Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uleiul mi-a ajuns pe verde...si nu am avut cum sa il bag,eu am rosu....
    Maine imi ajunge cel rosu.
    De montat am montat totul cum a fost,fiecare la locul lor
    Oringurile nu ar trebui sa se umfle,unde a fost oringuri,am spalat numai cu ulei,nu am dat cu nimic solventi
    In teorie nu ar avea de ce sa nu mearga
    Tevusca nu am inlocuito,am controlat sa fie etansa si am considerat ca nu este nevoie

    Comment


    • Originally posted by cl600 View Post

      9G-tronic nu mai e așa noua, au ajuns și pe la noi destule și pot să spun că sunt mega evoluate. Super performante, foarte prietenoase cu procedurile corecte de service, chiar economice ( service, carburant, ).
      La nivelul asta, e greu sa gasesti un atelier multimarca care sa poata compara fiabilitatea, detașat.

      GLE, găsești chiar și modelul vechi ( W292) Plug In Hybrid, la cel nou sigur ai mai multe variante
      Pai as vrea modelele noi, desi personal nu prea imi place display-ul la gle 2019. Bordul la q8 e mai frumos, dar am auzit de cutiile care te lasa la nici 150000km. Vad ca inca nici unul nu are oferta de hibrid, exceptie R.Roverul care are si matrix laser. Deci media de defecte la 9G cam la cati km se intampla?

      Comment


      • Originally posted by ionutog View Post
        Astazi am zis sa schimb uleiul la cutie,desi am decat aproape 30000 km de cand este schimbat...la cum masina are ceva km si ani,nu strica sa fie schimbat mai devreme.
        Masina ste un Ml 320 cutie 722.9 G Tronic
        Cum aveam un tac micut cand cuplam in R,am zis sa desfac si grupul hidraulic si sa curat tot....
        Atasez si cateva poze,pt cei interesati,nu este o treaba dificila.
        Dezmebrat grup hidraulic de tot si curatat foarte foarte bine
        Solenoizii la fel,desi erau curati perfect,fara nici un pic de mizerie pe site.
        Pe magneti,nu era decat foarte putina negreala adunata....uleiul era foarte curat si limpede....nu cred ca era necasar schimbul....dar nici rau nu am facut.
        Important este ca am curatat totul si poate scap de acel micut tac.
        Montat Filtrul Original si garitura si uleiul urmeaza maine
        Pentru cine este interesat de cum se procedeaza,ma poate cauta si explic totul detaliat,am mai facut si la W210-le care il detin
        Am pus si uleiul astazi.
        Cutia schimba la fel de bine ca inainte,insa nu am scapat de acel mic tac la punerea in R....
        Am completat in felul urmator uleiul
        Am bagat 6 litri,pornit motorul pana a ajuns temperatura din cutie la 45 grade,lasat putin sa se raceasca,repornit din nou motorul si am mai bagat aproximativ 4 litri
        Lasat sa ajunga din nou la 45 de grade,trecut prin R,D,N,P de cateva ori si pe urma scos busonul de la baie si lasat sa se scurga uleiul pana veneau doar picaturi dese...
        Sa mai scurs in jur de 1,4 litri,surplusul...
        Ceva curios,cat am lasat motorul sa mearga,imi pica ulei de cutie dintre motor si cutie....inainte nu aveam nici o pierdere....probabil ca era ulei peste nivel in cutie?
        Maine o urmaresc sa vad daca mai pierde...
        Daca stie cineva sa ma indrume ce se poate face cu acel tac,ar fi bine...

        Comment


        • Astazi am zis sa schimb uleiul in cutie,la noua achizitie....
          Masina este 2009,E250/w212...
          Cred ca nu a avut niciodata uleiul schimbat in cutie...si are 270000 km
          De la cine am luat-o,mi-a spus ca el nu a schimbat niciodata uleiul in cutie si el a facut 60000 km...
          Uleiul era maroniu si am gasit ceva pilitura in el si in filtru...o sa atasej cateva poze sa vedeti si voi ce am gasit
          Am dedus ca nu ar fi fost schimbat niciodata din cauza ca filtru este fabricat in saptamana 48/2009.....masina fiind fabricata 2009....si vazand pilitura si culoarea uleiului....
          Masina schimba vitezele foarte bine,fara probleme,la fel si acum cu uleiul nou si filtrul
          Din ce am vazut,pilitura era oprita in filtru,semne ca nu ar fi ajuns in locuri importante,gen solenoizi...
          Am golit si convertizorul,in total 8 L de ulei
          O sa merg cateva sute de km,maxim 500 km cu uleiul asta nou si filtrul si o sa il schimb din nou,asa se spala cutia bine
          Poate cineva sa imi spuna,daca o sa am probleme pe viitor,din cauza ca am gasit pilitura aia in cutie?
          Attached Files

          Comment


          • Astazi am zis sa schimb uleiul in cutie,la noua achizitie....
            Masina este 2009,E250/w212...
            Cred ca nu a avut niciodata uleiul schimbat in cutie...si are 270000 km
            De la cine am luat-o,mi-a spus ca el nu a schimbat niciodata uleiul in cutie si el a facut 60000 km...
            Uleiul era maroniu si am gasit ceva pilitura in el si in filtru...o sa atasej cateva poze sa vedeti si voi ce am gasit
            Am dedus ca nu ar fi fost schimbat niciodata din cauza ca filtru este fabricat in saptamana 48/2009.....masina fiind fabricata 2009....si vazand pilitura si culoarea uleiului....
            Masina schimba vitezele foarte bine,fara probleme,la fel si acum cu uleiul nou si filtrul
            Din ce am vazut,pilitura era oprita in filtru,semne ca nu ar fi ajuns in locuri importante,gen solenoizi...
            Am golit si convertizorul,in total 8 L de ulei
            O sa merg cateva sute de km,maxim 500 km cu uleiul asta nou si filtrul si o sa il schimb din nou,asa se spala cutia bine
            Poate cineva sa imi spuna,daca o sa am probleme pe viitor,din cauza ca am gasit pilitura aia in cutie?
            Attached Files

            Comment


            • Buna ziua!
              Am intrat recent in posesia unui Mercedes A Class w169 A160 (2.0 diesel 82cp) din 2010 cu cutie automata cvt și 244000km. La ce as putea sa mă aștept de la cutia de viteze? Ce știți despre ea din punct de vedere al fiabilității?

              Comment


              • Salutare,
                Din nefericire o sa vin cu o poveste trista. Din Iulie 2018 sun posesorul unui W212 220 CDI 170 Cp 2012 cu cutie 7 G-Tronic.
                Luni venind din Piatra Neamt pe centua Buzului am observat ca masina fiind in Drive a scimbat cateva trepte bune de viteza in timpul acelerarii turometrul ajungand de la aprox 3000 rpm la 1000 rpm. Ulterior am constatat ca a ramas oarecum blocata in treapta aceea de viteza. Una peste alta am constatat oprind iar apoi oprind si repornind motorul ca masina a ramas as spune blocata pentru treapta D intr-o singura viteza. Iar la schimbarea din N in D sau R aceasta da un fel de lovitura urmata de un soc care misca toata masina.
                Chem o platforma care avea si un tester. Eroare pe un senzor viteza sau turatie. Sterge omul ce se poate se stinge check engine-ul si ma sfatuieste sa merg cu ea asa chiar daca ramane blocata, asta uramnd sa imi continui drumul spre Bucuresti. Plec la drum din nou dupa 10 km istoria se repeta. Am mers cu masina cu 47 Km/h la 2800 rpm pana acasa - 3 ore toata afacerea.
                Am fost cu ea la un service. Baietii de acolo au sters iarasi erorile, a mers 2 min dupa care la fel. Ei constatand oarecum ca trebuie inlocuita toata partea electronica din cutie, toata afacerea vro 5200 Ron. Sincer la urma toata lumea usor incurcata de complexitatea lucrarii, piesa se inlocuieste, trebuie codata pe masina si asa mai departe.
                Are un coleg mai experimentat o dee unde ar trebui sa merg si ce sa fac. Sincer la valoarea asta chiar am nevoie de un sfat.
                Va multumesc

                Comment


                • Erorile respective se interpretează și se remediază. Ștergerea lor poate incurca rău reparația.

                  Poți încerca în orice reprezentanta, schimbarea plăcii electronice este o operațiune complicata pentru atelierele fara experiență.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • Originally posted by ionutog View Post
                    Astazi am zis sa schimb uleiul in cutie,la noua achizitie....
                    Masina este 2009,E250/w212...
                    Cred ca nu a avut niciodata uleiul schimbat in cutie...si are 270000 km
                    De la cine am luat-o,mi-a spus ca el nu a schimbat niciodata uleiul in cutie si el a facut 60000 km...
                    Uleiul era maroniu si am gasit ceva pilitura in el si in filtru...o sa atasej cateva poze sa vedeti si voi ce am gasit
                    Am dedus ca nu ar fi fost schimbat niciodata din cauza ca filtru este fabricat in saptamana 48/2009.....masina fiind fabricata 2009....si vazand pilitura si culoarea uleiului....
                    Masina schimba vitezele foarte bine,fara probleme,la fel si acum cu uleiul nou si filtrul
                    Din ce am vazut,pilitura era oprita in filtru,semne ca nu ar fi ajuns in locuri importante,gen solenoizi...
                    Am golit si convertizorul,in total 8 L de ulei
                    O sa merg cateva sute de km,maxim 500 km cu uleiul asta nou si filtrul si o sa il schimb din nou,asa se spala cutia bine
                    Poate cineva sa imi spuna,daca o sa am probleme pe viitor,din cauza ca am gasit pilitura aia in cutie?
                    Dupa cum am prevazut....trebuie schimbat convertizorul.....oscileaza turometrul si uneori cand cuplez in R sau D,cupleaza cu soc,foarte rar...dar o face.....vitezele le schimba foarte frumos
                    Si o sa il schimb cat mai repede,pana nu strica si cutia....
                    O parere despre convertizoarele Sachs?
                    Am gasit nou la 500 Euro,marca Sachs si Original la 1250 Euro Reconditionat....

                    Comment


                    • Daca te hotarasti sa schimbi convertizorul, sa nu uiti sa speli cu ulei nou de cutie, conductele si racitorul. Bagi pe o parte, pana curge curat pe cealalta...

                      Ce cod are convertizorul Sachs?
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • Sigur asta fac,oricum trebuie sa fie curata cutia acum,de abia de 4 zile am inmatriculat-o si are doar 300 km de cand este schimbat uleiul si filtrul....dar o mai spal odata,pentru linistea mea
                        Codul gasit si la mine in EPC si la Reprezentanta A2122500202 iar Sachs 0700 600 021
                        Il cumpar pe cel original si reconditionat,mi-l lasa la 1000 Euro pt mine....cu garantie 1 an
                        Sper ca,cutia nu are probleme,din moment ce schimba vitezele foarte bine....
                        Link cu Convertizorul Sachs https://www.topautoricambi.it/produttore/sachs/8687527

                        Comment


                        • Am schimbat astazi convertizorul
                          in uleiul de l-am dat jos,am gasit din nou pilitura...insa foarte putina....asta dupa circa 600 700 km facuti de la schimbarea uleiului...
                          In prima faza,la cuplarea in R sau D,se cupleaza foarte lin,mai frumos decat cu cel vechi...vitezele le schimba normal,ca si inainte...
                          Si parca nu se mai simte nici o vibratie in caroserie...
                          Ce am observat,oscilatia aia foarte foarte mica la turometru,parca sa zic ca a ramas....
                          Pentru linistea mea,o sa mai schimb inca odata uleiul peste 1000 km,sa vad daca mai apare pilitura si atunci cutia va fi si spalata foarte foarte bine
                          Pe tompomat,la 80km/h,sa zic ca oscileaza nici 50 ture....se cunoaste foarte putin.....asa sa faca ele oare?
                          Daca ne poate spune cineva...

                          Comment


                          • La cutiile 5G, responsabil pentru oscilatiile turatiei in mers este un solenoid de control al lock-up-ului. Nu cunosc cutiile 7g insa este posibil sa fie o pista de urmarit asta cu solenoidul ce nu mai reuseste sa-si faca treaba cu modulare presiunii spre convertor.

                            Comment


                            • Originally posted by ionutog View Post
                              Am schimbat astazi convertizorul
                              in uleiul de l-am dat jos,am gasit din nou pilitura...insa foarte putina....asta dupa circa 600 700 km facuti de la schimbarea uleiului...
                              In prima faza,la cuplarea in R sau D,se cupleaza foarte lin,mai frumos decat cu cel vechi...vitezele le schimba normal,ca si inainte...
                              Si parca nu se mai simte nici o vibratie in caroserie...
                              Ce am observat,oscilatia aia foarte foarte mica la turometru,parca sa zic ca a ramas....
                              Pentru linistea mea,o sa mai schimb inca odata uleiul peste 1000 km,sa vad daca mai apare pilitura si atunci cutia va fi si spalata foarte foarte bine
                              Pe tompomat,la 80km/h,sa zic ca oscileaza nici 50 ture....se cunoaste foarte putin.....asa sa faca ele oare?
                              Daca ne poate spune cineva...
                              Nop nu oscileaza pe tempomat , sta fix .

                              Comment


                              • Originally posted by ROV View Post
                                La cutiile 5G, responsabil pentru oscilatiile turatiei in mers este un solenoid de control al lock-up-ului. Nu cunosc cutiile 7g insa este posibil sa fie o pista de urmarit asta cu solenoidul ce nu mai reuseste sa-si faca treaba cu modulare presiunii spre convertor.
                                Cand o sa schimb uleiul din nou,o sa schimb si acest senzor

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF