Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Multumesc mult pentru informatii, cred ca intr-adevar iti meriti respectul care l-ai capatat pe acest forum!
    P.S. Motorul este diesel, deci este un E 200 CDI.

    Comment


    • #92
      Buna seara, babanu_ralu datele se schimba in cazul motorului diesel , dar nu prea mult , adica, tot cam asa se schimba treptele de viteza , 1800-2000 rot /min pentru ca motorul este destul de mic pentru asemenea caroserie , daca ai schimba mai devreme 1400- 1800 rot/min nu ai mai avea demaraj suficient de bun , iara o chestie pentru motorul diesel , nu este indicat sa se mearga cu motorul subturat , deoarece se depune o mizga(ulei +praf) pe galeria de admisie(inclusiv EGR) care obtureaza admisia aerului in motor si creeaza multe probleme unei bune functionari a motorului.
      Este bine pentru motoarele diesel, ca din cind in cind sa se mearga cu ele turate pentru a se curata galeria de admisie (vezi motoarele de camion care merg sute de mii de km)
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • #93
        Originally posted by automaticul View Post
        Buna seara, babanu_ralu datele se schimba in cazul motorului diesel , dar nu prea mult , adica, tot cam asa se schimba treptele de viteza , 1800-2000 rot /min pentru ca motorul este destul de mic pentru asemenea caroserie , daca ai schimba mai devreme 1400- 1800 rot/min nu ai mai avea demaraj suficient de bun , iara o chestie pentru motorul diesel , nu este indicat sa se mearga cu motorul subturat , deoarece se depune o mizga(ulei +praf) pe galeria de admisie(inclusiv EGR) care obtureaza admisia aerului in motor si creeaza multe probleme unei bune functionari a motorului.
        Este bine pentru motoarele diesel, ca din cind in cind sa se mearga cu ele turate pentru a se curata galeria de admisie (vezi motoarele de camion care merg sute de mii de km)
        Am sesizat asta dar am vrut o confirmare de la un specialist. Am cautat mult un manual service ptr E class W211 dar azi, multumita linkului postat de dvs. mai sus am gasit.!!
        Relativ la consum, am observat ca atata timp cat nu fortez cu turatii peste 2500, consumul este cel dat de manual si chiar sub, adica 6-6,5 dar asta numai cand clima functioneaza in regim normal altfel consumul creste destul de mult undeva la 8-9 in oras.
        Cu stima,
        babanu

        Comment


        • #94
          Salutare! Am si eu o problema cu cutia automata...cand comut maneta pe pozitia R cupleaza foarte greu si am observat ca patineaza daca o accelerez. De asemenea daca stau cu masina pe o panta si doresc sa urc cu spatele, doar patineaza (se aude un zgomot ciudat)...nici nu se misca. Am observat daca pornesc masina dimineata nu face figuri asa de tare, dar dupa ce am parcurs ceva km si motorul este incins si doresc sa dau cu spatele deja patineaza. Modelul este un 280 SE, Km/305000, transmisia: 722.300 02 509583. Am schimbat in cutie: ulei Aral ATF22, filtru MANN, K1 spring kit. Doresc sa mentionez ca inainte de a fece 'operatiile' mentionate, cutia nu functiona mai deloc, nu schimba, se tura peste 5000 rot/min. In momentul de fata doar parcarile cu spatele este un chin. Daca ma puteti ajuta a-si fi foarte recunoscator. Multumesc anticipat! Numai bine.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #95
            Originally posted by automaticul View Post
            Buna seara ,MERTZANU intervalul de schimbare al uleiului din cutie,la masina ta , este de 60000 km , acest interval asa de mare, este dat de uleiul care se pune in aceste cutii de viteze, acum mai nou se poate pune un ulei mai perfomant , zic ei (nemtii) adica se poate pune uleiul care se pune si la cutia 722.9 sau 7 G-TRONIC .
            Voi incerca in zilele urmatoare sa clarificam anumite lucruri despre intervalele de schimbat uleiul si ce uleiuri se pun in fiecare model de cutie , deasemenea voi face referire si la modelele mai vechi de cutie .
            Sper ca in scut timp sa reusesc ce mi-am propus campanie privind cutiile de viteze automate in Romania , in care sa se afle ce inseamna , cum se conduce , cum se intretine , cum se repara o cutie de viteze automata.
            Acest lucru se va face intr-un loc special amenajat, in care toata lumea poate avea acces la informatii privind cutiile automate si nu numai, ci tot ce inseamna Mercedes.
            Mersi pentru raspuns. In cazul asta, avand in vedere ca masina a fost intretinuta la reprezentanta Mercedes, inseamna ca i-a fost schimbat uleiul la intervalele respective.

            Inca o intrebare: Daca nu se schmba uleiul din cutie deloc in 200.000 km de exemplu ce efecte negative apar si cum se manifesta? Ca exemplu sa luam tot un w220.

            Comment


            • #96
              Originally posted by mer_se280 View Post
              Salutare! Am si eu o problema cu cutia automata...cand comut maneta pe pozitia R cupleaza foarte greu si am observat ca patineaza daca o accelerez. De asemenea daca stau cu masina pe o panta si doresc sa urc cu spatele, doar patineaza (se aude un zgomot ciudat)...nici nu se misca. Am observat daca pornesc masina dimineata nu face figuri asa de tare, dar dupa ce am parcurs ceva km si motorul este incins si doresc sa dau cu spatele deja patineaza. Modelul este un 280 SE, Km/305000, transmisia: 722.300 02 509583. Am schimbat in cutie: ulei Aral ATF22, filtru MANN, K1 spring kit. Doresc sa mentionez ca inainte de a fece 'operatiile' mentionate, cutia nu functiona mai deloc, nu schimba, se tura peste 5000 rot/min. In momentul de fata doar parcarile cu spatele este un chin. Daca ma puteti ajuta a-si fi foarte recunoscator. Multumesc anticipat! Numai bine.
              Poate te ajuta:
              Attached Files

              Comment


              • #97
                Originally posted by babanu_ralu View Post
                Multumesc mult pentru informatii, cred ca intr-adevar iti meriti respectul care l-ai capatat pe acest forum!
                P.S. Motorul este diesel, deci este un E 200 CDI.
                Tot respectul pentru cei dispusi sa ne impartaseasca din cunostintele si experienta lor.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by vizyboss View Post
                  Poate te ajuta:
                  Multan Vizyboss, poate asta este solutia.
                  Poate sa-mi spuna cineva codurile de la arcuri care se vad in desenul postat de Vizyboss? Multumesc anticipat.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Mertzanu View Post
                    Mersi pentru raspuns. In cazul asta, avand in vedere ca masina a fost intretinuta la reprezentanta Mercedes, inseamna ca i-a fost schimbat uleiul la intervalele respective.

                    Inca o intrebare: Daca nu se schmba uleiul din cutie deloc in 200.000 km de exemplu ce efecte negative apar si cum se manifesta? Ca exemplu sa luam tot un w220.
                    Te trezesti ca sare de turatia normala chiar cu 1000-2000 ture si nu-ti mai schimba viteza,patineaza cutia,schimba cu soc,lasi frana la plecarea de pe loc si masina nu se misca sau se misca foarte greu,astea sunt unele simtome,dar automaticul sigur mai stie cateva efecte negative

                    Comment


                    • Originally posted by mer_se280 View Post
                      Salutare! Am si eu o problema cu cutia automata...cand comut maneta pe pozitia R cupleaza foarte greu si am observat ca patineaza daca o accelerez. De asemenea daca stau cu masina pe o panta si doresc sa urc cu spatele, doar patineaza (se aude un zgomot ciudat)...nici nu se misca. Am observat daca pornesc masina dimineata nu face figuri asa de tare, dar dupa ce am parcurs ceva km si motorul este incins si doresc sa dau cu spatele deja patineaza. Modelul este un 280 SE, Km/305000, transmisia: 722.300 02 509583. Am schimbat in cutie: ulei Aral ATF22, filtru MANN, K1 spring kit. Doresc sa mentionez ca inainte de a fece 'operatiile' mentionate, cutia nu functiona mai deloc, nu schimba, se tura peste 5000 rot/min. In momentul de fata doar parcarile cu spatele este un chin. Daca ma puteti ajuta a-si fi foarte recunoscator. Multumesc anticipat! Numai bine.
                      Buna seara, mer_se280 in cazul tau trebuie sa desfaci cutia si sa vezi ce este ars in interior(respectiv B3 clutch) DAR nu intotdeauna gasesti discuri arse in interior ,cauzele sunt destul de multe si este destul de dificil sa gasesti cauza pentru care nu merge in reverse, de ce spun asta , deoarece cutia este hidraulica si destul de complexa in interior.
                      Nu recomand sa umble cineva care nu are idee despre ce se intimpla in interior, la prima vedere sunt multi cei care cred ca stiu cum functioneaza o cutie automata(am mai facut si merge),
                      Daca vrei sa faci ceva de calitate ,trebuie schimbat setul de garnituri,setul de reparatie al blocului hidraulic, discurile de frictiune, benzile , si alte maruntaie de pe acolo, dar ai grija cine se baga la aceasta operatie.
                      Dupa ce se repara cutia trebuie avut in vedere reglajele , care sunt destul de simple la prima vedere , dar destul de complexe in esenta , pentru ca ele asigura buna functionare a cutiei si pot lungi viata ei(a cutiei).
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Buna sera!Am si eu o intrebare domnului "Automaticul",detin un model w211 din 2004 si am cutie automata.As dori sa stiu daca se poate reactualiza software de al cutia automata?Si ce schimbari sunt la prestatia masini?Se face doar la reprezentanza si cam ce costuri are?Tin sa precizez ca nu am probleme cu cutia,dar eu lucrez intr-un service audi si la revizii aud mecanicul zicand ca face o reactualizare a softwerul-ui cutie de viteze automate.Binenteles aceste actualizari le zice audi in automat dupa ce ai bagat sasiul in calculator.Multumesc si sper sa ma fi inteles ce vreu sa zic.O seara placuta

                        Comment


                        • Originally posted by Mertzanu View Post
                          Mersi pentru raspuns. In cazul asta, avand in vedere ca masina a fost intretinuta la reprezentanta Mercedes, inseamna ca i-a fost schimbat uleiul la intervalele respective.

                          Inca o intrebare: Daca nu se schmba uleiul din cutie deloc in 200.000 km de exemplu ce efecte negative apar si cum se manifesta? Ca exemplu sa luam tot un w220.
                          Buna seara,MERTZANU pot sa iti dau un sfat ? de unde stii ca sa schimbat uleiul la cutie ,chiar daca a fost in reprezentanta, scrie in cartea de service ca sa facut schimbul .
                          In legatura cu intrebarea ta ,voi face referire la modelul de cutie 722.6 care echipeaza mai multe modele de Mercedes ,inclusiv WDB220 (S classe).
                          Este o cutie destul de fiabila daca este intretinuta corespunzator , dar au avut si ele probleme de fabricatie .
                          Ce se intimpla daca nu schimbam uleiul in cutia automata :in primul rind ,scade durata de viata a cutiei, dupa aceea apar uzuri premature in majoritatea pieselor grele(hard parts) piesele in miscare , garniturile de cauciuc se usuca mult mai devreme, blocul hidraulic este cel mai afectat de neschimbarea uleiului, pentru ca in interiorul blocului hidraulic ,avem pasaje in care uleiul se decanteaza si apar acele pauze la schimbarile treptelor de viteza, in special 3-4.
                          Defectarea placii electrice in cutie (cea cu sensori N2-N3) deoarece se depune span metalic din uzura pieselor , ceea ce face sa se arda acei sensori.
                          Torqe converter este poate piesa cea mai sensibila la neschimbarea uleiului din cutie , deoarece acolo sunt cele mai mari frecari din toata cutia, de aceea apar acele trepidatii undeva la 50-60 km/h cind masina este destul de calda
                          Este cunoscuta problema antigelului din cutii la Mercedes.
                          Diagnoza este destul de dificila in cazul acestor cutii , nu intotdeauna este ce pare.
                          Mai pot spune ca sunt , multe chestii inselatoare la Mercedes, nu intotdeauna cutia este de vina.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Originally posted by cristian1981 View Post
                            Buna sera!Am si eu o intrebare domnului "Automaticul",detin un model w211 din 2004 si am cutie automata.As dori sa stiu daca se poate reactualiza software de al cutia automata?Si ce schimbari sunt la prestatia masini?Se face doar la reprezentanza si cam ce costuri are?Tin sa precizez ca nu am probleme cu cutia,dar eu lucrez intr-un service audi si la revizii aud mecanicul zicand ca face o reactualizare a softwerul-ui cutie de viteze automate.Binenteles aceste actualizari le zice audi in automat dupa ce ai bagat sasiul in calculator.Multumesc si sper sa ma fi inteles ce vreu sa zic.O seara placuta
                            Buna seara, da intradevar ,se pot acele reactualizari de soft, daca cere fabricantul sau daca este nevoie sa se rezolve o problema a cutiei, in rest este bine sa o lasi in pace daca merge bine.
                            Si in cazul Mercedes se fac acele softari automat cind se baga seria de caroserie , se numeste KDM si sunt niste campanii ale fabricantului pentru a remedia o problema de fabricatie si atit.
                            In ceea ce priveste performantele nici o speranta , cum am mai spus las-o in pace si schimba-i uleiul la timp dar pune-i uleiul recomandat de dealer.
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • La wdb 2110041A167278 ce cutie automata am? Multumesc
                              Last edited by mircea600sel; 07-16-2010, 13:39 PM.

                              Comment


                              • Multumesc domnului "Automaticul" pentru raspunsul rapid!Am scimbat uleiul si filtrul acum cand am cumparat-o avea 90.000km.Am pus uleiul original doar ca l-am schimbat doar ce o curs din baiea de la cutie si am bagat 4.5 litri,am sa fac cam 10.000 km si am sa schimb dinou uleiul pt ca am auzit ca ramane inca cam 2-2,5 litri in convertorul de la cutie,asa se mai improspateaza uleiul.Este posibil sa se goleasca si convertorul la acest tip de cutie.MULTUMESC.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF