00910.jpg
DSC00916.jpg
DSC00908.jpg
IMG_4090.jpg
IMG_4138.jpg
IMG_4139.jpg
545575_451026258258394_770226362_n.jpg
Comment