Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Continuously Variable Transmission

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Continuously Variable Transmission

    Buna ziua ,tuturor celor pasionati de mercedes,dar in special celor care doresc sau si-au achizitionat un A sau B classe cu CVT.
    Aceste cutii de viteze, sunt un pic mai mult diferite fata de cele automate , in sensul ca nu mai avem atitea pinioane si pachete de discuri in interior, ci un "variator ",adica sunt" doua fulii "sa le spunem asa si o curea metalica .
    Bine inteles ca principiul de functionare este la fel ca la cutiile automate , adica avem torqe converter, pompa de ulei , valve body (bloc hidraulic), numai ca pinioanele care ne ajutau la raportul treptelor au fost inlocuite de acest "variator" .
    www.youtube.com/watch?v=8VYPsrOyIdw&feature=related
    Pe acest site veti vedea ce se intimpla in interiorul unei cutii cu transmisie variabila.
    In cazul modelelor A si B aceste cutii se comporta destul de bine , schimbarile sunt foate fine , de multe ori insesizabile parca ai fi cu metroul , un dezavantaj ar fi ca este un pic cam lenta , nu transfera cuplu rapid ca una manuala sau automata.
    Intretinerea nu difera de o cutie automata , pot spune ca se face la fel , adica se schimba uleiul ,filtrul si garnitura la 60000 km.
    Uleiul pentru o cutie cu transmisie variabila este alb-galbui si isi schimba culoarea in timpul functionarii cutiei ,adica se face un maro inchis spre negru.
    Nivelul se verifica in P cu motorul pornit , joja cu care se verifica este o scula si nu are gradatii de min si max ci cifre de la 1 la 10.
    Va pot spune ca sunt destul de controlate electronic ,softul fiind asemanator cu cel de pe modelele foarte avansate tehnic.
    In cazul in care vreti sa le reparati sau aveti probleme la ele , este bine sa va ganditi de 2 ori inainte de a lua o decizie ,se pot repara la fel de bine ca cele automate , numai ca acest lucru trebuie facut de cineva care are idee despre cvt-uri .
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

  • #2
    Originally posted by automaticul View Post
    Buna ziua ,tuturor celor pasionati de mercedes,dar in special celor care doresc sau si-au achizitionat un A sau B classe cu CVT.
    Aceste cutii de viteze, sunt un pic mai mult diferite fata de cele automate , in sensul ca nu mai avem atitea pinioane si pachete de discuri in interior, ci un "variator ",adica sunt" doua fulii "sa le spunem asa si o curea metalica .
    Bine inteles ca principiul de functionare este la fel ca la cutiile automate , adica avem torqe converter, pompa de ulei , valve body (bloc hidraulic), numai ca pinioanele care ne ajutau la raportul treptelor au fost inlocuite de acest "variator" .
    www.youtube.com/watch?v=8VYPsrOyIdw&feature=related
    Pe acest site veti vedea ce se intimpla in interiorul unei cutii cu transmisie variabila.
    In cazul modelelor A si B aceste cutii se comporta destul de bine , schimbarile sunt foate fine , de multe ori insesizabile parca ai fi cu metroul , un dezavantaj ar fi ca este un pic cam lenta , nu transfera cuplu rapid ca una manuala sau automata.
    Intretinerea nu difera de o cutie automata , pot spune ca se face la fel , adica se schimba uleiul ,filtrul si garnitura la 60000 km.
    Uleiul pentru o cutie cu transmisie variabila este alb-galbui si isi schimba culoarea in timpul functionarii cutiei ,adica se face un maro inchis spre negru.
    Nivelul se verifica in P cu motorul pornit , joja cu care se verifica este o scula si nu are gradatii de min si max ci cifre de la 1 la 10.
    Va pot spune ca sunt destul de controlate electronic ,softul fiind asemanator cu cel de pe modelele foarte avansate tehnic.
    In cazul in care vreti sa le reparati sau aveti probleme la ele , este bine sa va ganditi de 2 ori inainte de a lua o decizie ,se pot repara la fel de bine ca cele automate , numai ca acest lucru trebuie facut de cineva care are idee despre cvt-uri .
    Avand in vedere "userul" tau, banuiesc ca esti pasionat de treaba asta.

    Banuiesc ca vei fi uimit sa aflii ca, in afara de Mercedes, singurul producator care mai este ineresat de aceasta inventie este Grupul Renault-Nissan-Samsung-Dacia. Se pare ca este o inventie a vestitilor ingineri cu ochii alungiti DAR, tot ei spun ca aceasta varianta este pretabila pentru motoare mici, la cuplu mare aparand uzuri majore ce tind sa faca aceasta varianta de CV nerentabila d.p.d.v. al mentenantei.

    Grupul de producatori, al caror angajat sunt, se ambitioneaza sa fiabilizeze aceasta cutie, mentionand ca CVT este o inventie care va schimba istoria transmisiei automate. Avem o publicatie interna care, la un momendat, a prezentat in detaliu acest concept.

    Se pare ca noile masini Samsung incearca deja sa modifice cutiile automate in acest sens.
    Last edited by nickbal; 02-20-2010, 19:10 PM.
    W203 - 2001

    Comment


    • #3
      Bine inteles, sunt multe marci de automobile care au reusit sa puna astfel de cutii pe modelele lor , dar eu ma refer din punct de vedere al intretineri si reparatiei acestui model de cutie care il are Mercedes, sper sa reusesc sa clarific anumite chestii legate de cum se face intretinerea si reparatiile la acest model de cutie, pentru a nu mai exista divergente de opinie legate de una si de alta .(suntem in romania si fiecare trebuie sa aiba dreptate)
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • #4
        @ nickball
        Cred ca e indicat ca proful tau de istorie de la locul de munca sa fie demis pentru ca te-a invatat aiureli.

        Ideea de CVT a aterizat prima si prima data in mintea lui Da Vinci. In Europa, prima omologare a tipului astuia de transmisie s-a facut prin 1880 iar in State, fiind mai inapoiati, prin 1930. Poate din lipsa de interes, abia prin anii 80 au aparut primele cutii CVT cu ochii alungiti.

        Din filmuletul postat de automaticul vad ca si Dodge e interesat iar Caliber nu e un model istoric. Concluzia este ca ramane un tip de transmisie avantajos pentru anumite cazuri, anumite aplicatii.

        P.S. Mult mai mult decat am scris eu se gaseste pe http://en.wikipedia.org/wiki/Continu...ission#History.
        Lectura placuta!
        Last edited by pianosso; 02-20-2010, 23:09 PM.
        Unless I'm very much mistaken...

        Comment


        • #5
          Am studiat si eu cateva filme care arata care este principiul de functionare al acestei cutii automate si chiar este ceva foarte interesant. Chiar este interesat ce se poate face cu o curea si 2 "fulii".

          Comment


          • #6
            Si faza tare este ca, din cate am inteles, un roman de-al nostru a facut o cutie numita MVT.
            Deci si romanii nostrii se pricep sa inventeze asa ceva.


            Originally posted by crstn_savu View Post
            Chiar este interesat ce se poate face cu o curea si 2 "fulii".
            Sa vezi ce misto accelereaza de la 0 la 180 (deh ... are limitare hardughia) si acul turometrului sta numai la 6000rpm. .
            Ceva in genul : http://www.youtube.com/watch?v=Sej3L9N8Js4 doar ca noi am ajuns la limitarea de 180km/h
            Last edited by STEFAN V8; 03-08-2010, 03:06 AM.
            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

            Comment


            • #7
              Nu m-am uitat la filmulet. De la ce vine "M" ???
              Unless I'm very much mistaken...

              Comment


              • #8
                Domnul Automatic aveti cunostiinta de asa ceva ?

                Stiti cumva cu ce ar fi diferita de CVT normal ?


                Robert Popa este inca un tanar roman cu potential, capabil sa aduca o contributie importanta industriei auto mondiale prin inventia sa: cutia de viteze MVT, fara rapoarte.


                Robert Popa este inca un tanar roman cu potential, capabil sa aduca o contributie importanta industriei auto mondiale prin inventia sa: cutia de viteze MVT, fara rapoarte.

                Dupa ce v-a adus in prim plan unul dintre cei mai talentati designeri romani ai momentului, in persoana lui Mihai Panaitescu, Automarket revine astazi cu un nou subiect in exclusivitate. Tanarul Robert Popa se inscrie si el pe lista celor care au potentialul de a revolutiona industria auto. De aceasta data nu vorbim despre design ci despre tehnologie, pentru ca Robert este inventatorul primei cutii de viteze fara... viteze.

                Romanul a pus la punct o cutie botezata MVT, abrevierea cuvintelor Multi-Purpose Variable Transmission. Inventia tanarului promite un consum de combustibil mai mic cu 40% si o imbunatatire a performantelor tot cu 40%. Cutia de viteze poate fi montata pe orice tip de masina, de la automobilele pe care le vedem acum pe strada pana la vapoare.

                In urma cu trei ani, Robert a infiintat impreuna cu ceilalti colegi ai sai, o echipa talentata de ingineri, compania romaneasca Jameron. De atunci si pana in prezent ei au muncit la revolutionarea industriei de masini, reusind sa obtina patente in diferite domenii. Cea mai mare realizare ramane insa cutia de viteze MVT.

                Produsul este o transmisie noua si revolutionara care nu foloseste viteze si care functioneaza cu ajutorul unui variator de raport actionat electromagnetic si controlat electronic, printr-un sistem ce intra in componenta ECU. Spre deosebire de actuala generatie CVT (Continuously Variable Transmission), inventia romanului reuseste sa preia orice cantitate de greutate, putere sau cuplu.

                Cutia MVT ajuta automobilul sa accelereze mai bine in curbe, sa fie mai stabil si ofera o foarte buna forta la franare. Popa sustine ca, montata pe automobile, cutia de viteze CVT ar putea chiar injumatati consumul de carburant.

                Robert Popa a pus la punct chiar si o versiune Turbo MVT a cutiei de viteze, care exclude folosirea unor sisteme inutile, asemanatoare celor existente pe masinile actuale. Reducerea consumului de carburant se datoreaza turatiilor scazute ale motorului. Spre exemplu, un motor 1.9 TDI cuplat la o asemenea cutie de viteze poate atinge 100 de km/h cu numai 2000 de rotatii si poate mentine aceasta viteza cu numai 1000 de rotatii.

                In modul Sport, cutia creste puterea de accelerare prin mentinerea turometrului in zona rosie, de la 0 km/h la viteza maxima. Un alt aspect revolutionar al acestei cutii este capacitatea de franare a motorului, cu aceleasi niveluri de presiune ca in cazul unei frane de urgenta.

                Robert Popa vorbeste despre inventia sa ca fiind "un pas important catre viitor, o cutie de viteze fara viteze ce va revolutiona industria grea a masinilor si nu numai. Cutia ofera avantaje deosebite, performantele si consumul fiind imbunatatite cu 40%. Acest lucru este posibil pentru ca MVT poate accelera o masina de la 0 la 100 sau 130 de km/h cu doar 1000-2000 de rotatii/minut si poate mentine aceasta viteza intre 500 si 1500 de rotatii/minut. Mai mult decat atat, cutia de viteze poate sa mentina viteza maxima intre 1500 si 2000 de turatii la motoarele mici, de pana la 1700 de cmc."

                In acest moment, principala problema a companiei Jameron si implicit a tanarului inventator roman sunt banii. Pentru ca proiectul sa mearga mai departe Robert Popa are nevoie de o suma formata din cinci cifre. Cu un astfel de ajutor proiectul ar putea fi dezvoltat si demonstrat. Robert este in cautarea unor investitori cu nume grele in industria auto, romanul declarand ca o potentiala investitie ar aduce profituri de opt cifre in contul ambelor parti implicate in dezvoltare si productie.

                Pana in prezent tanarul roman a primit o oferta din partea constructorului BMC, care s-a oferit sa cumpere tot proiectul, si din partea turcilor de la Tirsan, care s-au oferit sa investeasca. Si unul dintre magnatii Turciei, care detine KOC Holding, a fost dispus sa finanteze inventia tanarului roman. Robert a declarat insa ca momentan asteapta ca si marii constructori ca Volkswagen si BMW sa devina interesati de inventia sa.
                Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                Comment


                • #9
                  Buna ziua, sincer este prima data cand aud de asa ceva , dar cred ca va trece mult timp pana cand vor fi puse pe vreun model de masina, si ma mai indoiesc ca vor reusi sa faca un" perpetum mobile" adica sa scoata mai multa energie dintr-un litru de combustibil, sau poate vor folosi uraniu ca la submarine , glumesc bineinteles, in ziua de astazi este posibil orice .
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • #10
                    Articolul din automarket contine niste afirmatii ciudate un pic cum ar fi excluderea unor sisteme inutile (?) sau cum ar fi aportul la franarea autovehicului. In fine, au trecut 9 luni de cand a fost scris articolul si pare ca revolutia s-a stins. Sper ca proiectului lui sa nu fie doar un fas si prost promovat pe deasupra ci o inventie viabila. Intrati pe jameron.com, acolo se explica tot..... sau nu.

                    @ automaticul.

                    Ma intreb de ce turatia motorului de benzina de pe A cuplat ca CVT este mentinuta la 6000 rpm stiind ca cuplul lui maxim e la ~ 3500 rpm ? Altfel, e adevarat ca s-a intervenit software pentru crearea efectului de decuplare - cuplare ambreiaj ?
                    Last edited by pianosso; 02-21-2010, 13:06 PM.
                    Unless I'm very much mistaken...

                    Comment


                    • #11
                      Dca reusesti sa ajungi astazi la intilnirea clubului, vom dezbate pe larg aceasta problema , daca nu reusesti atunci va voi da lamuriri seara.
                      O zi buna
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pianosso View Post
                        Articolul din automarket contine niste afirmatii ciudate un pic cum ar fi excluderea unor sisteme inutile (?) sau cum ar fi aportul la franarea autovehicului. In fine, au trecut 9 luni de cand a fost scris articolul si pare ca revolutia s-a stins. Sper ca proiectului lui sa nu fie doar un fas si prost promovat pe deasupra ci o inventie viabila. Intrati pe jameron.com, acolo se explica tot..... sau nu.

                        @ automaticul.

                        Ma intreb de ce turatia motorului de benzina de pe A cuplat ca CVT este mentinuta la 6000 rpm stiind ca cuplul lui maxim e la ~ 3500 rpm ? Altfel, e adevarat ca s-a intervenit software pentru crearea efectului de decuplare - cuplare ambreiaj ?
                        Buna seara, revin cu lamuriri despre ceea ce mai intrebat.
                        Acum vorbim despre cutia (CVT) de pe A si B classe, insasi denumirea de continua variabila spune multe , adica schimbarea treptelor se face foarte rapid , nu mai sunt pauzele acelea ca la cutia automata , in acest model de cutie , cum am mai spus NU mai avem o galeata de pinioane si discuri, ci doua fulli si o curea, daca te vei uita atent la clipul care l-am postat, vei observa cum se misca acea curea si diferentele de rotatie a celor doua fulii.
                        Faptul ca trecerea de la un raport la altul se face foarte lin , de ce , pentru ca cele doua fulii care fac parte din VARIATOR au un profil conic asemanator celui de la curelele trapezoidale,si ele isi maresc sau micsoreaza diametrul pentru a face diferite rapoarte,
                        /www.youtube.com/watch?v=ABaJidk9SJA&feature=related as vrea sa va uitati la acest clip si sa vedeti cum se modifica cele doua fulii si sa intelegeti de ce sunt asa de line schimbarile treptelor si de ce sta motorul la 6000 rot/min si masina se deplaseaza.
                        In ceea ce priveste cuplul maxim de ~3500rpm sunt valori calculate de fabricant in anumite conditii, poti avea 6000rpm dar cuplul sa fie foarte mic , acum cutiile automate si CVT schimba treptele in functie de cuplul motor, care este calculat de calculatorul motorului, si bineinteles cuplul este calculat in functie de foarte multe valori pe care le culege calculatorul de la senzori.
                        In rest aceasta cutie are si elemente de cutie automata, torqe converter, bloc hidraulic, diferential, si vreo cateva pinioane.
                        Lucrul cel mai important este alinierea celor doua fulii si a curelei , daca nu sunt aliniate perfect nu veti reusi sa va bucurati de o plimbare linstita cu masina.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • #13
                          Buna seara ,am revenit cu ceva fotografii despre cutiile cu transmisie variabila , si anume ;ve-ti vedea ce se afla in interiorul cutiei si cum arata cureaua de transmisie , am intilnit persoane care confunda aceste curele, crezind ca sunt din cauciuc, da , dar la motociclete, scutere ,atv-uri si alte chestii de genul acesta, in cazul cutiilor puse pe automobile aceste curele sunt metalice, si bineinteles de mai multe modele
                          .
                          Acest model de curea se gaseste in cutia care este pe A si B classe in cazul nostru , bineinteles ca se folosete si in alte modele de cutii de pe alte modele de masini.
                          Aceasta curea este formata din 412 aripioare metalice si 24 benzi din otel, un amanunt important este, la demontare se leaga sa nu se desfaca in bucati, si un alt amanunt , are sens de rotatie .
                          .


                          Daca va uitati cu atentie ve-ti vedea marcajul de pe curea in care se vede sensul de rotatie.
                          .

                          Pina acum am vorbit despre cutia de Mercedes , in continuare vom vedea si alt model de cutie cu transmisie variabila.
                          .
                          Acest model se foloseste pe Audi, VW si nu are torque converter cum intilnim la Mercedes.
                          .
                          Aici avem un alt model de curea de transmisie , dupa cum vedeti nu toate cvt-urile sunt la fel ,difera de la model la model de cutie si de la model la model de masina , acelasi lucru se intimpla si in cazul cutiilor automate.

                          .
                          Uleiurile pentru aceste tipuri de cutie sunt si ele pe categorii, in functie de fabricantul cutiei si modelul ei, pot spune ca este la fel ca la cele automate fiecare model de cutie are uleiul ei, daca vrei sa pui altceva esti liber sa o faci.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by pianosso View Post
                            Ma intreb de ce turatia motorului de benzina de pe A cuplat ca CVT este mentinuta la 6000 rpm stiind ca cuplul lui maxim e la ~ 3500 rpm ? Altfel, e adevarat ca s-a intervenit software pentru crearea efectului de decuplare - cuplare ambreiaj ?
                            Pentru ca puterea e cuantificarea performantei unui motor. Pentru acceleratia maxima ai nevoie de puterea maxima disponibila care e la 6000rpm.


                            Puterea nu e altceva decat cuplul ori turatia, si atunci o turatie mai mare va rezulta intr-o putere mai mare, pana la o limita. Cuplul in sine este o forta de rotatie statica adica nu depinde de timp, dar in momentul in care se invarte devine putere, pentru ca rotatia se intampla in timp.
                            Complicat suna, dar empiric un motor in 4 cilindri, 4 timpi la 6000rpm face 200 de explozii pe secunda, ceea ce inseamna clar mai multa energie decat la 3500rpm unde face 116,(6)

                            Echipa de F1 Williams a realizat si testat o cutie CVT prin '93, dar a fost interzisa pentru ca era prea rapida fata de o cutie normala. De ce? pentru ca asta e solutia ideala, ca motorul sa nu coboare deloc sub turatia de putere maxima.
                            Am gasit si filmarea http://www.youtube.com/watch?v=x3UpBKXMRto
                            BENZ G, altceva ce ?

                            Comment


                            • #15
                              Bine bine, asta stiam si eu dar de unde stie cutia cand nu mai vreau sa accelerez?
                              Si mai exista situatia in care nu vreau sa accelerez fulminant, cu maximul de potential, cand nu ma alearga nimeni si vreau sa accelerez cu 116 explozii pe secunda, atunci cum ii explic chestia asta cutiei?

                              La manuala pot merge cu 60 km/h @ 2500 rpm sau @ 2000 rpm, sau la 3500 rpm, eu imi aleg treapta de transmisie. La CVT am sansa alegerii?
                              Last edited by pianosso; 03-08-2010, 10:05 AM.
                              Unless I'm very much mistaken...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF