Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C200 w202 '94

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by zsolti1981 View Post
    Salut @vali982. Pana la urma cum ai reusit sa rezolvi problema cu fluctuatia turatiei. Ai schimbat modulul PMS? Intreb deoarece la mine e aceeasi poveste. Mi-a murit modulul in ianuarie 2016, pur si simplu nu mai alimenta pompa de benzina. Am cumparat alt modul PMS si am refacut cablajul complet, inclusiv de la clapeta. Insa la pornire,motorul da sa moara, scade turatia aproape de 500 rpm, urca pana la 800, iarasi scade, iarasi urca. Asta face de cateva ori, pe urma sta relantiul la aproape 1000 rpm. Si pe mine ma dispera treaba, dar am impresia ca am cumparat un modul defect...
    La tine cel mai probabil e de vina clapeta de acceleratie (socul electronic e realizat tot de clapeta, e un motoras in interiorul ei, care comanda fluturele clapetei). Probabil ai avut un PMS Bosch (cele Siemens nu prea au problema asta) si ti-au picat ambii tranzistori ce comanda bobinele, in concluzie nu mai pornea deloc, daca pica unul singur ti-ar fi mers motorul în 2 cilindri). Deci e exclus PMS-ul la problema ta. La mine a fost o cu totul alta problema atunci (sonda lambda)...suspectasem PMS-ul degeaba (am cumparat unul de pe eBay, pe care ulterior l-am vandut altcuiva, pt. ca al meu era foarte bun)

    Comment


    • Nu au picat tranzistorii ce comanda bobinele,pur si simplu pompa de benzina nu mai primea tensiune. Clapeta de acceleratie nu este defecta, am refacut cablajul complet, am verificat foarte amanuntit motorasul si cele doua potentiometre de pe clapeta. Toate sunt in regula, crede-ma, sunt electronist. Masina mi s-a defectat, culmea, chiar in fata blocului,s-a oprit pur si simplu motorul.Dupa ce am stat si am masurat tot ce se putea masura electric, am ajuns la concluzia ca s-a defectat modului PMS, de fabricatie Siemens, exact codul ce l-ai avut tu. Dupa ce am cumparat un alt modul PMS identic, la prima pornire deja facea figura asta cu relantiul instabil, dar nu i-am dat prea mare importanta crezand ca problema este cauzata de cablajul cu izolatia defectuoasa. Dupa ce am refacut tot cablajul, problema a ramas, nu stiu de ce, dar cred ca suspectez sonda lambda si eu...Oricum voi verifica
      W202 elegance / 1.8 benzina,1993

      Comment


      • Originally posted by zsolti1981 View Post
        Nu au picat tranzistorii ce comanda bobinele,pur si simplu pompa de benzina nu mai primea tensiune. Clapeta de acceleratie nu este defecta, am refacut cablajul complet, am verificat foarte amanuntit motorasul si cele doua potentiometre de pe clapeta. Toate sunt in regula, crede-ma, sunt electronist. Masina mi s-a defectat, culmea, chiar in fata blocului,s-a oprit pur si simplu motorul.Dupa ce am stat si am masurat tot ce se putea masura electric, am ajuns la concluzia ca s-a defectat modului PMS, de fabricatie Siemens, exact codul ce l-ai avut tu. Dupa ce am cumparat un alt modul PMS identic, la prima pornire deja facea figura asta cu relantiul instabil, dar nu i-am dat prea mare importanta crezand ca problema este cauzata de cablajul cu izolatia defectuoasa. Dupa ce am refacut tot cablajul, problema a ramas, nu stiu de ce, dar cred ca suspectez sonda lambda si eu...Oricum voi verifica
        Sonda lambda n-ar trebui sa afecteze pornirea, la mine pornea perfect...si motorul mergea ok pana se incalzea, dupa vreo 2 km de mers incepea sa tremure motorul, nu mai tragea si dadea sa moara, bineinteles mirosea si a benzina, deci imi inneca motorul cu benzina (amestec prea bogat). Am deconectat sonda (mufa rotunda) si am vazut ca problema a disparut. Am comandat sonda noua OEM Bosch si gata.

        Comment


        • Originally posted by zsolti1981 View Post
          Nu au picat tranzistorii ce comanda bobinele,pur si simplu pompa de benzina nu mai primea tensiune. Clapeta de acceleratie nu este defecta, am refacut cablajul complet, am verificat foarte amanuntit motorasul si cele doua potentiometre de pe clapeta. Toate sunt in regula, crede-ma, sunt electronist. Masina mi s-a defectat, culmea, chiar in fata blocului,s-a oprit pur si simplu motorul.Dupa ce am stat si am masurat tot ce se putea masura electric, am ajuns la concluzia ca s-a defectat modului PMS, de fabricatie Siemens, exact codul ce l-ai avut tu. Dupa ce am cumparat un alt modul PMS identic, la prima pornire deja facea figura asta cu relantiul instabil, dar nu i-am dat prea mare importanta crezand ca problema este cauzata de cablajul cu izolatia defectuoasa. Dupa ce am refacut tot cablajul, problema a ramas, nu stiu de ce, dar cred ca suspectez sonda lambda si eu...Oricum voi verifica
          Foarte important cum ai refacut instalatia . Mufa clapetei care vine din PMS ai schimbat o ? Daca nu , macar legate firele direct intre ele pe culori .
          Honda.

          Comment


          • Mufa am taiat-o in doua pe orizontala pana am ajuns la pini. Firele sunt schimbate pana la pinii mufei. Am documentat fiecare pas in parte, dar efectiv nu am avut timp sa deschid un topic pe tema asta. Poate intre sarbatori reusesc sa pun pozele aici.
            W202 elegance / 1.8 benzina,1993

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF