Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara !




    Cutiile 722.6 vin in doua versiuni de rapoarte:



    Prima: I. 3.59 II. 2.19 III. 1.41 IV. 1.00 V. 0.83 R. 3.17 sau 1.93

    A doua: I. 3.95 II. 2.42 III. 1.49 IV. 1.00 V. 0.83 R. 3.10 sau 1.90



    Cu alte cuvinte, cea mai mare diferenta este de mai putin de o jumatate de unitate, mai precis 0.46. Si asta pe treapta unde oricum nu e asa important...


    "Dimensiunea" unui pinion nu are nimic de-a face cu raportul pe care-l realizeaza, pentru ca exista module diferite de dantura. Sau pe intelesul tuturor, pe acelasi diametru de pinion poti avea de exemplu, 12, 15 sau 19 dinti.


    Diferentele de performanta intre motorizari se compenseaza cu rapoarte diferite in diferentialele axiale, si nu altcumva. Si de motor omorat de o cutie automata eu inca n-am auzit...


    In plus, convertoarele sunt si ele cu grad diferit de multiplicare al cuplului. In industria auto, aceasta valoare oscileaza intre 1.8 si 2.5, pe cand in aplicatiile marine aceasta valoare poate sa ajunga pana la 5.0.


    Cand se face o conversie de la o cutie la alta, se recomanda a se utiliza convertorul dedicat pe cutia respectiva, plus, daca este cazul, electronica aferenta.


    Daca potriveste fizic pe motor si este montata corect, "noua" combinatie cutie/convertor va functiona si pe masina cea "noua", daca au functionat corect pe masina donatoare.



    Dragos

    Comment


    • Uleiul este schimbat acu 10000 de km si inainte sa schimb uleiul tot asa facea, in baia de ulei nu sa gasit nimic, nici macar pilitura, daca intra antigel in cutie stiu ca se schimba culoarea uleiul si dupa cativa km incepe sa patineze am avut un opel cu aceasta problema, sa spart separatorul din radiator si a intrat ulei in cutie. Am pus un link sa vedeti cum se tureaza, face asa doar cand schimba o anumita viteaza, nu in toate treptele face asa. http://youtu.be/-Ekda89pLvA
      Mersi pentru sfaturi,

      Comment


      • Salut,
        Pentru un w204 din 2008 , uleiul in cutie unde as putea sa il schimb ? numai la Autoklass ? merci

        Comment


        • La felul cum face nu pare a fi o problema mecanica ci din electronica parerea mea.Daca ai putea face o proba cu un alt calculator sa vezi daca simptomele perisista.Sau sa pui testerul pe cutie sa vezi ce valori iti da pe senzori poate e vreun senzor. Convertizorul e ultima piesa care as verifica-o in cazul tau.Asta este parerea mea mai multe nu zic fiindca nu vreau sa vorbesc in necunostiinta de cauza. Daca reusesti posteaza cauza si solutia peaici sa stim si noi cum s-a rezolvat.

          Comment


          • Salutt, offtopic cum dau si eu de automaticul? Va rog helpp.

            Comment


            • 0722623721 domnul Cristi.

              Comment


              • Citind absolut tot mai sus despre cutii , imi permit sa intreb de ce cutia mea de la CLK 220 a intrat in treapta de "avarie" adica a 2a si a ramas acolo , n-a schimat in a 3 a . De ce mereu din a 2 a cand merg usor si se schimba automat pentru a 3 a , masina trepideaza si trebuie accelerata sa elimin trepidatul din ea , plus ca acum cateva zile am observat ca mi se tureaza singura ( gen : de la 2 700 la 2 900 rotatii ) si dupa isi face schimbul catre cealalta treapta , acest lucuru l-am observat mai mult din treapta a 2 a pentru a 3 a . Ceva nu e bine si vreau sa am schimbul si comportamentul ei precum " valsul " . Multumesc !!

                Comment


                • Hello ppl! Am si eu un mercedes c220 w203 din 2005 si am ceva probleme la cutia de viteze. Mai exact imi curge ulei. Tin sa precizez ca am facut schimbul de ulei cu filtru si cu garnitura. Masina are 280.000 km si pana acum nu am avut nici o problema cu ea. Recent am plecat la cta si pe drum a inceput sa vina un miros de ulei incins. Am oprit, am lasat'o putin timp, m'am uitat pe sub ea dar nu se vedea nimic. Cand am ajuns la cta, m'am dus la baietii de la autobest si mi'au ridicat'o. Ei au zis ca sunt conductele care ies din cutie si ca pe acolo imi pica ulei. I'am intrebat daca ajung cu ea inapoi la buc si mi'au spus ca da.Toate bune si frumoase, am plecat de la cta,iar cand a ajuns in bucuresti , m'am oprit sa ma vad cu cineva. Din una in alta am ajuns sa vrb si de masina mea. La un moment dat s'a uitat sub ea, si ce sa vezi... Mare pata de ulei. Scutul meu era plin de ulei si tot curgea. Am dus'o in fata blocului iar urmatoarea zi am fost la un prieten care este mecanic. Mi'a luat'o, a facut o tura cu ea si mi'a zis ca masina schimba ok. Mi'a ridicat'o, mi'a sters tot ce se putea sterge pe sub ea si a mai facut o tura. Cand s'a intors, pica ulei in draci... S'a uitat pe sub ea si uleiul se prelingea de undeva de sus. Mi'a spus ca trebuie sa o dea jos ca sa isi dea seama de unde curge. As vrea sa stiu cum pot verifica nivelul uleiului din cutie si daca stiti pe cineva care chiar se pricepe. Am luat numarul automaticului ( domnul Cristi ) de pe forum, dar cica nu mai este valabil... Help me pls😁

                  Comment


                  • Ia legãtura cu CL600 sau Mastermario71. Poate te poate ajuta unul dintre ei.

                    Comment


                    • Originally posted by AncaC220 View Post
                      Hello ppl! Am si eu un mercedes c220 w203 din 2005 si am ceva probleme la cutia de viteze. Mai exact imi curge ulei. Tin sa precizez ca am facut schimbul de ulei cu filtru si cu garnitura. Masina are 280.000 km si pana acum nu am avut nici o problema cu ea. Recent am plecat la cta si pe drum a inceput sa vina un miros de ulei incins. Am oprit, am lasat'o putin timp, m'am uitat pe sub ea dar nu se vedea nimic. Cand am ajuns la cta, m'am dus la baietii de la autobest si mi'au ridicat'o. Ei au zis ca sunt conductele care ies din cutie si ca pe acolo imi pica ulei. I'am intrebat daca ajung cu ea inapoi la buc si mi'au spus ca da.Toate bune si frumoase, am plecat de la cta,iar cand a ajuns in bucuresti , m'am oprit sa ma vad cu cineva. Din una in alta am ajuns sa vrb si de masina mea. La un moment dat s'a uitat sub ea, si ce sa vezi... Mare pata de ulei. Scutul meu era plin de ulei si tot curgea. Am dus'o in fata blocului iar urmatoarea zi am fost la un prieten care este mecanic. Mi'a luat'o, a facut o tura cu ea si mi'a zis ca masina schimba ok. Mi'a ridicat'o, mi'a sters tot ce se putea sterge pe sub ea si a mai facut o tura. Cand s'a intors, pica ulei in draci... S'a uitat pe sub ea si uleiul se prelingea de undeva de sus. Mi'a spus ca trebuie sa o dea jos ca sa isi dea seama de unde curge. As vrea sa stiu cum pot verifica nivelul uleiului din cutie si daca stiti pe cineva care chiar se pricepe. Am luat numarul automaticului ( domnul Cristi ) de pe forum, dar cica nu mai este valabil... Help me pls😁
                      Uleiul al masori la un mecanic in 5 minute.Ce culoare are uleiul care curge?

                      Comment


                      • De obicei cutiile acestea pierd ulei pe la priza.

                        Comment


                        • Salut, sunt nou posesor al unui A160 din 2001 versiunea lunga cu cutie automata si vreau sa va intreb pe cei care cunosc daca e ceva normal ca la mutarea in pozitia D sau R sa se auda un bazait ca un motoras electric, iar dupa ce a cuplat nu se mai aude cand stai pe loc?
                          Acelasi bazait se aude permanent si cand masina este in miscare. Am mai avut masini automate dar alte marci, si nu stiu daca e ceva normal la a class.
                          Aaa si cand pun in D si ridic piciorul de pe frana se aude ca un scartait/fluierat scurt de 1-2 sec cand se urneste din loc.
                          In rest masina schimba bine nu smuceste, se plimba prin toate treptele, trage bine.

                          Stiti pe cineva care ma poate ajuta cu o constatare, eventual si un schimb de ulei.
                          Multumesc.

                          Comment


                          • Domnul AUTOMATICUL detine un srl care se ocupa de cutiile automate? Daca da cum as putea sa il contactez? Am nevoie de o programare pentru un schimb de ulei l cutie. Va multumesc

                            Comment


                            • Nu deține, nu dorește să fie contactat!

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment


                              • Salut, dar altcineva nu mai este care se pricepe?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF