Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ionutz_ng
    replied
    Stie cineva cam din ce an s-au pus pe clasa E cutii automate mai "destepte"?Cutii automate care sa raspunda prompt aproape instantaneu,precum cele manuale la apasarea pedalei?
    Cu siguranta ca aceasta schimbare a aparut pe w211,dar nu stiu cam incepand cu ce an,esti sigur ca daca alegi un model cutie automata vei avea satisfactia sa observi sa raspunde precum o manuala la apasarea pedalei.

    Leave a comment:


  • shadow
    replied
    Eu vroiam sa zic Dok ca nu sunt de acord cu cei care fac scamatorii pe drumurile publice si pun in pericol viata altora pentru deliciul personal. Cand il vad pe cate unul ca iese aiurea in depasire si se baga peste mine in banda imi vine sa-l ajut inspre primul pom. Daca tu zici ca stii ce faci, atunci noroc bun.
    Referitor la cutii, e adevarat ca n-am condus automata decat de pofta, dar mi-as fi dorit tare mult ca 115-le meu sa fie automatic. Nu simt nici un fel de placere in a inrosi schimbatorul prin traficul bucurestean.

    Leave a comment:


  • GeorgeB
    replied
    Originally posted by ionutz_ng View Post
    Desi am un oarecare respect pt tine datorita faptului ca ai un gust f bun la masini,tind sa te contrazic si sa iti recomand sa faci urmatorul lucru sa vezi daca ai sau nu dreptate:
    -ia o masina cutie automata clasica,si mergi usor cu ea,sa fie in prima treapata de viteza,de ex,mergi cu 10-15 km/h,si in timp ce mergi apasa odata pedala la fund.
    -Fa apoi acelasi lucru si la o cutie manuala,si zi-mi ca in ambele cazuri ai optinut raspunsuri la fel de prompte.
    as vrea , dar n-am o cutie automata clasica la indemana am manuala sau 7GT.

    Leave a comment:


  • steen
    replied
    transmisia...

    Originally posted by adrian_pindici View Post
    eu votez pt cea manuala
    Bine ca in aceasta lume plina de contradictii,unde se plimba Diogene modern cu felinarul aprins in timpul zilei ,cautand un "OM",noi Oltenii am ramas uniti.Ei !!!am uitat ca mai e un Last de Banie care se da un pic rebel,dar nu cred ca asta e felul lui.

    Steen
    Last edited by steen; 07-25-2008, 09:50 AM.

    Leave a comment:


  • adrian_pindici
    replied
    eu votez pt cea manuala

    Leave a comment:


  • ionutz_ng
    replied
    Originally posted by GeorgeB View Post
    cutia manuala la fel ca si cea automata raspunde instant dar raspunsul este dat de motor . daca se pastreaza treapta de viteza amandoua cutiile vor raspunde imediat .

    la automata constientizezi mai usor timpul necesar schimbarii treptelor pe cand la manuala nu !
    Desi am un oarecare respect pt tine datorita faptului ca ai un gust f bun la masini,tind sa te contrazic si sa iti recomand sa faci urmatorul lucru sa vezi daca ai sau nu dreptate:
    -ia o masina cutie automata clasica,si mergi usor cu ea,sa fie in prima treapata de viteza,de ex,mergi cu 10-15 km/h,si in timp ce mergi apasa odata pedala la fund.
    -Fa apoi acelasi lucru si la o cutie manuala,si zi-mi ca in ambele cazuri ai optinut raspunsuri la fel de prompte.

    Leave a comment:


  • shadow
    replied
    Nu inteleg faza cu pasul inainte la 7g-tronic. Eu stiam ca automatele Mercedes sar dintr-a 4-a intr-a 2-a daca apesi pedala la fund. Deci e demult implementata chestia cu sarit trepte. Ce aduce nou 7g-tronic?

    Leave a comment:


  • GeorgeB
    replied
    Originally posted by ionutz_ng View Post
    @bigbull Cutia automata schimba vitezele in functie de cat de tare apesi pedala.Daca apesi pedala usurel schimba la 2000 de ture,o apesi mai tare nitel schimba la vreo 3500-4000,o duci la fund schimba la 7000 de ture(zona rosie).
    Desi eu am fost un fan al cutiilor automate,acum as vrea dinnou o manuala.Cel mai tare ma deranjeaza raspunsul intarziat care apare la cutia automata.Dupa apasarea pedalei trebuie sa astepti cam o secunda pana masina demareaza.De multe ori,in condusul sportiv acea secunda de intarziere poate sa fie f pretioasa.Sunt curios asupra cutiilor automate de ultima generatie,in special DSG-ul scos de grupul VAG.Ar fi extraordinara o automata care sa raspund promt,precum cutia muanuala.
    cutia manuala la fel ca si cea automata raspunde instant dar raspunsul este dat de motor . daca se pastreaza treapta de viteza amandoua cutiile vor raspunde imediat .

    la automata constientizezi mai usor timpul necesar schimbarii treptelor pe cand la manuala nu !

    7g-tronicul este un mare pas inainte pentru ca poate la kickdown sa sara trepte .

    DSG ul e bun de acceleratii nu si de sarit treptele inapoi pentru ca trebuie sa treaca prin toate treptele , esti in 5 si vrei 3 , trece in 4 si apoi in 3 . la 7gt nu se intampla asa , esti in 5 si vrei 3 sare direct in 3 .

    o cutie automata va face exact ce ii ceri DACA stii ce ii ceri , sau ce vrei de la ea .

    manualele sunt si ele fun to drive , dar la maisni foarte puternice si soferi slabi vor si suprasolicitate alte parti componente , gen ambreiaj si diferentiale . in plus intr-un trafic foarte aglomerat cu o masina foarte puternica si manuala clar vei praji ambreiajul fara drept de apel . va trebui sa lasi loc destul de mare fata de cel din fata pentru a te deplasa civilizat cu masina , caz in care ori iti iei injuraturi / claxoane sau se baga altii in fata ta , iar tu vrei doar sa protejezi masina .

    manuala + drum liber si virajat este dementiala , poti face heel&toe si masina merge superb . dar in conditiile unei exploatari zilnice eu am preferat o automata pentru un motor puternic.

    Leave a comment:


  • shadow
    replied
    Pentru masini sport si de teren e mai potrivita cutia manuala.
    Pentru restul, automata.
    Exista cutii automate mai bune si mai slabe, dar exista la fel de bine cutii manuale mai bune si mai slabe.
    Argumentele de genul cutia manuala iti salveaza viata intr-o secunda nu sunt valide.
    Condusul atent si preventiv iti salveaza viata.

    Si ca sa-l contrazic pe colegul Carmine, DN1 nu este destinat senzatiilor tari si kick-down-urilor nici ziua, nici noaptea.
    Acelasi lucru este valabil si pentru Dok si Autostrada Soarelui.
    Last edited by shadow; 07-24-2008, 12:07 PM.

    Leave a comment:


  • sandu
    replied
    Eu unu zic ca pe o limuzina, maxina de lux merge o cutie automata fara discutie,mai ales prin trafic.Dar la o masina sport eu zic ca nu merge.Poate e mai rapida o cutie automata mai ales dsg de la vw, dar parca atunci cand stii ca schimbi tu viteze e altceva( cel putin pt mine).Asa cu cutiile automate pe masini sport parca toti sau nascut piloti, chiar daca multi nici nu stii sa isi stearga mucii.Face calculatorul totul tu numa dai din volan.Si ala e controlat de calculator si de multe ori nu te lasa sa conduci cum vrei.Deci unde e placerea de a conduce sportiv?Inteleg la o masina ca S sau ca seria 7 si altele de astea, sa fie o cutie automata dar la masini sport??Sunt elemente de siguranta care sunt bune dar cand vb de condus sportiv si toate astea trebuie sa stii tu cand sa schimbi sa traga cel mai bine masina, cum sa iei o curba fara sa te duci pe camp si altele.Nu sa te lasi in baza calculatorul ca repara el ce tu nu poti face.
    Dar pana la urma fiecare cum ii place.Si cei cu golf 5 cu dsg ar trebui sa stii ca golfu nui o masina sportiva.E una de clasa mica.

    Leave a comment:


  • steen
    replied
    manuala...

    Stimati colegi,
    Eu, cel mai mare inversunat al cutiilor automate ,pot sa va marturisesc ca am avut acazia sa merg impreuna cu fenomenul "Dok" cu un W116 automatik pe ruta Constanta -Mangalia.Concluzie:Cutiile automate pe mana unuia care stie sa jongleze cu ele sant bestiale..pot sa spun ca se apropie de cele manuale...si uneori se apropie chiar ...foarte mult .Noroc ca la plecarea spre Mangalia am avut grija sa-mi pun o pereche de pantaloni maro...nu de alta dar altfel nu cred ca nu ramanea sufletul in mine...???

    Frunza verde roz marin,
    ceva versuri de la Steen:
    M-am simtit asa de bine
    Mai ca n-am facut pe mine
    Cu asemenea viteza
    Stam cu c...in pioneza
    Cu astfel de depasiri
    Seara ne vedeam la stiri.
    Pe drum de m-ar fi-ntrebat
    Adoram automat...

    pampers lirik

    Leave a comment:


  • Carmine
    replied
    Originally posted by ionutz_ng View Post
    Cel mai tare ma deranjeaza raspunsul intarziat care apare la cutia automata.Dupa apasarea pedalei trebuie sa astepti cam o secunda pana masina demareaza.De multe ori,in condusul sportiv acea secunda de intarziere poate sa fie f pretioasa..
    Adevarul ca larghetzea soselelor bucurestene, tramvaiele scoase de primar de pe sine, lipsa de cozi la semafoare (de cele mai multe ori ele fiind pe galben intermitent), atentia politistului amabil care incearca sa fluidizeze un trafic si asa descongestionat (fara sa te pandeasca din boschet cu radarul), pietonul roman civilizat care prefera din ce in ce mai des subteranul si binecuvantarea basesciana numita "metroul usor" sau "metrou de suprafata", nu pot decat sa te faca sa apreciezi "acea minunata secunda" care poate face diferenta dintre viata si moarte !!!!

    NOTA
    Pentru senzatii tari, kickdownuri, "secunde pretioase" in romanica exista doar DN 1 la ore tarzii in noapte cand ai sansa ca gaboretele sa nu mai pandeasca din ciulini, si Bucuresti - Pitesti duminica.

    Leave a comment:


  • ionutz_ng
    replied
    Eu era sa fac accident din cauza secundei aleia.Nu fac depasiri in ultima treapta de viteza ci in vitezele a doua si a treia cu care se circula uzual in traficul din oras.
    M-ar tenta o cutie automata performanta mai mult decat una manuala,dar manuala mai mult decat automata clasica.
    Oricum observ ca vorbitul in sictir si remarcile rautacioase sunt regula pe acest forum.Incerc sa gasesc o explicatie la asta.

    Leave a comment:


  • RazvanC
    replied
    Si cam cat de mica e fractiunea aceea de secunda?? ))
    Pe youtube gasesti GTI cutie manuala vs GTI cu DSG, drag race.
    Si nu in ultimul rand: este vorba de cat de repede se schimba treptele de viteza, si nu de faptul ca oricine poate apasa pe acceleratie, fara sa schimbe treapta de viteza, si sa spuna ca are cutie de viteze instantanee. Succes la depasiri rapide in cea mai mare treapta de viteze )

    Leave a comment:


  • ionutz_ng
    replied
    Nu!Eu ma refeream la accelerarea din mers si nu la plecarea de pe loc.
    Cand faci o depasire cu o manuala apesi pedala si te duci.Cand esti cu automata(clasica) apesi pedala,astepti o secunda..si te duci.
    P.S.
    Am vazut tipi carora le ia o mica fractiune de secunda sa schimbe vitezele la manuala.
    Last edited by ionutz_ng; 07-23-2008, 10:50 AM.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF