Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Off topic :

    Am fost odata la Arad sa schimb Lancia Thema 2.0ie din tara cu alta care sosea din Italia a patronului la care lucram .Am fost cu un alt italian care a condus el ,pe drum la intoarcere cam la 100 la ora a intrat in depasire in a 4 a in conditiile in care din fata ii venea masina , a schimbat scurt a 3 a si a calcat acceleratia .Aveti cuvantul meu ca efectiv la viteza aia au scartiit cauciucurile pe asfalt si am aflat ce simt pilotii de vanatoare ,a revenit in a 4 a si imediat in a 5 a . L automata probabil ar fi trebuit sa ii calci kick-ul dar nu cred ca ar fi avut acelasi efect intr-un timp atat de scurt pe care l-a avut la dispozitie el pentru acea manevra .Intradevar cutiei nu i-a fost bine in momentul ala

    On topic

    Intradevar o automata e ,,tampon " intre sofer si motor si face ce stie ea mai bine (atat cat poate ) protejand cat de cat motorul

    Comment


    • Felicitari Automaticul pentru cunostintele de care dai dovada.
      Am un W203, serie WDB2030081A785960. Ce model este cutia (722,6xx? care sunt cele 2 cifre x?)
      Masina are 100K si nu i-am schimbat uleiul la cutie.
      Din ce am citit aici, inteleg ca ar fi trebuit sa fac acest lucru la 60k, dar totusi uleiul din cutie este "lifetime"... (nu te contrazic cu schimbatul la 60k doar vreau sa ma lamuresc).
      Cat de grav este faptul k nu l-am schimbat si daca exista semne a faptului ca trebuie schimbat? Cutia functioneaza normal (nu bruscheaza cand schimba vitezele si nu da nici o eroare pusa pe tester).
      Eu sunt tot din bucuresti, m-ai putea ajuta cu un schimbat de ulei? Si daca da, cat m-ar costa.
      Multumesc anticipat.

      Comment


      • Originally posted by giuglea_dan View Post
        Felicitari Automaticul pentru cunostintele de care dai dovada.
        Am un W203, serie WDB2030081A785960. Ce model este cutia (722,6xx? care sunt cele 2 cifre x?)
        Masina are 100K si nu i-am schimbat uleiul la cutie.
        Din ce am citit aici, inteleg ca ar fi trebuit sa fac acest lucru la 60k, dar totusi uleiul din cutie este "lifetime"... (nu te contrazic cu schimbatul la 60k doar vreau sa ma lamuresc).
        Cat de grav este faptul k nu l-am schimbat si daca exista semne a faptului ca trebuie schimbat? Cutia functioneaza normal (nu bruscheaza cand schimba vitezele si nu da nici o eroare pusa pe tester).
        Eu sunt tot din bucuresti, m-ai putea ajuta cu un schimbat de ulei? Si daca da, cat m-ar costa.
        Multumesc anticipat.

        Buna seara, cu privire la seria de cutie 722.6xx, dau un exemplu, 722,6 este modelul de cutie , 722.601 exemplu, reprezinta seria de cutie , la ce ajuta aceasta serie de cutie ?( nemtii intotdeauna au fost mai banditi si speculeaza tot ).
        Seria te ajuta cind trebuie sa comanzi piese pentru cutie ,si ma refer la piesele din interior si torque converter, dupa cum se stie la mercedes totul este pe serii si coduri , la motoare este la fel de la seria X la seria Y comanzi o piesa cu un cod X altfel nu se potriveste.
        In cazul cutiilor este la fel , cutiile de la seria X la seria Y necesita o campanie tehnica ca exemplu sau cutiile cu seria Y ,trebuie sa se schimbe anumite piese in interior pentru ca au o problema de fabricatie si asa mai departe.
        In legatura cu uleiul"LIFETIME" se pare ca marketingul celor de la mercedes si-a facut foarte bine efectul, si anume treaba cu uleiul" pe viata"este o politica benefica care are efectul scontat de producator, au scos sintagma :ulei pe viata" si castiga de trei ori , odata ca nu schimbi uleiul si se alege praful de cutie si trebuie sa o schimbi (de unde o cumperi ?)si a doua oara ,ca se vinde masina mai bine, datorita efectului phsilologic asupra omului, ulei :lifetime" nu trebuie schimbat deci nu cheltui bani pe intretinerea cutiei, a treia oara, nu ai joja de ulei , cum verifici uleiul ?la dealer ,deci la ei , treaba cu joja de ulei este o chestie si de a se proteja de eventualele reclamatii ale clientilor privind problemele la cutiile de viteza .
        Fiecare cand cumpara o masina , face socoteala cit costa intretinere amasinii (vezi si pe la noi) si atunci fabricantul gaseste fel de fel de tertipuri pentru a vinde masinile , revizii la 25000km , uleiuri super scula, cutie tiptronic , shifttronic morocartronic si asa mai departe, DAR cand vremea si incep sa cada de unde cumperi piesele?de la dealer .
        Daca ati obsevat ,numai piesele consumabile sunt aftermarket restul .....originale , deci tot la mercedes.
        Piesele de cutie automata nu se gasesc decat originale chiar si in America , in Europa nici nu se pune problema
        Va dau un exemplu , la 221 S klasse in diferentialul de fata(4Matic) intra 600g ulei , are numai buson de golire , nu are buson de umplere , deci este "lifetime" vin si va intreb citi km va merge acel diferential?
        Schimbul de ulei la cutie 722.6 , adica filtru , garnitura , ulei 8L daca ai buson la torque converter, daca nu 6L si manopera pina in 1000ron.si bine inteles poti vedea intreaga operatiune .
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Daca nu am buson la covertorul de cuplu (daca asta e traducerea corecta) si raman 2 litri neschimbati, uleiul nou introdus nu se va amesteca cu cei 2 litri de ulei uzat si in concluzie operatiunea de schimbare a uleiului e "apa de ploaie"? Daca da, ce e de facut in acest caz?
          Am inteles ca exista un aparat care "aspira" uleiul din convertor (astfel schimbul de ulei fiind complet) si care se gaseste doar pe la reprezentante, de aici si necesitatea celor care nu au buson la convertor de a face schimbul la reprezentanta. Ai vreo idee despre acest lucru?
          Multumesc entru promptitudinea raspunsului.

          Comment


          • Originally posted by giuglea_dan View Post
            Daca nu am buson la covertorul de cuplu (daca asta e traducerea corecta) si raman 2 litri neschimbati, uleiul nou introdus nu se va amesteca cu cei 2 litri de ulei uzat si in concluzie operatiunea de schimbare a uleiului e "apa de ploaie"? Daca da, ce e de facut in acest caz?
            Am inteles ca exista un aparat care "aspira" uleiul din convertor (astfel schimbul de ulei fiind complet) si care se gaseste doar pe la reprezentante, de aici si necesitatea celor care nu au buson la convertor de a face schimbul la reprezentanta. Ai vreo idee despre acest lucru?
            Multumesc entru promptitudinea raspunsului.
            Buna seara, hai sa lamurim un pic lucrurile,NU EXISTA UN APARAT CARE SA ASPIRE ULEIUL DIN TORQUE CONVERTER, povestea cu acel aparat care se tot spune , este de fapt un aparat cu care se face "flash " in cutie adica, cu acel aparat se spala cutia in interior (asa se zice) ce inseamna asta ,se pune 10L de ulei intr-o pompa (ca de fapt asta este acel aparat)se conecteaza la conductele de ulei ale cutiei si se porneste motorul, si ce se intimpla de fapt , pe o conducta intra ulei in cutie si pe cealalta iese ulei din cutie , dar cind intra in cutie nu se amesteca cu uleiul din cutie??? pentru ca nu intra tot uleiul o data in cutie.
            Ma repet inca o data , nu cantitatea este importanta , ci CALITATEA SI INTERVALUL SCHIMBARII ULEIULUI, SUNT POATE CELE MAI IMPORTANTE LUCRURI IN INTRETINEREA UNEI CUTII AUTOMATE.
            V-ati pus intrebarea de ce majoritatea cutiilor automate nu au buson la baia de ulei???.
            Vedeti voi , nimeni nu-si pune intrebarea de ce se da baia de ulei jos cind se face schimbul de ulei(sa se schimbe filtru bineiteles)dar alt motv care ar mai fi ???.
            Nimeni nu baga in seama uleiul care il da jos din baie , nu intereseaza pe nimeni , il vede ca este murdar si-l arunca , trateaza schimbul la fel ca la cel de motor , si crede ca daca schimba uleiul cutia isi va reveni (so credeti voi).
            Aceste lucruri imi intareste ideea de a face acea campanie de promovare a cutiilor automate , in care sa va puteti informa cit mai bine si CORECT in ceea ce priveste folosirea, intretinerea si repararea unei cutii automate .
            Tare mult mi-as dori sa nu mai aplecati urechea la toate prostiile care se spun de diversi indivizi care au ajuns la capatul meseriei si speculeaza naivitatea unora.
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • Deci pe langa uleiul care se baga in cutie, in prealabil aceasta este "spalata" cu acesti 10 L, care "curata" uleiul din convertor care nu se scurge daca nu ai buson acolo?
              Si o ultima intrebare: cei 10L pentru curatare, presupun ca nu sunt de acelasi tip si pret (aprox 100 RON litrul) ca si cei 6L care vor fi pusi ulterior in cutie?
              Multumesc pt rabdarea de care dai dovada

              Comment


              • Originally posted by giuglea_dan View Post
                Deci pe langa uleiul care se baga in cutie, in prealabil aceasta este "spalata" cu acesti 10 L, care "curata" uleiul din convertor care nu se scurge daca nu ai buson acolo?
                Si o ultima intrebare: cei 10L pentru curatare, presupun ca nu sunt de acelasi tip si pret (aprox 100 RON litrul) ca si cei 6L care vor fi pusi ulterior in cutie?
                Multumesc pt rabdarea de care dai dovada
                Buna seara, o sa incerc sa fiu mai explicit ,tot uleiul care se foloseste este de acelasi fel, DAR as vrea sa lamurim lucrurile, cu privire la toata tarasenia asta de aparate care , este prost inteleasa , si anume ::: cu acele aparate se poate schimba uleiul din cutie , fara sa dai jos baia de ulei , si fara sa schimbi filtrul de ulei , si se mai poate spala cutia in interior ""flash"" , dar asta nu inseamna ca ai schimbat uleiul din cutie .
                Vedeti voi , nimeni cand face schimbul de ulei la cutie , nu-si pune intrebarea de ce dam baia de ulei jos (se schimba filtru , normal )DAR care este de fapt secretul , in momentu demontarii baii de ulei, pe fundul acesteia se pot vedea o gramada de lucruri, si anume :::daca este span metalic ,, daca este span de aluminiu,, daca sunt urme de antigel ,, daca uleiul este contaminat , si asa mai departe .
                Mirosul uleiului , este un alt motiv de demontare a baii de ulei, in momentul in care faci schimbul de ulei , si demontezi baia de ulei si mirosi uleiul din baie este o metoda de diagnosticare , daca uleiul are un miros specific de arsura atunci poti preveni deteriorarea cutiei de viteze ,.
                http:////www.youtube.com/watch?v=sNZYYDfiucI&feature=related

                //www.youtube.com/watch?v=-OQCLh32c8Q&feature=related

                ://www.youtube.com/watch?v=l_9D3Sq7pUw&feature=related

                Aici am postat niste filmulete in care se vede ce fac acele masinarii care se discuta asa de mult .
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Dl Automaticul am si eu 2 intrebari la dvs:
                  1-cand masina este suspendata/ridicata pe elevator este indicat ca selectorul de viteze sa fie pe N sau P?Frana de mana trasa sau nu?
                  2-dupa ce se goleste convertorul acesta se umple tot pe unde se controleaza nivelul uleiului in cutie sau separat?

                  Va multumesc,astept raspunsurile dvs.

                  P.S:nu este vorba de un anumit tip de cutie ci in general.

                  Comment


                  • Originally posted by vizyboss View Post
                    Dl Automaticul am si eu 2 intrebari la dvs:
                    1-cand masina este suspendata/ridicata pe elevator este indicat ca selectorul de viteze sa fie pe N sau P?Frana de mana trasa sau nu?
                    2-dupa ce se goleste convertorul acesta se umple tot pe unde se controleaza nivelul uleiului in cutie sau separat?

                    Va multumesc,astept raspunsurile dvs.

                    P.S:nu este vorba de un anumit tip de cutie ci in general.

                    Buna seara, referitor la prima intrebare, este bine ca masina sa fie in P sau N , din motive de securitata, daca este nevoie sa faceti probe pe elevator trebuie sa fiti atenti la roti sa nu va sara pietricelele din cauciucuri, frana de mina nu are importanta in acest caz.
                    Ma bucur ca ai pus a doua intrebare, sunt foarte multi cei care nu inteleg ce se intimpla cu uleiul in cutia automata, si ce se mai intimpla in torque converter cu uleiul.
                    Intai va voi explica traseul uleiului in cutie ca sa puteti intelege ce se petrece in cutie, si anume::Uleiul il punem pe la joja ,se duce in baie, este filtrat prin filtrul de ulei, aspirat de pompa de ulei, pompa de ulei la randul ei, il pompeaza::in blocul hidraulic si torque converter .si acum in blocul hidraulic avem valva regulatoare de presiune care reguleaza presiunea uleiului de lucru a cutiei si manual valve , adica valva care o actionati cu ajutorul selectorului de viteze , in functie de ce viteza selectati ,uleiul urmeaza acel traseu, si anume daca selectati R uleiul se duce la traseul pentru R ,valve ,acumulatori si clutch-uri(pachete de discuri).Al doilea traseu este cel care se duce in torque converter::si anume pompa baga uleiul in converter, converterul la randul lui foloseste acel ulei pentru a realiza ceea ce multi numesc un fel de ambreiaj, dar uleiul in converter se incalzeste datorita miscarii de forfecare a turbinelor din interior, ei acest ulei din converter nu ramane permanent acolo el circula in toata cutia de viteze :::si anume din converter el iese pe conducta care merge la radiatorul de racire al uleiului care este situat in radiatorul de apa al motorului, dupa ce se raceste uleiul se intoarce pe alta conducta in cutie si urmeaza un traseu de ungere a tuturor pinioanelor din cutie, dupa care se scurge in baia de ulei reluindu-si urmatorul ciclu.
                    Deci trebuie sa stiti , ca in momentul in care vorbim de cutia de viteze automata , ne referim si la converter , el face parte din cutia de viteze, ele sunt doua piese, dar lucreaza impreuna , in ceea ce priveste uleiul din cutie cred ca am ai spus acest lucru el circula in toata cutia inclusiv in converter.

                    286color hydraulic diagram.pdf

                    Picture hidraulic chart.jpg

                    Aici am pus doua harti hidraulice ,sa se poata vedea,ce inseamna un circuit hidraulic in cutie .
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Buna seara tuturor, am si eu o nelamurire sau mai degraba o problema.Se dau 2 masinii identice mai exact E280 cdi din 2005,cutie automatica, una a mea cea dea 2 a unui prieten.masinile au fost cumparate anul trecut din germania si sunt identice (inclusiv culoarea).Problema vine la masina mea,mai exact la plecarea de pe loc cand iau piciorul de pe frana nu pleaca un pic in fata cum ar trebuii sa faca si cum face cea a prietenului meu,plus ca a mea parca se cam chinuie ceva pana la 40 km/h pe cand a prietenului meu pleca foarte frumos.Precizez ca si a mea pleaca la fel de frumos doar cand o pornesc dimineata la rece si parcurg primul km,dupa care gata maimult pot sa stau la semafor si fara piciorul pe frana ca masina nu pleaca in fata de loc.Ce este curios ca daca pun masina pe S merge frumos si pleaca cand am luat piciorul de pe frana.precizez ca am schimbat si uleiul dar tot degeaba ca la fel face.Care ar putea fi cauza la mina ca ma gandesc ca la mine este o problema ceva?

                      Comment


                      • Buna seara , scrie seria de caroserie sa stim ce cutie are.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Seria este WDB2110231A786635

                          Comment


                          • Da , cutia este 722.6, dar ar trebui sa stim cum a aparut acest simptom , dintr-o data sau in urma unei interventii asupra masinii .
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • simtomul nu pot sa spun exact cand a aparut sau daca nu chiar asa am luat masina.Masina am cumparato anul trecut din germania impreuna cu prietenu meu care are una identica.masina cand am cumparto avea 85.000 km si a fost masina de politie.La inceput poate nu am observat simptomul poate si sin cauza ca era prima masina automatica care am avuto.dar dupa ce am mers cu masina prietenului meu am observat ca a lui pleaca de pe loc cum ia piciorul de pe frana fara sa o accelereze si pleaca mult mai usor fara sa se chinuie si e si ceva mai silentioasa ca a mea.La a mea de cand am cumparato nu am reparat absolut nimic in afara de schimbul de ulei si de filtre.curios este ca face doar pe C, daca o pun pe S sau pe manual pleaca foarte frumos.Cutia schimba bine si face nici un soc.Ieri am schimbat si uleiul la cutie dar tot degeaba.tin sa mai precizez ca am mai mers in tara tot cu un E220 Automatic din 2007,de 170 cai si acesta pleca de ziceai ca are 200 cai si a mea pleaca de zici ca este varianta 200cdi de 136 cai poate.Asta pana pe la 40 50 Km/ ca dupa aia isi da drumul

                              Comment


                              • Salut,am un Sprinter 316 CDI,motor 2.7,an 2002,cutie automata.Am o problema la cutia de viteze opresc masina in viteza ,si cand vreau sa o pornesc nu mai o pot scoate din viteza (nu porneste numai daca este scoasa din viteza si calc frana).Am patit de 2 ori treaba asta totusi am reusit sa o scot daca am pus pe cineva sa tot miste masina in fata si in spate si numai asa de abia o iesit din viteza .Care ar fi problema va rog mult sa ma ajutati.Seria de caroserie WDB9036631R472661.Va multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF