N-are ce uzura sa fie in turbina, din ce stiu eu. Ti-am scris pe topicul meu ca mi-au schimbat un suport si curatat (cum, nu stiu). Daca ma uit la motor, stiu sa spun ce mi-au schimbat (mi-a arata mecanicosu'), insa pe EPC nu-mi dau seama... Cand ai pus ultima data STAR DIAG-ul pe ea si ce erori aveai?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Prezentare E270 (w210)
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
@cutaresku: Uzurã mã gândesc pe la semeringuri, lagãre, rulmenți sau ce ar fi acolo. Axul ãla se rotește pe ceva, și la mine cam are joc, nu foarte mare, dar e. De curãțat nu prea vãd ce se poate curãța la ea. Apropo, zicea cineva aici pe forum ceva de o graniturã? Știi ceva?
@Zeus: 4.4l/100km e numai în bord, și mai nou nici acolo. De când am schimbat galeria și ce mai era uzat la motor, am început sã umblu doar noapte de frica radarelor) (am deja vreo 8-9 puncte pentru vitezã). Nu am mai avut consum sub 5.5 de nu știu când. Mai nou merg cu ea numai cu consum de 6 - 6.5l/100km. Ce-i drept, am ajuns sã mã bucur iar de condus
...
Comment
-
Hmm, inca nu-s sigur ce mi-au schimbat astia la turbina, ma uit degeaba in EPC... Cred ca pozitia pe masina e diferita de schema. Acum ceva vreme am schimbat poz. 89, iar saptamana trecuta cred ca 20-ul (cu 47 sau 50).
Cat despre garnitura, nu am idee.Attached Fileshttps://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament
Comment
-
Am schimbat ieri piesele de care ziceam mai sus:
- discuri + plãcuțe + saboți spate
- bucșe mici de la puntea spate
- bucșe fuzetã punte spate
- senzor axã cu came (pentru eroarea cu pornirea)
- valva regulatoare de presiune (SH - tot pentru pornire)
Mâine urmeazã sã las mașina la recondiționat injectoare într-un service autorizat Bosch. Din pãcate faza cu pornirea și injectoarele m-a cam lãsat fãrã bani de tampon motor + turbinã, care vor trebui sã mai aștepte pânã dupã concediu.
Între timp mi-a venit și modulator FM de pe ebay pe care sper sã-l instalez cât mai curând. Cred cã sãptãmâna viitoare o sã-i fac iar unghiul de fugã + schimbul de consumabile....
Comment
-
Mersi. Data viitoare să mă claxonezi sau să-mi faci un semn să știu că ești tu(mi-ar plăcea să stăm de vorbă).
Ca update la mașină:
- Schimbat ulei (Liqui Moly 10w40 MOS2) + filtru de ulei MANN
- Schimbat filtru de aer + filtru de polen
- Recondiționat injectoare (2 au necesitat kit complet, restul au fost doar desfăcute pentru curățare și schimbat doar garnitura + bila). Cu ocazia asta am aflat că am două injectoare de C270 W203, dar motorul este identitic (aceiași putere/caracteristici - diferă doar codul) și că unul din cele două nu era programat corespunzător înainte (știam doar de unul că e diferit), dar acum sunt toate ok setate din Star
- Am cumpărat mufa pentru proiectorul care nu-mi funcționa, însă am reușit să-i rup un fir și la mufa proiectorului care mergea, acum aștept să-mi vină cea dea doua mufă, și o să mă pun să le montez pe amândouă
- Sper ca până marți, când plec în concediu să reușesc să instalez și modulatorul și să merg la îndreptat/verificat jantele pe spate (am impresia că au mică bătaie, dar nu sunt sigur dacă e de la cauciucul uzat aiurea din cauza discurilor vechi ovalizate sau de la jante).Last edited by Luxian; 06-27-2012, 15:56 PM....
Comment
-
Astăzi a fost o zi productivă:
- Am instalat modulatorul FM. Se aude bine, însă e loc și de mai bine, cu toate astea mă declar satisfăcut de calitate. Până la urmă l-am lăsat alimentat la brichetă, nu am mai scos butonul de on/off pe consolă (ca să nu mai decupez nimic, și fiind legat la brichetă nici n-are cum să-mi consume bateria noaptea). Momentan e pornit tot timpul cât e curent la brichetă.
- Am îndreptat roțile spate. Erau foarte puțin strâmbe, nu meritau osteneala, însă dacă tot ajunsem acolo cu el, le-am făcut. Cel mai probabil vibrațiile erau de la cauciucuri.
- Cauciucurile spate sunt roase pe interior. Cel mai probabil unghiul de cădere prost reglat, o să-ncerc să merg la reglaj după concediu, momentan le-am inversat (partea roasă în exterior) și mai merg cu ele așa vreo 5-6000km când o să am timp de ele.
- Am pregătit mufele pentru proiectoare, una e completă, cealaltă nu mi-a venit încă comanda, sâmbătă o să le pun sus pe mașină. Vreau să ajung la țară unde pot lipi cu cositor imbinăturile de la fire, și să pun izolație profi (tuburi din acelea de se strâng la căldură). La garaj aici în Timișoara nu am curent, și nu pot folosi cicanul de lipit.
- Am decoperit că pierderea de ulei la îmbinarea dintre EGR și galeria de admisie nouă era cauzată de faptul că nu aveam garnitură deloc între ele (rămăsese pe galeria veche). Am montat garnitura și am pus EGR-ul la loc. Acum sper să nu mai am jeg pe acolo.
Când o să mă întorc din vacanță, cred că o să mă pregătesc $ufletește să recondiționez turbina (am ceva ulei pe admisie, și cred că de la ea e). Și o să merg la reglat unghi roți.Last edited by Luxian; 06-29-2012, 00:26 AM....
Comment
-
Join the club!
Poti verifica daca pierde ulei deconectand furtunul turbo-intercooler. Pe buza inferioara a turbo vei gasi o pata de ulei...
Turbina ta cred ca e un GT2256, a mea este GT1852V.
Un cost normal de reconditionare (inlocuit intregul cartus interior, Garrett Honeywell) bate intre 10-12 mil.
Eu am deja trei optiuni in Bucuresti: Robnec, cipos (vwforum) si inca o firma in Militari. Ar mai fi Turbocenter BV, mai scumpi. O sa merg la cipos.
Succes!https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament
Comment
-
Eu în București am auzit de bine de Turbo Serv (chiar mă gândeam să trimit și eu prin curier la ei). Aveam un prieten mecanic care trimitea toate turbinele la ei. În Timișoara e K-Turbo, de care toată lumea vorbește de bine. M-aș duce la ei și înainte de a pleca în vacanță, dar din câte știu nu se bagă și la demontat/montat de pe mașină, și așa mi-e greu să o fac acum (stau prost cu timpul)....
Comment
-
Am nevoie de o sugestie. Ce pãrere aveți de jantele din imagine? Credeți cã arãta decent, sau mai bine caut modelul de care am vorbit în primele pagini?
Am fãcut trucajul în grabã cã n-am gãsit poze cu ochios cu jante din astea pe net, doar câteva poze pe mobile, dar nimic din profil.Attached Files...
Comment
-
Originally posted by Luxian View PostAm nevoie de o sugestie. Ce pãrere aveți de jantele din imagine? Credeți cã arãta decent, sau mai bine caut modelul de care am vorbit în primele pagini?
Am fãcut trucajul în grabã cã n-am gãsit poze cu ochios cu jante din astea pe net, doar câteva poze pe mobile, dar nimic din profil.
Cele mai faine sunt alea de W211 Avantgarde.
Comment
-
Și mie îmi plac alea de Avantgarde, dar nu se prea gãsesc pe 16" și în bani ok. Prețul la ele e de obicei mai mare.
Modelul ãsta mi se pare mai clasic, dar nicidecum frumoase/sportive. Mi se par interesante în contextul în care le pot achiziționa la preț ok cu tot cu anvelope și fãrã prea mari bãtãi de cap cu verificarea sau schimbat/mutat anvelope + echilibrãri și nebunii.
Eu acum caut cauciucuri, și având în vedere prețul anvelopelor studiez și piața SH jante + anvelope (poate mã aleg și eu cu jante de iarnã cu ocazia asta).
Dacã știți ceva anvelope ieftine cu sau fãrã jante, vã rog sã-mi ziceți. Ca și idee mã intereseazã numai jante de 16" (nu pot pune de 15", iar 17" e prea mult pentru mine). Anvelope bune cu dimensiunile 215/55 R16 sau 205/55 R16.
Pe net prețul la anvelope e destul de mãrișor (530lei / anvelopã). Jante + anvelope decente cum sunt alea din pozã sunt pe la 250 euro.
PS: Are cineva numãrul de la depozitul Continental (cum ieși din Timișoara spre Șag, imediat pe dreapta dupã pod)? Google se pare cã nu mã mai poate ajuta (prea mult spam cu anvelope) și site-ul lor oficial e praf....
Comment
-
Jantele alea le am eu acum pe masina (sunt entry level la W211). Le-am preferat datorita pretului (le-am luat cu 150 euro aproape noi), greutatii (din experienta mea sunt cele mai usoare jante pe 16" produse de Mercedes; sigur, n-am cantarit, e vorba doar de cantarul ad labam) si designului simplist.
Nu te dau afar din casa de frumusete, insa greutatea, rezistenta/duritatea si pretul sunt imbatabile.
PS: am 205/60/16 pe ele, ca varianta mai confortabila si o idee mai ieftina la stock-ul de 215/55/16.
Alt PS: vezi ca nu merg prezoanele de la jantele tale, trebuie altele (cel putin in cazul meu asa s-a intamplat), nu mai retin daca mai scurte sau mai lungi.https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament
Comment
-
Exact așa știam și eu, cã sunt ușoare și super rezistente. Din pãcate în momente de astea funcționalitatea primeazã. Ca și tine și eu vreau sã le iau tot cu anvelope mai înguste 205/55. Deși sunt mai mici, aveam consumul mult mai mic fațã de ce am acum (225/55).
De prezoane știam cã nu se potrivesc, însã nu știam cã diferã lungimea. Știu cã partea bombatã de la prezonele actuale are raza de 12mm iar la jantele astea trebuie de 14mm (cu alte cuvinte nu se așeazã cum trebuie în scaun, dar intrã). O sã trec pe la magazin sã întreb cât face un set. Dacã nu mã înșel am nevoie de dimensiunile urmãtoare:
- Length/mm: 24
- Thread pitch: M12x1.5
- Drive type: 17mm
- Seat type: 14mm
Știe cineva ce lungime au astea actuale? Am impresia cã sunt puțin mai lungi totuși.
Am atașat pozele cu diametrul scaunului care e mai mare decât la w210. Și atașat o pozã cu cele mai faine jante pe care le poți pune pe un W210 din punctul meu de vedere - cele la care se referã și Mircea, dar care sunt mai greu de gãsit în stare bunã și preț decent. Pozele sunt șutite de pe forumurile în englezã, mi-e lene sã caut linkurile...
Comment
-
Am renunțat temporar la ideea de jante. Mi-am pus cauciucuri noi pe jantele actuale. Mi-am pus 205/55 R16 din motive economice (100+ lei diferența / bucată). Mi-am schimbat braț superior cu pivot și capătul de bară pe stânga. N-a mai troncănit, dar nici nu m-am plimbat mult cu ea să-mi dau seama.
Astăzi i-am făcut geometria, și am fost impresionat de aparatura care o aveau acolo și de felul în care a lucrat tipul. Mi-a verificat toată suspensia și nu a găsit nici un joc. Apoi mi-a măsurat inclusiv unghiul de la brațele de suspensie cu mașina lăsată și a programul mi-a zis că e cu vreo 1-2 cm mai jos decât ar trebuie să fie un W210 Avantgarde. Concluzia e că o să trebuiască să schimb arcurile pe față dacă vreau să nu-mi mai roadă cauciucurile pe interior. Cost piese 812 lei arcuri originale + 80 lei tampoanele de cauciuc / distanțierele (să le pun tot noi dacă e să schimb arcurile). Pe spate arcurile sunt la limită, deci cred că o să mai rămână puțin așa (costă vreo 423lei bucata + 60 lei distanțierele)
Din păcate o să mai merg vreo 5-6 mii de km așa, și când mă întorc din nou în țară spre să le rezolv. Între timp mașina scoate fum în kickdown, n-am apucat să recondiționez turbina, însă trebuie să verific intercoolerul înainte. S-ar putea să-l am și eu fisurat pentru că se aude un șuierat pe la 1400-1600rpm, care nu e metalic (de turbină).
Dacă știe cineva să interpreteze mai bine foaia cu rezultatul de la geometrie, l-aș ruga să-mi explice și mieAttached Files...
Comment
Comment