Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Prezentare E270 (w210)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mersi. Multă baftă și răbdare cu vopsitul. Sper să n-ai bătaie de cap ca și mine.
    ...

    Comment


    • #17
      Pune bacteria pe redresor; daca o dai jos, pune si tester sa stergi erorile stocate.
      A iesit foarte bine!
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #18
        Tu esti multumit de vopsea?de masina?

        Comment


        • #19
          Eu sunt perfecționist de felul meu, și normal cã sunt câteva chestii care cred cã se puteau face mai bine, însã pot trãi cu ele pentru cã sunt minore (și-așa majoritatea nici nu cred cã le observã).

          Per total a ieșit ok operațiunea cu vopsitul, dar am pierdut o grãmadã de timp cu ea (6 sãptãmâni și vreo 2 zile + drumurile la atelierul lor). Asta în primul rând cã 3 sãptãmâni, dupã ce s-a terminat tinichigeria nu s-a lucrat deloc la ea (nu știu de ce, dar tot inventau scuze sã amâne vopsitul), apoi în ultimele sãptãmâni, dupã ce m-am prins de cum decurg lucrurile, am mers și de câte 3-4 ori pe zi la garaj sã vãd ce fac. Asta pentru cã de fiecare datã când nu mergeam se mai amânau lucrurile și în al doilea rând sã supraveghez ce fac. Sunt foarte multe detalii pe care ei pur și simplu le ignorã (de exemplu nu dãduserã suportul de numãr jos cã n-au vrut sã taie douã nituri, n-au demontat antena de GPS de fricã sã o rupã și multe alte nimicuri dinastea). Sã nu mai zic cã în ziua cu vopsitul și-au dat seama (dupã observația mea bineînțeles) cã mi-au comandat aripã de la modelul fãrã facelift - noroc cã n-au vopsit-o și le-au primit-o ãia înapoi la magazin. Am impresia cã dacã nu supravegheam tot ce s-a fãcut mã întorceam cu o mașinã ca din piațã (fãcutã din bucãți și cârpitã cum se putea mai repede).

          La montat, când am luat-o în primire iar am stat cred cã vreo 2 ore sã verific toate plasticele și șuruburile + inclusiv bãgat pe sub mașinã. Evident uitaserã o grãmadã de nimicuri.

          Concluzia: mașina a ieșit foarte ok. Având în vedere modul de lucru, pot sã zic cã a fost și o recondiționare, pentru cã s-au tratat și curãțat de ruginã mai multe locuri (oale faruri, contra-aripi, lonjeroane, portbagaj etc). Cu alte cuvinte nu am spoit doar exteriorul.

          Mi-au fãcut bãieții aproape toate mofturile pot spune. Ce m-a enervat cumplit, a fost modul de lucru românesc: tot felul de amânãri, treabã de mântuialã - dacã nu e atent clientul, încurcãturi etc, dar asta pânã am început sã stau pe capul lor.

          Acum singura mea problemã e bateria, pe care au reușit sã mi-o omoare. Și dupã vacanțã, probabil prin septembrie - octombrie, o sã încep iar sã mã ocup de ea (încã mai caut tapițerie, și urmeazã curãțat admisie și schimbat tot ce mai gãsesc învechit la motor, etc).

          Dacã vopseau și lacul rezistã (sã nu fie din alea care se mãtuiesc dupã un an), o sã fiu extrem de fericit.

          PS: Ceva sfaturi de întreținerea vopselei? Eu mã gândeam sã-i dau cearã (pastã) manual, prin octombrie - însã cred cã mai bine rãmân cu cearã de la spãlãtorie de fiecare datã.
          Last edited by Luxian; 04-28-2012, 11:02 AM.
          ...

          Comment


          • #20
            M-am gandit si eu la ceara cu manutzele proprii. Cel putin un avantaj ar fi acela ca apa ramasa dupa spalare se sterge mult mai usor.
            Rain repellent pe parbriz ai folosit vreodata? Vad ca parerile-s impartite: unii recomanda, altii spun ca ramane un strat ciudat pe parbriz...
            Bateria, fiind de capacitate mare (90 sau 95A), costa ceva (150 euro, una medie)...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Ceara are multe avantaje, nu doar că se șterge ușor. Protejează lacul de praf, mizerie, rahatul păsărilor (cine știe când mai parchez pe sub pom), etc..

              Dezavantajul e că muncești cam mult (mă aștept la minim 2 ore), și mi-e mi-e frică să nu cumva să folosesc cârpe aiurea și să-i fac zgârieturi finuțe în timpul procesului (tip pânză de paianjen). Am zis că o să folosesc ceara la spălătorie, pentru că în mare, are același efect, doar că nu durează la fel de mult ca cealaltă. Mă gândesc că dacă o dau cu ceară la fiecare spălare, atunci ar trebui să fie ok (ceara dată manual rezistă mult mai multe spălări).

              Legat de Rain Repellent, nu am folosit, și nici nu cred că o să folosesc. Eu am parbrizul destul de vechi, și are o groază de punctulețe mici de la pietre care se văd aiurea când e murdar și când am ceară pe el. Dacă rămâne parbrizul ca după ceara de la spălătorii... nu cred că o să-mi placă. O să-ncerc probabil soluții dinastea după ce schimb și parbrizul, până atunci însă prefer să țin parbrizul cât mai curat.
              ...

              Comment


              • #22
                Mașina a primit baterie nouă (Bosch Silver 100Ah, exact ca aia care era deja pe mașină) chiar în ziua în care am plecat în Muntenegru. Cea veche nu putut fi resucitată nici după vreo 3 zile pe redresor.

                Între timp am mai făcut vreo 2500 de km cu ea și am ceva bătaia destul de aiurea pe la roțile din față. Pe dreapta bănuiesc că e bieleta anti-ruliu (care mi-a ciupit-o mecanicul când a montat-o), însă pe stânga n-am idee ce anume e. Săptămâna următoare o să merg cu ea la mecanic (până atunci o să aștepte cuminte în parcare).

                Și ca fie treaba treabă, am mai reușit să agăț și evacurea în curtea de la vila din Muntenegru. Astel încât am mai dat vreo 40 euro la un service pe acolo (mi-a sărit evacurea de la îmbinare dintre catalizator și turbină, și pierdusem inelul ăla de etanșare).

                Abia aștept să-mi vină banii și să mă apuc de treabă Sper să-i schimb și frânele pe spate.

                Apropo: știe cineva ce trebuie să cumpăr când schimb discurile pe spate: discuri și plăcuțe e evident. Însă nu știu ce trebuie pentru frâna de mână, Am auzit de ce ceva arcuri care se rup, dar pe lângă ăștia nu mai trebuie și saboți sau alte chestii?
                ...

                Comment


                • #23
                  "Norocul" mă urmărește, trebuie să schimb:
                  • parbriz (s-a crăpat de la căldură) - 651 lei pilkington
                  • pivoți + brațe superioare față, cred că o să le iau aftermarket (Lemforder) la 405 lei / bucată - însă mai aștept până atunci câteva oferte de preț

                  Vineri merg să pun parbrizul
                  ...

                  Comment


                  • #24
                    Salut! Poti sa-mi spui cat te-a ajuns vopsitul si daca a trebuit sa iti scoata interiorul si sa iti demonteze tot de pe acolo? Chederele de la geamuri le-ai inlocuit ?

                    Comment


                    • #25
                      Între timp mașina a primit parbriz nou (700+ lei de la Pilkington) + brațe superioare noi (vreo 300+ lei bucata, însă după vreo 2000km văd că fac iar figuri, nu știu sigur dacă ele sunt de vină - doar au fost la jumate de preț față de originale, aștept să mă întorc în țară să văd).

                      Din păcate mașina scoate din ce în ce mai mult fum negru, așa că am de gând să o revigorez după ce reușesc să fac rost de piese. Mă pregătesc să curăț EGR-ul, să schimb furtunul dintre intercooler și EGR (~178 lei nou), furtunul de la gazele de epurare și să dau jos să curăț și galeria (între timp aș vrea să o recondiționez pe a veche). Când am totul pregătit o să o țin câteva zile în garaj și să scap definitiv de fum.

                      Și dacă primesc banii care îi mai am de încasat, mă bate gândul să-i mai cumpăr și cauciucuri de iarnă noi și încă un set de jante, ale mele cred că trebuie iar îndreptate cele de pe față. Momentan îmi vibrează volanul de la 110km/h în sus.


                      @fane_satar: Scuze de întârzirere, puteam să jur că ți-am răspuns deja de mult, însă nu știu de ce nu s-a salvat mesajul meu. M-a costat vreo 600 euro cu totul. Nu am demontat nimic din interior, excepând fața de ușă de la șofer (deși nici asta nu cred că era necesar). Chederele la geamuri au fost scose parțial, și puse la loc. Nu am schimbat nici un cheder la vopsire. Singurul care nu mai stătea bine era cel de deasupra de parbriz (care l-am înlocuit recent cu schimbarea parbrizului ~71 lei).


                      Mai jos aveți câteva poze de prin Elveția, să nu zică colegii că am lipsit nemotivat la întâlnire.

                      PS: consumul nu e pe bune. Calculat a fost vreo 5.8l/100km. Dacă nu aveam problema cu fumul, sigur era unde pe acolo (am avut consum mai bun pe autostradă cu 4 în mașină, mult mai încarcat și mers mai repede - însă atunci mașina nu scotea fum).
                      Attached Files
                      ...

                      Comment


                      • #26
                        Frumos exemplar.Întreținut pe măsură și cu o motorizare pe cinste.
                        Sper că nu ai de gând să-l vinzi...
                        " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                        Regulament forum.

                        Comment


                        • #27
                          Ce marca au fost bratele superioare? Originalul e 850 ron, la reprezentanta.
                          Pe producator Lemforder (cred ca si alea originale tot Lemforder sunt) bat pe la 400 si ceva de ron.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #28
                            Faine peisaje ai acolo. Si eu as fi ratat intalnirea pentru ele :d

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by cutaresku View Post
                              Ce marca au fost bratele superioare? Originalul e 850 ron, la reprezentanta.
                              Pe producator Lemforder (cred ca si alea originale tot Lemforder sunt) bat pe la 400 si ceva de ron.
                              Am luat tot Lemforder, dar aduse de prin ceva depozit din Polonia. Le-am cumpărat de la Ciclop cu celebra reducere de 10% pe bază de cardului de client. Am dat pe ele ceva de genu 314 lei bucata. Peste tot în rest am găsit pe la 400+ Lemforder, însă astea veneau cel mai repede (mă grăbeam că aveam ceva drum mai lung de făcut).

                              Aseară, când am dus mașina în parcare în schimb am dat roata jos să-i verific, am văzut că șurubul de la pivotul de pe stânga era destul de slăbit, l-am strâns, și acum aștept să văd mâine dacă se mai simte ceva la drum. Cumva era prea de tot să mă lase așa repede, indifierent de cât de proastă era calitatea. Sper să fie la fel și pe partea dreaptă, și să rezolv definitiv cu zgomotele pe față (deja am schimbat tot ce se poate schimba, mai puțin telescoapele).

                              Originally posted by totel View Post
                              Faine peisaje ai acolo. Si eu as fi ratat intalnirea pentru ele :d
                              Îmi pare foarte rău că nu am ajuns la întâlnire (chiar îmi doream de mult timp să ne întâlnim). O aștept cu mare derăbdare pe următoarea, oriunde s-ar face (Arad, Timișoara sau prin împrejurimi).
                              ...

                              Comment


                              • #30
                                Nu vreau sa te dezamagesc, dar anul trecut in septembrie am schimbat si eu toata articulatia pe fata: brate, arcuri, amortizoare, bara stabilizatoare, bielete antirului. La brate am mers tot pe Lemforder la recomandarea celui de la service. Dupa 5 luni de cand le-am schimbat, am mers la service pentru schimbul de ulei si cand mi-a ridicat masina pe elevator l-am rugat pe mecanic sa traga putin de brate sa vad cum se prezinta. Ce sa vezi, 3 din 4 brate aveau burdufele sparte, deci aveau putin joc fiecare, dupa doar 3 luni in care am mers efectiv cu masina. La toate piesele am avut garantie 2 ani, dar cand le-au trimis la garantie mi-au dat raspuns ca nu e defect de fabricatie si ca masina nu a fost utilizata corespunzator... A trebuit sa mai dau 12 milioane ca sa schimb din nou aceleasi brate... Dupaia timp pierdut pe la protectia consumatorului unde nu am rezolvat mare lucru, mi-au dat manopera gratuita de 12 milioane la service-ul cu pricina... Am ramas cu un mare gust amar cand am realizat in ce tara putem sa traim si cum te joaca pe degete cu legile lor... Sper ca la tine sa fie de calitate mai buna si sa nu ti se strice asa usor. Ca sa nu ma intelegi gresit eu merg cu masina(w203 2001) ca pe cuie... am grija si la cel mai mic hop sau cea mai mica denivelare, in niciun caz nu fac off-road cu ea. Asta e, am luat tzaca, macar altii poate se feresc. Sper ca nu te-am plictisit cu intamplarea mea!
                                Last edited by fane_satar; 09-30-2011, 12:35 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF