Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna ziua,
    am si eu cateva intrebari catre un om care se pricepe:
    Am un mercedes c200 cdi w202 combi motor de 2151 cmc seria: WDB2021941F984704.
    masina a "stat pe dreapta" timp de 2 ani deoarece nu a platit nimeni taxele. de o luna am luat-o eu, am platit tot la ea, si acum o folosesc zilnic.
    Intrebarile (problemele sunt urmatoarele)
    1 Cand plec de pe loc tin piciorul pe frana, mut pe D sau pe R si cand iau piciorul de pe frana masina pleaca fara sa accelerez. E normal??? Mecanicul mi-a zis ca nu este foarte bine acest lucru.
    2 Am schimbat de 2 zile uleiul la cutie, mecanicul a bagat 5 sau 6 litri, nu e cam mult??? masina mea nu are "joja" la cutie asa ca numai un specialist imi poate spune cel mai bine cat ulei trebuia bagat
    3 Pe "amisie", unde este furtunul de vacuum este un senzor (din cate stiu eu e de temperatura, daca pun mufa la acel senzor (daca acel senzor trimite informatii la calculator) motorul nu mai trece de 3000 de rpm si nu mai are putere sa fie ceva legat si de cutie??? din cate mi-a zis mecanicul acolo sunt si niste senzori pentru cutie.
    4 Cum este recomandat sa merg (de W sau pe S)
    Last edited by Zeus; 11-17-2012, 11:54 AM.

    Comment


    • Originally posted by cosmintuf49 View Post
      Buna ziua,
      am si eu cateva intrebari catre un om care se pricepe:
      Am un mercedes c200 cdi w202 combi motor de 2151 cmc seria: WDB2021941F984704.
      masina a "stat pe dreapta" timp de 2 ani deoarece nu a platit nimeni taxele. de o luna am luat-o eu, am platit tot la ea, si acum o folosesc zilnic.
      Intrebarile (problemele sunt urmatoarele)
      1 Cand plec de pe loc tin piciorul pe frana, mut pe D sau pe R si cand iau piciorul de pe frana masina pleaca fara sa accelerez. E normal??? Mecanicul mi-a zis ca nu este foarte bine acest lucru.
      2 Am schimbat de 2 zile uleiul la cutie, mecanicul a bagat 5 sau 6 litri, nu e cam mult??? masina mea nu are "joja" la cutie asa ca numai un specialist imi poate spune cel mai bine cat ulei trebuia bagat
      3 Pe "amisie", unde este furtunul de vacuum este un senzor (din cate stiu eu e de temperatura, daca pun mufa la acel senzor (daca acel senzor trimite informatii la calculator) motorul nu mai trece de 3000 de rpm si nu mai are putere sa fie ceva legat si de cutie??? din cate mi-a zis mecanicul acolo sunt si niste senzori pentru cutie.
      4 Cum este recomandat sa merg (de W sau pe S)
      Buna ziua, masina se pare ca a fost taxi , pentru statele din golf, adica pe la arabi , poate sa functioneze si pe VEGETABLE OIL METHYL ESTER VERSION ,
      Se pare ca nu ai mai condus masina cu,, cutie automata , si nici mecanicul , asa trebuie sa mearga masina , nu are nici o problema .
      Ce fel de ulei ai folosit pentru schimbul la cutie??, este necesar maxim 4,5 litri daca nu se umbla la converter .
      Fa o fotografie la acel sensor , pentru a stii concret despre ce vorbim , pe admisie sunt mai multi sensori , tu ai o problema la motor , nu la cutie .
      Eu personal recomand sa se mearga pe S .
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Originally posted by automaticul View Post
        Buna ziua, masina se pare ca a fost taxi , pentru statele din golf, adica pe la arabi , poate sa functioneze si pe VEGETABLE OIL METHYL ESTER VERSION ,
        Se pare ca nu ai mai condus masina cu,, cutie automata , si nici mecanicul , asa trebuie sa mearga masina , nu are nici o problema .
        Ce fel de ulei ai folosit pentru schimbul la cutie??, este necesar maxim 4,5 litri daca nu se umbla la converter .
        Fa o fotografie la acel sensor , pentru a stii concret despre ce vorbim , pe admisie sunt mai multi sensori , tu ai o problema la motor , nu la cutie .
        Eu personal recomand sa se mearga pe S .
        In primul rand vreau sa va multumesc pentru interesul acordat, si da, masina a fost taxi, fabricata in 2000 apoi din 2003 cumparata si folosita de parintii mei si acum, dupa 2 ani cat a stat degeaba o folosesc eu. Nu s-a umblat la converter, s-a inlocuit doar garnitura si filtrul de la cutie (si uleiul).

        am atasat o poza mai veche cu senzorul, acum a fost schimbat cu unul sh, si nu mai este legat. Daca scot mufa merge perfect, daca o pun si iau contactul nu mai trece de 3000 in niciun fel. Pe aici nu am gasit niciun tester performant.

        Inca ceva foarte important: Cand tin cutia in D si stau la semafor (cu piciorul pe frana, altfel pleaca singura) motorul nu mai functioneaza "rotund" si oscileaza intre 600 sii 800 de rpm. acelas lucru se intampla si in N si R daca am frana calcata. uneori in P calc frana si functioneaza normal, dar nu mereu. Care ar putea sa fie problema. Mai mult ca sigur aici avem ceva din cutie. Am schimbat uleiul, dar degeaba. Voi intreba mecanicul ce fel de ulei a pus. Multumesc inca o data
        Attached Files
        Last edited by cosmintuf49; 11-17-2012, 16:21 PM.

        Comment


        • Originally posted by automaticul View Post
          Buna ziua, masina se pare ca a fost taxi , pentru statele din golf, adica pe la arabi , poate sa functioneze si pe VEGETABLE OIL METHYL ESTER VERSION ,
          Se pare ca nu ai mai condus masina cu,, cutie automata , si nici mecanicul , asa trebuie sa mearga masina , nu are nici o problema .
          Ce fel de ulei ai folosit pentru schimbul la cutie??, este necesar maxim 4,5 litri daca nu se umbla la converter .
          Fa o fotografie la acel sensor , pentru a stii concret despre ce vorbim , pe admisie sunt mai multi sensori , tu ai o problema la motor , nu la cutie .
          Eu personal recomand sa se mearga pe S .
          In primul rand vreau sa va multumesc pentru interesul acordat, si da, masina a fost taxi, fabricata in 2000 apoi din 2003 cumparata si folosita de parintii mei si acum, dupa 2 ani cat a stat degeaba o folosesc eu. Nu s-a umblat la converter, s-a inlocuit doar garnitura si filtrul de la cutie (si uleiul).

          am atasat o poza mai veche cu senzorul, acum a fost schimbat cu unul sh, si nu mai este legat. Daca scot mufa merge perfect, daca o pun si iau contactul nu mai trece de 3000 in niciun fel. Pe aici nu am gasit niciun tester performant.

          Comment


          • Buna. Am descoperit o problema in cutie si din ce am observat de acolo provine si vajaitul, nu de la converter, desi mai mult ca sigur e si el defect. Am poze cu pompa de ulei, vad ca e polizata intr-un colt si au joc mare rotile dintate.
            Am cautat un cod cu ea pe site-ul ce mi l-ati trimis dv. dar nu gasesc sa pot vedea ce pret are. Pana la urma cred ca am sa renunt la reconditionare ei si am sa cumpar alta second, caci incep sa fie cam multe defecte si am sa o pastrez pe asta de piese pentru zile negre. Multumesc foarte mult de ajutor, domnule Automatic. Stima!
            Attached Files

            Comment


            • Originally posted by cosmintuf49 View Post
              In primul rand vreau sa va multumesc pentru interesul acordat, si da, masina a fost taxi, fabricata in 2000 apoi din 2003 cumparata si folosita de parintii mei si acum, dupa 2 ani cat a stat degeaba o folosesc eu. Nu s-a umblat la converter, s-a inlocuit doar garnitura si filtrul de la cutie (si uleiul).

              am atasat o poza mai veche cu senzorul, acum a fost schimbat cu unul sh, si nu mai este legat. Daca scot mufa merge perfect, daca o pun si iau contactul nu mai trece de 3000 in niciun fel. Pe aici nu am gasit niciun tester performant.
              Buna seara, sensorul este cel de temperatura a aerului , si este normal ca motorul sa se manifeste asa , daca scoti mufa , calculatorul vede o temperatura de -40 de grade , si atunci injecteaza motorina mai multa , suficienta pentru motor sa mearga rotund, cand bagi mufa calculatorul poate sa vada alta temperatura , una care nu ii convine lui si atunci baga motorul in avarie , nu uita ca masina a stationat destul de mult si este posibil sa fi umblat si ceva soricei pe acolo sau ceva nu este la locul lui , fara un tester nu cred ca poti sa faci mare lucru , deocamdata lasa cutia si cauta la motor problema .
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Am inteles, voi merge la un tester sa vad ce imi arata.
                Multumesc domnului Automaticul pentru interesul acordat.
                O zi buna

                Comment


                • Buna ziua D-nule AUTOMATIC,
                  Vreau sa va multumesc pentru sfaturi. S-au dovedit corecte. Am fost cu masina la reprezentanta si au confirmat tot ce ati spus d-vstra. Am verificat inclusiv diferential, motor, antigel... etc. I-au completat putin ulei la cutie si socul aproape a disparut. Nu are erori, nu a fost nevoie de update de soft, etc...Eu eram pregatit cu o lista de verificari discutata cu D-vstra despre ce trebuie sa faca. Baietii, foarte receptivi au fost de acord cu toate dar din fericire nu a fost cazul sa se mearga mai departe. Acum auto merge foarte bine. Am comandat tampoanele de la motor si cutie care sint uzate, probabil de aceea trepideaza in C. Va multumesc foarte mult ! Cu deosebita stima, Florin.

                  Comment


                  • Buna, problema mea nu stiu daca vam mai spuso, la b klass 180 cdi dupa ce se incalzeste motorul si uleiul din cutie, apar trepidatii cind schimba vitezele. Uleiula fost schimbat motorul merge bine in rest
                    Banuiesc ca at fi converterul... Daca e asta cauza cam ce pret e unul nou ?

                    Comment


                    • Originally posted by Jashem View Post
                      Buna, problema mea nu stiu daca vam mai spuso, la b klass 180 cdi dupa ce se incalzeste motorul si uleiul din cutie, apar trepidatii cind schimba vitezele. Uleiula fost schimbat motorul merge bine in rest
                      Banuiesc ca at fi converterul... Daca e asta cauza cam ce pret e unul nou ?
                      Buna ziua , sincer nu am idee cat este unul nou , dar stiu ca este pe bani , o varianta mai simpla si ieftina ar fi sa se repare , cum de altfel se si intampla in majoritatea cazurilor .
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Buna ziua. Am si eu o problema sau inceput de problema la cutia automata.
                        Masina este un C270 an 2002, model w203, km 330.000 aproximativ.
                        De azi dimineata a inceput sa sune ciudat cutia la plecarea de pe loc in treapta 1, intre 700-1000 de turatii cutia scoate un barait foarte ciudat, daca accelerez mai tare dispare acel barait, in rest masina merge si schimba normal vitezele dar nu stiu ce s-a intamplat de face acel zgomot sau din ce cauza.
                        Pe modul N, R, P nu se aude nici un zgomot nimic, dar cum cuplez in pozitia D masina incepe sa trepideze putin cred ca e ceva normal, si cand accelerez intre 700-1000 turatii trepideaza foarte tare si se aude un barait urat, indiferent daca sunt in miscare sau cu frana calcata.

                        Uleiul in cutie l-am schimbat acuma vre-o 30.000 km la reprezentanta.

                        Ce ar putea sa aiba?

                        Comment


                        • Originally posted by automaticul View Post
                          Buna ziua , sincer nu am idee cat este unul nou , dar stiu ca este pe bani , o varianta mai simpla si ieftina ar fi sa se repare , cum de altfel se si intampla in majoritatea cazurilor .
                          Buna, reparatul cit ar Costa? Si Inca ceva...daca as face o rescriere de soft update pare nu ar fi sanse sa schimbe ceva ?

                          Comment


                          • Buna ziua, am si eu o problema la un mercedes W210 300TD 177CP, CV 722.6. I-am facut o testare si mi-a dat urmatorul cod 104 R/P lock solenoid valve defective. Daca se poate sa imi spuneti despre ce este vorba.

                            Va multumesc

                            Comment


                            • Originally posted by Jashem View Post
                              Buna, reparatul cit ar Costa? Si Inca ceva...daca as face o rescriere de soft update pare nu ar fi sanse sa schimbe ceva ?
                              Buna seara, nu te ajuta softul in cazul tau, decat inlocuirea lui.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Originally posted by enescu View Post
                                Buna ziua, am si eu o problema la un mercedes W210 300TD 177CP, CV 722.6. I-am facut o testare si mi-a dat urmatorul cod 104 R/P lock solenoid valve defective. Daca se poate sa imi spuneti despre ce este vorba.

                                Va multumesc
                                Buna seara, ai facut testarea ca masina suferea de ceva anume sau ca asa ti-a venit tie??, daca masina nu are nici un simptom, las-o in pace , sterge codul si da-i pedale.
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF