Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by vegeftw View Post
    Salut. Desi sunt nou pe forum, am citit mai mult de 60% din ce postati aici desi nu am probleme cu actuala masina. Thread-ul asta mi-a atras atentia in mod deosebit. Eu reneg vehement cutiile automate si, fara sa se simta cineva ofensat, le consider pentru oameni lenesi, risipitori etc. E plictisitor si de-a dreptul enervant sa stai ca o momaie si sa doar rotesti de covrig, mult mai scumpe si rare, in caz ca se strica, and so on. SI ca sa vezi ca Dzeu nu da cu parul, sunt pus in situatia de a conduce masina cu cutie automata, aici unde sunt acum, 99.(9)% din masini avand o astfel de cutie.Din cate stiu, masinile automate consuma mai mult decat cele cu cutie manuala. Pe cei de aici nu ii compatimesc, carburantul e mai ieftin decat in Romania desi conditiile de trai sunt mult mai bune (Ex: mai ieftin e sa iei imprumut si sa platesti rate la propria casa decat sa stai in chirie.)
    Acum, ca stiti parerea mea despre cutiile astea, l-as ruga pe distinsul Domn sa-mi explice, de ce crede el ca aceste cutii sunt mai bune decat cele manuale si cum isi explica faptul ca toate masinile supersport au cutie manuala (Bugatti, Lamborghini, etc ) (inclusiv cele de formula 1)

    Cu primul drum la Bucuresti as dori sa vad si eu cum arata o Enciclopedie bipeda (in materie de cutii de viteza), in adevaratul sens al cuvantului. Romania descurajeaza dobandirea unor astfel de performante si chiar goneste somitatile prin tari straine, ahtiate sa exploateze si sa se foloseasca de creiere luminate. E incredibil sa vad ca intr-o tara plina de ghiuluri, burti afara din tricouri si oameni care se sinucid prin parlament ca nu le convine ceva, ca mai exista oameni capabili sa starneasca un WOW pozitiv.
    Deh, Old school.

    P.S. Dragalase intalnirile voastre, dar intr-un timp le faceati cam dese, probabil de aia veneau tot mai putini. Romanul se fereste de socializare, nici la asta nu am gasit explicatia :-)

    Cu bine!
    Buna seara, intradevar peste ocean , conceptia si perceptia sunt altele , am avut sansa sa repar masini americane multi ani , aici in romania , si astfel am luat contact cu acea civilizatie, care este net superioara europenilor, americanii si canadienii sunt spre cunoastere , expansiune , spre cat mai sus , europenii sunt foarte conservatori, vor ei sa detina monopolul, nimeni nu are voie sa vanda sau sa repare ceva fara acordul lor , dar dupa ce au reusit sa intre pe piata americana , au inceput sa fabrice din ce in ce mai multe masini cu cutii automate , si iata europa plina de cutii automate dar cum sa le mai si reparam , nu avem nici o cultura in acest sens, de aici polemicile si discutiile despre :cand se schimba uleiul , ce ulei se foloseste, cum se repara, si uite asa apar si meseriasii.
    Referitor la intrebare ,de ce cutiile automate sunt mai bune ??cand am facut acesta afirmatie m-am referit la faptul ca , poti avea ambele maini pe volan (un control mai bun al masinii), raspunde mult mai rapid la comenzi (schimbarea treptelor inferioare),daca esti la inghesuiala si trebuie sa depasesti ,nu trebuie decat sa apesi pedala de acceleratie la fund si masina te scoate din necaz,nu toata lumea are dexteritatea sa foloseasca o cutie manuala , nu pentru ca nu ar vrea ,ci nu poate sa coreleze miscarile ambreiaj -acceleratie , se pierde cu firea daca este la inghesuiala,vezi plecarile de la semafor, cand se intarzie si cei din spate te claxoneaza si incep sa faca crize , este mult mai odihnitoare si foarte confortabila , de ce crezi ca 99,9 % din americani folosesc cutia automata , nu pentru ca sunt puturosi sau nesimtiti , ci pentru ca este necesara si folositoare, inceaca sa traversezi Canada cu o masina de 1,5L si cutia manuala, fara pilot automat , dupa care traverseaz-o cu un Buick, Ford , Mercedes, Chrysler cu un motor de 3,5L ,CUTIE AUTOMATA, AER CONDITIONAT, PILOT AUTOMAT, si dupa aceea iti poti raspunde singur la intrebare.
    Apropo, americanii in anii "66 aveau A/C, geamuri electrice , pilot automat si tot ei au facut cutia automata , nu au facut-o ca un moft ,au facut-o ca o necesitate , care incet incet ajunge si in Europa, mai greu, dar ajunge .
    De ce nu sunt cutii automate pe masinile supersport? depinde de model si fabricant , unii pun cutii automate, altii nu pun ,dar cred ca se speculeaza acel sentiment al omului, acea stare care o creeaza viteza ,acea senzatie care ti-o da viteza , te crezi mai puternic (smecher , macho), si pe care am vrea sa o traim toti, cand se poate!
    Bineinteles ca este si o chestie tehnica ,"cuplu" este de fapt marea problema a fiecarei transmisii ,fie automata ,fie manuala , acum tehnologia avansata ,poate permite multe lucruri , dar nu poate sa elimine frecarea ,inca nu s-a gasit modalitatea de transmitere a cuplului fara sa existe frecare si unde este frecare este si uzura si pana la urma se va defecta, mai devreme sau mai tarziu .
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Originally posted by automaticul View Post
      Buna seara, intradevar peste ocean , conceptia si perceptia sunt altele , am avut sansa sa repar masini americane multi ani , aici in romania , si astfel am luat contact cu acea civilizatie, care este net superioara europenilor, americanii si canadienii sunt spre cunoastere , expansiune , spre cat mai sus , europenii sunt foarte conservatori, vor ei sa detina monopolul, nimeni nu are voie sa vanda sau sa repare ceva fara acordul lor , dar dupa ce au reusit sa intre pe piata americana , au inceput sa fabrice din ce in ce mai multe masini cu cutii automate , si iata europa plina de cutii automate dar cum sa le mai si reparam , nu avem nici o cultura in acest sens, de aici polemicile si discutiile despre :cand se schimba uleiul , ce ulei se foloseste, cum se repara, si uite asa apar si meseriasii.
      Referitor la intrebare ,de ce cutiile automate sunt mai bune ??cand am facut acesta afirmatie m-am referit la faptul ca , poti avea ambele maini pe volan (un control mai bun al masinii), raspunde mult mai rapid la comenzi (schimbarea treptelor inferioare),daca esti la inghesuiala si trebuie sa depasesti ,nu trebuie decat sa apesi pedala de acceleratie la fund si masina te scoate din necaz,nu toata lumea are dexteritatea sa foloseasca o cutie manuala , nu pentru ca nu ar vrea ,ci nu poate sa coreleze miscarile ambreiaj -acceleratie , se pierde cu firea daca este la inghesuiala,vezi plecarile de la semafor, cand se intarzie si cei din spate te claxoneaza si incep sa faca crize , este mult mai odihnitoare si foarte confortabila , de ce crezi ca 99,9 % din americani folosesc cutia automata , nu pentru ca sunt puturosi sau nesimtiti , ci pentru ca este necesara si folositoare, inceaca sa traversezi Canada cu o masina de 1,5L si cutia manuala, fara pilot automat , dupa care traverseaz-o cu un Buick, Ford , Mercedes, Chrysler cu un motor de 3,5L ,CUTIE AUTOMATA, AER CONDITIONAT, PILOT AUTOMAT, si dupa aceea iti poti raspunde singur la intrebare. ...
      Salutare.

      Cum am spus, conduc o masina cu cutie automata impotrva vointei mele. Nu stiu daca ati condus in Canada sau US, insa tocmai de asta nu gasesc explicatia la intrebarea de ce o folosesc atat de multi aici. Pe autostrazile de aici, toti merg cu maxim 140, toti merg cat se poate de ordonat, nu e inghesuiala decat daca iarna se face black ice etc. Raman la parerea mea ca pentru Europa si in special pt Romania, sunt useless mai els din cauza consumului. Fac o paranteza aici si am sa va spun ca ideea cu blocatul unei benzinarii din cauza "benzinarilor" a fost cat se poate de funny.
      Ideea ca te panichezi daca te clasoneaza la semafor nu ma va face sa imi schimb parerea. Iar referitor la scosul din inghesuiala, nu cred ca la semafor poti accelera si face slalom printre masini, pe cand la depasiri pot face pariu ca o cutie manuala bate o cutie automata. Daca ar fi atat de bun si sprintene ar fi puse pe masinile "tunate".
      Pentru Us si Canada au pus cutii automate pentru ca au fost obligati, daca vroiau sa intre pe aceasta piata. Cum aici nimeni nu doreste cutie manuala, au fost obligati sa faca schimbarea asta.
      Din cate stiu cutiile automate au fost puse in deosebi pe masinile mari: S-rile, ca sa ramanem la Mercedes, pentru ca fiind masini de oameni cu foarte multi bani (aici nu ma refer la unul care si-a vandut apart sa isi ia S Class sa se umfle princluburi, dar dorme pe la prieteni), acestia sunt mult mai comozi dornici de libertate. Totul legat de cutia asta duce la comoditate :-) Americanii si canadienii sunt foarte comozi si iubitori de leneveala. Singurul lucru care ii pune in miscare este datoria la banci. Cat despre cat de evoluati sunt in comparatie cu Europa, nici nu va imaginati cat de in urma sunt :-)
      Imaginati-va ca aici daca eu va sun pe Dvoastra, platim amandoi, ca si in roaming, chiar daca amandoi suntem in acelasi oras, casa, camera. Daca suni dintr-un stat in altul cresc tarifele. Plus ca la abonamente au niste preturi de nu stii pe ce camp sa o iei. SI toate astea din cauza monopolului impus de Rogers (comanie privata) si Bell (Compania nationala). Pretul unui abonamenr lesinat, incepe cam de la 50-60$/luna. Tot din cauza monopolului asta internetul e la pamant. Imaginati-va ca Uploadul la ei nu depaseste 500Kb/s iar downloadul nu urca mai mult de 5MB/s(poti sa ai 100mb/s daca nu ai upload) plus ca ai limita de trafic de MAXIM 200GB/luna, la care abonamentul-ti omoara wallet-ul , nu au fibra optica, iar preturile la internet pleaca de la $40/luna cel mai mic si mai pricajit abonament. Asta fara tv si telefon. IN europa, in Anglia cu minim 10lire le ai pe toate, internet, telefon cu minute incluse si tv. Daca va povestesc de infrastructura o sa radeti. Autostrazile lor sunt mai proaste decat drumurile noastre din orase (in alea in care nu s-a asfaltat).
      SIngurul lucru la care stau ei bine, si EU nu, este legislatia. Aici totul e pe act de identitate. NU il ai la tine esti mancat. NU poti scoate bani direct din banca chiar daca ai card la tine, nu poti lua coletul de la postash cand vine cu corespondenta, nu poti lua cartela prepay (desi nici astea nu prea se dau) etc. Fara act nu faci nimic. Legea e lege si atat.

      Imi pare rau ca am "murdarit" Thread-ul cu toate treburile astea, dar vreau sa intelegeti ca nu stau lucrurile asa cum credem noi, dincolo de ocean, ci mult mult mai prost. E ca la noi. toti spun ca avem drumuri proaste desi ei nici n-au iesit din oras. Avem drumuri excelente domnilor :-)

      Cu bine

      Comment


      • Originally posted by automaticul View Post
        Buna seara , cred ca te referi la acele mici trepidatii care apar in momentul in care cutia schimba 2-3 si 3-4 la turatii de 1600-2000 ,si acest lucru apare cand masina se incalzeste destul de bine , la rece nu se prea simt , iar in Manual schimbarile se fac la turatii mai inalte 2200-2500,probabil daca incalzesti bine motorul si cutia si vei merge cu 60km/h si 1500 rot/min si vei fi atent la turometrul motorului vei vedea mici oscilatii de turatie si acele" intreruperi "de care pomenesti .
        Spune-mi daca am intuit corect simptomele masini , daca nu , incearca sa detaliezi cum se manifesta masina .


        Revin cu cateva detalii despre simptomele pe care le are. Recent am observat ca aceste mici intreruperi, trepidatii apar atunci cand este intr-o treapta superioara si am turatie mica(1500 rotaii/min). Daca accelrez mai puternic in aceste conditii apar aceste trepidatii . Am mai observat ca apar trepidatii si cand urc o panta si sunt mai multe persoane in masina si accelerez. In cazul in care ar trebui sa schimb torque converter aveti idee cam cat ar costa cu aproximatie ?
        Multumesc pentru informatii!

        Comment


        • Originally posted by antraxw211 View Post
          Revin cu cateva detalii despre simptomele pe care le are. Recent am observat ca aceste mici intreruperi, trepidatii apar atunci cand este intr-o treapta superioara si am turatie mica(1500 rot/min). Daca accelerez mai puternic in aceste conditii apar aceste trepidatii . Am mai observat ca apar trepidatii si cand urc o panta si sunt mai multe persoane in masina si accelerez. In cazul in care ar trebui sa schimb torque converter aveti idee cam cat ar costa cu aproximatie ?
          Multumesc pentru informatii!
          Buna seara, ca pret, un converter este undeva intre 5500-6500 ron, manopera este si ea undeva pe la 1000-1500 ron.
          Ideal si indicat ar fi , ca in momentul in care il schimbi ,piesa sa fie noua , NU este indicat sa fie SH , datorita modului de lucru si principiului de functionare a torque converter-ului ,il face pe acesta sa se uzeze destul de repede, faptul ca pachetul de discuri din interiorul converterului merge patinat , de la vit 3 in cazul cutiilor 722.6 , si de la vit 1 in cazul 722.9(7G-tronic), 722.8 (CVT), le face sa se uzeze destul de repede si daca nu adaptezi cum trebuie cutia , aceasta uzura vine si mai repede si daca nici nu mai schimbi uleiul ........
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Buna seara, as avea o intrebare pentru dl. automaticul, daca poate sa-mi raspunda. Sunt posesorul unui mercedes E290 fabricat in 1996 cu o cutie automata in 5 trepte.Acum un an a intrat in regim de avarie,(nu am stiut cauza asa ca) m-am apucat sa-i schimb placa electronica, filtrul uleiul si garnitura(deoarece asa patise si tatal meu tot la w210 an 1997 si la reprezentanta a facut aceasta operatiune). Le-am schimbat degeaba pana nu am mers la reprezentanta sa ii faca o diagnoza nu a functionat.De atunci merge bine doar ca uneori smaceste cand o bag in viteza ori pe D ori R, smaceste puternic.Asa se intampla si inainte sa umlu la ea, oare ce sa aiba?
            De unde pot sa achizitionez o joja pentru uleiul din cutie.
            Va multumesc!!!

            PS La mercedesul tatalui meu, E300 fabricatie 1997 tot automat din doi in trei si invers are o pauza.

            Comment


            • Originally posted by enescu View Post
              Buna seara, as avea o intrebare pentru dl. automaticul, daca poate sa-mi raspunda. Sunt posesorul unui mercedes E290 fabricat in 1996 cu o cutie automata in 5 trepte.Acum un an a intrat in regim de avarie,(nu am stiut cauza asa ca) m-am apucat sa-i schimb placa electronica, filtrul uleiul si garnitura(deoarece asa patise si tatal meu tot la w210 an 1997 si la reprezentanta a facut aceasta operatiune). Le-am schimbat degeaba pana nu am mers la reprezentanta sa ii faca o diagnoza nu a functionat.De atunci merge bine doar ca uneori smaceste cand o bag in viteza ori pe D ori R, smaceste puternic.Asa se intampla si inainte sa umlu la ea, oare ce sa aiba?
              De unde pot sa achizitionez o joja pentru uleiul din cutie.
              Va multumesc!!!

              PS La mercedesul tatalui meu, E300 fabricatie 1997 tot automat din doi in trei si invers are o pauza.
              Buna seara, joja se poate de pe net sau mai intreaba pe cei care au Mercedes ,poate stiu ei o alta sursa ,chiar daca schimbi piese in cutie , cum a fost cazul tau , si ai memorat un cod de defectiune in calculatorul cutiei , nu vei reusi sa faci mare lucru daca nu stergi defectul cu un STAR, la reprezentanta nu a facut decat sa stearga defectul, nimic deosebit , chiar daca voi stiti ce are cutia si va schimbati singuri piesele in cutie, tot aveti nevoie de tester pentru a reseta memoria calculatorului , acele coduri de defect nu se sterg decat cu un tester.
              In legatura cu acel soc la cuplare , cand apare, cand este rece, cald, turatia motorului este corecta , cand apare acel soc , cutia mai schimba , incearca sa detaliezi conditiile in care se manifesta masina.
              La E300 , cand apare acea pauza , cand este rece, calda la un anume regim de turatie , cauzele pot fi multiple , de la un banal nivel de ulei pana la bloc hidraulic sau piese din cutie .
              Pentru a face cat mai corecta diagnoza , trebuie sa stim cat mai multe date despre conditiile in care se manifesta masina .
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Buna seara, imi cer scuze pentru faptul ca nu am fost mai detaliat.Va multumesc pentru ca mi-ati dat un raspuns. La E290 turatia mororului la relanti este de 700rot/min si nu conteaza ca este cald sau rece, are toane, cand nu te astepti smaceste pur si simplu cand o bag in viteza. E300 turatia motorului este de 500rot/min si acea pauza intre treptele de viteza 2 si 3 o face dupa ce se incalzeste.Cel mai rau se simte cand urci o panta si schimba din 2 in 3. Va multumesc!!!

                Comment


                • Si inca ceva, nivelul uleiului am inteles ca la 20*C este de 2.2cm si la 80*C este de 6.4cm . eu as putea sa introduc un cablu pe acea teva dar din pacate nu stiu ce lungime.Va multumesc!!! si imi cer scuze pentru deranj...

                  Comment


                  • Buna ziua! Am studiat cu atentie toate postarile dumneavoastra si nu pot decat sa va felicit domnule "automaticul". Detin un C klasse cu seria WDB2032081F812015 cu cutie automata. Va rog sa-mi spuneti ce tip de cutie este si cum as putea sa o conduc cat mai comod si mai bine in oras? Va adresez aceasta intrebare deoarece circul zilnic in Suceava si este absolut ingrozitor (drumuri infecte si foarte aglomerate motiv pentru care rar trec de 50km/h). Fac precizarea ca am mai condus mercedesuri automate, inclusiv pe al tatalui meu (C200 CDI fabricatie 2001 116 cp). Singurul lucru care nu-mi prea place la masina mea fata de cea veche a tatalui meu este ca la mine mi se pare cam mai tot timpul, in oras ca schimba prea repede in treapta superioara si motorul este subturat (undeva la 40km/h schimba in treapta a III-a rezultand o turatie de circa 1200-1400 rpm, in conditiile in care motorul are cuplul maxim la 2000 rpm), iar la C 200 al tatalui meu scimba tot asa dar, motorul avand cuplul maxim la 1400 rpm se simte "mai in largul lui" la mersul prin oras si nu da acea senzatie de subturat. Mai fac precizarea ca masina e adusa personal de mine din DE (150.000km, carte service cu toate servisurile facute la reprezentanta) si tocmai i-am facut schimbul de ulei la motor si cutie la reprezentanta Mercedes in Suceava si mi-au bagat in cutie patru litri si ceva de ulei asigurandu-ma ca asa e procedura normala si atat intra deoarece nu se poate extrage uleiul din convertizorul de cuplu (sper sa fi avut dreptate cei de acolo). Uleiul din cutie l-am schimbat deoarece am constatat cu stupoare din cartea service ca a fost schimbat doar o data la 60.000km. Cu o singura nedumerire va mai deranjez, legata de un mic zgomot, ca un zumzet care apare la viteze mici (de oras pana in 70km/h) doar in momentul in care ridic de pe acceleratie si las masina sa curga, auzindu-se din zona schimbatorului de viteze. Acest zgomot nu-l aud deloc C'ul tatalui meu cu toate ca la mine cutia schimba muuult mai fin si mai frumos treptele de viteza. In speranta ca ma puteti sfatui ce si cum sa fac va multumesc anticipat!

                    Comment


                    • Originally posted by enescu View Post
                      Buna seara, imi cer scuze pentru faptul ca nu am fost mai detaliat.Va multumesc pentru ca mi-ati dat un raspuns. La E290 turatia mororului la relanti este de 700rot/min si nu conteaza ca este cald sau rece, are toane, cand nu te astepti smaceste pur si simplu cand o bag in viteza. E300 turatia motorului este de 500rot/min si acea pauza intre treptele de viteza 2 si 3 o face dupa ce se incalzeste.Cel mai rau se simte cand urci o panta si schimba din 2 in 3. Va multumesc!!!
                      Buna seara, scrie-mi seriile de caroserie ,pentru a stii ce modele de cutii avem pe masini, astfel nu vom crea confuzii .in legatura cu joja eu personal nu folosesc decat originalul ,nu am idee cum este cu acele masuratori la cald si la rece(ma refer la improvizatii , gen cablu ,sarme si alte obiecte artizanale).
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Originally posted by Adry View Post
                        Buna ziua! Am studiat cu atentie toate postarile dumneavoastra si nu pot decat sa va felicit domnule "automaticul". Detin un C klasse cu seria WDB2032081F812015 cu cutie automata. Va rog sa-mi spuneti ce tip de cutie este si cum as putea sa o conduc cat mai comod si mai bine in oras? Va adresez aceasta intrebare deoarece circul zilnic in Suceava si este absolut ingrozitor (drumuri infecte si foarte aglomerate motiv pentru care rar trec de 50km/h). Fac precizarea ca am mai condus mercedesuri automate, inclusiv pe al tatalui meu (C200 CDI fabricatie 2001 116 cp). Singurul lucru care nu-mi prea place la masina mea fata de cea veche a tatalui meu este ca la mine mi se pare cam mai tot timpul, in oras ca schimba prea repede in treapta superioara si motorul este subturat (undeva la 40km/h schimba in treapta a III-a rezultand o turatie de circa 1200-1400 rpm, in conditiile in care motorul are cuplul maxim la 2000 rpm), iar la C 200 al tatalui meu scimba tot asa dar, motorul avand cuplul maxim la 1400 rpm se simte "mai in largul lui" la mersul prin oras si nu da acea senzatie de subturat. Mai fac precizarea ca masina e adusa personal de mine din DE (150.000km, carte service cu toate servisurile facute la reprezentanta) si tocmai i-am facut schimbul de ulei la motor si cutie la reprezentanta Mercedes in Suceava si mi-au bagat in cutie patru litri si ceva de ulei asigurandu-ma ca asa e procedura normala si atat intra deoarece nu se poate extrage uleiul din convertizorul de cuplu (sper sa fi avut dreptate cei de acolo). Uleiul din cutie l-am schimbat deoarece am constatat cu stupoare din cartea service ca a fost schimbat doar o data la 60.000km. Cu o singura nedumerire va mai deranjez, legata de un mic zgomot, ca un zumzet care apare la viteze mici (de oras pana in 70km/h) doar in momentul in care ridic de pe acceleratie si las masina sa curga, auzindu-se din zona schimbatorului de viteze. Acest zgomot nu-l aud deloc C'ul tatalui meu cu toate ca la mine cutia schimba muuult mai fin si mai frumos treptele de viteza. In speranta ca ma puteti sfatui ce si cum sa fac va multumesc anticipat!
                        Buna seara, masina este destul de accesorizata , filtru de particule , audio 50 cu navigatie , sensor de ploaie, cornering light function, cutia este 722.699, motorul este 646963 si nu putem sa facem comparatie cu masina tatalui tau care este din 2001, din simplu motiv :electronica (soft) cum vreti sa numiti voi.masina se comporta normal, face schimbarile mult mai rapid pentru ca asa decid calculatoarele , este destul de greu sa intelegi cum lucreza acel soft , cutia este aceeasi din 1994-1995 dar ce comanda aceasta cutie ,este destul de greu sa explic prin cuvinte, ,asta cred ca este o mare problema a Mercedesului ,TEHNOLOGIA , foarte multi nu inteleg de ce se comporta asa masinile , parca nu seamana cu altele sau cu ,,cele, cu ,care ne-am obisnuit.
                        Sunt destul de multi ,cei care cad in acesta capcana, faptul ca nu stiu cum ar trebui sa functioneze sau sa utilizeze anumite sisteme, pe care le are masina,de aici nu este decat un pas pana la a incepe sa dai bani degeaba , masina va merge la fel..
                        Lasa masina in pace si bucura-te de ea ,schimba uleiurile si filtrele la timp si foloseste cutia cum ai folosit-o pana acum ,DAR din cand in cand este bine sa mergi pe manual pentru a tine motorul mai turat , astfel poti ajuta galeria de admisie si EGR-ul sa nu se infunde cu calamina si namol, majoritatea problemelor la motor apar datorita mersului subturat al motorului pentru a face economie de combustibil (ce iei pe mere dai pe pere ), dupa ce ai economisit bani la combustibil ii dai pe galerie si supapa EGR.
                        Cantitate de ulei este corecta , daca nu ai buson la converter, ,incearca sa schimbi uleiul mai devreme daca masina circula mai mult in oras , Mercedesul deja a redus intervalul de schimb la 50000km .
                        In legatura cu acel zgomot , verifica pe dedesupt, in zona motorului si cutiei vre-o tabla sau ceva care vibreaza,(ridici masina pe lift si bagi in D cu frana calcata si vezi ce poate vibra) nu este exclus ca tampoanele de motor sau cel de cutie sa fie tasate si atunci transmite acea vibratie(zgomot) in caroserie.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Buna seara, E300- cu probleme la treptele 2 si 3 avem seria WDB2102251A501949 si la E290 - cu smacitura la cuplarea in R si D uneori la cald alteori la rece avem seria WDB2102171A315972. Va multumesc!!!

                          Comment


                          • Va salut!

                            Va rog - in masura disponibilitaii - sa ma ajutati cu doua sfaturi:

                            1. Ce cantitate de ulei intra in diferentialul fata a unui WDB2201841A366137? ce cod original are uleiul?
                            2. Am montat un motor de 4200 V8, impreuna cu cutia automata aferenta provenit de pe o caroserie w126 pe un w201. W201 a fost diesel, automatic. Nu am cuplat inca mufa electrica la cutia noua pentru ca modelul mufei este diferit. Dupa pornirea motorului, cutia nu cupleaza nici in D nici in R. Ce ma sfatuiti?

                            Va multumesc foarte mult!

                            Bogdan
                            Gear-up and keep-it running !

                            Comment


                            • Va multumesc mult pentru sfaturi si pentru promptitudine. Sa stiti ca m-am linistit cu privire la uleiul din cutie (vazusem pareri pe aici pe forum...nu comentez). Este bine sa poti discuta cu cineva avizat intr-adevar in domeniu. Ar mai fi un singur lucru: cand si daca trebuie scimbat uleiul in grup? Cu respect!
                              Last edited by Adry; 01-27-2011, 17:25 PM.

                              Comment


                              • Originally posted by enescu View Post
                                Buna seara, E300- cu probleme la treptele 2 si 3 avem seria WDB2102251A501949 si la E290 - cu smacitura la cuplarea in R si D uneori la cald alteori la rece avem seria WDB2102171A315972. Va multumesc!!!
                                Buna seara,pentru E300 ,cutia 722.608, cu probleme la treptele 2-3, au aparut dupa ce s-a schimbat placa electrica ? sau avea aceste probleme dinainte de schimbarea placii electrice.
                                Daca problema a aparut dupa schimbarea placii electrice , trebuie vazut daca s-a montat corect solenoidul de schimbare a treptelor 2-3 (are niste o-ring-uri pe el , sa nu fie ciupite), daca problema a aparut mult dupa schimbarea placii electrice , trebuie verificat blocul hidraulic , pentru schimbarea treptelor 2-3 muncesc 4 valve ,1 solenoid, 2 pachete de discuri (K2 si K3) si un calculator.
                                La E 290, cutia 722.613, la fel problema a aparut inainte sau dupa ce ai schimbat placa electrica? eu personal as schimba blocurile hidraulice intre ele , adica cel de pe E 300 l-as pune pe E290, si dupa aceea poti vedea daca se muta si simptomele de la o masina la alta .daca apare la E 290 problema cu schimbarea treptelor 2-3 atunci blocul de valve are o problema , la fel si cu celalalt bloc.
                                Am reusit sa pun o diagrama cu un circuit hidraulic din cutia 722.6, (drepturile de autor nu prea ma lasa),sper sa reusiti sa va faceti o idee despre cum , unde circula uleiul din cutie si cate valve sunt pe acolo.
                                Attached Files
                                Last edited by automaticul; 01-27-2011, 20:07 PM.
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF