Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by automaticul View Post
    Buna seara, nu mai trebuie adaugat , este suficient cat are , uleiul din cutie nu avea temperatura de 80 de grade cand am facut masusarea, asa ca nu este nici o problema,cu acea o ocazie am descoperit si ca teava de umplere era sparta.
    Multumesc mult!
    Actuala: Mercedes-Benz CLS 350 7G-Tronic

    Comment


    • Originally posted by razvy64 View Post
      Nu sint deacord cu procedura asta si iti spun de ce , din 10L (ex)de ulei sa spunem numai 40% il dai afara pe la busonul de la baie ( daca are) restul ramine in convertor / radiator si pe conducte , corect pina aici ?
      Iti dau seama ce spui cind te referi la schibat 4 L de 2-3 ori ? asta inseamna $600 daca ai ulei ZF la $50/ L nu stiu cit costa in Europa dar stiu cit costa aici 1l de ulei bun , si dupa 12 L aruncati la gunoi ce ai in transmisie ?? --ulei nou + ulei vechi / contaminat .
      Cum procedam noi , operatiunea nu dureaza mai mult de 10-15 minute, chiar la masinilie cu ulei sintetic ZF si transmisii fara joja.
      1- scot uleiul din baie , MASURAT si jos cu baia de ulei , curatenie interioara cu cirpa si jos cu filturul , uleiul scos il pun intro galeata si ii fac un semn care imi va folosi mai tirziu.
      2 - sus cu filtrul nou , ganitura si baie .
      3- complectat uleiul scos inapoi in baie cu ulei nou , ACEASI CANTITATE .
      4- deconectate furtunele (le notez sa le remontezi corect) de la radiator si suflat pe unul din ele cu aer comprimat la presiune joasa , pe celalat furtun se prelungeste cu un furtun mai lung pina in galeata cu pricina in care se iese uleiul din radiator, bag aer pina nu mai iese ulei vrei sa suflii pe furtunul superior si golesc galeata , semnul se vede ...
      5- mut furtunul care la-m folosit sa golsesc radiatorul pe conducta TUR cea care duce ulei in radiator ( daca nu stiu care e , cineva da putin la cheie pina scuipa ulei pe una din conducte ala e TURUL ) si las furtunul in galeata (galeata goala), este indicat un furtun transparent .
      6- cu pilnia introdusa in locul jojei sau in cazul transmisilor care nu au joja cu adaptorul montat si pompa de ulei pregatita pornesc motorul, automat convertorul scoate ueiul din interior lui pe conducta TUR in galeata si trage ulei curat din baie , in acelasi timp torn ulei in pilnie sau deschid valva de la pompa si introduc ulei in transmisie, ma uit la semul de pe galeata si nu vreau sa tec de semn ( asta inseamna ca scot mai mult ulei decit aveam in baie , corect? ) inainte sa ajunga la semn se si vede cum uleiul devine curat de la tulbure / maro la rosu / rubiniu opresc motorul .
      7- conectez furtunele si complectez cu ulei transmisia.
      ....si in modul asta am facut flashul complet al transmisiei si stiu ca nu mai am ulei contaminat in transmisie , asta teoretic ca practic un 1% tot ramine dar nu 60% . In total nu pierd decit maximum 1 L de ulei nou, deci ma apuc de treaba cu 11 L ( ex) .
      Am folosit masina de schimbat uleiul pina intr-o zi cind sa stricat, tot eram cu conductele desfacute asa ca am folosit pompa transmisiei sa faca treaba si pot sa-ti spun ca o face chiar mai bine si mai repede. Acuma avem o masinarie care si curata transmisia ei spun ca foloseste ultrasunete dar nu-mi place doua saptamini in urma un Volvo conectat la dracie dupa citeva minute a cedat semeringul central, efectiv la scos din locas, probabil ca radiatorul a fost colmatat sau semeringul era obosit , am dat transmisia jos convertor afara si schimba semerigul, in concluzie imi place sistemul descris nu da gresi, nu forteaza nici o presiune de ulei externa in transmisie singurul lucru la care trebuie sa fi atent este culoarea uleiului cantitatea din galeata si sa opresti motorul rapid.
      Succes la schimburi de ulei
      Si eu folosesc aceeas metoda,e ce mai sigura daca nu ai masina de schimbat.

      Comment


      • Buna, sunt Calin de la Resita, am vb acum cateva zile la tel in lefatura cu cutia mea de pe w 140 S500. spune-mi te rog inca odata ce ulei sa bag in cutie, e o cutie in 4 trepte. si mai am si un slk 230 tot cu automata , masina e din 97 si nu are nici joja de ulei la cutie, are un dop fals dar fara lama aia care sa ajunga pana in cutie. Spune-mi daca e normal si ce ulei sa bag in cutia asta. Am rasturnat slk-ul cu rotile in sus si a pierdut ulei din cutie pana l-am pus pe roti ( cred ca pe la gaura de aerisire ), acum cand il bag in viteza trebuie sa il accelarez mai mult pana pleaca de pe loc. nu m-am carat cu el ca e in service auto dar cand l-am mutat prin service am constatat ca pleaca greu de pe loc ( ca si cum s-ar chinui sa mearga ) . IN asta nu stiu nici ce ulei sa bag si nici cat.




        Buna seara, pentru cutia 722.4 de pe W140 poti pune Castrol TQ-DII , DIII sau Mobil ATF220, pentru SLK uleiul care se pune in cutie este A 001 989 68 03 ,pentru a face nivelul iti trebuie joja de ulei .

        sunt nou pe forum si prima mea postare o fac cu o problema care nu ii dau de cap.am un mercedes cls 350 an 2004.am probleme la cutie, ramane blocata in viteza a doua..am reconditionat cutia printrun kit de reparatie, am inlocuit valvele care trebuiau inlocuite si tot aceeasi problema tot se blocheaza.e schimbat si uleiu.nu stiu ce sai mai fac.am inteles ca la modelu 2004 nu merge restartat sau resoftat.mai datimi cateva idei va rog mult.multumesc


        Buna seara, cred ca pentru inceput ar trebui sa ne spui o serie de caroserie pentru a identifica modelul de cutie al masinii , cum a aparut aceasta problema , ce inseamna acel kit de reparatie (piesele care sau schimbat)si nu in ultimul rand ce cod de defectiune mai apare dupa asa zisa reparatie a cutiei.
        Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:25 PM.
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Respectele mele d.le Automaicul. Cu riscul de a va solicita cateva informatii pe care le-ati mai prezentat altor mebrii, (am reusit sa studiez doar jumatate din posturile dsv.) va rog sa ma ajutati a ma lamuri in cateva privinte in legatura cu cutia unui E200 cu seria de sasiu WDB1240191J034097.
          1. ce tip de cutie este montata pe acest model?
          2. ce tip de ulei ii trebuie? (am studiat normele de la pag.20 si mi-am cam prins urechile, mai bine intreb ca sa fiu sigur);
          3. intentionez sa efectuez singur schimbul de ulei la cutie, credeti ca un amator poate executa operatiunea? am mai "bijuterit" pe a motoare dar ar fi prima data cand m-as atinge de o cutie automata.
          Mentionez ca cutia schimba bine acum, dar face un soc la cuplarea din N in D, care as zice ca e mai puternic la cald decat la rece, si pe care mi se pare ca il simt mai degraba in spate, la grup decat la cutie.
          Va multumesc anticipat, si vasigur ca voi studia toate postarile dvs. dar imi e frica ca cutia mea nu va a vea atata rabdare.
          Last edited by lgabriel; 12-05-2011, 22:53 PM.
          tel. 0757.026.962, Galati.

          Comment


          • Originally posted by lgabriel View Post
            Respectele mele d.le Automaicul. Cu riscul de a va solicita cateva informatii pe care le-ati mai prezentat altor mebrii, (am reusit sa studiez doar jumatate din posturile dsv.) va rog sa ma ajutati a ma lamuri in cateva privinte in legatura cu cutia unui E200 cu seria de sasiu WDB1240191J034097.
            1. ce tip de cutie este montata pe acest model?
            2. ce tip de ulei ii trebuie? (am studiat normele de la pag.20 si mi-am cam prins urechile, mai bine intreb ca sa fiu sigur);
            3. intentionez sa efectuez singur schimbul de ulei la cutie, credeti ca un amator poate executa operatiunea? am mai "bijuterit" pe a motoare dar ar fi prima data cand m-as atinge de o cutie automata.
            Mentionez ca cutia schimba bine acum, dar face un soc la cuplarea din N in D, care as zice ca e mai puternic la cald decat la rece, si pe care mi se pare ca il simt mai degraba in spate, la grup decat la cutie.
            Va multumesc anticipat, si vasigur ca voi studia toate postarile dvs. dar imi e frica ca cutia mea nu va a vea atata rabdare.
            Buna seara, cutia este 722431, uleiul Castrol TQ-Dll - Dlll sau Mobil ATF 220,de multe ori si pentru cei cu experienta este o problema , cand se demonteaza baia de ulei trebuie sa se observe ce impuritati sunt pe fundul baii de ulei, la motor cand se schimba uleiul si vezi span pe buson sari ca ars "daca am o problema in motor" pe cand la Cutii ,, schimbi uleiul si gata , nu te mai intereseaza nimic , de abia cand incepe cutia sa gafaie , atunci iti pui intrebarea, s-a stricat cutia ???, sunt multi cei care trateaza cutiile cu indiferenta si dupa, spun ca nu sunt fiabile si costa reparatia.
            Vizavi de soc la schimbare , trebuie verificat , tampoane, cardan si grup dupa care presiunea de lucru a cutiei+cablu de kickdown.
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • Va multumesc pentru raspuns. Am efectuat schimbul de ulei. Am fost la un atelier, am pus Castrol TQ-Dexlll, insa mecanicul, desi mi-a fost recomandat ca si profesionist, nu m-a impresionat. Mi-a pus cred, cu 1 litru mai mult ulei decat max (cam 1 cm ppest max pe joja). Baia, se pare ca arata ok, usoare depuneri de la ulei ai atat. Cutia acum pare ca schimba mai frumos. Socurile la cuplare cred ca sunt de la flansa elastica dintre utie si cardan. E uzata si are joc maricel.
              tel. 0757.026.962, Galati.

              Comment


              • Buna seara! As avea nevoie ajutor daca se poate! Am un e220cdi an 2000 105kw
                cutie automata, iar in seara asta am avut surpriza neplacuta de a se bloca in treapta a2a sau a3a, mi s-a mai intamplat de cateva ori dar prin oprirea motorului si repornirea lui s-a remediat problema. Insa in seara asta nu a mai vrut sa schimbe nicicum, adica pleaca mai greu de pe loc si nu schimba nici o treapta,nu mai raspunde la +/-, nu se tureaza mai tare de 3000 rot/min si cam 40-50 km/h, iar cand mut selectorul din P in RsauD smuceste destul de tare.Uleiul l-am scimbat de vreo luna MB236.14, cutia e 722.699 .Ce ar putea avea??? Va multumesc!!!

                Comment


                • salutare autpmaticule. detin un mb w202 din 1995, motor 2,2 cmc, diesel, 95 cp, cutie viteze automata. ieri am plecat din curte cu spatele, am mers circa 35 de km pana sa folosesc din nou marsarierul si surpriza nu mai vrea nicicum sa mearga inapoi.nu a mai facut asa ceva deloc. ar putea sa fie lipsa de ulei in cutie sau ceva mecanic?

                  Comment


                  • Originally posted by bogdy View Post
                    Buna seara! As avea nevoie ajutor daca se poate! Am un e220cdi an 2000 105kw
                    cutie automata, iar in seara asta am avut surpriza neplacuta de a se bloca in treapta a2a sau a3a, mi s-a mai intamplat de cateva ori dar prin oprirea motorului si repornirea lui s-a remediat problema. Insa in seara asta nu a mai vrut sa schimbe nicicum, adica pleaca mai greu de pe loc si nu schimba nici o treapta,nu mai raspunde la +/-, nu se tureaza mai tare de 3000 rot/min si cam 40-50 km/h, iar cand mut selectorul din P in RsauD smuceste destul de tare.Uleiul l-am scimbat de vreo luna MB236.14, cutia e 722.699 .Ce ar putea avea??? Va multumesc!!!
                    Buna seara,chiar daca pe bidon scrie MB236.14 ce marca de ulei este??ar trebui sa fie unul din aceste uleiurihttp://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blat t=236.14&content_action=show.
                    In prima faza se pune un tester , de preferinta Star, pentru a vedea ce coduri sunt memorate , in majoritatea cazurilor sunt senzorii de pe placa electrica , DAR asta nu inseamna ca intotdeauna chiar asa si este, se verifica nivelul de ulei al cutiei, parametri actuali si in functie de ce se gaseste acolo se schimba piesa sau se remediaza cauza defectului.

                    Originally posted by mihai_dorin_81 View Post
                    salutare autpmaticule. detin un mb w202 din 1995, motor 2,2 cmc, diesel, 95 cp, cutie viteze automata. ieri am plecat din curte cu spatele, am mers circa 35 de km pana sa folosesc din nou marsarierul si surpriza nu mai vrea nicicum sa mearga inapoi.nu a mai facut asa ceva deloc. ar putea sa fie lipsa de ulei in cutie sau ceva mecanic?
                    Buna seara, in cazul tau as vrea sa ai un pic de rabdare , si iti spun si de ce , am o cutie care se manifesta la fel ca si a ta (omul a fost la market si cand a vrut sa plece de acolo nu mai merge in reverse), maine o desfac pentru a vedea ce s-a intamplat in interior ,astfel poti intelege mai bine despre ce este vorba
                    De regula in astfel de cazuri , sare o siguranta de la un clucth, si nu mai merge inapoi , DAR aceeasi simptoma , nu are si aceeasi cauza ,revin maine seara,cu detalii despre aceasta problema .
                    Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:24 PM.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Buna seara, dupa cum am promis aseara, am revenit cu detalii despre modelul de cutie 722.5 (722.3 722.4 sunt asemanatoare) care nu merge in reverse.
                      Am demontat cutia si am gasit pistonul de la reverse clutch sarit, discurile arse, alte discuri foarte uzate , si cu aceasta ocazie, am gasit si cauza pentru care cutia inainte de a se defecta reversul , avea momente in care nu mai schimba cum trebuie, si anume , dantura sparta la pinionul de kilometraj , acolo unde actioneaza si governorul cel care raspunde de schimbarile cutiei.
                      Dantura sparta se datoreaza spargerii mecanismului de parking , si anume un pin de la acest mecanism a intrat in acea dantura deteriorand-o.
                      Demontand cutia din toate balamalele am gasit si discuri nu uzate , ci uzuate la piele , ceea ce este interesant este faptul ca aceste discuri erau intr-un pachet de discuri care la prima vedere aratau OK, dar daca te uitai atent vedeai diferenta.
                      Acum nu este o regula ,ca la doua cutii cu acelasi simptom, sa avem aceleasi piese defecte , de abia dupa demontare se poate face lista de necesar pentru reparatie.
                      Attached Files
                      Last edited by automaticul; 12-19-2011, 21:51 PM.
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Buna seara, voi mai atasa fotografii de la cutia 722.5 , in care veti vedea starea discurilor de frictiune , o parte a mecanismului de parking,si cutia in ansamblu.
                        Attached Files
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • multumesc automaticule ptr informatii. dimineata cand e rece uleiul in cutie reusesc sa merg cu spatele, dar dupa ce sa incalzit nu mai vrea.modelul meu de cutie de pe masina este 722.4? ar costa mult sa trec masina pe cutie manuala ? bineinteles daca se poate asa ceva! o seara placuta.

                          Comment


                          • Originally posted by mihai_dorin_81 View Post
                            multumesc automaticule ptr informatii. dimineata cand e rece uleiul in cutie reusesc sa merg cu spatele, dar dupa ce sa incalzit nu mai vrea.modelul meu de cutie de pe masina este 722.4? ar costa mult sa trec masina pe cutie manuala ? bineinteles daca se poate asa ceva! o seara placuta.
                            Buna seara, ar fi foarte bine sa nu o mai chinui, pentru a limita stricaciunile in cutie , faptul ca la rece merge , nu inseamna ca nu ai o problema .
                            Trecerea la o cutie manuala este destul de complexa dar nu imposibila , trebuie schimbate mai multe piese: volanta, placa+disc, rulment, cutie , traversa de la cutie , cardanul, timoneria, pedalierul, si in functie de serii poate si diferentialul.
                            Acum depinde si cine face aceasta operatie , si piesele care se pun+costul lor..
                            Costul reparatiei la modelele automate 722.3 , 722.4 , 722.5 variaza in functie de ce se gaseste in cutie , ele pornesc de la 1000 de euro si urca in functie de ce anume se gaseste in cutie , sunt cutii de generatie veche, care au multi km in spate si tot ce inseamna garnituri si discuri sunt nu coapte ,ci lemn, un o-ring cand vrei sa-l scoti parca ar fi de sarma , asa este de copt , EU nu pot garanta o lucrare,cand stiu foarte bine ce se intampla cu garniturile si discurile din interiorul unei cutii automate , vezi foto cu discurile de mai sus ,in care din 4 discuri unul este uzat la piele.
                            Uita-te la primele doua poze atasate , sa vezi cum trebuie sa arate piesele ,pentru a repara o cutie automata si nu sunt inca toate .
                            Attached Files
                            Last edited by automaticul; 12-22-2011, 20:02 PM.
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Originally posted by automaticul View Post
                              Buna seara,chiar daca pe bidon scrie MB236.14 ce marca de ulei este??ar trebui sa fie unul din aceste uleiurihttp://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blat t=236.14&content_action=show.
                              In prima faza se pune un tester , de preferinta Star, pentru a vedea ce coduri sunt memorate , in majoritatea cazurilor sunt senzorii de pe placa electrica , DAR asta nu inseamna ca intotdeauna chiar asa si este, se verifica nivelul de ulei al cutiei, parametri actuali si in functie de ce se gaseste acolo se schimba piesa sau se remediaza cauza defectului.




                              Buna seara! Ati avut dreptate, numai ce am venit cu masina de la service. Placa cu senzori a fost problema, dupa inlocuirea ei cu una noua si ceva reglaje merge perfect, nu mai smuceste si schimba foarte lin. Costul total reparatiei (diagnoza, piese, manopera)a fost 1400 lei si masina a fost gata in 2ore jumate.
                              Last edited by Luxian; 12-23-2011, 01:49 AM.

                              Comment


                              • s-ar potrivi o cutie de vit automata de la un mercedes c200 diesel din 1997 la un mercedes c220 diesel din 1995?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF