Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Tyler View Post
    Stai liniştit, că eu-s începător.Conduc finuţ, poate chiar bătrânesc dacă se poate spune.Kickdown-ul l-am folosit doar la început să văd dacă funcţionează okay, atât.
    Apropo, am tot dat paginile-n spate şi nu am găsit ce ulei să folosesc pentru cutie.Sper să mă îndrumaţi d-voastră.
    Aştept şi un răspuns dacă ştiţi vreun mecanic din Arad care schimbă ca la carte consumabilele de la cutie automată.
    Apropo, m-am uitat la poza dată de dumneavoastră dar motorul meu e altcumva.Aşa, cel din poza de mai jos e.Are ceva?Sau tot acolo se verifică uleiul de la cutia automată?
    Buna seara, mergi la pagina 20, in josul paginii vei gasi discutia despre ce ulei trebuie si ce producator este agreat de Mercedes.Uita-te cu atentie in zona unde am pus sageata si vei gasi joja de ulei a cutiei, motorul este la fel , numai ca este modificata admisia de aer si l-au vopsit .
    Referitor la cine sa faci schimbul de ulei la cutie , intreaba pe colegii de pe forum din zona ta.

    Originally posted by Luxian View Post
    În legătură cu talpa / kickdown-ul. Eu am început să folosesc tot mai mult cutia schimbând manual atunci când fac depăşiri. Când mă pregătesc de depăşire, pun cutia pe manual cât să meargă normal (~2000 rpm) şi apoi când încep depăşirea doar o calc (asemănător cu ce făceam la manuală). Aşa se turează mult mai puţin decât în kickdown şi reacţionează mult mai repede (nu mai am lag-ul de la kickdown) şi nici lagul de la turbo (dacă e deja la 2000rpm).

    De asemenea obişnuiam să folosesc destul de mult frâna de motor, însă nu ştiu dacă afectează sau nu cutia cumva.

    Afectează cumva cutia stilul ăsta de condus?

    Cutia e 722.6 de pe un W210, E270 cdi, 125kw din 2001 (270.000km în bord, cred că vreo 100.000 lipsesc). I-am schimbat uleiul, filtrul şi garnitura la cutie acum câteva săptămâni (uleiul vechi era negru, mirosea puţin a ars, însă nu a avut deloc depuneri în baia de ulei). Cutia schimbă ok.
    Buna seara, sincer nu este in regula cum procedezi .
    Foarte multi ,sunt speriati de faptul ca motorul se tureaza destul de mult cand faci kickdown, si ca acest fapt ar duce la deteriorarea motorului, ceea ce nu este adevarat.
    Cum procedezi tu este asemenator cu urcatul la munte, adica cu motorul sub turat si cutia in treapta superioara ,ceea ce nu ii face bine cutiei, de asta probabil si mirosul de ars al uleiului din cutie .
    Mi-e destul de greu sa explic prin scris , cum se merge cu o cutie automata ,cum o poti proteja si alte chestii ,care numai daca le vezi le poti intelege,acest fapt ma va determina sa fac un material video in care sa pot explica ce si cum .
    Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:47 PM.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Mulţumesc de răspunsuri domnul Automatic.
      Mâine am să controlez nivelul, în P cu motorul pornit cum aţi spus d-voastră în urmă cu multe pagini.
      " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
      Regulament forum.

      Comment


      • Buna seara,imi puteti spune si mie la e220 170 cp unde gasesc joja de la uleiul din cutie?multumesc

        Comment


        • Originally posted by hamilton04 View Post
          Buna seara,imi puteti spune si mie la e220 170 cp unde gasesc joja de la uleiul din cutie?multumesc
          Buna seara, scrie seria de caroserie, pentru a identifica modelul de cutie.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Originally posted by automaticul View Post
            Cum procedezi tu este asemenator cu urcatul la munte, adica cu motorul sub turat si cutia in treapta superioara ,ceea ce nu ii face bine cutiei, de asta probabil si mirosul de ars al uleiului din cutie.
            Nu cred că m-ai înţeles cum trebuie. Nu îţi imagina că merg cu ea subturată. Cutia schimbă în mod la 2000rpm (merge de obicei între 1600-2000rpm). Eu când trec pe manual pun cutia în treapta curentă sau cea inferioară, cât să stea puţin mai turată (adică să stea la aproximativ 2000 rpm sau puţin mai mult). Când depăşesc ajung lejer la 3500rpm şi chiar peste 4000rpm. Deci nu se pune problema ca merg cu ea subturat, merg chiar mai turat decat merge ea in mod normal, insa nu la fel de turat ca in kickdown.

            Fac asta pentru ca mi se pare mult mai ok (motorul se turează mai lin, nu brusc ca la kickdown) şi pentru că acceleraţia este mult mai lină (nu te smuceşte şi nu bagă în scaun).

            Deci întrebarea încă e valabilă: e ok să merg cu ea aşa? Şi la fel şi cu frâna de motor: dăunează sau nu cutiei?
            ...

            Comment


            • Buna seara, scrie seria de caroserie, pentru a identifica modelul de cutie.

              buna ziua,seria ii WDB2112081B205184.

              Comment


              • Originally posted by hamilton04 View Post
                Buna seara, scrie seria de caroserie, pentru a identifica modelul de cutie.

                buna ziua,seria ii WDB2112081B205184.
                Buna seara, pentru verificare nivel ulei in cutie iti trebuie joja de ulei , daca esti din buc si ai timp poti trece pe la atelier si facem verificarea.

                Originally posted by Luxian View Post
                Nu cred că m-ai înţeles cum trebuie. Nu îţi imagina că merg cu ea subturată. Cutia schimbă în mod la 2000rpm (merge de obicei între 1600-2000rpm). Eu când trec pe manual pun cutia în treapta curentă sau cea inferioară, cât să stea puţin mai turată (adică să stea la aproximativ 2000 rpm sau puţin mai mult). Când depăşesc ajung lejer la 3500rpm şi chiar peste 4000rpm. Deci nu se pune problema ca merg cu ea subturat, merg chiar mai turat decat merge ea in mod normal, insa nu la fel de turat ca in kickdown.

                Fac asta pentru ca mi se pare mult mai ok (motorul se turează mai lin, nu brusc ca la kickdown) şi pentru că acceleraţia este mult mai lină (nu te smuceşte şi nu bagă în scaun).

                Deci întrebarea încă e valabilă: e ok să merg cu ea aşa? Şi la fel şi cu frâna de motor: dăunează sau nu cutiei?
                Buna seara, OK , am inteles , nu se intampla nimic cutiei de viteze , deocamdata,poti merge asa , voi face un material in care voi explica cum poti merge foarte bine , fara sa folosesti manualul , numai din pedala de acceleratie ,fara sa smuceasca sau alte chestii .
                Attached Files
                Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:48 PM.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Buna seara,tuturor pasionatilor de cutii automate , avand in vedere faptul ca va trebui sa facem un material video cu privire la modul de conducere si intretinere al cutiei automate ,Pentru aceasta actiune ,vom folosi, masini cu modele de cutii diferite, adica 722.4 , 722.6 , 722.9 , asa ca voi avea nevoie de voluntari pentru acesta demonstratie , data si locatia vor fi stabilite ulterior in functie de cum poate fiecare.
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • Noroc Cristi detalii, detalii
                    2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

                    Comment


                    • Daca va intereseaza si va pot ajuta , am cutie 722.117 pe cobra mea , si mai am una 722.118 de rezerva.Cea de rezerva este in prag de curatare completa la blocul de valve , schimbarea unor supape , etc.

                      Comment


                      • Originally posted by grigorean View Post
                        Daca va intereseaza si va pot ajuta , am cutie 722.117 pe cobra mea , si mai am una 722.118 de rezerva.Cea de rezerva este in prag de curatare completa la blocul de valve , schimbarea unor supape , etc.
                        Buna seara,pentru acest proiect, avem nevoie de masini care sa aiba modele de cutii diferite , pentru a putea merge si evidentia cum se manifesta fiecare model de cutie,
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Cu o cutie 722.6 pe un W210 320cdi pot eu sa te ajut.
                          Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

                          Comment


                          • Domnul Automatic, cât ar trebui să mă coste un schimbat de ulei, cu filtru, şi cu garnituri noi pe un w202 din 1994 benzină, motor 1.8, cutie automată 722.4?Nu de alta, dar marţi m-am programat la service şi aş vrea estimativ să-mi spuneţi cam cât ar fi să nu mă minunez.Este mai mult de 800 de ron?
                            " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                            Regulament forum.

                            Comment


                            • Originally posted by Tyler View Post
                              Domnul Automatic, cât ar trebui să mă coste un schimbat de ulei, cu filtru, şi cu garnituri noi pe un w202 din 1994 benzină, motor 1.8, cutie automată 722.4?Nu de alta, dar marţi m-am programat la service şi aş vrea estimativ să-mi spuneţi cam cât ar fi să nu mă minunez.Este mai mult de 800 de ron?
                              Buna seara,in principiu nu ar trebui sa sara mai sus ,dar ,sa ai in vedere tipul de ulei care se foloseste la schimb, si sa il rogi pe mecanic, sa aiba rabdare sa dea drumul si la uleiul din converter.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Bună ziua, d-le Automatic.
                                Am venit cu Mercedes-ul de la service, şi sunt încântat de treaba făcută de băieţii de acolo.Numai are şoc cutia când o pun în D, sau R.
                                Apropo, cei de la service mi-au spus că uleiul din cutie nu a fost schimbat niciodată, că era cel din fabrică, şi maşina are 205 mii de km.Asta da fiabilitate, nu?Totul a costat 487 de ron.
                                " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                                Regulament forum.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF