Mercedesul meu. Un Benz foarte bun ca investitie, o masina echilibrata, cu care daca circuli un an o sa vrei sa mai mergi macar inca trei.
Masina consum in jur de 6.5%, daca nu este incarcata, la drum. La un drum in Franta cu o greutate de aprox. 500kg pe ea, a consumat in jur de 7.2%, dar s-a mers pe autoband deci >110.
Cand am adus-o din Germania(la 72.000km) nu stiam daca are motorul pornit , si nici afara nu se auzea daca nu erai in fata ei sa se auda prin grilaj un zgomot ca de motor electric. Din pacate nu acelasi sunet il are cu benzina noastra dar se pare ca si consumul a scazut cu o jumatate de litru. Probabil e mai puturoasa benzina noastra si o arde mai greu.
I-am schimbat la 129.000km , adica luna aceasta, discurile si placutele frana. Problema a fost la discurile de spate, unde a sarit tratamentul de pe discuri, inlocuite cu altele originale, aproape noi fara nici un pic de grad. Dar am schimbat si fata ca sa fiu sigur cu ceva aftermarket recomandat de mecanici.Placute folosesc ferodo si meyle.
Am schimbat si bieletele+pivotii originali din fabrica la 80.000km , dar mai mult degeaba ca erau buni. O bieleta era putin uzata, cei de la service mi-au spus sa le pastrez ca o sa le pun din nou pe masina cand imi vine mintea la cap. Se pare ca au avut dreptate si le-am pus bine.
In rest o tin din scurt cu uleiul. Am folosit Esso Ultra 10w40 , facut de Mobil, fiind uleiul folosit pana acum, dar am trecut pe Mobil la ultimul schimb pentru ca Esso se gaseste greu. Filtrele de obicei le iau sa fie de calitate medie si nu prea scumpe ca sa le schimb mai des(mann,meyle,bosch). E opinia mea ca mai bine schimb filtrele des decat sa pun foarte scumpe si sa le tin mult.
Folosesc anvelope Continental TS810 de iarna.Recent am achizitionat si un set de jante pe 16' originale MB,aproape noi, cu gume Marangoni 205/55/16 de vara, aproape noi.
As vrea sa ii curat interiorul intrucat este cam prafuit.
Exceptie facand cele scrise de mine masina are doar piesele originale.
Acum caut, si nu prea gasesc, amortizoare de foarte buna calitate, pe ulei.
De mentionat ca masina are o tinuta de vis, la drum. E autocar. Nu simti hop, pietre sau crapaturi. De aceea vreau sa continui traditia cu amortizoare lungi pe ulei. Neamtu stia ce face cand le-a pus asa.
Am avut si ceva incidente minore dar s-au rezolvat usor prin inlocuirea piesei cu alta originala. Fara compromisuri. Mai degraba caut o luna piesa respectiva decat aftermarket.
As vrea sa ii pun ceasuri plasma si inele cromate, dar pur si simplu sunt indragostit de ea asa cum e....Ma tot batea gandul sa ii pun o grila Avantgarde dar si cea originala are farmecul ei. E ceva aparte, foarte subtil, cu cat stai mai mult sa abservi cu atat incepi sa vezi de fapt cat de bine au fost gandite combinatiile.
Am sa postez ceva fotografii mai vechi si promit sa fac unele fresh.
Masina consum in jur de 6.5%, daca nu este incarcata, la drum. La un drum in Franta cu o greutate de aprox. 500kg pe ea, a consumat in jur de 7.2%, dar s-a mers pe autoband deci >110.
Cand am adus-o din Germania(la 72.000km) nu stiam daca are motorul pornit , si nici afara nu se auzea daca nu erai in fata ei sa se auda prin grilaj un zgomot ca de motor electric. Din pacate nu acelasi sunet il are cu benzina noastra dar se pare ca si consumul a scazut cu o jumatate de litru. Probabil e mai puturoasa benzina noastra si o arde mai greu.
I-am schimbat la 129.000km , adica luna aceasta, discurile si placutele frana. Problema a fost la discurile de spate, unde a sarit tratamentul de pe discuri, inlocuite cu altele originale, aproape noi fara nici un pic de grad. Dar am schimbat si fata ca sa fiu sigur cu ceva aftermarket recomandat de mecanici.Placute folosesc ferodo si meyle.
Am schimbat si bieletele+pivotii originali din fabrica la 80.000km , dar mai mult degeaba ca erau buni. O bieleta era putin uzata, cei de la service mi-au spus sa le pastrez ca o sa le pun din nou pe masina cand imi vine mintea la cap. Se pare ca au avut dreptate si le-am pus bine.
In rest o tin din scurt cu uleiul. Am folosit Esso Ultra 10w40 , facut de Mobil, fiind uleiul folosit pana acum, dar am trecut pe Mobil la ultimul schimb pentru ca Esso se gaseste greu. Filtrele de obicei le iau sa fie de calitate medie si nu prea scumpe ca sa le schimb mai des(mann,meyle,bosch). E opinia mea ca mai bine schimb filtrele des decat sa pun foarte scumpe si sa le tin mult.
Folosesc anvelope Continental TS810 de iarna.Recent am achizitionat si un set de jante pe 16' originale MB,aproape noi, cu gume Marangoni 205/55/16 de vara, aproape noi.
As vrea sa ii curat interiorul intrucat este cam prafuit.
Exceptie facand cele scrise de mine masina are doar piesele originale.
Acum caut, si nu prea gasesc, amortizoare de foarte buna calitate, pe ulei.
De mentionat ca masina are o tinuta de vis, la drum. E autocar. Nu simti hop, pietre sau crapaturi. De aceea vreau sa continui traditia cu amortizoare lungi pe ulei. Neamtu stia ce face cand le-a pus asa.
Am avut si ceva incidente minore dar s-au rezolvat usor prin inlocuirea piesei cu alta originala. Fara compromisuri. Mai degraba caut o luna piesa respectiva decat aftermarket.
As vrea sa ii pun ceasuri plasma si inele cromate, dar pur si simplu sunt indragostit de ea asa cum e....Ma tot batea gandul sa ii pun o grila Avantgarde dar si cea originala are farmecul ei. E ceva aparte, foarte subtil, cu cat stai mai mult sa abservi cu atat incepi sa vezi de fapt cat de bine au fost gandite combinatiile.
Am sa postez ceva fotografii mai vechi si promit sa fac unele fresh.
Comment