Salutare colegi!
Iata ce mi-a adus mosul, in prag de vara... masinuta pe care o pandeam de cand eram liceean, si care, dintr-o intamplare, a ajuns la mine exact in ziua aceasta!
Este vorba despre un W126 500SE, fosta masina de ambasada.
Este trasa pe dreapta din 1997, cand i-au expirat numerele provizorii, si nu s-a mai facut inmatricularea finala, de pe ambasada pe persoana fizica.
Asadar, pana in 1997, masina a facut 150.000km. Se prezinta intr-o stare foarte buna, desi nu a mai fost pornita de atunci, si a stat in aer liber, intr-o curte. Aparent tabla este foarte rezistenta. Nu a luat rugina nici la praguri, nici pe dedesubt, nici la arcele aripilor spate. Doar mici probleme, rugina aparand in partea inferioara a usilor fata.
Povestea ei voi incerca sa o relatez pe scurt: stiu masina de cand eram in liceu, statea nemiscata intr-o curte, la un domn mai in varsta. Am intrat in vorba cu el, m-a lasat sa o vad, si istoria s-a repetat cam in fiecare an, cand treceam prin fata casei sale. Intr-un final am primit-o de la acesta, sau mai bine zis am salvat-o de la Remat: deoarece nu mai trecusem de ceva vreme pe la domnul respectiv, el o daduse altei persoane, care avea intentia de a o dezmembra, vinde piese, si duce restul la fier vechi.
Am ajuns sa o iau exact in ultimul moment, cu mult noroc: omul fusese ocupat si nu a apucat sa dea jos de pe ea decat urmatoarele (piese de care voi si avea nevoie):
- perdelute usi spate
- perdeluta luneta
- boxele de pe bord, cu tot cu grile
- capacul vasului de expansiune
- covorasele (presurile) din mocheta bej din spate (stanga si dreapta)
- emblema (stema) grila radiator
- emblema (stema) capota portbagaj
- cateva ornamente din lemn de pe bord si usi
- un set de chei
- capacele cu emblema de la toate jantele
Daca are cineva in plus reperele mentionate, este rugat sa imi dea un mesaj privat. Chiar vreau sa completez masina, astfel incat sa fie in stare originala.
De asemenea, a demontat urmatoarele piese, pe care le-am recuperat si sunt in portbagaj, sper ca si complete:
- capitonajele de sub bord, stanga si dreapta (nu stiu ce s-a intamplat pe la electrica, vad ca sunt multe fire si mufe peste tot - mi-e sa nu fi scos ceva)
- contactul kick-down al pedalei de acceleratie
Momentan atat am vazut, dar voi avea nevoie de ajutorul unui specialist, eventual din Constanta, pentru a verifica integritatea pieselor ramase, sau pentru a identifica piesele lipsa (in cazul in care nu am observat ceva).
Ca dotari, masina are:
- motor V8 5.000cmc (da, e al ei, are doar 150.000km, si nu se va schimba pentru nimic in lume!)
- cutie viteze automata
- interior din plus de culoare bej
- geamuri electrice fata
- clima automata
- pilot automat (cruise control)
- cotiera
Mai multe nu am vazut, am fost foarte zapacit... Voi reveni cu listing-ul de optionale, dupa ce voi decodifica seria de sasiu...
Revenind la acte... nu stiu cum sa fac sa o inscriu! A fost pe ambasada, are apoi numere provizorii expirate din '97, nu s-a finalizat inmatricularea pe persoana fizica... Mai am o sansa pe la noi? (Aviz celor care au un set de acte - carte identitate + talon + certificat fiscal - pentru a face recarosare)
Sau ramane alternativa Bulgaria, care nu prea mi-ar conveni?
Nu mai stiu ce sa zic, sunt putin emotionat azi...
Va pun mai bine poze.
Voi avea nevoie de ajutorul vostru. Pana acum am avut numai BMW-uri si cunosc cam totul despre multe modele, fie ele noi, vechi etc. Am documentatii, am informatii, surse de achizitionat piese + dotari extra-serie, am de toate.
Despre Mercedes, in special modelele vechi, precum W126, nu prea am habar... Sper sa fie un binevoitor din Constanta cu care sa ma pot intalni, sa imi spuna de piese, de chichite etc.
upload pngpng
Iata ce mi-a adus mosul, in prag de vara... masinuta pe care o pandeam de cand eram liceean, si care, dintr-o intamplare, a ajuns la mine exact in ziua aceasta!
Este vorba despre un W126 500SE, fosta masina de ambasada.
Este trasa pe dreapta din 1997, cand i-au expirat numerele provizorii, si nu s-a mai facut inmatricularea finala, de pe ambasada pe persoana fizica.
Asadar, pana in 1997, masina a facut 150.000km. Se prezinta intr-o stare foarte buna, desi nu a mai fost pornita de atunci, si a stat in aer liber, intr-o curte. Aparent tabla este foarte rezistenta. Nu a luat rugina nici la praguri, nici pe dedesubt, nici la arcele aripilor spate. Doar mici probleme, rugina aparand in partea inferioara a usilor fata.
Povestea ei voi incerca sa o relatez pe scurt: stiu masina de cand eram in liceu, statea nemiscata intr-o curte, la un domn mai in varsta. Am intrat in vorba cu el, m-a lasat sa o vad, si istoria s-a repetat cam in fiecare an, cand treceam prin fata casei sale. Intr-un final am primit-o de la acesta, sau mai bine zis am salvat-o de la Remat: deoarece nu mai trecusem de ceva vreme pe la domnul respectiv, el o daduse altei persoane, care avea intentia de a o dezmembra, vinde piese, si duce restul la fier vechi.
Am ajuns sa o iau exact in ultimul moment, cu mult noroc: omul fusese ocupat si nu a apucat sa dea jos de pe ea decat urmatoarele (piese de care voi si avea nevoie):
- perdelute usi spate
- perdeluta luneta
- boxele de pe bord, cu tot cu grile
- capacul vasului de expansiune
- covorasele (presurile) din mocheta bej din spate (stanga si dreapta)
- emblema (stema) grila radiator
- emblema (stema) capota portbagaj
- cateva ornamente din lemn de pe bord si usi
- un set de chei
- capacele cu emblema de la toate jantele
Daca are cineva in plus reperele mentionate, este rugat sa imi dea un mesaj privat. Chiar vreau sa completez masina, astfel incat sa fie in stare originala.
De asemenea, a demontat urmatoarele piese, pe care le-am recuperat si sunt in portbagaj, sper ca si complete:
- capitonajele de sub bord, stanga si dreapta (nu stiu ce s-a intamplat pe la electrica, vad ca sunt multe fire si mufe peste tot - mi-e sa nu fi scos ceva)
- contactul kick-down al pedalei de acceleratie
Momentan atat am vazut, dar voi avea nevoie de ajutorul unui specialist, eventual din Constanta, pentru a verifica integritatea pieselor ramase, sau pentru a identifica piesele lipsa (in cazul in care nu am observat ceva).
Ca dotari, masina are:
- motor V8 5.000cmc (da, e al ei, are doar 150.000km, si nu se va schimba pentru nimic in lume!)
- cutie viteze automata
- interior din plus de culoare bej
- geamuri electrice fata
- clima automata
- pilot automat (cruise control)
- cotiera
Mai multe nu am vazut, am fost foarte zapacit... Voi reveni cu listing-ul de optionale, dupa ce voi decodifica seria de sasiu...
Revenind la acte... nu stiu cum sa fac sa o inscriu! A fost pe ambasada, are apoi numere provizorii expirate din '97, nu s-a finalizat inmatricularea pe persoana fizica... Mai am o sansa pe la noi? (Aviz celor care au un set de acte - carte identitate + talon + certificat fiscal - pentru a face recarosare)
Sau ramane alternativa Bulgaria, care nu prea mi-ar conveni?
Nu mai stiu ce sa zic, sunt putin emotionat azi...
Va pun mai bine poze.
Voi avea nevoie de ajutorul vostru. Pana acum am avut numai BMW-uri si cunosc cam totul despre multe modele, fie ele noi, vechi etc. Am documentatii, am informatii, surse de achizitionat piese + dotari extra-serie, am de toate.
Despre Mercedes, in special modelele vechi, precum W126, nu prea am habar... Sper sa fie un binevoitor din Constanta cu care sa ma pot intalni, sa imi spuna de piese, de chichite etc.
upload pngpng
Comment