Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 500SE - Marele S

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sorin, ne intalnim noi prin oras si o vezi. Momentan masina este la mine la service. Te am in lista de Messenger, stiu Coupe-ul tau verde de cand era de vanzare pe Ferdinand!

    Vili, da, cred ca va fi Bulgaroaica, desi nu prea imi convine... Oricum am auzit ca s-ar putea sa fie nasol si acolo. Am inteles ca bulgarii nu taxeaza la cilindree, ci la cai putere. Iar acest tanculet sare de 200CP, deci ar fi... nu stiu... De saptamana viitoare ma voi interesa.

    Multumesc pentru aprecieri!
    Last edited by cristivw; 06-26-2011, 11:36 AM.

    Comment


    • #17
      Este aceeasi taxa pentru toate, s-a dus problema cailor putere pentru care se plateau mai multi bani pentru inmatriculare. Acum doar asigurarea e mai mare.
      Bafta.
      Ford- 1937 (nerestaurat)
      Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
      Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
      W126 - '87, 500SEL
      W126 - '88, 300SEL
      Simson 425 s - '57

      Comment


      • #18
        Ca idee, stii cat m-ar ajunge taxele bulgaresti pentru motorul meu?

        Comment


        • #19
          Originally posted by cristivw View Post
          Ca idee, stii cat m-ar ajunge taxele bulgaresti pentru motorul meu?
          Ca sa iti faci idee...http://www.clubmercedes.ro/inmatricu...light=bulgaria

          Mai da un search pe forum si mai gasesti si alte topicuri pe tema asta.

          Numai bine.
          Last edited by mer_se280; 06-26-2011, 12:13 PM.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            500 EUR n-ar fi rau...

            Comment


            • #21
              Este vorba despre un W126 500SE, fosta masina de ambasada.
              Amarata ambasada ... In afara de pilot si Klimaautomatic e cheala ... halal masina de lux
              1991 R129 300SL-24
              1991 w124 300CE-24
              1993 w202 C280
              1978 w116 450SEL 6.9
              1987 w201 190E 2.0
              1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

              Comment


              • #22
                Nu pot decat sa-l felicit si sa-l incurajez pe colegul cristivw pentru ceea ce si-a propus sa intreprinda. Succes si multa rabdare si perseverenta, sunt convins ca vei fi mai mult decat satisfacut de rezultate. Forumul abunda in informatii utile in ceea ce priveste caroseria W126. Chiar daca ti-a scapat ceva deja postat sau nu ai rabdare sa scotocesti, nu-i bai, ridica mingea la fileu, sunt convins ca vei gasi un sfat si o recomandare din partea celor care inca detin asemenea exemplare.
                Volumul de munca este considerabil, laudabila insa este pasiunea, interesul si intentia ta de a reda acest "S" circulatiei.
                Iar in alta ordine de idei, colegul cristivw cred ca nu a fost nicidecum interesat de un W126 inscris deja in circulatie, pentru a-si cruta bugetul...din contra, a acordat prioritate potentialului pe care-l prezinta acel 500SE pe care l-a urmarit ani de zile.
                Respect!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Ford_V6 View Post
                  Amarata ambasada ... In afara de pilot si Klimaautomatic e cheala ... halal masina de lux
                  Cred ca astia au fost standardele. Am unul acasa tot asa, fost de ambasada cu aceleasi dotari singurele diferente fiind scaunele de piele si motorul de 3000 cmc.
                  Ford- 1937 (nerestaurat)
                  Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
                  Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
                  W126 - '87, 500SEL
                  W126 - '88, 300SEL
                  Simson 425 s - '57

                  Comment


                  • #24
                    Da, si eu am fost putin dezamagit de dotari. Sunt un maniac al optionalelor... am cutreierat prin parcurile de dezmembrari pana mi-am facut ambele BMW-uri aproape "full" (ca asa se zice pe la noi). Ar trebui sa va arat poze, macar din curiozitate, sa vedeti despre ce vorbesc. Am facut toate "retrofit"-urile ca la carte, folosind instalatii complete date jos de pe masini, si ajutandu-ma de BMW EBA (Einbauanleitung) pentru retrofituri.
                    Acum e acum, sa vedem ce reusesc cu marele Benz. Imi place masina de mor, si o vanez de cand eram in liceu. Atunci treceam zilnic pe langa poarta domnului profesor, si o vedeam, si ma gandeam cum ar fi ca aceasta sa fie prima mea masina, la 18 ani... vise!
                    Dar iata ca s-au implinit... acum incepe nebunia, pentru ca nu eram pregatit pentru asa ceva, aveam alte prioritati, alt buget, dar... nu ratam ocazia!
                    Abia astept sa o pun pe picioare. Maine vreau sa imi notez seria de caroserie, sa bajbai prin programul de piese (sper sa mai aiba si W126, nici nu m-am uitat in EPC-ul Mercedes...)... dar pentru asta va trebui sa ajung intai la birou! Abia astept sa incep saptamana.

                    Baieti, un site cu un VIN decoder bun cunoaste cineva? Cel rusesc vad ca nu mai merge... vroiam sa scot listingul de optionale si informatii despre masina.
                    Last edited by Carmine; 06-27-2011, 22:50 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cristivw
                      Baieti, un site cu un VIN decoder bun cunoaste cineva? Cel rusesc vad ca nu mai merge... vroiam sa scot listingul de optionale si informatii despre masina.
                      Salutare! Un VIN ne poti arata (binenteles daca nu e secret)... sa vedem ce da.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #26
                        Wdb1260361a117436

                        Comment


                        • #27
                          VEHICLE TYPE: Car
                          MODEL NAME: 500 SE
                          ENGINE: 117963 12 064122
                          TRANSMISSION: 722311 02 575869
                          BODY: 02268
                          ORDER NUMBER: 0424001930
                          LIGHTS: BOSCH
                          INTERIOR COLOR: 975
                          PAINTS: 737




                          440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)

                          570 FOLDING ARMREST, FRONT

                          581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #28
                            Ce cheala e... cred ca pana si geamurile electrice de pe fata au fost montate ulterior, deoarece exista niste dopuri negre pe fetele de usi, unde ar fi fost manivelele...

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by cristivw View Post
                              Ce cheala e... cred ca pana si geamurile electrice de pe fata au fost montate ulterior, deoarece exista niste dopuri negre pe fetele de usi, unde ar fi fost manivelele...
                              Nu in mod neaparat...Sunt unele modele care au dopurile acelea dar au geamuri electrice din fabrica (de exemplu fosta masina, tot 500SE la origini, tot cu interior crem, a lui Tumar).
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                              W126 500SE Nautical Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • #30
                                Chiar ca putea sa aiba mai multa dotari luand in considerare ca a fost masina de ambasada.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF