Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ionutog View Post
    Am cautat si am gasit
    Vazut pe youtube cum se masoara nivelul uleiului din cutie
    Se pare ca joja originala,are intreadevar in jur de 1,20 m,dar in cutie nu intra toata
    Joja trebui sa atinga fundul baii de ulei si atunci nivelul este masurat corect
    Am sa imi pastrez joja de 74-75,5 cm,este de ajuns,atinge fundul baii
    Nivelul uleiului masurat,trebui sa fie in jur de 6,5 cm,nivel ok
    Atentie, nivelul difera functie de temperatura uleiului din cutie!

    In imagine, sus e joja pt 722.6 cu nivelul functie de temp si jos e joja pt CVT-urile de pe A/B classe
    Attached Files
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • Multumesc cl600
      Uleiul in cutie il masor cind motorul este la temperatura de 80 grade
      Trebui sa am ulei pe joja pina la marcajul de 80 grade

      Comment


      • Originally posted by ionutog View Post
        Uleiul in cutie il masor cind motorul este la temperatura de 80 grade
        Nivelul se masoara cand temperatura uleiului din cutie este la 80 grade celsius.

        Comment


        • Originally posted by ionutog View Post
          Multumesc cl600
          Uleiul in cutie il masor cind motorul este la temperatura de 80 grade
          Trebui sa am ulei pe joja pina la marcajul de 80 grade
          Acolo sunt doua marcaje. Unul de min si unul de max. Trebuie sa fii pe marcajul de maxim.

          Trimis de pe al meu H2_Qubo folosind Tapatalk
          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
          W 124 `93 E250 D ex 300 D


          - Bond - James Bond.
          - `Dullah - Abdullah.

          Comment


          • Originally posted by daniel_tandara View Post
            Nivelul se masoara cand temperatura uleiului din cutie este la 80 grade celsius.
            Cind motorul are 80 grade,banuiesc ca si uleiul din cutie are la fel,doar lichidul de racire din motor,circula si in cutie

            Comment


            • Ce sanse sunt sa schimbi tot uleiul din cutie,respectiv 7.5 L,fara sa am buson la converter si fara aparatura speciala?
              Daca stie cineva ceva metode buna,sa le posteze aici va rog

              Comment


              • Originally posted by ionutog View Post
                Cind motorul are 80 grade,banuiesc ca si uleiul din cutie are la fel,doar lichidul de racire din motor,circula si in cutie
                Lichidul de racire din motor nu circula si prin cutie.

                Originally posted by ionutog View Post
                Ce sanse sunt sa schimbi tot uleiul din cutie,respectiv 7.5 L,fara sa am buson la converter si fara aparatura speciala?
                Daca stie cineva ceva metode buna,sa le posteze aici va rog



                Se scoate conducta de retur (ulei) a cutiei si dupa ce s-a pus la loc ce s-a scos din baie se porneste motorul si se lasa sa curga cam 3 litri. Se opreste imediat motorul, se adauga inca 3 litri si tot asa pana curge curat.

                Ce cutie are 7,5 L, TOT uleiul?
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • Lichidul de racire nu circula prin cutie. Uleiul din cutie circula prin radiator. Chiar si asa, uleiul din cutie nu se incalzeste la fel de repede ca motorul. Abia dupa vreo 30 minute dupa ce motorul a ajuns la 80 gr. poti spune ca ai 80 grade in cutie, dar nu stat pe loc.
                  Daca nu ai buson la converter, singura varianta o vad pe cea cu spalarea cutiei. Pentru asta iti trebuie mai mult ulei decat capacitatea cutiei si trebuie sa desfaci furtunele de ulei din radiator. Pe cel de tur il pui sa traga uleiul nou, iar returul in galeata/bidonul de ulei uzat. Pornesti motorul si il mai opresti cand se vede uleiul nou iesind pe retur.
                  Asta e o varianta mult mai sigura decat schimbul clasic, dar si mai costisitoare.

                  Trimis de pe al meu H2_Qubo folosind Tapatalk
                  W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                  W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                  W 124 `93 E250 D ex 300 D


                  - Bond - James Bond.
                  - `Dullah - Abdullah.

                  Comment


                  • Originally posted by cl600 View Post

                    Ce cutie are 7,5 L, TOT uleiul?
                    In asta 722.6XX,asa mi-a dat un program si din ce am citit pe net

                    Comment


                    • Originally posted by Leo View Post
                      Lichidul de racire nu circula prin cutie. Uleiul din cutie circula prin radiator.

                      Trimis de pe al meu H2_Qubo folosind Tapatalk
                      La mine 100% nu circula uleiul prin radiator,chiar de ceva vreme am dat radiatorul jos pt curatat si doar antigel circula prin el
                      La mine am vazut ca pleaca din blocul motor doua conducte ce merge in cutie si probabil asa isi face racirea cutia la modelele astea

                      Comment


                      • Originally posted by RIR View Post
                        Avand o problema la cutia de viteza (coduri eroare P0717/P0718) am cautat o rezolvare mai convenabila decat schimbul calculatorului din CVA la reprezentanta + schimb ulei (pe care l-am facut deja) si am gasit aceasta firma (SoftElectronic), care sustine ca rezolva contra sumei de 250 Euro mai multe probleme, dupa cum puteti vedea pe site-ul lor (http://www.softelectronic.com/en/aut...1302k08-detail). Ofera garantie 2 ani de zile, iar pe ebay au toate feedback-urile pozitive (238). Nu vreau sa fac reclama, ci doar sa aflu daca a mai apelat cineva la ei si daca sunt seriosi. Multumesc anticipat celor care vor raspunde la acest mesaj.
                        Nimeni? Nici o parere (negativa / pozitiva / neutra )?

                        Comment


                        • Buna seara, am si eu nevoie de un sfat.
                          Sunt posesor MB E300 TD 177Cp, fabricatie 1997, cv Automata 722.6.
                          Am dat motorul jos pentru reparatie si o data cu el si convertizor. Mi s-a scurs ulei din convertizor si acuma as dori sa schimb tot uleiul. A fost schimbat acum 20.000km la reprezentanta. Ma intereseaza tipul de ulei compatibil cu aceasta CV automata, cel de la reprezentanta este foarte scump pentru bugetul meu.
                          Ce ulei ma sfatuiti sa pun si ce cantitate (8,5 L este mult)
                          Cu stima, Enescu

                          Comment


                          • Salut, daca nu vrei sa ai probleme cu cutia, eu recomand ulei original.
                            La motor poti sa bagi ce ulei vrei tu, si ulei din floare asoarelui, dar la cutie nu te zgarcii.
                            Asta e parerea mea desigur.
                            Acuma te uiti la diferenta de bani, dar in viitor poate o sa dai si de 4-5 ori mai mult ca sa-ti repari cutia automata.
                            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                            Comment


                            • Care se pricepe bine la uleiuri,vreau niste pareri.
                              Acest ulei as vrea sa il bag.
                              La vechile masini,la motor,am mers cu aceasta marca de ulei,binenteles folosind ulei pentru motor.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Buna ziua, stimati colegi!
                                Vreau sa schimb uleiul si filtrul la cutia automata si va rog sa ma ajutati cu o informatie...
                                Unde imi recomandati sa fac aceasta manopera MB Iasi, Bacau sau Bucuresti?
                                Week-end-ul urmator ajung in Iasi si pot face si schimbul, dar nu stiu cum e treaba acolo, dvs ce spuneti?
                                Va multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF