orca daca vrei sa afli ceva concret intreaba-ma dar nu de arabi sau alte ciudatenii..
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
GPL-u' pareri PRO/CONTRA
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
@nelu--mixerul meu este ca un covrig cu orificii longitudinale pus deasupra suportului clapetei de acceleratie...
Depresiunea de aer atrage gazul din mixer si astfel se realizeaza amestecul...
Din pacate nu am fotografii,dar o sa incerc sa fac dind capacul de la filtru de aer jos....
Nu promit cind voi face aceste foto dar cu prima ocazie cind am timp liber si dispozitie o rezolvam...
Comment
-
Mă interesează după cum ţi-am spus - cel puţin- o repoziţionare a mixerului!
În măsura în care nu ai foarte mult de demontat fă -te rog- câteva poze mai semnificative. Mixerul meu este practic compus din două inele. Unul exterior ce are diametrul identic cu cel al debitmetrului de la K JETRONIC avâng orificiile dispuse radial pe suprafaţa interioară a inelului. Acesta ar fi -să zicem-inelul activ al mixerului, cel prin care ajunge gazul la motor. Mai există un inel interior având o prelucrare conică la partea lui inferioară ce se apropie ca diametru exterior de diametrul interior al inelului exterior (sper să înţelegi, textul este uşor derutant, fără să vreau!) Felul cum amestecă gazul cu aerul este absolut satisfăcător, n-am avut nici măcar un rateu de când am instalaţia dar suprafaţa de trecere a aerului a rămas mică (20% din cât fusese)
Mulţumesc!
Comment
-
eu m-am lamurit, sunt si masini care merg Bine pe GPL, daca pui o instalatie buna. costurile se amortizeaza repede la cei care merg foarte mult ... posibil la 20 - 30 mii km.
am tot criticat dar mi-am adus aminte de un fenomen interesant: am vazut la masina pe GPL ca uleiul din motor isi pastreaza culoarea - nu se face negru.
ramane totusi intrebarea cu rateurile - care apar numai la GPL - in ce masura dauneaza si daca nu cumva folosirea GPL distruge scaunele la supape sau chiar supapele. AICI POATE NE DA UN RASPUNS DOKTORU !
va doresc drum bun, indiferent de carburant
Comment
-
exista backire klappe-eu am 2 buc evita distrugerea de actuator minim sau debimetre....acum a aparut si ptr inj mecanica...citind primele 2 rinduri din postarea ta DUMI,zic sa vezi ca a priceput in final,apoi iar am ramas dezamagit de ultimele 2 rinduri...Lasa ca te lamureste dottore de termodinamica scaunelor si supapelor...
Comment
-
Originally posted by Dumi 420SE View Posteu m-am lamurit, sunt si masini care merg Bine pe GPL, daca pui o instalatie buna. costurile se amortizeaza repede la cei care merg foarte mult ... posibil la 20 - 30 mii km.
am tot criticat dar mi-am adus aminte de un fenomen interesant: am vazut la masina pe GPL ca uleiul din motor isi pastreaza culoarea - nu se face negru.
ramane totusi intrebarea cu rateurile - care apar numai la GPL - in ce masura dauneaza si daca nu cumva folosirea GPL distruge scaunele la supape sau chiar supapele. AICI POATE NE DA UN RASPUNS DOKTORU !
va doresc drum bun, indiferent de carburant
Am montat o instalatie de GPL pe masina (Berlina). > DaciaClub.. ________ ..
o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
(Oo\==/oO)
..U...............U.
Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif
Comment
-
Aici este mixerul ,prins cu 2 suruburi de corpul k-jetronic.Memoria mi-a jucat o mica festa pentru ca diametrul interior al mixerului este mai mic cam cu 0,5-0,7 cm pe raza,decit diametrul de admisie original.Deci o putem considera sicana.Pasta alba+rosie este pusa ca sa nu se desfaca suruburile de fixare in mers si sa fie trase pe admisie(fereasca DUMNEZEU).
Furtunul de alimentare vine pe sub filtru,intra prin carcasa si apoi in mixer....si de aici direct in k-jetronic si apoi galerie...
Limitatorul transversal este cel original cu care era echipat k-jetronicul...
Calculatorul de GPL....
Aici am fotografiat obturatorul primar care impiedica aerul sa intre direct de afara in galeria de admisie.Last edited by asfalttango; 12-13-2007, 08:43 AM.
Comment
-
@Dumi 420SE;9839]eu m-am lamurit, sunt si masini care merg Bine pe GPL, daca pui o instalatie buna. costurile se amortizeaza repede la cei care merg foarte mult ... posibil la 20 - 30 mii km.
Amortizarea a fost la mine in felul urmator....
Instalatia 1600 ron.(toate costurile)
Consum mixt benzina 10%- 3,3 ron/litru
Consum mixt GPL -maxim 13%1,65ron/litru
Economie de 11,89 ron la 100km rezulta amortizare la 13.456km
am tot criticat dar mi-am adus aminte de un fenomen interesant: am vazut la masina pe GPL ca uleiul din motor isi pastreaza culoarea - nu se face negru.
ramane totusi intrebarea cu rateurile - care apar numai la GPL - in ce masura dauneaza si daca nu cumva folosirea GPL distruge scaunele la supape sau chiar supapele. AICI POATE NE DA UN RASPUNS DOKTORU !
pentru neplacerile rateurilor se pun acele clapete de protejare iar efectul asupra supapelor a cam disparut...
Comment
-
Tango mulţumesc pentru poze şi pentru promptitudine!
Am intuit corect, unde la tine nu este nimic (gaura din centrul mixerului) la mine există acel element conic care face ca jetul de aer aspirat de admisie să treacă obligatoriu pe lângă orificiile mixerului. Avantaj, un amestec foarte omogen (recunosc!) contrabalansat de dezavantajul unei secţiuni de trecere care-zic eu- că nu e-n regulă!
Pt. Dumi!
Eziţi într-un mod nejustificat să verifici măcar ce înseamnă GPL ca şi carburant. La un 4,2 cum ai tu, acea pierdere de putere de 10% chiar că nu s-ar cunoaşte! Nu-ţi sugerez nimic, e chiar foarte bine dacă-ţi permiţi costuri atât de mari per kilometru parcurs. Dar parcă tot risipă (de resurse) poate fi numită această opoziţie. O singură chestie trebuie să consimţi să faci şi anume să-ţi mutilezi portbagajul! În privinţa rateurilor, de care eu sunt complet străin, ele denotă o instalaţie prost montată sau prost reglată. Te asigur că se poate merge civilizat pe GPL şi cu costuri (aproape) înjumătăţite.
Comment
-
Mai ca m-ar tenta sa fac un con care sa omogenizeze amestecul...
Din poza nu se vede dar gazul este eliminat de jur-imprejur uniform..iar aerul intra buluc si cred ca baietii au experimentat si au fost multumiti de au bagat productie de serie....
La mine daca apas acceleratia la mai mult de 1/2 cind este calda la 1 pornire din 10 imi poate da rateu.
Cred ca rateul este dat de un amestec incorect...posibil f bogat..nu stiu sigur
Comment
-
Originally posted by asfalttango View Post
ramane totusi intrebarea cu rateurile - care apar numai la GPL - in ce masura dauneaza si daca nu cumva folosirea GPL distruge scaunele la supape sau chiar supapele. AICI POATE NE DA UN RASPUNS DOKTORU !
pentru neplacerile rateurilor se pun acele clapete de protejare iar efectul asupra supapelor a cam disparut...
Acum 6 luni am montat pe un Jeep Grand Cherokee, capacitate cilindrica de 4700, 250 C.P. (62.000 Km la momentul montarii), o instalatie de gaz (posibil cea mai performanta la ora actuala care se monteaza la masini de generatie 2007) care m-a costat 52.000.000 Lei (vechi).
Inainte de a face montajul m-am interesat de avantaje si dezavantaje. Si eu aveam idei preconcepute ca de exemplu : miros de gaz in interior (imi aduc aminte ca am mers odata cu un taxi care avea GPL, de am crezut ca merg in interiorul unei butelii), ca motorul are o uzura prematura, ca motorul da rateuri in timp ce merge pe GPL. Dupa sase luni pot spune ca am o parere buna de aceasta intalatie.
Cit despre eventuale rateuri pot spune cu certitudine ca acestea nu vor exista. Galeria de admisie la aceasta masina este confectionata dintr-un plastic mai dur (nu stiu exact cum se numeste). Daca ar exista un singur rateu, acesta ar duce la deteriorarea iremediabila a galeriei. Inginerul care a supravegheat montajul mi-a garantat ca o astfel de situatie nu va exista niciodata. Mi-a explicat ca alimentarea motorului cu GPL se face prin intermediul a doua rampe de injectoare de gaz care alimenteaza fiecare piston in parte (la fiecare piston exista cite un injector de gaz) iar toate injectoarele de gaz sunt controlate electronic cu ajutorul unui soft care functioneaza independent de softul masinii. Reglajul instalatiei se face cu ajutorul unui laptop pe fiecare injector de gaz in parte, atit in stationare a masinii cit si in mers. Pentru mine a fost curios ca se putea da comanda cite injectoare sa mearga pe gaz si cite pe benzina (pot merge 6 pe gaz si 2 pe benzina, sau 1 pe gaz si 7 pe benzina si asa mai departe).
Cit priveste consumul pot spune ca sunt multumit. Masina consuma pe benzina aprox. 25% in oras, iar acum pe gaz consuma aprox. 27% .
Cit priveste puterea consider ca nu exista diferente, iar daca ar exista diferente eu unul nu le-am simtit. La 250 C.P. lipsa unui 10% din aceasta (asa cum a spus cineva mai devreme) este insesizabila. Daca masina ar fi avut 80 C.P., acei 10% chiar reprezentau ceva. Aici mai pot adauga urmatoarea situatie de comportament in mers : daca masina este forjata iar motorul nu are suficient combustibil (adica gaz) calculatorul simte si o trece automat pe benzina. Cred ca sunte-ti cu totii interesati daca aceasta schimbare se simte. Tot spune ca nu se simte aceasta schimbarea in mers de pe gaz pe benzina. Daca nu ar fi afisajul de gaz care indica ca acesta a trecut pe benzina nu ti-ai da seama. Cred ca va dati seama cu totii ca aceasta optiune a softului ajuta foarte mult o masina sa functioneze la parametri ei de fabrica indiferent ca merge cu gaz sau cu benzina si indiferent de modalitatea de sofat.
Va astept cu intrebari in cazul in care am omis ceva.
Avind in vedere ca in acest topic se discuta de instalatii GPL, indiferent de marca masinii, am sa postez citeva fotografii cu masina mea (ultimele 3 litere din componenta numarului de inmatriculare a Jeep-ului corespunde cu ultimele 3 litere din componenta numarului de inmatriculare a Mercedes-ului E270 CDI postat ca imagine avatar), dar voi posta si citeva fotografii cu o alta masina Mercedes (CLK 240) care si-a montat instalatie in aceeasi perioada cu mine.
Comment
Comment