Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Leo View Post
    cum vreti voi sa montati ventilatorul dublu pe radiator fara nici un fel de suport?
    Originally posted by mer_se280 View Post
    Confectionam ... suntem romani si inventivi !
    ... zise doi unguri ...

    Originally posted by tumar View Post
    radiatorul va trebui sa il verifici.
    Negreşit ! Dar, cum am zis mai sus: efectiv am uitat de el ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Pe băiatu' cel mare l-a apucat doru' de făcut poze ...
      P.S. Ultimele 2 sunt mai vechi, de prin vară.
      Attached Files
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • In prima si a doua poza se poate observa un ''bat'' prins pe bara din fata...ce ai mesterit acolo?
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • In functie de ce corp diplomatic se transporta, se arboreaza drapelul respectiv.
          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
          W 124 `93 E250 D ex 300 D


          - Bond - James Bond.
          - `Dullah - Abdullah.

          Comment


          • Mda, dar până mi se arată un suport de steag, mă amăgesc cu o pereche de suporţi făcuţi artizanal şi 2 antene extensibile Sunt acolo de anul trecut, de când am pus bara de SEC.
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • Momentan toată curtea e un mare atelier, garajul e bazar de piese, Lord e golaș, eu nu mai știu ce sunt (nebun cu acte, asta în mod cert - norocul meu că știe asta și Doamna mea), dar încet-încet se vor face toate. Peste vreo 2 săptămâni voi reveni cu lista lucrărilor.
              Attached Files
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • Oooo, ce bine imi pare sa vad si 'altii' cum lucreaza !
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • Oglindă electrică stânga

                  Așa cum am promis, revin cu lista lucrărilor executate la Lord.
                  Cu ajutorul lui D-zeu, am reușit de am terminat în Vinerea Mare, înainte de Sfintele Sărăbători Pascale, așa că pot șade și eu liniștit cu familionul ...

                  Așadar, începem cu oglinda electrică stânga. După cum am mai spus într-un post anterior, mecanismul cu comandă electrică din oglinda de dreapta se potrivește fără niciun efort în carcasa oglinzii de stânga, adică cea de pe partea șoferului. Așa că, am convins un mecanism să-și mute adresa pe partea șoferului. S-a lăsat convins ușor, fără a crea bătăi de cap.
                  Cu butonul de acționare a oglinzii (îi mai place să-l alinți joystick) a fost altă poveste. Nu am vrut să utilizez un buton de pe un C180 de exemplu (deși acesta știe să regleze ambele oglinzi și chiar am unul, dar e la păstrare pt. Fricike - W201-le care a primit și el o oglindă electrică de stânga), deoarece lemnul consolei orizontale a fost brutalizat de fostul stăpân cu ocazia montării oglinzii electrice pe dreapta, Lord având din naștere doar oglinzi cu reglaj manual, adică ad labam ... La vremea respectivă s-a traforat o gaură mai mare cu cca. 1 mm față de ce era necesar, în ideea că butonul de W126 are pe fiecare latură câte o buză de 3 mm care acoperă imperfecțiunea cauzată de grabă, nepricepere sau alte varii motive ce se pot invoca. Din această cauză, acolo nu se poate monta un buton cu reglaj dublu, deoarece acesta nu are acea buză și pur și simplu nu are ce să-l țină ”la suprafață”, el căzând înăuntru ...
                  Am recurs la a monta 2 butoane separate pentru fiecare oglindă în parte. În vederea atingerii acestui rezultat, am deranjat și un alt buton cu un ordin de strămutare forțată, și anume cel al perdeluței electrice. Funcția acestuia de a ridica/coborî perdeluța a rămas, doar că a fost preluată de un buton de acționare a geamurilor electrice de pe un W201 seria 1, forma acestuia fiind identică cu a celor care sălășluiesc pe consola verticală a lui W126, și incluzând și schimbarea pictogramei pt. a nu deruta pilotul cu informații eronate.
                  După ce butonul amintit mai sus a eliberat spațiul locativ, am lărgit la maxim gaura butonului existent al oglinzii, în așa fel încât să nu deranjeze butoanele geamurilor existente acolo; după aceea am șlefuit din ambele butoane atât cât a fost necesar să le apropiu pt. a intra in gaura lărgită.
                  Am reușit să dau afară câteva siguranțe, dar rezultatul final este pozitiv: Lord are oglinzi electrice pe ambele părți !
                  Attached Files
                  Last edited by Levi; 04-19-2014, 14:44 PM.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Turometru

                    După cum am relatat și într-un alt topic (cel cu transformarea unui turometru de benzinar într-unul de Diesel), a trebuit să treacă aproape 4 ani ca să ajung și eu la faza asta. Cu îndrumarea colegului Alin (Entty), am reușit ”DIY” (nu cu turometrul despre care discutasem cu Alin, ci cu cel original al mașinii, la care am schimbat condensatorul - cel mare și ”roz” din prima poză, cu cel din poza a 2-a). Acum funcționează, e OK !
                    Attached Files
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Scaun șofer

                      Am profitat de ocazia ivită de a trebui scoase scaunele din față pt. a lucra mai ușor în interior, și am procedat la repararea unui număr de 3 arcuri la scaunul șoferului (adică eu ). Scaunul stătea lăsat de stânga, un arc a cedat probabil sub greutatea mea, dar celelalte 2 erau deja rupte când am luat eu mașina, doar că lenea nu a permis până acum rezolvarea și a acestei probleme. Ba mai mult, arcurile rupte au frecat în cablurile încălzirii scaunului, întrerupându-le. Au trebuit lipite și manșonate și acestea, cu manșon termoretractabil, bineînțeles.
                      La unul din arcuri am utilizat manșon din țeavă de cupru obținut dintr-o conductă de benzină de Dacie, introducând în cuponul de țeavă cele 2 capete rupte ale arcului. La celelalte 2 a trebuit să recurg la sacrificarea unei conducte de la un vas de lichid de spălare parbriz, aceasta având coturi țapene din fabrică, ceea ce mie îmi era imposibil de obținut prin îndoirea țevii de cupru, neavând scule dedicate realizării unei curbe corecte fără a fisura cuprul ...
                      Rezultatul chiar se simte ... cu buca stângă ...
                      Attached Files
                      Last edited by Levi; 04-19-2014, 15:10 PM.
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Originally posted by Levi View Post
                        După cum am relatat și într-un alt topic (cel cu transformarea unui turometru de benzinar într-unul de Diesel), a trebuit să treacă aproape 4 ani ca să ajung și eu la faza asta. Cu îndrumarea colegului Alin (Entty), am reușit ”DIY” (nu cu turometrul despre care discutasem cu Alin, ci cu cel original al mașinii, la care am schimbat condensatorul - cel mare și ”roz” din prima poză, cu cel din poza a 2-a). Acum funcționează, e OK !
                        Măcar pana la urma ai reușit
                        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                        Comment


                        • Radiator AC

                          De mult mi s-a pus pata pe un ventilator dublu de AC dedicat W126. Colegul grigorean având unul pe plus la un inventar făcut la cererea mea, am făcut un troc cinstit: el mi-a trimis ventilatorul, eu banii negociați.
                          Având deja un radiator de W126 primit cadou de la Marius (Tumar), m-am deplasat cu el la un nene care l-a verificat și a dat verdict pozitiv (”Nu scapă Dom'le, n-are nimic”). Astfel, am putut organiza altă strămutare: expulzarea radiatorului existent pe Lord (și care era original al motorului transplantat acu' 4 ani de pe un W201) și montarea pieselor ”noi”. Carcasa ventilatoarelor a fost curățată și revopsită, mufele refăcute. A fost nevoie de multă muncă de lămurire până am convins toate piesele (claxoane, ventilatoare și radiator) să-și ocupe locurile destinate, dar și aici am obținut un rezultat care mă satisface. A fost necesară modificarea a 2 furtune de AC, cu scurtarea unui furtun avut pe stoc în garaj și cu schimbarea a 2 capete în vederea potrivirii lor pe ”noul” radiator. Acestea din urmă au fost făcute la strung într-un atelier specializat în confecționarea furtunelor hidraulice.
                          Spre surprinderea mea, la efectuarea probei de presiune cu azot nu s-a detectat nicio scăpare (deși mă așteptam la ce era mai rău, ghinionist fiind în cazuri când execut operațiile DIY), așa că a urmat umplerea cu freon. Compresorul a plecat imediat, iar ventilatorul l-a urmat la scurt timp, în sensul de rotație corect, surprinzându-mă din nou
                          Attached Files
                          Last edited by Levi; 04-19-2014, 15:39 PM.
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Ma uimesti cu atata harnicie, "blondule".
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • Webasto

                              Ei aici nu am reușit ... Am montat comanda nouă (programatorul) în bord, funcționează perfect. Am montat godinul Diesel DBW46, pompița de motorină asemenea. Turbina de aer, pompa de apă de pe Webasto, precum și pompița reacționează perfect la alimentarea cu curent a fiecăreia în mod independent. Problema este că ... ansamblul nu vrea nici în ruptul capului să funcționeze ... Dau comandă directă sau prin programator, fără rezultat în ambele cazuri ... Enervant, nu ?
                              Am 4 bucăți de Webasto (2 buc. BBW46 pe benzină, din care cel care era pe Lord până acum, a fost modificat de Jan - colegul Sovieticool - în Diesel, și 2 buc. DBW46 originale Diesel). Am să le duc toate la electricianul meu să vadă dacă nu cumva e arsă vreo bujie sau releu, poate reușește să facă ceva combinații care să ducă la pornirea instalației, într-un final fericit și de mult așteptat ...
                              Attached Files
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • Diverse - stație CB, poliță

                                La capitolul diverse, amintesc 2 ”jucării” impuse de piticii mei: stația CB dedicată Mercedes Benz și polița de sub volan, amândouă râvnite și vânate luuung până au poposit la mine. La montarea stației (care are un adaptor 1DIN) am renunțat la scrumieră (în mașină oricum nu se fumează, în scrumieră țineam actele), în locul acesteia coborând lăutarii.
                                Attached Files
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF