La cateva luni dupa achizitionare si dupa cateva investitii si probleme a sosit vremea sa-i facem o prezentare.
Este vorba de un Mercedes-Benz W203 fabricat in 2003,motorizare 2148 CMC 85 KW diesel.
Am intrat in posesia masinii anul trecut in noiembrie si la nici o luna au inceput sa apara problemele.Prima si cea mai grava a fost cutia de viteze.Am schimbat blocul de valve toate garniturile de la cutie priza uleiul filtrul si de atunci nu am mai avut probleme.Pe urma au aparut ceva probleme la articulatie.Am schimbat basculele bieletele antiruliu bucsele de la bara stabilizatoare spate si s-a ameliorat insa tot mi se pare ca mai troncane ceva.
Mai aveam si ceva erori la bord constand in atentionari privind apa de la motor si apa de la stropitori care s-a dovedit a avea o singura cauza si anume senzorul de nivel al lichidului din vasul de la stropitori(s-a rezolvat cu 50 ron sonda),o eroare de la SRS din cauza scaunului pasagerului care s-a rezolvat prin schimbarea scaunului si niste becuri arse care au fost inlocuite.
Masina am luat-o la 158.000 km iar la 160.000 am schimbat filtrele(motorina,polen,aer) si uleiul(5W30 Castrol EDGE Turbo Diesel)
Ca si imbunatatiri aduse se pot enumera interiorul din piele provenit de la un alt Mercedes C-Class Avantgarde impreuna cu ornamentele model carbon si un comand 2.0 .
Urmeaza sa ma ocup de partea de alimentare a masinii deoarece mi s-a intamplat sa nu-mi porneasca sau sa se opreasca in mers si sa mi se aprinda EPC si eventual o noua constatare a articulatiei sa vedem ce urme au mai lasat drumurile "de invidiat" din Bucuresti.
Viitoare planuri:schimbarea grilei radiator cu una de avantgarde sau cu una ca la modelul CLK,schimbarea farurilor cu unele clare cu lupe in vederea montarii si unui kit xenon,stopuri cu led,un kit optic AMG sau altceva,jante pe 17"sau 18" si cam atat.
Pana atunci astept parerile,sfaturile,aprecierile si de ce nu si criticile voastre.
Este vorba de un Mercedes-Benz W203 fabricat in 2003,motorizare 2148 CMC 85 KW diesel.
Am intrat in posesia masinii anul trecut in noiembrie si la nici o luna au inceput sa apara problemele.Prima si cea mai grava a fost cutia de viteze.Am schimbat blocul de valve toate garniturile de la cutie priza uleiul filtrul si de atunci nu am mai avut probleme.Pe urma au aparut ceva probleme la articulatie.Am schimbat basculele bieletele antiruliu bucsele de la bara stabilizatoare spate si s-a ameliorat insa tot mi se pare ca mai troncane ceva.
Mai aveam si ceva erori la bord constand in atentionari privind apa de la motor si apa de la stropitori care s-a dovedit a avea o singura cauza si anume senzorul de nivel al lichidului din vasul de la stropitori(s-a rezolvat cu 50 ron sonda),o eroare de la SRS din cauza scaunului pasagerului care s-a rezolvat prin schimbarea scaunului si niste becuri arse care au fost inlocuite.
Masina am luat-o la 158.000 km iar la 160.000 am schimbat filtrele(motorina,polen,aer) si uleiul(5W30 Castrol EDGE Turbo Diesel)
Ca si imbunatatiri aduse se pot enumera interiorul din piele provenit de la un alt Mercedes C-Class Avantgarde impreuna cu ornamentele model carbon si un comand 2.0 .
Urmeaza sa ma ocup de partea de alimentare a masinii deoarece mi s-a intamplat sa nu-mi porneasca sau sa se opreasca in mers si sa mi se aprinda EPC si eventual o noua constatare a articulatiei sa vedem ce urme au mai lasat drumurile "de invidiat" din Bucuresti.
Viitoare planuri:schimbarea grilei radiator cu una de avantgarde sau cu una ca la modelul CLK,schimbarea farurilor cu unele clare cu lupe in vederea montarii si unui kit xenon,stopuri cu led,un kit optic AMG sau altceva,jante pe 17"sau 18" si cam atat.
Pana atunci astept parerile,sfaturile,aprecierile si de ce nu si criticile voastre.
Comment