Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C180 Classic - w202 faceliftC

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C180 Classic - w202 faceliftC

    Mercedesul meu. Un Benz foarte bun ca investitie, o masina echilibrata, cu care daca circuli un an o sa vrei sa mai mergi macar inca trei.
    Masina consum in jur de 6.5%, daca nu este incarcata, la drum. La un drum in Franta cu o greutate de aprox. 500kg pe ea, a consumat in jur de 7.2%, dar s-a mers pe autoband deci >110.
    Cand am adus-o din Germania(la 72.000km) nu stiam daca are motorul pornit , si nici afara nu se auzea daca nu erai in fata ei sa se auda prin grilaj un zgomot ca de motor electric. Din pacate nu acelasi sunet il are cu benzina noastra dar se pare ca si consumul a scazut cu o jumatate de litru. Probabil e mai puturoasa benzina noastra si o arde mai greu.
    I-am schimbat la 129.000km , adica luna aceasta, discurile si placutele frana. Problema a fost la discurile de spate, unde a sarit tratamentul de pe discuri, inlocuite cu altele originale, aproape noi fara nici un pic de grad. Dar am schimbat si fata ca sa fiu sigur cu ceva aftermarket recomandat de mecanici.Placute folosesc ferodo si meyle.
    Am schimbat si bieletele+pivotii originali din fabrica la 80.000km , dar mai mult degeaba ca erau buni. O bieleta era putin uzata, cei de la service mi-au spus sa le pastrez ca o sa le pun din nou pe masina cand imi vine mintea la cap. Se pare ca au avut dreptate si le-am pus bine.
    In rest o tin din scurt cu uleiul. Am folosit Esso Ultra 10w40 , facut de Mobil, fiind uleiul folosit pana acum, dar am trecut pe Mobil la ultimul schimb pentru ca Esso se gaseste greu. Filtrele de obicei le iau sa fie de calitate medie si nu prea scumpe ca sa le schimb mai des(mann,meyle,bosch). E opinia mea ca mai bine schimb filtrele des decat sa pun foarte scumpe si sa le tin mult.
    Folosesc anvelope Continental TS810 de iarna.Recent am achizitionat si un set de jante pe 16' originale MB,aproape noi, cu gume Marangoni 205/55/16 de vara, aproape noi.
    As vrea sa ii curat interiorul intrucat este cam prafuit.
    Exceptie facand cele scrise de mine masina are doar piesele originale.
    Acum caut, si nu prea gasesc, amortizoare de foarte buna calitate, pe ulei.
    De mentionat ca masina are o tinuta de vis, la drum. E autocar. Nu simti hop, pietre sau crapaturi. De aceea vreau sa continui traditia cu amortizoare lungi pe ulei. Neamtu stia ce face cand le-a pus asa.
    Am avut si ceva incidente minore dar s-au rezolvat usor prin inlocuirea piesei cu alta originala. Fara compromisuri. Mai degraba caut o luna piesa respectiva decat aftermarket.
    As vrea sa ii pun ceasuri plasma si inele cromate, dar pur si simplu sunt indragostit de ea asa cum e....Ma tot batea gandul sa ii pun o grila Avantgarde dar si cea originala are farmecul ei. E ceva aparte, foarte subtil, cu cat stai mai mult sa abservi cu atat incepi sa vezi de fapt cat de bine au fost gandite combinatiile.
    Am sa postez ceva fotografii mai vechi si promit sa fac unele fresh.
    Attached Files
    Last edited by cristian_sladariu; 12-28-2010, 17:32 PM.
    Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

  • #2
    Frumoasa masina, intretinuta, dar ai prea putine poze...
    A ta e tot Classic, dar ai schimbat tu panourile de pe consola centrala, ca pe classic ar fi trebuit sa fie un gri mat. Daca-ti place echiparea elegance, ar trebui sa cauti si insertiile din lemn de pe usi, plus ca elegance-ul are ornamentele de pe bare cromate, precum si partea superioara a manerelor si a bandourilor cromata.
    Ai mai putea sa vopsesti partea superioara a barelor, bandourile si manerele de la usi in cuoarea masinii, sunt micile detalii care conteaza si imbunatatesc destul de mult aspectul masinii.

    Comment


    • #3
      Originally posted by vali982 View Post
      Frumoasa masina, intretinuta, dar ai prea putine poze...
      A ta e tot Classic, dar ai schimbat tu panourile de pe consola centrala, ca pe classic ar fi trebuit sa fie un gri mat. Daca-ti place echiparea elegance, ar trebui sa cauti si insertiile din lemn de pe usi, plus ca elegance-ul are ornamentele de pe bare cromate, precum si partea superioara a manerelor si a bandourilor cromata.
      Ai mai putea sa vopsesti partea superioara a barelor, bandourile si manerele de la usi in cuoarea masinii, sunt micile detalii care conteaza si imbunatatesc destul de mult aspectul masinii.
      Nu am schimbat nimic. Asa a fost ea. E modelul cu facelift, varianta a doua. Am impresia ca a prins ceva optiuni de la seria noua. A avut un singur proprietar un neamt batran de 87ani.Nu vreau sa vopsesc partea suerioara a bandourilor pentru ca imi place asa. Pe usi intradevar are un gri inchis pe ornament. Imi place foarte mult contrastul si linia care o ofera ornamentele de culoare negru mat. Gusturile nu se discuta dar echiparea standar mi se pare superba pentru modelul inalt. E frumoasa ca o vrabiuta asa cum e ea. Anunta-ma te rog daca poti sa ma rezolvi cu o grila. Daca as vrea as putea sa ii pun manere originale de crom la usi dar nu vreau deocamdata. O sa ma mai gandesc totusi.Poate ca o sa se potriveasca mai bine daca o sa iau grila Avantgarde si atunci o sa incerc si o varianta de chenar crom pentru faruri fata. La spate nu ma incanta ideea de crom pe stopuri. La w123,w124 merge super in schimb.
      PS: Am multe poze cu masina dar pe alt PC, si maine ii fac o sedinta foto.Postez si aici.
      Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

      Comment


      • #4
        M-ar interesa amortizoarele, arcurile le am deja...
        Daca ai putea sa-mi dai un pret si niste detalii despre ele (sau poate e interesat de alte piese la schimb, ca mai am un set de triple impecabile, inca un set de panouri complet de pe consola centrala, tot fibre de carbon, etc)...oricum nu e graba, ca vreau sa ies din iarna asta intai si dupa pun suspensia.

        Si-ti atasez niste poze cu o masina ca a ta, sa-ti faci o idee cum ar veni cu elementele de crom de la elegance si bandourile/barele vopsite in culoarea masinii...
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Originally posted by vali982 View Post
          M-ar interesa amortizoarele, arcurile le am deja...
          Daca ai putea sa-mi dai un pret si niste detalii despre ele (sau poate e interesat de alte piese la schimb, ca mai am un set de triple impecabile, inca un set de panouri complet de pe consola centrala, tot fibre de carbon, etc)...oricum nu e graba, ca vreau sa ies din iarna asta intai si dupa pun suspensia.

          Si-ti atasez niste poze cu o masina ca a ta, sa-ti faci o idee cum ar veni cu elementele de crom de la elegance si bandourile/barele vopsite in culoarea masinii...
          Tot mai frumos consider ca este cu garda ridicata la sol si cu bandouri continuate in bare. Am 2 bandouri la culoare cu crom (de elegance) si sincer nu imi plac.Nu se potrivesc pentru ca nu am chederul de la geam pe elegance, nu am echiparea completa si eu o observ si numai acolo ma uit. Am preferat sa schimb vinilul de la schimbator cu piele facut la comanda si sa iau un volan nou de piele de pe un elegance. Canapelele totusi nu le vreau de piele , ele fiind deja negre, si la drum lung am avantajul aerisirii. Am sa ii cumpar 2 grilaje la gaurile din bara fata sa le acopar . Am gasit la autokarma cu 23lei bucata.
          Si as vrea si jantele din poza.Sunt pe 15 in poza. Poate pe 16" ar fi mai indicat.
          Attached Files
          Last edited by cristian_sladariu; 12-28-2010, 22:22 PM.
          Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

          Comment


          • #6
            Va salut !

            Foarte frumoasa masina,

            Eu stiu ca face-liftul la 202 s-a produs de prin luna 10 an 1997, si are barile schimbate, cred ca si alte elemente, dar barile sunt altfel cu fusta jos, si alt design.

            Bafta !
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #7
              Originally posted by marele_alb View Post
              Va salut !

              Foarte frumoasa masina,

              Eu stiu ca face-liftul la 202 s-a produs de prin luna 10 an 1997, si are barile schimbate, cred ca si alte elemente, dar barile sunt altfel cu fusta jos, si alt design.

              Bafta !
              Are bordul nou, are ceasurile noi si butoanele de aer sunt tot modelul nou. Barile nu au cum sa fie altfel la Classic. Eu am vrut special modelul acesta ca sa nu le julesc/sparg/lovesc in borduri sau la parcari.Si ca sa va mai spun inca una tare si placutele frana sunt tot modelul 2. Deasemeni la motor si acolo sunt elemente de la varianta facelift. Are niste vase de ulei modelul nou. O sa pun ceva poze maine sper.
              Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

              Comment


              • #8
                Originally posted by marele_alb View Post
                Va salut !

                Foarte frumoasa masina,

                Eu stiu ca face-liftul la 202 s-a produs de prin luna 10 an 1997, si are barile schimbate, cred ca si alte elemente, dar barile sunt altfel cu fusta jos, si alt design.

                Bafta !
                Practic la W202 au fost cam 2 restilizari:

                Prima a fost pe la jumatatea lui '95 cand au fost imprumutate butoanele de pe consola centrala de la E-Class (W210) cele rotunjite, fata de cele rectangulare puse pe W202 din '93 pana in '95, impreuna cu ceasurile de bord (cluster-ul) care au butoane de resetat km si reglat ceasul in laterale, fata de clusterul vechi care avea cele 2 butoane rotative ce ieseau prin geam.

                Inca o chestie intermediara a fost montarea farurilor restilizate dupa jumatatea lui '96 (cele cu geam mai clar, si becuri H7 in loc de H1)

                Facelift-ul propriu-zis (cel oficial) s-a realizat intradevar la jumatatea lui '97, cand au aparut barele noi, pragurile false (cele cu capacelele patrate in dreptul orificiilor pentru cric), bandouri putin diferite (se observa mai greu diferenta intre ele), stopurile fumurii, o alta capota spate (cu un mic spoiler integrat si cu o banda in relief ce se continua intre cele doua stopuri), s-a renuntat la antena electrica externa in favoarea celei integrate in luneta, au aparut alte fete de usi, a aparut si trapa din sticla (panoramica), a aparut si butonul pt. deschiderea portbagajului (langa joystick-ul pt. reglajul oglinzilor), iar instalatia electrica a fost complet reproiectata (a aparut sistemul canbus), din cauza asta w202-urile fara facelift au mufa de diagnostic OBD I, spre deosebire de facelift care are mufa OBD II.

                In cele 2 poze se observa diferentele clare la exterior (in prima poza e un pre-facelift, a doua este un facelift)
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vali982 View Post
                  Practic la W202 au fost cam 2 restilizari:

                  Prima a fost pe la jumatatea lui '95 cand au fost imprumutate butoanele de pe consola centrala de la E-Class (W210) cele rotunjite, fata de cele rectangulare puse pe W202 din '93 pana in '95, impreuna cu ceasurile de bord (cluster-ul) care au butoane de resetat km si reglat ceasul in laterale, fata de clusterul vechi care avea cele 2 butoane rotative ce ieseau prin geam.

                  Inca o chestie intermediara a fost montarea farurilor restilizate dupa jumatatea lui '96 (cele cu geam mai clar, si becuri H7 in loc de H1)

                  Facelift-ul propriu-zis (cel oficial) s-a realizat intradevar la jumatatea lui '97, cand au aparut barele noi, pragurile false (cele cu capacelele patrate in dreptul orificiilor pentru cric), bandouri putin diferite (se observa mai greu diferenta intre ele), stopurile fumurii, o alta capota spate (cu un mic spoiler integrat si cu o banda in relief ce se continua intre cele doua stopuri), s-a renuntat la antena electrica externa in favoarea celei integrate in luneta, au aparut alte fete de usi, a aparut si trapa din sticla (panoramica), a aparut si butonul pt. deschiderea portbagajului (langa joystick-ul pt. reglajul oglinzilor), iar instalatia electrica a fost complet reproiectata (a aparut sistemul canbus), din cauza asta w202-urile fara facelift au mufa de diagnostic OBD I, spre deosebire de facelift care are mufa OBD II.

                  In cele 2 poze se observa diferentele clare la exterior (in prima poza e un pre-facelift, a doua este un facelift)
                  Da. Se pare ca a mea a prins prima restilizare. Cat despre Km nu ma intereseaza in mod deosebit sa conving pe cineva, dar daca mecanicii de la service, fani VW concern, au zis ca si-ar lua si eu un Benz asa, e ok pentru mine. De mentionat ca bujiile care le-am schimbat la 80k avea sigla Mercedes.Si filtrul de poloen la fel avea sigla MB si niste coduri scrise pe el. Si mai e o chestie... eu stiu masina asta destul de bine, zic eu, si eu cred in km ei. Asta e parerea mea.
                  Ca sa nu mai zic ca nu am luat-o de la arabi, si era venita cu cateva minute in parc inainte sa o iau eu. Nici nu ii facusera foaia, era pusa deoparte pentru pregatire, plina de murdarie in interior, asa cum a adus-o mosu. Eu zic ca nu aveau cum sa ii modifice km asa repede si sa ii falsifice si cartea service. Plus ca avea abtipilduri pe ea care erau conform cu cartea service. Si jantele cand am schimbat gumele avea bataie +5,-5. Cei de la vulcanizare au zis ca sunt ca noi jantele.Aaaa...si pe praguri inca mai avea folia de plastic de pe ornamentele negre...Am dat-o eu jos ca incepuse sa se rupa si nu imi placea. Si nu avea uzura pe nuca deloc. Acum are un pic.
                  Cat despre cei care se vaita de km multi e problema lor ca nu si-au adus personal masinile de afara, sau daca s-au dus au cautat doar ce e mai ieftin prin parcuri. A mea era 4700e si mai era una rosie esprit cu jante aliaj,trapa si presuri(a mea nu stiu de ce nu a avut,pb le-a luat un om rau) si abia iesita din service(revizii complete) cerea pe ea 2500eur, si prietenul meu de acolo a zis ca mi-o scoate la 2000.
                  Last edited by cristian_sladariu; 12-29-2010, 10:31 AM.
                  Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                  Comment


                  • #10
                    Nu stiu cine se vaita.A mea are 447.000km si e adusa prin `98...tot personal..
                    Daca tot vrei sa ne dam mari cu ce am schimbat si ce nu,iti spun ca masina mea a vazut doar un radiator,consumabile,2 calculatoare de injectie,o bobina si acum amortizoare(la cele vechi au murit bucsele...ele fiind tot originale pe masina)Astea in 12 ani.
                    Nu ai gasit tu fata morgana..stai linistit!!
                    Eram doar curios,nu trebuia sa te superi pe noi.O zi buna!
                    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                    Si o panarama de scuter

                    Comment


                    • #11
                      Ok. Acum la subiect am promis ca fac niste poze astazi. Nu este fata morgana, este un fier, dar e al meu. Si am cam prins si drag de ea. Sincer nu prea ma agitam tare si vroiam sa o vand dar pana la urma m-a convins.

                      Inca cateva. Primele sunt facute cu un aparat vechi si ultimele cu telefonul.
                      Promit sa fac si la interior dar mai intai o sa il aspir un pic pentru ca este cam murdar acum.
                      Attached Files
                      Last edited by mircea600sel; 12-29-2010, 21:06 PM.
                      Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                      Comment


                      • #12
                        Salut Cristian, ma bucur ca ai facut profil la steluta , sa o porti sanatos si la cati mai multi km.
                        http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                        Comment


                        • #13
                          Masina arata foarte bine, are linie (o masina "curata in caroserie", cum ii spun eu), un lucru cert e ca o aripa a fost schimbata (cea de pe dreapta are semnalizator incorporat, cea de pe stanga nu), oricum asta e un lucru minor, trebuie sa-i decupezi si aripa cealalta, sa-i pui semnalizator, ca sa existe o simetrie. A mea nu a avut semnalizatoare in aripi din fabrica asa ca i le-am pus eu, am masurat folosind mai multe puncte de reper, de pe alta masina, am facut sablon dupa cum trebuie sa fie decupajul respectiv si am taiat. Decupajele au iesit perfect, ca din fabrica, lampa face click cand e impinsa, exact cum trebuie sa faca.

                          Inca o data, masina e intr-o conditie excelenta, s-o stapanesti sanatos.

                          Comment


                          • #14
                            Cristi ai o masina superba! Cu rele, dar mai ales cu bune! Asfalt uscat si bani de benzina sa fie, ca in rest mari probleme nu o sa ai cu ea!
                            Nimeni nu iti poate aprecia masina mai bine decat tu insuti, bucura-te de placerea de a o conduce si lasa restul sa treaca...
                            Last edited by sauron; 12-30-2010, 22:29 PM.
                            1994...Mercedes Benz...w202, c180
                            Dragoste la prima vedere...

                            http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by DMIHNEA
                              Puteam sa nu postez acum,sa ma gasesc cu tine cu un pretext oarecare,sa-ti fac o lucrare in gura si sa te las sa maninci mincare de sugari....Dar nu,esti tinar si meriti o sansa,lasa prezentarea hoitului ce ai si traieste,totul fara sa deranjezi lumea....
                              Eu stiu ca lucrarile dentare se fac la dentist. Cum forumul asta n-are ca obiect lucrari dentare, am sa te rog sa te exprimi plenar pe site-uri de specialitate (http://www.dentist.ro/ ) . O singura data daca mai faci remarci d-astea amenintatoare iei o pauza lunga. Nu e prima data. Ai warn. Multumesc pentru intelegere.
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF