Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C200 w202 '94

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by vali982 View Post
    Poze noi, cu grila vopsita in culoarea masinii si emblema flat, pacat ca-s facute cu telefonul (nu aveam nici o camera foto la indemana).
    E posibil sa pun grila Avantgarde la bataie, impreuna cu emblema originala, daca e cineva interesat.
    Cati bani vrei pe grila avangarde ? daca o pui la vanzare .

    Mi se pare mie sau ai un 202 la dezmembrat ?

    Ti-am scris in cateva posturi de ce am nevoie.

    Masina este superba, sa o stapanesti sanatos !
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #32
      Te cred ca vrei sa pui grila la bataie. Sa iei alta cum era ea initial Arata mult mai bine. Parerea mea.
      Intotdeauna am zis ca o janta cu spite subtiri si lungi arata bine pe w202. Bravo.
      Felicitari pentru munca depusa. Masina e intretinuta si arata impecabil. Daca reusesti sa ii schimbi bordul cred ca ar fi o imbunatatire substantiala dar iti recomand mahonul si nu chestria aia in carouri. Tu ai un Classic si nu ii sta bine in patratele. E ca un chinez care jeaca tenis de camp cu o paleta de tenis de masa.
      PS: Daca iti comanzi grila anunta-ma si pe mine te rog, vreau si eu una.Facem drumu jumate.
      Inca odata felicitari pentru munca depusa.
      Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

      Comment


      • #33
        Originally posted by cristian_sladariu View Post
        Te cred ca vrei sa pui grila la bataie. Sa iei alta cum era ea initial Arata mult mai bine. Parerea mea.
        Intotdeauna am zis ca o janta cu spite subtiri si lungi arata bine pe w202. Bravo.
        Felicitari pentru munca depusa. Masina e intretinuta si arata impecabil. Daca reusesti sa ii schimbi bordul cred ca ar fi o imbunatatire substantiala dar iti recomand mahonul si nu chestria aia in carouri. Tu ai un Classic si nu ii sta bine in patratele. E ca un chinez care jeaca tenis de camp cu o paleta de tenis de masa.
        PS: Daca iti comanzi grila anunta-ma si pe mine te rog, vreau si eu una.Facem drumu jumate.
        Inca odata felicitari pentru munca depusa.

        Am 3 grile acasa: cea originala care a fost pe masina (foto 1); insertia Avantgarde (cumparata de pe Ebay), pe care am montat-o pe rama grilei initiale (foto 2) si inca o grila, tot originala, modelul facelift (foto 3), pe care am vopsit-o in culoarea masinii (cea care se afla in prezent pe masina)
        Deci nu vad rostul sa achizitionez inca una.
        Ma gandeam sa pastrez grila Avantgarde + steluta originala de pe capota (verticala), in caz ca ma plictisesc de cea neagra + sigla flat.
        Legat de finisajul consolei centrale si insertiile de pe usi: au existat 5 linii de echipare pe W202:
        - classic
        - esprit
        - elegance
        - sport
        - DTM sport (raritate)

        Finisajul pe care-l am, este originalul de pe echiparea Sport a W202-ului restilizat (fibra de carbon), se poate observa in foto 4 si foto 5. Am panourile originale, inclusiv butoanele restilizate (rotunjite) si numai eu stiu cat m-am chinuit sa fac rost de ele.
        In concluzie, nu vad de ce nu s-ar potrivi cu masina, atat timp cat w202 Sport a avut finisajul respectiv.
        Si in legatura cu masina, da, initial a fost Classic, dar se transforma in Sport, se poate observa si pe bandouri inscriptiile originale Sport, si capul de schimbator...tot original cu inscriptia sport, suspensia sport o montez dupa ce iesim din iarna. Va urma si instrument cluster-ul sport (cadrane albe) si imaginea este completa.
        Eu personal urasc lemnul, e normal ca parerile/gusturile sa fie impartite.
        Attached Files

        Comment


        • #34
          Originally posted by vali982 View Post
          Am 3 grile acasa: cea originala care a fost pe masina (foto 1); insertia Avantgarde (cumparata de pe Ebay), pe care am montat-o pe rama grilei initiale (foto 2) si inca o grila, tot originala, modelul facelift (foto 3), pe care am vopsit-o in culoarea masinii (cea care se afla in prezent pe masina)
          Deci nu vad rostul sa achizitionez inca una.
          Ma gandeam sa pastrez grila Avantgarde + steluta originala de pe capota (verticala), in caz ca ma plictisesc de cea neagra + sigla flat.
          Legat de finisajul consolei centrale si insertiile de pe usi: au existat 5 linii de echipare pe W202:
          - classic
          - esprit
          - elegance
          - sport
          - DTM sport (raritate)

          Finisajul pe care-l am, este originalul de pe echiparea Sport a W202-ului restilizat (fibra de carbon), se poate observa in foto 4 si foto 5. Am panourile originale, inclusiv butoanele restilizate (rotunjite) si numai eu stiu cat m-am chinuit sa fac rost de ele.
          In concluzie, nu vad de ce nu s-ar potrivi cu masina, atat timp cat w202 Sport a avut finisajul respectiv.
          Si in legatura cu masina, da, initial a fost Classic, dar se transforma in Sport, se poate observa si pe bandouri inscriptiile originale Sport, si capul de schimbator...tot original cu inscriptia sport, suspensia sport o montez dupa ce iesim din iarna. Va urma si instrument cluster-ul sport (cadrane albe) si imaginea este completa.
          Eu personal urasc lemnul, e normal ca parerile/gusturile sa fie impartite.
          Da. Felicitari. Imi retrag cuvintele. Se pare ca esti foarte bine echipat. Sunt impresionat, ce sa mai discut.
          Daca asta a fost alegerea ta o respect. Am crezut ca vrei sa pastrezi linia Classic, de aceea am spus asa. Mie unul imi place garda ridicata la sol. Daca vrei amortizoare sport stiu pe cineva care a cumparat din germania noi, si stiu ca vrea sa le vanda pentru ca nu i s-au potrivit. Interiorul e superb pentru varianta sport. Am vazut si ideea pe care o ai pentru toba. E buna.
          Dar de ce nu ai mers pe un c240? sau un C230 kompresor?
          Ma gandeam pentru al meu sa ii iau niste ceasuri bord noi. Ce parere ai de acestea? E frumos primul dar prea sport, si de aceea ma incanta mai mult cel alb.
          Attached Files
          Last edited by cristian_sladariu; 12-28-2010, 21:20 PM.
          Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

          Comment


          • #35
            Masina e interesanta.Frumoasa grila,dar stopurile alea vopsite cu spray lasa de dorit rau.Incearca sa gasesti ceva original pe negru...
            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
            Si o panarama de scuter

            Comment


            • #36
              Originally posted by mezzo View Post
              Masina e interesanta.Frumoasa grila,dar stopurile alea vopsite cu spray lasa de dorit rau.Incearca sa gasesti ceva original pe negru...
              Stopurile sunt originale, sunt cele de facelift ('97-'00). Primul set de stopuri era vopsit, dar la pistol, si lacuite complet, tot la pistol (dar stopurile alea nu mai sunt de multa vreme pe masina).

              Comment


              • #37
                Ti-am dat un PM. Bafta.
                Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                Comment


                • #38
                  Am montat:
                  - suportul original OEM pentru 6 CD-uri Fischer C-Box ce vine pus in locul compartimentului de depozitare de sub player;

                  - suportul original OEM de pahare din compartimentul fata al cotierei
                  Am cumparat ambele elemente de pe eBay Germania si sunt intr-o conditie excelenta (nu au absolut nici o zgarietura, practic sunt ca noi).

                  Urmeaza sa montez si setul original de stergatoare la faruri, achizitionat tot de pe eBay (demontate de pe un C36 AMG), dar trebuie sa vopsesc intai ramele ce vin sub faruri.

                  Poze cu jucariile...
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Foarte interesant suportul de pahar.Cat te-a costat?
                    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by zsolti1981 View Post
                      Foarte interesant suportul de pahar.Cat te-a costat?
                      Cam 32 de euro, am castigat licitatia pe eBay cu 15 euro si transportul a fost 17 euro.
                      Parerea mea e ca a fost chilipir, am vazut ca se vinde si cu 50-60 de euro SH.
                      Un mic filmulet gasit pe net, ca sa vezi cum functioneaza:

                      Comment


                      • #41
                        Am reusit in sfarsit sa o transform intr-un mic "low rider", am coborat suspensia cu 45 mm pe spate si 40 mm pe fata si bineinteles daca tot am umblat sa pun arcuri sport am mai schimbat si 2 bielete pe spate Lemforder, 2 bucse de bascula spate Febi-Bilstein (cele dinspre roata), un rulment stanga spate tot Febi-Bilstein, 2 bucse bascula fata Lemforder (cele mari care pur si simplu se rup, din cauza constructiei deschise la cauciuc - au doar 2 elemente de cauciuc care tin inelul interior de cel exterior) In rest totul se prezinta excelent, nu mai bate absolut nimic, se comporta excelent.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #43
                          cat tea costat si de unde ai luat suspensia??? sau sunt doar arcuri??
                          Low Mercedes Benz w202 C180 Classic

                          Comment


                          • #44
                            Originally posted by costinbv View Post
                            cat tea costat si de unde ai luat suspensia??? sau sunt doar arcuri??
                            Sunt arcuri sport, care coboara masina cu 40 mm. Am dat 330 de lei pe ele, au fost puse pe un alt W202 recent adus in tara si persoana respectiva le-a inlocuit cu arcuri standard, pe motiv ca era prea joasa pentru drumurile de tara pe care le facea el; asa m-am lipit si eu de ele.
                            Nu e nevoie de amortizoare sport, atat timp cat suspensia nu coboara mai mult de 40-50 mm. Eu am pastrat amortizoarele originale pe ulei, care inca mentin un oarecare nivel de confort, pentru ca initial ma asteptam sa fie extrem de rigida masina si surprinzator, este doar o idee mai rigida ca inainte.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #45
                              Inca 5 poze...
                              Am uitat sa spun, cealalt W202 care apare in poze e a unui prieten foarte bun si e aceeasi motorizare (M111.941 - C200 1998cc 136CP)
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF