Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 500SE - Marele S

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Astazi am facut calcule toata ziua... Cu parere de rau, nu cred ca voi putea duce la bun sfarsit restaurarea... Chiar nu stiu ce sa fac...

    Comment


    • #32
      Nu dispera... Asa ceva nu se face in doi timpi si trei miscari! Eu am lucrat la 560-ul meu fix un an pana sa-l pun pe roate si nu am facut niciodata socoteli, cati bani am , cat trebuie sa bag, daca merita...si alte chestii de genul. Banii vin pe parcurs, nu uita.
      W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
      W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
      W 124 `93 E250 D ex 300 D


      - Bond - James Bond.
      - `Dullah - Abdullah.

      Comment


      • #33
        Colegul Leo are dreptate...daca te apuci de socotit atunci te vei speria mai mult ca sigur. Cum a mentionat si colegul Carmine la inceputul topicului ca o sa te coste multi bani "ca sa o readuci la linia de plutire".

        Revin la vorbele lui colegu Leo..."Banii vin pe parcurs"...si masina mea a stat pe tusa aproximativ un an pana am gasit piesele dorite si am putut so repun in miscare.

        Parerea mea este ca daca ai pasiune atunci o poti duce la bun sfarsit proiectul tau visat.

        Numai bine si bafta in continuare oricare ar fi decizia ta.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #34
          Originally posted by dan500se View Post
          VEHICLE TYPE: Car
          MODEL NAME: 500 SE
          ENGINE: 117963 12 064122
          TRANSMISSION: 722311 02 575869
          BODY: 02268
          ORDER NUMBER: 0424001930
          LIGHTS: BOSCH
          INTERIOR COLOR: 975
          PAINTS: 737




          440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)

          570 FOLDING ARMREST, FRONT

          581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
          Eu am mai gasit si
          534 from 01.01.1963 to 30.11.1990 " ANTENNA, MECHANICALLY OPERATED, WITHOUT RADIO SET
          737 from 01.12.1960 to 29.02.1968 FOLDING TOP FABRIC BROWN (437)

          Comment


          • #35
            Originally posted by dan500se View Post
            VEHICLE TYPE: Car
            MODEL NAME: 500 SE
            ENGINE: 117963 12 064122
            TRANSMISSION: 722311 02 575869
            BODY: 02268
            ORDER NUMBER: 0424001930
            LIGHTS: BOSCH
            INTERIOR COLOR: 975
            PAINTS: 737




            440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)

            570 FOLDING ARMREST, FRONT

            581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
            Originally posted by grigorean View Post
            Eu am mai gasit si
            534 from 01.01.1963 to 30.11.1990 " ANTENNA, MECHANICALLY OPERATED, WITHOUT RADIO SET
            737 from 01.12.1960 to 29.02.1968 FOLDING TOP FABRIC BROWN (437)
            Iata ce am gasit pe detali pe langa ce ati mai gasit voi...

            975 EMERGENCY DOCTOR'S CAR



            Hai sa recapitulam ca incet incet apar dotarile:

            VEHICLE TYPE: Car
            MODEL NAME: 500 SE
            ENGINE: 117963 12 064122
            TRANSMISSION: 722311 02 575869
            BODY: 02268
            ORDER NUMBER: 0424001930
            LIGHTS: BOSCH
            INTERIOR COLOR: 975
            PAINTS: 737


            440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)

            534 from 01.01.1963 to 30.11.1990 " ANTENNA, MECHANICALLY OPERATED, WITHOUT RADIO SET

            570 FOLDING ARMREST, FRONT

            581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER[/QUOTE]

            737 from 01.12.1960 to 29.02.1968 FOLDING TOP FABRIC BROWN (437)[/QUOTE]

            975 EMERGENCY DOCTOR'S CAR
            Last edited by mer_se280; 06-27-2011, 18:46 PM.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              Originally posted by mer_se280 View Post
              Iata ce am gasit pe detali pe langa ce ati mai gasit voi...
              975 EMERGENCY DOCTOR'S CAR
              LOL

              975 este culoare de interior " Velours - cream beige "


              iar exteriorul este 737 classic white (classicweiss) Solid (non-metallic)
              Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

              Comment


              • #37
                Originally posted by w124researcher View Post
                LOL

                975 este culoare de interior " Velours - cream beige "


                iar exteriorul este 737 classic white (classicweiss) Solid (non-metallic)
                Dar de ce scrie " EMERGENCY DOCTOR'S CAR" la codul 975? Pe detali asa apare.
                Last edited by mer_se280; 06-27-2011, 18:58 PM.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #38
                  Originally posted by cristivw View Post
                  Astazi am facut calcule toata ziua... Cu parere de rau, nu cred ca voi putea duce la bun sfarsit restaurarea... Chiar nu stiu ce sa fac...
                  Eu zic sa cauti pe cineva cu o masina din asta, dar cu motor de 5000 si dupa sa ne zici si noua daca te mai razgandesti.
                  Ford- 1937 (nerestaurat)
                  Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
                  Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
                  W126 - '87, 500SEL
                  W126 - '88, 300SEL
                  Simson 425 s - '57

                  Comment


                  • #39
                    Cu siguranta codul este de la tapiterie, este velur bej.

                    Inca nu stiu ce sa fac cu ea. Doar ce m-am intors de la cineva care face inmatriculari in Constanta, si ma costa 500 EUR s-o inscriu pe Bulgaria, fara batai de cap.
                    Dar... mai este si pusul pe picioare, si vopseaua, si multe multe altele...
                    Cert este ca vreau sa se reconditioneze, daca nu de catre mine, cu siguranta de catre altcineva.
                    Of, nu puteam sa gasesc un W124 Coupe cu motor de 2.0, 2.3, si nu mai era nimic atat de complicat pentru mine?

                    Comment


                    • #40
                      Vezi ca te lasi batut prea repede , mult prea repede. Mai gandeste-te inca o data la cat de mult ti-ai dorit-o .
                      Mercedes . (punct)
                      Mercedes w 124 300 e (1989)
                      Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
                      Mercedes w 211 220 cdi (2004)
                      Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
                      Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
                      Lexus IS 300 (1999)
                      Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

                      Comment


                      • #41
                        Mi-am dorit-o din liceu, si nu i-as schimba motorul pentru nimic in lume... doar ca nu stiu de unde sa incep si unde sa termin...

                        Am reusit sa o pronesc astazi, pulverizand benzina direct in admisie.
                        Am constatat cu stupoare ca imi lipseste pompa de benzina din spate. Cea care se afla in partea de sus a tablei din spatele banchetei... Mor de oftica, vroiam sa o aud mai mult... Works like a charm...
                        Are cineva in plus o pompa de benzina?
                        Last edited by Carmine; 07-02-2011, 23:31 PM.

                        Comment


                        • #42
                          Aia este sonda de benzina! Pompa e sub aripa dreapta spate!


                          (Ti-am trimis id-ul meu de mess. Daca vrei sfaturi de la un posesor de 500SE...)
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #43
                            Hmm, ceva nu se leaga... deci eu am o mare gaura in partea de sus, exact cum vine tablia de la spatarul banchetei spate... Si de alimentat nu mi s-a alimentat...
                            Sa desfac mocheta din portbagaj, de pe partea dreapta (a pasagerului)?

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by cristivw View Post
                              Hmm, ceva nu se leaga... deci eu am o mare gaura in partea de sus, exact cum vine tablia de la spatarul banchetei spate... Si de alimentat nu mi s-a alimentat...
                              Sa desfac mocheta din portbagaj, de pe partea dreapta (a pasagerului)?
                              Cum a mentionat si colegul Dan...de la gaura aia mare ai acces la sonda combustibil(plutitorul). Pompa de benzina se afla la roata din spate pe partea stanga. Daca arunci o privire sub masina, atunci o sa observi pompa, filtrul etc etc.

                              Asa arata pompa...




                              Spor la treaba.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #45
                                Nu va mai agitati ca omu o vinde ...

                                http://www.autovit.ro/mercedes-benz-500-C19650769.html
                                1991 R129 300SL-24
                                1991 w124 300CE-24
                                1993 w202 C280
                                1978 w116 450SEL 6.9
                                1987 w201 190E 2.0
                                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF