Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bunasear! as avea o intrebare pt automaticul:
    am un w202 din 96,1.8benzina,cutie automata.
    am controlat azi uleiul,cu motoru pornit,schimbatoru in P;nivelul e sub min.dac as controla cu motoru oprit nivelul e ok,dar am inteles ca nu e bine.Masina a fo adusa din Anglia,nivelul cre ca a fo asa dintodeauna,am facut 25k in 2 ani.Chestia e ca nus cu ce ulei sa completez,pt ca, culoarea uleiului este un verde inkis spre negru,dar nu negru precum e uleiul ars de motor. De schimbat, schimba ok zic eu.smunceste f putin cand e motorul rece dar in mers reusesc sa i fac schimbul de viteze din acceleratie,adik nu astept sa ajunga la turatia de schimb,iau putin piciorul de pe acceleratie si turometru coboara cu viteza schimbata fara sa ti dai seama.
    Unii mecanici mi au zis sa o las asa,dac nu mi a facut probleme pina acum,sa nu mi dau singur de treaba.
    astept sfat...

    Comment


    • Buna seara, am si eu o intrebare; pentru a scoate cit mai mult ulei din cutie cind fac schimbul caci oricum ramane in convertizor stie cineva vre-o metoda verificata? am auzit ceva de genul ridicarii unei roti din spate si cuplarea cutiei in R sau D cu motorul pornit.
      L-as fi schimbat la reprezentanta in C-ta. dar am auzit ca cei de la Autoclas nu au acel dispozitiv de scoatere a uleiului din cutie, inlocuiesc si ei doar ce curge din bae iar clientul plateste binenteles schimbul complet.

      Comment


      • Originally posted by jippa View Post
        buna ziua ! vreau sa iau de la cineva un motor de w115 cu cutie automata ce parere aveti de fiabilitatea lor si care e semnificatia literelor de la schimbator
        multumesc !
        Buna seara, ce pot spune ,in primul rand ,sunt destul de batrane , in al doilea rand , cred ca este destul de greu sa gasesti ceva care sa fie cat de cat ok din punctul de vedere al uzurii,dupa care piesele sunt destul de greu de procurat,fie la motor fie la cutie ,nu mai vorbesc de reparatii care trebuiesc facute cu o rabdare de fier .
        Ca sa merite achizitia , trebuie sa fie masina cat de cat completa si si sa ai timp si bani sa poti face o reconditionare ca la carte , daca cumperi motorul si cutia sa il pui pe altceva , deja strici toata frumusetea .
        Daca este vorba de acest model de schimbatorhttp://www.janzen-klassik.de/hauptnavigation/galerie/mercedes/1969-mercedes-benz-w115-220-d-automatic-limousine/ , lucrurile stau destul de simplu .
        P-parking
        R-reverse, marsalier , mers inapoi
        N-neutral, neutru,pe liber ca la cutia manuala.
        4-cutia schimba numai 4 trepte de viteza adica 1-2-3-4.
        3 cutia schimba nmai trei trepte , adica 1-2-3.
        2- cutia schimba numai doua trepte de viteza adica 1-2
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Originally posted by giove View Post
          bunasear! as avea o intrebare pt automaticul:
          am un w202 din 96,1.8benzina,cutie automata.
          am controlat azi uleiul,cu motoru pornit,schimbatoru in P;nivelul e sub min.dac as controla cu motoru oprit nivelul e ok,dar am inteles ca nu e bine.Masina a fo adusa din Anglia,nivelul cre ca a fo asa dintodeauna,am facut 25k in 2 ani.Chestia e ca nus cu ce ulei sa completez,pt ca, culoarea uleiului este un verde inkis spre negru,dar nu negru precum e uleiul ars de motor. De schimbat, schimba ok zic eu.smunceste f putin cand e motorul rece dar in mers reusesc sa i fac schimbul de viteze din acceleratie,adik nu astept sa ajunga la turatia de schimb,iau putin piciorul de pe acceleratie si turometru coboara cu viteza schimbata fara sa ti dai seama.
          Unii mecanici mi au zis sa o las asa,dac nu mi a facut probleme pina acum,sa nu mi dau singur de treaba.
          astept sfat...
          Buna seara,cand ai controlat uleiul masina era rece, banuiesc ca da.
          De completat cu ulei nu cred ca merita ,mai bine fai un schimb de ulei la cutie , iar acei mecanici probabil , nu au idee despre cutii automate ,asta nu este motiv sa nu schimbi uleiul in cutie ,ce este mai bine sau mai ieftin, un schimb de ulei la cutie sau o reparatie de cutie
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Originally posted by jerry1 View Post
            Buna seara, am si eu o intrebare; pentru a scoate cit mai mult ulei din cutie cind fac schimbul caci oricum ramane in convertizor stie cineva vre-o metoda verificata? am auzit ceva de genul ridicarii unei roti din spate si cuplarea cutiei in R sau D cu motorul pornit.
            L-as fi schimbat la reprezentanta in C-ta. dar am auzit ca cei de la Autoklass nu au acel dispozitiv de scoatere a uleiului din cutie, inlocuiesc si ei doar ce curge din baie iar clientul plateste binenteles schimbul complet.
            Buna seara,aud pe zi ce trece tot felul de inventii , nu ma mai mira nimic in romania de astazi ,am mai spus si o mai repet de fiecare data , nu cantitatea este importanta ci calitatea uleiului si intervalul in care se face schimbul de ulei, trebuie sa intelegeti ca puteti schimba tot uleiul dintr-o cutie, asta nu inseamna ca gata ati scapat de necazuri , cutiile se pot defecta datorita problemelor de fabricatie , numarului mare de km ,modului de exploatare , probleme pot aparea si din cauza omului ,adica masina a fost lovita si vine mecanicul sau tinichigiul si o repara , nu este atent la cum vin conductele de racire ale cutiei , se fac fel de fel de improvizatii , si iata ca nu mai merge cutia ca inainte si cauzele pot continua.
            Nici un dealer nu are dispozitiv de scos uleiul din cutie , de bagat ,da mai sunt dar pentru cutia 7-gtronic,
            Trebuie sa stiti ca nu se poate scote tot uleiul din cutie doar daca se demonteza cutia de tot si se spala , atunci se poate spune ca s-a schimbat tot uleiul din cutie , cantitatea nu este fixa , depinde de seria de cutie si de experienta celui care face operatia, cantitatea minima este 3,5 litri daca dai baia jos schimbi filtrul de ulei si pui baia la loc, si poti ajunge la 7,5l itri daca ai buson al converter , aceste cantitati sunt valabile pentru cutiile cu 5 trepte adica 722.6, pentru cutiile 7-gtronic este necesar 9 litri de ulei , majoritatea au buson la converter , numai ca lenea mecanicilor face sa se schimbe numai 5-6 litri de ulei .
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • Buna seara si multumesc pentru informatii,eu eram interesat sa scot cit mai mult ulei din cutie pentru ca ultima data cind l-am schimbat am bagat Mobil ATF iar colegii de pe forum mi-au zis ca am gresit, incepuse chiar sa cupleze cu soc la trecerea manetei in D, nu tot timpul dar indeajuns cat sa ma convinga sa-l schimb cu ulei original. Am mers cu mobilul cam 12000. Astazi am facut schimbul, filtru, garnitura, tot. Am scos cam 5-5,5 litri, zic eu ca e mai bine, ce zici sa -l mai schimb odata ? Oricum am rulat cam 100 Km si nu mi-a mai bruscat la cuplarea in D. Daca nu am precizat inca masina e un E Class 220 din noiembrie 2005.

              Comment


              • Salut automaticule!mersi pt raspuns.acum ca tot am adus masina in discutie,parc as fi deokeato:ieri pornesc masina ,plec prin oras,ma opresc dupa 10 min sa las pe cineva,decuplez din D in N si deodata imi pleaca turatia la 1500-1700 ture din bunsenin;m am panicat putin si am continuat drumul,nu s a mai intampalt nimik.Posibil sa mi dea cutia vre un advertisment?cand am controlat uleiul,era sub nivel,adik sub indicatia 30 iar motorul era cald,la temperatura normala(80C)
                Imi poti spune cu ce tip de ulei sa completez?precizez ca uleiul meu nu e de culoare rosie,e un verzui inkis spre cenusiu
                cod masina WDB2020182F456258

                Comment


                • Originally posted by giove View Post
                  Salut automaticule!mersi pt raspuns.acum ca tot am adus masina in discutie,parc as fi deokeato:ieri pornesc masina ,plec prin oras,ma opresc dupa 10 min sa las pe cineva,decuplez din D in N si deodata imi pleaca turatia la 1500-1700 ture din bunsenin;m am panicat putin si am continuat drumul,nu s a mai intampalt nimik.Posibil sa mi dea cutia vre un advertisment?cand am controlat uleiul,era sub nivel,adik sub indicatia 30 iar motorul era cald,la temperatura normala(80C)
                  Imi poti spune cu ce tip de ulei sa completez?precizez ca uleiul meu nu e de culoare rosie,e un verzui inkis spre cenusiu
                  cod masina WDB2020182F456258
                  pS: am facut rost de codul cutiei: 722421 04 032987
                  precizeaza mi ce ulei i se recomanda cutiei
                  multumesc anticipat!

                  Comment


                  • Originally posted by giove View Post
                    pS: am facut rost de codul cutiei: 722421 04 032987
                    precizeaza mi ce ulei i se recomanda cutiei
                    multumesc anticipat!
                    Buna seara, mergi la pagina 20 si acolo vei gasi linkurile cu blaturile de ulei pentru cutiile 722.3 ,722.4 ,722.5
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Originally posted by automaticul View Post
                      Buna seara, mergi la pagina 20 si acolo vei gasi linkurile cu blaturile de ulei pentru cutiile 722.3 ,722.4 ,722.5
                      mersi mult pt sfat.inseamn ca o sa merg la magzin si o sa intreb ce ulei imi va aduce pe comanda,respectiv denumirea si dupa revin acasa sa l confrunt cu cele din liste si dac nu se afla printre cele mentionate,nu o sa l mai cumpar?
                      macar sa nu-mi dea teapa.

                      tot aflandu ma pe pg 20,am vazut ca i-ai raspuns unui coleg despre clapeta de acceleratie,care ar avea o problema la mot 111
                      este normal ca acul de la turometru sa nu stea intepenit la relanti?si sa oscileze 1mm in sus si 1mm in jos?ca si cum ar simula ca "respira"?

                      Comment


                      • mercedes e220 cdi

                        va salut cu toata stima pe toti membrii forumului...am decis sa ma alatur si eu comunitatii MERCEDES odata ce am devenit posesorul unui E 220cdi...
                        Masinutza e din 1999 si nu stiu prea multe despre ea de aceea il rog pe AUTOMATICUL sa ma invete mai multe..
                        va respect toata munca de lamurire depusa pe gratis pt cultivarea noastra.....motorul este 2.2cdi 143 PS(105 kW; 141 hp)315 N·m (232 lb·ft)cod motor OM611 transmisie automata..seria sasiu este WDB2100061A959771...
                        as dori sa stiu ce cod are CV ce ulei se pune,cati litri,cand il schimb,daca are sau nu buson la convertizor ca sa pot goli cat mai mult cutia...
                        Masina a fost adusa din germania are 260.000km am facut 15.000km cu ea si as dori sa ii fac toate schimburile...
                        ce ulei de motor trebuie ca am cautat pe net si pe autodata si imi arata 4 tipuri de ulei in functie de temperatura de afara prin urmare sunt si mai in ceata....
                        precizez faptul ca motor/cutia merg perfect din ce am simtit eu(demarajul e la el acasa(mai ales cu pilotul automat ) schimbarile se fac zici ca e o barca pe valuri ce am simtit eu e kick-down-ul(sau retrogradarea intr-o treapta inferioara) nu se face decat daca apas pedala mai tare(prea tare) ca sa accelerez sau sa depasesc(sau nu se face deloc)...prefera sa accelereze in treapta respectiva(accelereaza bine nu e asta problema) si nu retrogradeaza cum mi-as fi dorit....
                        asta este prima masina proprie cu cutie automata de condus am mai condus un audi A4 1.9tdi dar ala retrograda mai repede parca....
                        orice miscare a manetei in R P sau N se face cat se poate de ok nu exista nici un soc sa trepidatie de asemenea nici vreo patinare in treptele 2-3-4 nu am simitit...
                        nu stiu daca are uleiul schimbat in cutia de viteze de mult timp recomandati sa o desfac si sa o curat de depuneri si cu magnetul?
                        nemtii i-or fi facut schimbul des la uleiul din cutie?
                        consumul mixt(35%oras 65%provincie+extraurban) la viteze sub 110km/h este de 5.5-6.2 m-am invatat sa conduc economic si sa tin la ea ca mai am o octavia si scot 4.3 mixt maxim..de altfel dupa ce am citit cum recomandati sa o conduc m-am autoconvins ca fac bine ce fac si nu sunt adevarate miturile tampite in privinta subturarii turbodiesel-ului..
                        de asemenea doresc sa ii remapez ecu-ul sau macar un power-box sa ii pun...
                        Dumneavoastra ce recomandati?si unde credeti ca e mai bine sa o fac?
                        multumesc pentru rabdarea de a citi si pt bunavointa de a ma ajuta si lamuri....

                        toata stima!!
                        ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

                        Comment


                        • Originally posted by giove;188***
                          mersi mult pt sfat.inseamn ca o sa merg la magzin si o sa intreb ce ulei imi va aduce pe comanda,respectiv denumirea si dupa revin acasa sa l confrunt cu cele din liste si dac nu se afla printre cele mentionate,nu o sa l mai cumpar?
                          macar sa nu-mi dea teapa.

                          tot aflandu ma pe pg 20,am vazut ca i-ai raspuns unui coleg despre clapeta de acceleratie,care ar avea o problema la mot 111
                          este normal ca acul de la turometru sa nu stea intepenit la relanti?si sa oscileze 1mm in sus si 1mm in jos?ca si cum ar simula ca "respira"?
                          Buna seara,la motoarele 111 acul turometrului nu sta intepenit pe loc, mai ales daca ai clima pornita,clapeta de acceleratie la acest model de motor , este foarte rapida ,in sensul ca ea primeste comanda de la calculator si trebuie sa tina motorul mereu la aceeasi turatie , oscilatiile de turatie apar datorita faptului ca motorul nu este unul puternic care sa duca (nu are cuplu), cum este cazul dieselului sau a unui motor pe benzina cu capacitatea mai mare. cum apare o sarcina in plus tinde sa moara si atunci clapeta se deschide si motorul se accelereaza.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Buna seara, PARAZYTW210, si bine ai venit printre noi,
                            Masina dupa cate vad eu a fost taxi , asa ca este nu bine, ci foarte indicat sa schimbi toate uleiurile, iar km dupa ce am mai intalnit eu ,nu cred ca sunt cei reali .
                            Ulei pentru motor trebuie 5W-50 ca este Mobil sau Castrol tu decizi, pentru cutie uite aici , poti alege unul dintre ele , http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/236.14_en.html .
                            Este alegerea ta unde vrei sa repari masina , dealer sau service particular , in ambele cazuri trebuie sa fii atent in alegerea mecanicului , in Romania oricine se crede mecanic si au impresia ca au ajuns la capatul meseriei.
                            Iata si optiunile pe care le are automobilul.
                            213 Speed-sensitive power steering
                            248 Rear seats with integrated child seat
                            260 Omission of model designation on boot lid
                            273 Pre-fitting for mobile phone
                            280 Leather-covered steering wheel/shift lever
                            336 Basic fitting for taximeter installation
                            342 Connection, taxi roof sign
                            356 Roof aerial for taxi two-way radio
                            414 Electric sunroof, glass version
                            423 5-speed automatic transmission
                            450 Taxi version, international
                            600 Headlight cleaning system
                            612 Xenon headlamps right-side dr.traffic
                            673 High-capacity battery
                            800 Technical modifications
                            873 Heated front seats
                            *** Ambient lighting
                            934 Emergency alarm for taxi/rental vehicle
                            938 Two-way radio switch and microphone
                            988 COC paper and registration certification.
                            Nu cred ca este bine sa mai pui cine stie ce cipuri sau alte prostii pe la motor , las-o asa cum este si bucura-te de ea.
                            Last edited by automaticul; 03-26-2011, 19:39 PM.
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • taxi taxi dar merge bine

                              am inteles ca are si unele chestii in plus fata de modelul clasic cica unele subansamble din aluminiu si nu din plastic dur cica motorul asta de 143 de cai e atat fiabil cat si puternic naiba stie... de mers imi place mult cum merge dvs ce spuneti de alegere? ca numai de cat il dau si iau altul m-am uitat si la 320 cdi si la 270 si la 240 benzina dar parca asta de 141 cp mi-a facut cel mai tare cu ochiul...si bani frumosi si scaune incalzite piele neagra pilot automat nemaipomenit stare impecabila consumul Foaaarte mic pt ce performante are iar masina chiar arata ca noua....dar ce parere aveti de motor in sine/softul aferent si rulajul asta?....de asemenea ce diferenta e intre astea cu puteri mai mici al meu....?cat e de fiabil si daca e cazul sa il mai tin sau sa il dau dupa 40-50.000km?Dvs nu aveti un atelier garaj ceva sa vin la o cafea si sa dibilim ceva la ea? aah si daca stiti unde as putea gasi piese pt el de la dezmembrari in bucuresti ca as avea nevoie de un proiector ca e spart si dispozitivele de spalat faruri.. )

                              multumesc pt raspunsuri!!
                              va salut!
                              ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

                              Comment


                              • Originally posted by PARAZYTW210 View Post
                                am inteles ca are si unele chestii in plus fata de modelul clasic cica unele subansamble din aluminiu si nu din plastic dur cica motorul asta de 143 de cai e atat fiabil cat si puternic naiba stie... de mers imi place mult cum merge dvs ce spuneti de alegere? ca numai de cat il dau si iau altul m-am uitat si la 320 cdi si la 270 si la 240 benzina dar parca asta de 141 cp mi-a facut cel mai tare cu ochiul...si bani frumosi si scaune incalzite piele neagra pilot automat nemaipomenit stare impecabila consumul Foaaarte mic pt ce performante are iar masina chiar arata ca noua....dar ce parere aveti de motor in sine/softul aferent si rulajul asta?....de asemenea ce diferenta e intre astea cu puteri mai mici al meu....?cat e de fiabil si daca e cazul sa il mai tin sau sa il dau dupa 40-50.000km?Dvs nu aveti un atelier garaj ceva sa vin la o cafea si sa dibilim ceva la ea? aah si daca stiti unde as putea gasi piese pt el de la dezmembrari in bucuresti ca as avea nevoie de un proiector ca e spart si dispozitivele de spalat faruri.. )

                                multumesc pt raspunsuri!!
                                va salut!
                                Buna seara, daca tie iti place , este OK, modelul 210 este destul de apreciat de majoritatea , datorita confortului si fiabilitatii , la vremea cand s-au fabricat aceste modele inca se ma facea calitate ,motoarele diesel de Mercedes destul de fiabile atat timp cat ai grja de ele, sunt destui cei care vor putere mai mare de la un motor , Romanul este destul de inventiv cand vine vorba de modificari , dar trebuie tinut cont ca si acel motor are limite , daca incerci sa le depasesti atunci suporti consecintele.
                                Piese poti gasi aici pe forum , cauta pe cei care se ocupa cu comercializarea de piese auto si intreaba-i ce ai tu nevoie .
                                Eu lucrez la dealer , si nu toata lumea ii iubeste asa de tare, datorita pretului.
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF