Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • din cate stiu pe W164 ca al tau s-a pus 7g-tronic (722.9)
    Last edited by dj_cristi; 04-02-2015, 10:35 AM.

    Comment


    • Originally posted by ml 320 View Post
      Turometru se ridica,se aude zgomotul metalic si masina pleaca incet ,nu sprinteaza,dupa care schimba lin in toate vitezele.
      Cred ca nivelul uleiului l-ati controlat?Cutia jos,convertizorul revizionat,discurile arse schimbate.Daca ve-ti mai merge asa,v-a fi nevoe de reparat si blocul hidraulic.

      Comment


      • ml 320

        Originally posted by dj_cristi View Post
        exact cum ti-am explicat mai sus, patineaza treapta 1, aceeasi problema am avut-o si eu pe a140 cutie 722.7, se fisureaza hub-ul K1 , cel nou vine cu tot cu discuri, acum nu stiu ce tip de cutie ai tu...
        Multam mult,

        Cred ca am cutia 7 g tronic.Pe tine cat te-a costat?Ai schimbat si convertorul?

        Comment


        • ml 320

          Originally posted by optik View Post
          Cred ca nivelul uleiului l-ati controlat?Cutia jos,convertizorul revizionat,discurile arse schimbate.Daca ve-ti mai merge asa,v-a fi nevoe de reparat si blocul hidraulic.
          Multumesc,
          Uleiul si filtrul l-am schimbat in urma cu o luna.

          Comment


          • ml 320

            Originally posted by Jacob View Post
            Problema de natura mecanica, daca la diagnoza nu a iesit nici o eroare de soft.

            E si mai grav daca deja se aude zgomot metalic, nu mai umblati asa cu el, ca praf o faceti si iremediabil.
            Nu cred ca va dau banii afara din casa sa dati 1000 si ceva de euro pe o alta cutie, sua repararea lui.

            Succes.
            Multumesc.

            Comment


            • Originally posted by ml 320 View Post
              Multam mult,

              Cred ca am cutia 7 g tronic.Pe tine cat te-a costat?Ai schimbat si convertorul?
              degeaba iti spun cat a costat la mine ca e alta cutie, dar ca idee, hub-ul k1 a11683700527 (tambur+discuri) a costat 880ron de la reprezentanta tiriac (noiembrie-2012) , filtrul hidraulic si cu garnitura 100ron , manopera 1400ron , am mai cumparat o joja aftermarket ca sa fac nivelul 60ron, si uleiul, castrol dexron III am pus , 30ron/L.

              Comment


              • ml 320

                Originally posted by dj_cristi View Post
                degeaba iti spun cat a costat la mine ca e alta cutie, dar ca idee, hub-ul k1 a11683700527 (tambur+discuri) a costat 880ron de la reprezentanta tiriac (noiembrie-2012) , filtrul hidraulic si cu garnitura 100ron , manopera 1400ron , am mai cumparat o joja aftermarket ca sa fac nivelul 60ron, si uleiul, castrol dexron III am pus , 30ron/L.
                Multam,
                ai dreptate,odata ce schimba a 2-a sau alta vit superioara ,daca dau kickdown merge ca trenul,doar de pe loc nu vrea.
                Trebuie sa merg usor pana schimba 2.
                Nu stiu cand sa ma apuc de dat jos cutia...am nevoie de masina zilnic...

                Comment


                • exact asa facea si a mea, patina treapta 1 , nu puteam sa plec cu ea daca era in rampa.

                  Comment


                  • Originally posted by optik View Post
                    7G dupa 2007 tot e destul de fiabila,insa totusi pierde in comparatie cu 5G.
                    Te rog sa detaliezi sa inteleg mai exact!
                    Multumesc!

                    Comment


                    • Originally posted by cri.2002 View Post
                      Te rog sa detaliezi sa inteleg mai exact!
                      Multumesc!
                      Primele serii 7G aveau probleme mari cu convertizorul de cuplu.Dar principala problema era electronica.Pe blocul EGS apareau des eroarele-2200, 2204, 2205.Se rezolva schimbind blocul hidraulic.Tot des se intilneau cutii la reparat cu eroarea Y3/8n1(senzor rotatie turbina).Si inca o problema era cu EGS-ul care la 7G este montat in cutie pe placa electrica si de la temperatura uleiului de multe ori face capricii.Cu timpul inginerii le-au modificat si dupa 2007 se pot socoti destul de fiabile daca se schimba uleiul la timp si se mai spala radiatorul de racire macar o data la 3-4 ani.Daca vorbim de 722.6 au avut si ele ceva probleme care s-au rezolvat pina in 2001.Dupa aia unica problema a fost la w211 si inca unele modele cu antifrizul care din motivul radiatoarelor defecte nimerea in cutie si erau probleme grave.Din 2004 radiatoarele defecte VALEO au fost inlocuite cu BEHR dupa care problema+-a fost rezolvata.

                      Comment


                      • Am iNteles. Multumesc pt explicatii!
                        Inseamna ca daca am 5G-Tronic din 2010 pe un W212 nu am de ce sa-mi fac
                        probleme, asa-i?

                        Comment


                        • Originally posted by cri.2002 View Post
                          Am iNteles. Multumesc pt explicatii!
                          Inseamna ca daca am 5G-Tronic din 2010 pe un W212 nu am de ce sa-mi fac
                          probleme, asa-i?
                          Sunt cutii destul de reusite.Principalul trebuie sa-i schimba-ti uleiul(si din convertizor)+filtru la timp.Odata la 100 000 mk ar fi minunat s-o duceti la un mester bravo cind schimba-ti uleiul,ca sa va dea jos blocul hidraulic s-al demonteze bucati(s-ai scoata cilindrii,spiralele) si s-al spele bine+radiatorul de racire a uleiului.Cu timpul in canalele blocului hidraulic se acumuleaza murdaria care cu schimbul normal de ulei nu prea ese afara.Din pricina aceasta plunjerii(cilindrii)din aceste canale nu mai patineaza asa usor(din cauza murdariei),facind cutia sa smunciasca,sa intinda vitezele,sa vibreze etc.

                          Comment


                          • Ok, multumesc pt informatiile pretioase pe care mi le-ati dat!
                            O zi excelenta!

                            Comment


                            • are cineva nr de tel al lui @automaticul ? cei de la profil nu mai este valabil iar pe PM nu reusesc sa dau de el...

                              Comment


                              • Avand in vedere ca de @automaticul nu reusesc sa dau, imi puteti recomanda pe altcineva din Bucuresti care se pricepe la cutii automate de Mercedes?
                                Last edited by Zeus; 04-08-2015, 11:20 AM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF