Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 200d in chinurile facerii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W124 200d in chinurile facerii

    Salutari tuturor.

    In sfarsit am gasit putin timp (la 4 jumatate dimineata) sa ma prezint, de fapt nu pe mine, mai precis masina, ca ea ma caracterizeaza.

    povestea e lunga, dar pe scurt : un 124 alb 200d luat de pe internet din timisoara, cu interior rosu-visiniu de pe un 250d taxi, un fel de piele-musama groaznica, o caruta de bani, 2600 de euri mai precis, asta e, mi s-a pus pata pe unul albastru superb, s-a vandut, am luat foc si am inceput sa scormonesc dupa altul, pe asta l-am gasit atunci, asa a fost sa fie, nu mai are sens sa discutam detalii.

    De ce 200d? pentru impozit, evident, si pentru ca as fi luat un 250d pentru o mica diferenta de consum si ceva mai multa putere, dar nu accept ideea sa dau o luna de zile de munca la stat. De 300d nici nu se pune in discutie

    Initial am vrut sa iau unul si sa-l dichisesc putin pe ici pe colo. L-am cumparat oarecum cu ochii inchisi, bine, cunostinte de mecanica am suficiente, aveam si mai multi bani, dar motorul suna bine, articulatia nu scotea nici un zgomot, era doar o masina mai putin intretinuta. Pana am ajuns de la Timisoara la Iasi deja am inceput sa ii gasesc gauri de rugina, mici detalii mecanice si estetice de reparat pe la ea, si intr-o saptamana deja m-am razgandit, vreau sa-l fac BETON. Daca stiam ca o sa-l recarosez, cautam unul praf la 1000 de euro si porneam de-acolo, dar de-acum..

    Si asa a inceput distractia, cumparat jante, cauciucuri, portiere si portbagaj, capota, trapa, supensie sport.. vreo mie de euro adunati in plus.

    Mult mai distractiv este ca de vreo luna am reusit sa iau inca un 124 fara acte, un 260 automat pentru recarosare dar partial descompletat.Asa am dat degeaba banii pe portiere si alte table, dar de-acum... asta e. Si cand zic recarosare nu ma refer doar la schimbat motor si acte... ptr ca ii schimb si interiorul cu unul negru complet, o cutie in 5, a mea fiind in 4, alt grup, alte scaune, retapitare si o gramada de alte detalii care nu ma lasa sa dorm noaptea si nici sa mananc prea mult. Daca as putea face economie de bani si prin lipsa de oxigen, as face-o si pe aia.Daca tot am intrat in hora, de-acum tre' sa joc. Alta masina nu-mi mai cumpar in viata asta.

    Am cateva poze cu cea alba, in momentul de fata caroseria fiind chelita pana la ultimul surub, urmand ca maine, adica azi, peste cateva ore sa isi faca ultimul drum la fier. L-am mai si foliat ca sa fie albastru in acte,desi acum nu mai conteaza ca trebuie sa le schimb oricum.

    Am un garaj plin cu piesele provenite din 2 masini demontate plus celelalte piese de rezerva. O gramada de treaba si putin timp si bani.

    De mentionat ca sunt foarte calm cand ma urc la volanul lui, nu ma scoate nici dracu din lene (de-aici ma gandesc sa pastrez automata pentru el, dar mi-e ca n-o sa mai plec de la semafor cu jante pe 17 si 2.0d, ca si-asa cu manuala plec ultimul) Nu pot spune ca a fost dragoste la prima vedere, dar m-am indragostit in cateva ore si nici prin cap nu-mi trece s-o vand vreodata, imi vine absolut ca o manusa din toate punctele de vedere, chiar daca am doar 1,67 m inaltime

    Am ramas si sunt in continuare impresionat si uimit de solutiile tehnice facute sa te tina o viata si de cat de practic a fost construita , cu gandul si la operatiunile de service pe viitor. Am bucse originale fata-spate, umflate, crapate, imbatranite, dar nu bate nici una din ele. Am ramas uimit.

    Am scris cam mult, mai las si pentru alte postari pe parcursul genezei.

    p.s.: vor ramane multe piese de donat si unele de vandut dar mai spre sfarsit dupa ce termin de inventariat totul si decid ce pastrez pentru rezerva si ce nu am nevoie.


    DSC00910.jpg

    DSC00916.jpg

    DSC00908.jpg

    IMG_4090.jpg

    IMG_4138.jpg

    IMG_4139.jpg

    545575_451026258258394_770226362_n.jpg
    forumist tacut

  • #2
    Sa o stapanesti fericit , sa speram ca nu ai facut o mare introducere ca peste o saptamana sa o vedem pe bursa auto.
    Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

    Comment


    • #3
      Doamne fereste sor3l, nici gand sa mai dau vreodata masina asta, la mine ramane, la cati bani am bagat pana acum, si cati bani o sa mai bag, nici prin cap nu-mi trece sa o mai vand vreodata. Vreau sa-mi fac o masina veche noua, cu cat mai multe dotari ale celor noi din ziua de azi. Si in plus.. ce sa mai vand de-acu? actele? )
      Multumesc de urare.

      Astazi, in ultimul ceas, cu un noroc chior, am gasit o platforma la timp cat sa ajung in ultimile 5 minute din programul celor de la Remat iasi sa le dau caroseria veche. Am curatat curtea alor mei, de-acum urmeaza numai poze din garaj )
      forumist tacut

      Comment


      • #4
        Iti urez succes si vreau sa-ti spun de pe acum ca ai mult de munca si faptul ca niciodata nu vei scoate banii pe ce ai investit. Asa am facut si eu cu o balena care a ajuns sa arate si sa functioneze foarte bine (cu o investitie si o munca considerabila), dar,cand am dorit sa o vand mi-am dat seama ca nimeni nu apreciaza (cel putin platind) faptul ca este o masina buna, care arata intr-un fel.Personal ti-asi spune ca "nu merita", dar daca vrei sa o faci si nu vrei sa o mai vinzi (ceea ce am spus si eu odata), fa-o. Iti urez succes inca odata!

        Comment


        • #5
          Arata bine. Sa te bucuri de ea, este masina de incredere!
          Jantele arata bine, iar cauciucurile sunt super...
          Mercedes CL 200 Kompressor
          Mercedes C 180 Kompressor

          Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

          Comment


          • #6
            Nu inteleg ... ce iti place , pe ce da bine jantele..., ceea ce vezi tu in poze nu mai exista, sa dezmembrat iar coaja a plecat la remat. Asta daca te refereai la masina din poze .

            Comment


            • #7
              Ce sa spun? Ai mult curaj sa incepi asa un proiect si probabil multa pasiune ptr. masina asta. Daca o sa reusesti sa faci tot ce vrei, o sa ai o masina foarte buna, dar si destul de scumpa. Cred ca daca ai fi cumparat o epava inmatriculata si faceai o recarosare cu un W124 cumparat din Germania, ai fi iesit mai bine si la bani, dar sigur si la nervi. Oricum bafta in ceea ce vrei sa faci si asteptam poze cu evolutia lucrarii! A, vezi ca jentile mai late decat recomanda fabricantul, sunt ,,good for show, bad for go''.
              Last edited by Luxian; 06-10-2012, 14:29 PM.

              Comment


              • #8
                Nici eu nu prea am inteles mare lucru, ai un garaj plin cu piese din care vrei sa scoti o masina. Asteptam produsul final. Pana atunci spor la treaba!

                Sent from my ST18i using Tapatalk

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  pai hai sa va raspund la fiecare in parte:

                  priest: nu sunt la prima masina refacuta de la zero, mai am 5 masini la activ, din care una va mai astepta pana termin merc-ul. niciodata nu-mi voi scoate banii si nici nu urmaresc asta, vreau o masina pentru sufletul meu care sa-mi convina din toate punctele de vedere si sa nu-mi faca probleme, si s-o cunosc asa ca-n palma, stiind ca totul e pus la punct, n-o sa am defecte surpriza pe care sa le caut ca acul inc arul cu fan.

                  maxmann: jantele intr-adevar dau destul de bine, mi-am dorit un look usor mai sportiv impreuna cu suspensia, aici tine de gusturi. cauciucurile pe fata sunt altele acum, mai inguste, stau intinse pe janta ptr ca imi atingeau putin in aripi si am eliminat problema asta.De aratat bine nu mai are ce arata, ptr ca nu mai exista caroseria aia in schimb pe w124 merg binisor jantele. (imi place mult de tot semnatura ta )

                  elcid: ai foarte mare dreptate, dar de-acum... nu mai am ce sa-i fac, m-am aruncat ca fata mare la maritis.. probabil din cauza ca mi s-a pus pata.. asta e, am mai facut prostii de-astea cu banii Cat despre jante, nu prea vad problema, w124 a fost echipat si cu jante pe 17 si nu i-a stat nimanui in gat, iar dpdv fiabilitate... sa zicem ca o sa schimb rulmentii la 80 de mii de km in loc de 100 de mii, nu consider asta o problema absolut deloc.Atat timp cat totul e pus la punct, nu cedeaza nimic alarmant de repede contrar multor pareri ce se discuta in mod frecvent pe forumuri.

                  zeus: multumesc de urari, o sa postez poze pe parcurs.
                  Last edited by pui de drac; 06-10-2012, 21:10 PM.
                  forumist tacut

                  Comment


                  • #10
                    Fiecare face ce vrea cu masina lui, dar sa stii ca jante pe 17, pe diesel W124, nu au fost puse de fabricant. Poate numai de catre proprietari si nu pe 200D, care si asa e mai lenes, daramite cu jenti ,,monstru''. Iti urez sa-ti faci masina asa cum o visezi, dar raman la parerea mea ca ptr. unele masini, jentile late sunt doar ptr. spectacol.

                    Comment


                    • #11
                      Lasand la o parte performantele masinii sau scaderea acestora din pricina jantelor conteaza si efectul negativ asupra articulatiilor. Am testat jante pe 16 originale MB vreo luna pe motorul 200D si m-am reintors la 15. Fiecare cu parerea lui.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Baga frate jante pe 18" talon 35 , sau 40 sa fie buzate si cauciucu tras pe janta , lasata cu apirpile pana pe buza de la janta ,sa rupa privirile la toti :-))
                        Attached Files
                        Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

                        Comment


                        • #13
                          Pai fiind lenes, il voi articula cu un grup de 3,9 sa mai compensez putin fata de cel de 3,6 pe care il are acum si ma declar multumit de reprezentatiile lui (am mentionat si mai sus clar despre faptul ca sunt foarte molcom in trafic la volanul lui, nu e o masina de "birjarit" prin oras, chiar sa fi fost si un e500 tot nu-i dadeam talpa)

                          Asta pe de-o parte, pe cealalta, per total, diametrul cauciucului de 17 iese mai mic decat cel al cauciucului original de 15 deci raportul de demultiplicare oricum creste. Problema apare prin greutatea rotilor mai mare si evident, solicitarile asupra articulatiilor. In momentul in care m-am referit ca s-a dotat 124 cu jante pe 17 m-am referit strict asupra articulatiilor, si nu asupra motorizarii, dar facem si test de anduranta daca sunteti necredinciosi, nu-i bai.

                          Cat despre acel "show" exista pareri impartite, spre exemplu eu am suficienta experienta asupra modificarii diametrelor jantelor, si implicit a taloanelor anvelopelor. In mod clar o janta pe 17 cu un talon de 40-45 lata de 225-245 se comporta mult mai bine decat o janta de 15 cu un talon de 60-65 si latime de 195. Atat din punct de vedere al stabilitatii, cat si din punct de vedere al franarii. Treaba iese pozitiva daca e facuta cu cap. Cat din perspectiva fiabilitatii si a confortului scazut in masina, sunt pareri clar impartite.

                          Ca sunt mai grele jantele, asta e adevarat, la fel de bine, pot sa-mi instalez o butelie de gpl sau sa tin legendara lada cu scule de 50 de kile in portbagaj si tot la aceleasi performante se ajunge. Eu unul consider mai importanta stabilitatea si controlul, precum si franarea mai eficienta decat consumul mai ridicat, sau scaderea insesizabila a performantelor dinamice, precum si uzura relativ prematura a articulatiilor.

                          @sor3l, jante de 18 mi se par prea mari, abia de-acolo incep sa cred ca devine mai mult show pentru un castig mult mai mic raportat cu cele de 17. Am oscilat o perioada intre amg penta pe 16 sau keskin-urile astea pe 17.. am ajuns la concluzia ca dpdv aspect, prefer 17, mi se pare ca arcada de la aripa spate e mai mare decat cea pe fata, si arata ciudat. Dar in fine, ajungem la chestiuni de gusturi. Iar garda la sol si acel look combinat intre grosimea talonului, diametrul jantei si arcada aripii devine cam extrem la un moment dar. Eu unul consider ca m-am oprit la un compromis destul de acceptabil pentru strazile din Iasi.
                          Last edited by cutaresku; 06-11-2012, 20:56 PM.
                          forumist tacut

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by pui de drac View Post
                            chiar sa fi fost si un e500 tot nu-i dadeam talpa)
                            N-am condus, da mie "teama" ca te imbie sa-i dai talpa un e500.

                            Comment


                            • #15
                              Ca sa dau un exemplu sa fiu inteles, poate se considera spam, dar in fine, am avut un golf v nou nout, 0 km, 1,6 benzina care l-am facut asa zis de show,revopsit, kit exterior de gti, si alte prostii, dotat cu suspensie koni reglabila, coborat 80 mm fata si 60 spatele, din jantele standard de otel cu cauciucuri echipate cu 195/65/15 am trecut la 215/35/18, o diferenta enorma care se simtea si la demaraj, tragea mai greu motorul, nu cumplit de greu, dar se simtea clar, in schimb o stabilitate de exceptie, era ca un cart masina pe orice viraje, singura limita era comportamentul ei normal de "totul fata" cand peste o anumita limita ii pleca fata, dar in rest incredibil de stabila, ma aruncam in curbe destul de stranse cu 160 si nu schita nici un gest de oscilatie.(ce e drept, greu mai ajungea la 160 ) )

                              Ca efecte daunatoare: cu suspensia si jantele stock mi-a crapat caseta la 25 de mii de km, se stie ca e punct nevralgic la platforma 1k, defect de fabricatie, asta e, am pus o caseta second adusa de pe ebay la risc, avea un mic joc dar doar pentru un stresat ca mine era sesizabil, si ulterior am pus suspensia si jantele pe la 30-35 de mii de km.

                              Au picat intr-devar amortizoarele fata la 60 si ceva de mii de km (sa zicem ca e ceva aproape normal la drumurile din romania, au servit si suspensie standard si sport, si jante de tabla si de aliaj, cam juma juma)

                              Masina a fost vanduta la 97 de mii de km fara nici cea mai mica interventie la partea de tren de rulare nici fata, nici spate.Nu bucse, nu bielete, nu capat de bara, nu rulmenti, nu planetare, nimic. Absolut niciuna! Si a servit saraca drumuri de toate culorile. La un moment dat am fost nevoit sa car un motor de 3,2 de aro diesel in spate de la iasi la campulung, motor care cantarea nici mai mult nici mai putin de 430 de kg.

                              In schimb, dezastruos de incomoda) Iti tasai vertebrele una dupa alta la un drum de bucuresti dus intors.
                              Attached Files
                              Last edited by cutaresku; 06-11-2012, 20:57 PM.
                              forumist tacut

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF