Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 500SE - Marele S

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W126 500SE - Marele S

    Salutare colegi!
    Iata ce mi-a adus mosul, in prag de vara... masinuta pe care o pandeam de cand eram liceean, si care, dintr-o intamplare, a ajuns la mine exact in ziua aceasta!

    Este vorba despre un W126 500SE, fosta masina de ambasada.
    Este trasa pe dreapta din 1997, cand i-au expirat numerele provizorii, si nu s-a mai facut inmatricularea finala, de pe ambasada pe persoana fizica.
    Asadar, pana in 1997, masina a facut 150.000km. Se prezinta intr-o stare foarte buna, desi nu a mai fost pornita de atunci, si a stat in aer liber, intr-o curte. Aparent tabla este foarte rezistenta. Nu a luat rugina nici la praguri, nici pe dedesubt, nici la arcele aripilor spate. Doar mici probleme, rugina aparand in partea inferioara a usilor fata.

    Povestea ei voi incerca sa o relatez pe scurt: stiu masina de cand eram in liceu, statea nemiscata intr-o curte, la un domn mai in varsta. Am intrat in vorba cu el, m-a lasat sa o vad, si istoria s-a repetat cam in fiecare an, cand treceam prin fata casei sale. Intr-un final am primit-o de la acesta, sau mai bine zis am salvat-o de la Remat: deoarece nu mai trecusem de ceva vreme pe la domnul respectiv, el o daduse altei persoane, care avea intentia de a o dezmembra, vinde piese, si duce restul la fier vechi.
    Am ajuns sa o iau exact in ultimul moment, cu mult noroc: omul fusese ocupat si nu a apucat sa dea jos de pe ea decat urmatoarele (piese de care voi si avea nevoie):
    - perdelute usi spate
    - perdeluta luneta
    - boxele de pe bord, cu tot cu grile
    - capacul vasului de expansiune
    - covorasele (presurile) din mocheta bej din spate (stanga si dreapta)
    - emblema (stema) grila radiator
    - emblema (stema) capota portbagaj
    - cateva ornamente din lemn de pe bord si usi
    - un set de chei
    - capacele cu emblema de la toate jantele
    Daca are cineva in plus reperele mentionate, este rugat sa imi dea un mesaj privat. Chiar vreau sa completez masina, astfel incat sa fie in stare originala.
    De asemenea, a demontat urmatoarele piese, pe care le-am recuperat si sunt in portbagaj, sper ca si complete:
    - capitonajele de sub bord, stanga si dreapta (nu stiu ce s-a intamplat pe la electrica, vad ca sunt multe fire si mufe peste tot - mi-e sa nu fi scos ceva)
    - contactul kick-down al pedalei de acceleratie
    Momentan atat am vazut, dar voi avea nevoie de ajutorul unui specialist, eventual din Constanta, pentru a verifica integritatea pieselor ramase, sau pentru a identifica piesele lipsa (in cazul in care nu am observat ceva).

    Ca dotari, masina are:
    - motor V8 5.000cmc (da, e al ei, are doar 150.000km, si nu se va schimba pentru nimic in lume!)
    - cutie viteze automata
    - interior din plus de culoare bej
    - geamuri electrice fata
    - clima automata
    - pilot automat (cruise control)
    - cotiera
    Mai multe nu am vazut, am fost foarte zapacit... Voi reveni cu listing-ul de optionale, dupa ce voi decodifica seria de sasiu...

    Revenind la acte... nu stiu cum sa fac sa o inscriu! A fost pe ambasada, are apoi numere provizorii expirate din '97, nu s-a finalizat inmatricularea pe persoana fizica... Mai am o sansa pe la noi? (Aviz celor care au un set de acte - carte identitate + talon + certificat fiscal - pentru a face recarosare)
    Sau ramane alternativa Bulgaria, care nu prea mi-ar conveni?

    Nu mai stiu ce sa zic, sunt putin emotionat azi...
    Va pun mai bine poze.

    Voi avea nevoie de ajutorul vostru. Pana acum am avut numai BMW-uri si cunosc cam totul despre multe modele, fie ele noi, vechi etc. Am documentatii, am informatii, surse de achizitionat piese + dotari extra-serie, am de toate.
    Despre Mercedes, in special modelele vechi, precum W126, nu prea am habar... Sper sa fie un binevoitor din Constanta cu care sa ma pot intalni, sa imi spuna de piese, de chichite etc.


    upload pngpng
    Last edited by cristivw; 06-24-2011, 20:33 PM. Reason: Poze

  • #2
    Ai enorm de multa munca & bani de bagat in ea. Nu stiu daca merita efortul, sa nu ajungi la concluzia ca iesiai mai ieftin daca luai una intr-o stare completa & functionala & acte.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Completa si functionala este, sa zicem... Lista cu "lipsuri" este destul de mica... nu? Si, cum "calul de dar nu se cauta la dinti", o sa ma chinui sa vad daca reusesc ceva cu inscrierea... apoi as vrea sa ma ocup de ea. Lucrez la service, deci ar iesi ceva dragut.
      In plus, este un 500SE veritabil, cu doar 150.000km... ai ei!

      Comment


      • #4
        Iti recomand sa o faci Bugaroaica ca la motorul ala ii faci bucurosi pe puturosi platind impozitul. Cam 50 de milioane pe an. Arata ok masina...w126 alb mereu a fost boala mea. Te ajut cu ce ai nevoie. Detin un model si cat pot te ajut.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Iti multumesc frumos colegule!
          In prima faza as avea nevoie de micile lipsuri enumerate in lista din primul post, iar mai apoi... sa vedem...

          Comment


          • #6
            Eu am dat 126-le cu 700 de euro, era perfect functioanala si inscrisa, interior piele, trapa, aer, webasto, 4 geamuri electrice, variata SEL cu 2,8 benzina hidramat. Numai inscrierea pe BG te duce in 500. Bafta cu restaurarea !
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              Salutare! Frumos model, sa ai noeoc la ea. Cum a mentionat si colegul Carmine ''Ai enorm de multa munca & bani de bagat in ea'' dar nu este imposibil de realizat.

              Parerea mea este ca sa rezolvi cu inscrierea si dupa aceea sa rezolvi restul problemelor.

              Bafta in continuare!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Va foarte multumesc pentru aprecieri!
                Acel "enorm de mult de munca" nu pare a fi atat de enorm... Vopsea totala, va intra la dezechipat in 2 saptamani maxim. Dupa cum ziceam, lucrez la service. Simultan vor incepe lucrarile de "punere pe picioare" si pornire. Mecanica nu ar trebui sa imi faca probleme, piese de directie-suspensie cred ca gasesc pe aftermarket cam tot ce imi trebuie, la preturi rezonabile. Am norocul de un 500SE complet, care are doar 150.000km, singura problema fiind imbatranirea elementelor elastice.
                Acelasi lucru l-am facut si cu BMW-ul E36 Cabrio pe care il detin, pornind de la partea de caroserie (vopsitorie totala + schimbat bari si elemente optice cu altele noi, totul pe original), apoi toata partea mecanica (motor, fluide, transmisie, directie-suspensie, evacuare, si multe altele), folosind piese premium aftermarket (Lemfórder, Swag etc.).
                Singurele probleme pe care mi le-as face ar fi la capitolul inmatriculare... tare-mi e ca ma voi alege cu o Bulgaroaica... dar... nu platesc hotilor (a se intelege statul roman) impozit pe motor de 5.000 nici sa ma pici cu ceara!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cristivw View Post
                  nu platesc hotilor (a se intelege statul roman) impozit pe motor de 5.000 nici sa ma pici cu ceara!
                  La o motorizare de 5000 impozitul pe anul 2011 este in jur de 7250 RON..."Scump Dl-le...scump, dincolo este mai ieftin'' cum zicea si ala din reclama.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Ma bucur ca mai apare un proiect W126 !
                    Sa ne tii la curent.
                    Dupa poveste, tu m-ai sunat azi, scuza-ma ca n-am prea avut chef de povesti, dormeam.
                    Dar lasa ca ne auzim la telefon si povestim mai multe. Arunca un ochi si aici: w-126.com.

                    Toate cele bune !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Orvo View Post
                      Arunca un ochi si aici: w-126.com.
                      Asteapta sa ii se activeze contul...am povestit cu colegu si chiar atunci isi facea contul
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Da Orvo, am vorbit la telefon!
                        Arunca un ochi in lista mea de la inceputul topicului, cu repere necesare. O sa mai adaug pe parcurs... bandou usa stanga fata, instalatie geamuri electrice spate etc.
                        Intr-adevar, dincolo astept sa mi se activeze contul

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cristivw View Post
                          O sa mai adaug pe parcurs... bandou usa stanga fata
                          Salutare! Are colegul de vanzare bandouri. Este modelul care te intereseaza pe tine...seria I. http://www.clubmercedes.ro/vand-ceva...4.html?t=21744

                          Numai bine!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Unde o pot vedea ? :-)
                            Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

                            Comment


                            • #15
                              Felicitari!! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Eu zic sa nu iti pierzi speranta. Imi aduc aminte ca prima masina Mercedes din viata mea a fost tot un 500SE dar verde si din '82, tot salvat in ultimul moment de la dezmembrare. Am adus-o trasa acasa si am constatat ca pe langa alte piese lipsea si aprinderea de la motor. A fost o experienta foarte frumoasa. E o adevarata placere sa conduci astfel de masina. Iti recomand si eu sa o faci bulgaroaica, pentru ca scapi de multe impozite, taxe si incurcaturi.
                              Ford- 1937 (nerestaurat)
                              Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
                              Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
                              W126 - '87, 500SEL
                              W126 - '88, 300SEL
                              Simson 425 s - '57

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF