Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

My W210 E280 4MATIC 2001

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am schimbat ieri un arc pe față, după 3 ore de muncă și un amplu perdaf de maxime și aforisme de largă popularitate, îndreptate de către mecanic marcii de prestigiu pe care o conducem cu mândrie și sistemului 4matic aferent. Pe al doilea mi-a recomandat să-l schimb unde £¥|@ mea doresc, dar nu la el Ba chiar mi-a pus și banii în parbriz, sub stergător.
    Distractivă operațiunea, probabil că dacă nu ar fi blocat elevatorul cu barca șchioapă, nu s-ar fi realizat dezideratul . Plus că a dezvoltat o gravă fobie de steaua în trei colțuri...
    Una peste alta, metaforic vorbind, decât să schimbi arc/amortizor la mașinăria asta, mai bine îți inserezi în partea dorsală, pe rând, toate sculele necesare operațiunii și apoi îți vezi de viață...
    Când îl voi schimba și pe celălalt, promit să postez și câteva poze, practic se demontează cam tot, bascule, pivoți, bară stabilizatoare, fuzetă, planetară etc.

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • Originally posted by Zeus View Post
      Am schimbat ieri un arc pe față, după 3 ore de muncă și un amplu perdaf de maxime și aforisme de largă popularitate, îndreptate de către mecanic marcii de prestigiu pe care o conducem cu mândrie și sistemului 4matic aferent. Pe al doilea mi-a recomandat să-l schimb unde £¥|@ mea doresc, dar nu la el Ba chiar mi-a pus și banii în parbriz, sub stergător.
      Distractivă operațiunea, probabil că dacă nu ar fi blocat elevatorul cu barca șchioapă, nu s-ar fi realizat dezideratul . Plus că a dezvoltat o gravă fobie de steaua în trei colțuri...
      Una peste alta, metaforic vorbind, decât să schimbi arc/amortizor la mașinăria asta, mai bine îți inserezi în partea dorsală, pe rând, toate sculele necesare operațiunii și apoi îți vezi de viață...
      Când îl voi schimba și pe celălalt, promit să postez și câteva poze, practic se demontează cam tot, bascule, pivoți, bară stabilizatoare, fuzetă, planetară etc.
      Asta da, spirit si simt al umorului
      Last edited by Zeus; 05-22-2015, 08:10 AM.

      Comment


      • S-a mai derulat un episod cu arcul (nu cel schimbat, frac'su, de pe partea ailaltă). De data asta la un service de renume din Capitală, unde mă știu cu patronu' de când am trecut a cincea. 2 ore, 3 mecanici, demontat fuzetă, planetară, cap de bară, apoi montat totul la loc. Arcul este tot la locul lui... Motivul: nema presa speciala și frica de moarte a mecanicilor la vederea impozantei dimensiuni a elicoidalului ce nu se lăsa storcit...
        Sper să găsesc totuși în cursul lui douămiicinșpe un mecanic suficient de inconștient ca să-l schimbe, sau o presă de 115mm. Mai nasol e că nici la Țiriacu' din BV nu au . De manoperă nici să nu mă întrebați...
        Mă gândesc ce £¥|@ mea făceam dacă aveam de schimbat vreun simering la cutia de transfer, ha?
        Anyway, 4matic rullz!

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • Intr-adevar mult de munca la un amortizor dar macar nu trebuiesc schimbate des,o data la 100-150.000.Iii compatimesc pe mecanicii la care ai fost dar ce zici de mecanicii de reprezentanta cand au avut de schimbat arcurile de la w210,se rupeau pe capete si chiar unele reprezentate faceau si o reducere,se luase ca un defect de fabrica.Eu ma bucur ca le am schimbate de fostul proprietar,ce nu ma bucura e ca a pus niste Monroe-uri pe deja existenta suspensie avantgarde de ma rupe la denivelari,gropi etc...In fine,raman de parere ca la w210 s-a mai tinut cat de cat cont si de fiabilitate..in comparatie cu Vag si opel la care cam la 2 ani se duce suspensia.Iti urmaresc cu interes postarile si iti doresc multe drumuri cu ochiosul tau.

          Comment


          • Am cumpărat un haion SH, al meu având rugină. Însă are cablurile tăiate...
            Cum îl montez? Scot firele din al meu și încerc să le trag prin celălalt, sau cum?

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • Cred ca cel mai usor ar fi sa le inadesti...

              Comment


              • Cel mai curat ar fi sa le scoti pe ale tale si sa la montezi in celalalt,dar.....
                Cum zice si Sile, le poti inadi direct. Cauta pe cineva cu un pistol de lipit si le cositoreste frumos. Dupa aceea exista niste gume care se trag peste lipitura si la caldura se strang, asigurand astfel izolarea aferenta. Nu e nimic complicat, doar presupune multa bibileala.

                Comment


                • Mda, nu eram fan lipituri, însă m-am uitat și nu prea se pot scoate din haion, nu trec de mufe...
                  Dar in mod normal care este procedura oficială în cazul ăsta?
                  Last edited by Zeus; 08-26-2015, 08:56 AM.

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • Sunt sanse ca pinii sa fie demontabili din mufa, bucata cu bucata sau in masa. Astfel, mufa iese din schema, scoti firele taiate afara, scoti si mufa de pe ruginitura ta, tragi afara si de acolo firele, le bagi prin "noul" hayon si manipulezi mufa inapoi pe cablajul masinii tale.

                    Trebuie doar sa identifici cum se demonteaza pinii din mufa, si asta poate sa ia circa 80% din timpul total al activitatii de schimbare a hayonului...



                    Dragos

                    Comment


                    • Originally posted by Zeus View Post
                      Mda, nu eram fan lipituri
                      Buna ziua ! .
                      Nici eu nu sunt adeptul lipiturilor pe masina , dar in caz de forta majora se pot realiza cu rabdare si multa atentie .

                      Acele gume de care vorbeste golegul se numesc tub varnish pvc . Dupa ce se executa lipitura , cat este calda , nu fierbinte , se trage varnish-ul peste operatie si acesta ramane lipit acolo . Conditia esentiala este ca tubul pvc sa fie adecvat conductorului electric ; nici prea larg , nici foarte strans pe fir .

                      Cand sunt mai multe fire de lipit , acestea se taie in scara pentru a se evita ingrosarea cablajului intr-un spatiu ingust si pentru ca lipiturile sa nu stea una langa alta .

                      Stima ! .

                      Comment


                      • Da, mulțumesc! O să văd ce decizie iau. Însă, înainte, va pleca la vopsit.

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • Tubul ala varnish pvc se cheama de fapt tub termorestringent sau termocontractibil, se gaseste in diverse game de diametre, culori si rate de contractie. Si indiferent daca zona lipita e calda sau s-a racit, cu o bricheta sau incalzitor industrial a.k.a. föhn il vei putea face sa se contracte fara probleme si ulterior lipirii.


                          Dragos
                          Last edited by Heavy D.; 08-26-2015, 16:24 PM.

                          Comment


                          • Da, da, știu sărăciile alea... Ce nu știu însă este procedura oficială - tăiat/lipit sau demontat tot și trase prin noul haion.
                            E un mănunchi de fire și vreo 2 vacuumuri. Are și soft-close. Parcă nu le-aș măcelări...

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • Un ochi antrenat tre' sa se uite la mufa in cauza, sa vada daca sau cum se poate demonta. Presupunand ca nu se poate demonta (ceea ce ma indoiesc), vei ajunge la taierea in scara si apoi lipire, amintite mai sus.

                              Comment


                              • Din ce stiu eu,normal ar fi sa aiba undeva niste mufe din care se decupleaza toate cablurile din haion...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF