Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Prezentare E270 (w210)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Cum merge? Inca nu-s sigur ca-mi dau seama unde-s clapetii aia de plastic, cumva in interiorul gaurilor?
    Ai curatat si EGR-ul? Fum?
    Motorasul se prinde usor sau mai e de bibilit?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #62
      1. De simțit e mai mult placebo. Speram să fie mai promptă în accelerații, însă nu e nimic semnificativ (în ultima perioadă am mers câteva drumuri lungi și i-am dat talpă, probabil se curățase deja sistemul: turbină, egr, injectoare).

      2. Da, clapeții sunt în interiorul găurilor. Pentru fiecare piston sunt 2 tubulaturi, una din ele are o clapetă. Cred că îți dai seama mai bine dacă te uiți la pozele de pe aici.

      3. Motorașul e relativ simplu de schimbat (3 șuruburi). Trebuie doar puțin grijă - adică să nu tragi ca ciobanul - când scoți tija dintre el și tija comună a clapetelor.
      ...

      Comment


      • #63
        Noutăți:
        • Schimbat rulmenți alternator + perii colectoare (erau spre sfârșitul carierei și dacă tot l-am desfăcut....)
        • Schimbat ulei (Liqui Moly 10W40 MOS2) + filtre (MANN)
        • Bec xenon stânga, Philips 4300K D2R 85126 - incredibil de scump
        • Reparat crăpătura parbriz

        Mâine sper să apuc să o spăl. Și apoi o să plecăm la drum...
        Last edited by Luxian; 03-16-2012, 02:05 AM.
        ...

        Comment


        • #64
          Mie imi rezulta la vreo 30 euro,becul nou,de unde iti reiese scump?

          Comment


          • #65
            Unde e 30 de iepuroi, eu sub 50 nu l-am gasit... Exista varianta China, la ~ 40 de lei...
            Sa-mi spui impresiile dupa ce-o plimbi ceva vreme cu MOS-ul.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #66
              Originally posted by DMIHNEA View Post
              Mie imi rezulta la vreo 30 euro,becul nou,de unde iti reiese scump?
              Eu am luat cu 325 lei. Vroiam să le schimb pe amâdouă, dar la prețul ăsta... Pe net nu am găsit ceva mult mai ieftin. Dacă știi vreo sursă de unde pot cumpăra cu 30euro spune-mi te rog, să-l schimb și pe cel de pe dreapta.

              Originally posted by cutaresku View Post
              Unde e 30 de iepuroi, eu sub 50 nu l-am gasit... Exista varianta China, la ~ 40 de lei...
              Cel mai ieftin găsit în magazin a fost 200 lei General Electric. Poate erau și mai ieftine, dar n-am chef să le schimb lunar...

              Originally posted by cutaresku View Post
              Sa-mi spui impresiile dupa ce-o plimbi ceva vreme cu MOS-ul.
              O să te anunț. Pe moment e mai silențios motorul, și am rămas surprins de culoarea lui gri

              Iar ca efecte după schimbarea galeriei (și curățat EGR-ul), se pare că mașina trage liniar între 1800-2100rpm. Înainte pe acolo simțeam că "agață" puțin.
              ...

              Comment


              • #67
                Lag-ul mai e? Ai mai pus testerul in ultima vreme?
                De obicei, lag-ul vine si de la senzorul de acceleratie, cel de sub capota, la cablu (presupun ca ai cablu), nu cel de la pedala.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #68
                  Lag-ul încă mai e, probabil așa e normal și sau sunt e prea pretențios. E posibil să fie de la cablu, însă nu am văzut unde se reglează. Sub capotă, unde se prinde de senzorul de accelerație nu e reglabil din câte îmi amintesc.

                  Am mai pus testerul pe ea și nu dă nici o eroare. Am făcut vreo 3000+km și "am curățat sistemul" (a mers mult timp cu ea pe la 160-180km/h prin Germania). E posibil ca și din cauza aia să se simtă mai sprintenă

                  Între timp se pare că mi-a cedat furtunul de vine de la intercooler în EGR. La mine capătul de aluminiu ce intră în EGR nu mai stă fix în siguranță (s-au tocit "urechile" de prindere, care sunt și ele tot din aluminiu). În toamnă am vrut să fac proba să văd dacă scap de fum după etanșare, și am pus bandă de teflon pe acolo (din aceea albă de se pune la instalațiile sanitare). A mers atât de bine după că am uitat să mai comand furtunul Acum după ce am schimbat galeria și am umblat pe acolo, mi s-a cam dus izolarea mea. Cel mai probabil o să comand tot furtunul nou (150lei era în toamnă).

                  Ce m-a suprins săptămâniile astea e că am început să scot iar consumuri din alea SF. Am făcut duminica trecută 250km cu 12litri de motorină, adică o medie de 4.8l/100mkm (între Ischgl, Austria și Zurich, Elveția - mers legal cu accelerări line). La dus din România în Elveția am avut consum 6l/100km mers pe pilot la 130 cu reprize destul de lungi la 140-150km/h Austria și 160-180km/h Germania. La întoarcere am făcut aproape 1300km în 12 ore cu tot cu pauze, consum 6.4l/100km.

                  Nu știu ce se întâmplă, însă e bine Probabil contează destul de mult presiunea aceea de la turbo care se pierdea pe la clapete. Aștept acum cu nerăbdare să rezolv și furtunul ăla (fie îl cârpesc iar, fie îl comand nou)

                  Sper să nu-mi vină amenzi pe acasă
                  Last edited by Luxian; 04-02-2012, 12:39 PM.
                  ...

                  Comment


                  • #69
                    pozitionare egr w210 220cdi

                    Salut !
                    Am un W210 , 220cdi din 2000 si vreau sa-i curat egr-ul , dar nu stiu sigur care e si cum e pozitionat.
                    Daca ma poate ajuta cineva cu informatii sau cu imagini unde este pozitionat .....
                    Merci !

                    Comment


                    • #70
                      @napo3333: Uite aici topicul dedicat http://www.clubmercedes.ro/merita-sa...egr-t6896.html

                      Dacă nu te descurci, postează acolo, sau trimite-mi un mesaj.
                      ...

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Luxian View Post
                        @napo3333: Uite aici topicul dedicat http://www.clubmercedes.ro/merita-sa...egr-t6896.html

                        Dacă nu te descurci, postează acolo, sau trimite-mi un mesaj.
                        Merci, Luxian ! ....Sper sa reusesc....
                        Last edited by Luxian; 04-13-2012, 09:03 AM.

                        Comment


                        • #72
                          Odatã cu vremea bunã de afarã mașina a primit furtun de aer nou (intercooler - EGR) și furtun de return nou pentru lichidul de servo. Sper astfel sã scap de pierderile de ulei pe care le aveam (20 ml la vreo 3000km).

                          Și mergând pe principiile "dacã n-ai de lucru, îți faci", "mai bine previi decât sã repari" și altele, mã gândesc serios sã-i mai fac și urmãtoarele:
                          • schimb discuri + plãcuțe spate
                          • schimb bucșe fuzetã spate
                          • schimb bucșe mici de la puntea spate
                          • schimb saboți (kit frânã de mânã)
                          • recondiționat turbina - încã mã mai gândesc

                          Cât de curând se apropie și pragul de schimb de ulei (vreo 2000km). Încã nu știu dacã sã-l fac înainte sau dupã ce plec în Elveția (teoretic o sã fac 10.000km cu uleiul pe acolo). Având în vedere cã n-ar decât câteva luni și am mers cu el doar drumuri lungi s-ar putea sã-l amân dupã ce mã întorc de acolo.

                          Momentan aștept oferta de preț pentru cele de mai sus. Sper sã fac asta pânã la finalul lui iunie.
                          ...

                          Comment


                          • #73
                            Daca vrei sa faci treaba buna si, evident, ai finante, incearca set nou de amortizoare, citesc pe forumuri externe ca e senzatie. In sensul ca, desi n-au bube cele vechi, comportamentul masinii e totatl diferit cu amortizoare noi.
                            Eu ma gandesc la investitia asta... Vreo 250 de euro.
                            De asemenea, curata turbina; recent am facut operatiunea la reprezentanta si de-atunci parca lag-ul nu mai exista.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #74
                              Mi-a venit oferta de preț la ce am pus mai sus: 230 euro. Mai adaug manoperã, și faptul cã am omis un tampon de la motor, și deja ajung la o sumã nu foarte drãguțã.

                              Și eu mã gândesc la amortizoare, însã mai trebuie sã muncesc pânã sã sã le schimb și pe ele. Mai degrabã aș face turbina.

                              Pe scurt, planul e: ~300 euro piesele de mai sus cu manoperã, apoi turbina care cred cã va fi tot cam așa 250-300 euro și abia apoi amortizoarele.

                              Dacã mã gândesc cã aș vrea și niște mici retușuri de vopsea sau de schimbul de consumabile cred cã trebuie sã mã apuc de printat bani )

                              Cât a fost curãțatul turbinei la tine? Ți-au înlocuit chestiile cu uzurã dinãuntru?
                              ...

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by cutaresku View Post
                                Daca vrei sa faci treaba buna si, evident, ai finante, incearca set nou de amortizoare, citesc pe forumuri externe ca e senzatie. In sensul ca, desi n-au bube cele vechi, comportamentul masinii e totatl diferit cu amortizoare noi.
                                Eu ma gandesc la investitia asta... Vreo 250 de euro.
                                De asemenea, curata turbina; recent am facut operatiunea la reprezentanta si de-atunci parca lag-ul nu mai exista.
                                Eu am schimbat la celalalt W210 amortizoarele imediat cum l-am cumparat. Intradevar masina s-a schimbat dar nu pentru mult timp. Dupa un an era barca din nou. Amortizoare BOGE, aduse de la nemtia.
                                Asa ca daca nu este o problema evidenta la cele vechi, nu prea merita investitia. Pe acolo prin straini aia mai au si sosele. Pe meleaguri Dambovitene e sare la ...

                                Luxian, sa te bucuri de ea, e frumoasa tare. Eu cand vad consumul ala la voi de 4.4 % parca am senzatia ca e ceva defect. Din 2006 de cand am W210, numai 11-12 vad afara...

                                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF