Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Actualizare: am refacut azi diagnoza: totul a iesit ok!? Nici o eroare...dar simpomele cu schimbatul la turatie mare din viteza I persistau. Am schimbat tot uleiul+filtrul. Uleiul era namolos si mirosea mai ciudat.Sa vedem...mecanicul a zis ca daca persista problema trebuie inlocuit blocul hidraulic si pana una alta sa incerc sa merg si in W. E credibil?
    Last edited by Salo; 02-14-2013, 11:57 AM.

    Comment


    • Originally posted by GoguL View Post
      Mersi mult colegu,am rezolavat pana la urma.
      Numai bine.
      Pe forumul nostru, ca si pe multe altele, impartasim experientele, chiar si pe cele incheiate cu succes!
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • Schimbul uleiurilor la un mercedes

        Dragi colegi , se stie faptul ca la motor se schimba uleiul la un anumit interval, cand iti apare in bord (la masinile cu compiuter de bord) sau mai devreme daca propitarul asa considera; la cutia de viteze automata... la un interval de 60.000 KM (nu stiu daca la cea manuala se respecta acelasi interval sau nu !?) ,dar la grup ,pentru masinile cu tractiune spate, cand se schimba? Exista un interval? vre-o simptoma care ar trebui sa te faca sa schimbi uleiul din grup? Si daca da...cum s-ar face aceasta operatiune.
        Am postat in acest thread pentru ca am vazut ca cei care isi dau cu parerea aici, iar unii chiar se pricem, sunt "initiati" in mecanica pentru mercedes. (Sper sa nu fi jignit pe nimeni )

        Multumesc

        Comment


        • Originally posted by valentinionut View Post
          Dragi colegi , se stie faptul ca la motor se schimba uleiul la un anumit interval, cand iti apare in bord (la masinile cu compiuter de bord) sau mai devreme daca propitarul asa considera; la cutia de viteze automata... la un interval de 60.000 KM (nu stiu daca la cea manuala se respecta acelasi interval sau nu !?) ,dar la grup ,pentru masinile cu tractiune spate, cand se schimba? Exista un interval? vre-o simptoma care ar trebui sa te faca sa schimbi uleiul din grup? Si daca da...cum s-ar face aceasta operatiune.
          Am postat in acest thread pentru ca am vazut ca cei care isi dau cu parerea aici, iar unii chiar se pricem, sunt "initiati" in mecanica pentru mercedes. (Sper sa nu fi jignit pe nimeni )

          Multumesc
          Buna seara, nu avem un interval anume la care sa schimbi uleiul , se stie doar cantitatea ,in cazul in care pierde ulei sau schimbi ceva prin diferential , nu avem simptome care sa te faca sa stii ca trebuie sa schimbi uleiul , cand deja face zgomot sau cloncane este deja foarte tarziu , vorbim despre un joc in diferential de 0,10 - 0,15 zecimi , daca apare uzura nu are de unde sa se mai depuna material ca sa preia acel joc , nici daca pui un ulei mai gros nu poate prelua acel joc .
          Daca sare materialul de pe o bila, dintr-un rulment , de pe un pinion satelit , nu mai ai ce sa faci , DOAR DACA , demontezi si inlocuiesti piesele avariate si refaci jocurile cum spune fabricantul .
          Este bine si mai usor sa previi, decat sa tratezi , nu strica sa schimbi uleiul la 80-100.000 de km , nu sunt decat 2 litri si ca pret chiar nu mi-as face griji, in contextul in care un diferential nou face cateva mii de euro.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Buna seara tuturor.
            O intrebare pentru domnul Automaticul....
            Pentru un schimb ulei la diferential, avem unde veni la tine?....pentru ca as cam vrea sa il schimbi tu. Tot tu mi-ai schimbat si uleiul din cutia automata, anul trecut.
            Eventual mai pot astepta o perioada pana cand reincepi lucrul.
            Deci....avem unde veni?
            Cu salutari.

            Comment


            • Buna ziua din nou si multumesc din nou pentru rezolvarea problemei cutiei. Da, merge fara probleme in continuare si cel putin teoretic nu vad scurgeri de ulei. (este masina aia capoasa cu garnitura minune).

              Acum si problema. Am totusi o mica nesiguranta legata de uleiul din cutie. Incerc sa cumpar o joja de la Autoklass, dar ei imi spun "nu avem la vanzare". Adica, ce spun ei de fapt este "vino la noi ca iti verifican noi nivelul".

              Mare manopera nu este, deci nu stiu daca necesita deplasare la ei pentru o verificare de genul asta odata la 3-4 luni.

              De unde iau o astfel de joja? Cautand pe internet am gasit mai multe modele, mai multe lungimi. Care imi trebuie mie? De unde pot cumpara una originala?

              Multumesc frumos.
              VIN-ul este: WDB1681331J681021

              Comment


              • Revin cu o intrebare legat de cutie: am schimbat uleiul (7l) si filtrul, cateva zile nu am avut probleme, acum iarasi a inceput sa schimbe brusc la 3500 din 1 in 2. Se intampla mai ales la rece. Nu sunt erori la diagnoza. Uleiul a garantat cel ce l-a schimbat ca este original Mercedes. Ce mai pot face? Multumiri

                Comment


                • Salutare la toata lumea, am si eu o problemuta cu masina mea, ML270 cdi auto 2001 facelift, aseara urcam un pic in panta in masina aveam 4 persoane si am vrut sa intru intr-o depasire si am apasat pedala mai tare un pic si masina in loc sa accelereze parca a intrat pe Liber si s-a turat in gol foarte tare, dupa care am luat piciorul de pe acceleratie si am turat-o incet si si-a revenit la normal nu mi-a mai facut niciodata asa ceva, cutia schimba foarte lin, niciodata nu a dat vre-un semn ca ar avea ceva.Singurul lucru care am mai observat si inainte era faptul ca atunci cand accelaram de pe loc si trebuia sa franez brusc, cand intr-a in viteza 1 probabil, se simtea parca o lovitura de desubt, in general si simte doar cand franez foarte brusc la viteze mari, parca ar fi un shut mic la downshift cand ajunge la viteza 1.Va multumesc mult anticipat

                  Comment


                  • Te rog frumos "automaticul" ajuta-ma si pe mine cu un sfat referitor la problemuta mea precizata mai sus.Multumesc mult

                    Comment


                    • Buna ziua

                      Buna ziua,as avea si eu nelamurire,aseara la cutia mea automatica de pe modelul W210,2,2cdi,an 2000,am avut urmatoarea problema:incercand sa depasesc un camion, cu kickdown-ul binecunoscut cutia a sarit din viteza si m-a lasat in plina depasire dupa cca. 20-30 m si-a revenit.Daca eram slab de inima faceam infarct sau accident,am mai patit asta odata dar am zis ca e doar ceva elactronic-electric.Ce poate sa fie ??? Sa ma fi purtat brutal cu cutia,sa fi stat masina in garaj prea mult iarna asta??? ) nu pot sti ,ma puteti ajuta voi cei de aici??? MULTUMESC!!!

                      Comment


                      • Originally posted by Amerikanu View Post
                        Salutare la toata lumea, am si eu o problemuta cu masina mea, ML270 cdi auto 2001 facelift, aseara urcam un pic in panta in masina aveam 4 persoane si am vrut sa intru intr-o depasire si am apasat pedala mai tare un pic si masina in loc sa accelereze parca a intrat pe Liber si s-a turat in gol foarte tare, dupa care am luat piciorul de pe acceleratie si am turat-o incet si si-a revenit la normal nu mi-a mai facut niciodata asa ceva, cutia schimba foarte lin, niciodata nu a dat vre-un semn ca ar avea ceva.Singurul lucru care am mai observat si inainte era faptul ca atunci cand accelaram de pe loc si trebuia sa franez brusc, cand intr-a in viteza 1 probabil, se simtea parca o lovitura de desubt, in general si simte doar cand franez foarte brusc la viteze mari, parca ar fi un shut mic la downshift cand ajunge la viteza 1.Va multumesc mult anticipat
                        Buna seara, mai intai verifica nivelul de ulei in cutie dupa care un tester pentru a vedea ce coduri sunt memorate , in functie de asta se face si remedierea .
                        Nivelul se verifica cu motorul pornit si cutia in P.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Originally posted by snicolaescu View Post
                          Buna ziua,as avea si eu nelamurire,aseara la cutia mea automatica de pe modelul W210,2,2cdi,an 2000,am avut urmatoarea problema:incercand sa depasesc un camion, cu kickdown-ul binecunoscut cutia a sarit din viteza si m-a lasat in plina depasire dupa cca. 20-30 m si-a revenit.Daca eram slab de inima faceam infarct sau accident,am mai patit asta odata dar am zis ca e doar ceva elactronic-electric.Ce poate sa fie ??? Sa ma fi purtat brutal cu cutia,sa fi stat masina in garaj prea mult iarna asta??? ) nu pot sti ,ma puteti ajuta voi cei de aici??? MULTUMESC!!!
                          Buna seara, verifica nivelul de ulei in cutie , dar cu joja de mercedes , motorul pornit si cutia in P . verifica pe dedesubt sa nu ai pierderi de ulei
                          Pune si un tester pentru a vedea ce coduri sunt memorate pe la calculator , in functie de asta vezi si ce trebuie facut .
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Originally posted by Salo View Post
                            Revin cu o intrebare legat de cutie: am schimbat uleiul (7l) si filtrul, cateva zile nu am avut probleme, acum iarasi a inceput sa schimbe brusc la 3500 din 1 in 2. Se intampla mai ales la rece. Nu sunt erori la diagnoza. Uleiul a garantat cel ce l-a schimbat ca este original Mercedes. Ce mai pot face? Multumiri
                            Buna seara, ceva nu se leaga ,nu poate sa schimbe la turatii asa de mari fara sa avem ceva coduri , sau sa intre in avarie , incearca un Star de mercedes pentru diagnoza .
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Chiar un Star i-am facut fara sa dea vreo eroare si totusi simptomele persista; mecanicul zicea ca daca are ceva probleme la rampa hidraulica nici nu apar pe tester...

                              Comment


                              • Originally posted by Salo View Post
                                Chiar un Star i-am facut fara sa dea vreo eroare si totusi simptomele persista; mecanicul zicea ca daca are ceva probleme la rampa hidraulica nici nu apar pe tester...
                                Buna seara, demonteaza cutia si dezasambleaz-o si vezi ce se gaseste prin interiorul ei , cu siguranta sunt ceva garnituri sau piese uzate .
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF