Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL-u' pareri PRO/CONTRA

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Din titlul trendului se intelege ca putem sa ne dam cu parerea pro/contra instalatiilor GPL pe masini cu motoare clasice pe banzina carburator sau injectie, si sper sa nu ma trezesc ca sare careva la beregata mea, daca e democratie am voie sa-mi dau cu parerea
    Nu ar fi nici o investitie in cercetare pentru a dezvolta o gama de instalatii GPL, aceste instalatii le-ar putea achizitiona de la firmele de specialitate care deja le produc, asa cum achizitioneaza defapt majoritatea pieselor pe care nu ei le produc. Si mercedes investeste milioane de euro pentru a reduce consumul de carburant chiar si cu 0.5L%, daca ar fi ceva de capul instalatiilor GPL despre care unii dintre voi sutin ca reduce consumul la jumatate, sint convins ca nu ar neglija existenta lor. Uni dintre cei de aici au afirmat ca instalatiile GPL sint chiar mai nepoluante, pai si mercedes investeste milioane de euro sa reduca emisiile poluante si cum de nu apeleaza la instalatiile GPL. Sper ca nu credeti prostia cu interesele de titei, pai este vorba de aceasi industrie, Gazul Petrol Lichefiat denumit pe scurt si GPL este un amestec de butan si propan comercial obtinut prin rafinarea petrolului brut, din derivati sau din gaze naturale, asa ca nu este vorba de conflict de interese, este exact aceasi "pravalie".
    Ca achizitionarea unui mercedes presupune ceva efort financiar, sintem cu toti de acord. Eu zic ca nu sunt putini oameni care in momentul in care dau cel putin 30 000 de euro pe o masina se gandesc la GPL (economie), dincontra, majoritatea care dau chiar si 100.000 euro se gindesc tot la economie (S-clase Diesel) de acea sa investit milioane in motoare diesel, chiar si mercedes ar aborda si investii in orice se dovedeste a fi mai economic si mai nepoluant, cu conditia sa fie fiabil si sigur, altfel nu vor putea oferi nici un fel de garantie pe acel produs.
    Din aceste considerente, si eu ca si multi dintre voi, sint convins ca nici mercedes si nici alti producatori seriosi de automobile nu monteaza instalatii GPL tocmai fiindca fiabilitatea motoarelor si a cine stie citor alte componente ar fi compromisa.
    Nu contesta nimeni ca instalatiile GPL ce le aveti pe masini va aduc ceva economi, dar asta nu dovedeste ca sint si sanatoase pentru motoare sau mediu.
    DMIHNEA spune corect ca, MB face masini noi pe metan, si le cheama NGT, dar este vorba de cu totul altceva, alte motoare, alte tehnologii.
    Fiecare dintre noi e liber sa aleaga daca doreste sa-si asume un risc pe care nu si-l asuma nici un constructor serios de automobile.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #47
      Testele de poluare indica clar o poluare redusa a GPL-ului fata de benzina si motorina(mai ales la CO ,CO2, si PB).
      In privinta uzurii accentuate a motoarelor....intrebati taximetristii si scolile de soferi....si dupa ceea si pe noi cei ce le utilizam neindustrial.

      Comment


      • #48
        Multzam, buna ideea cu intrebatul taximetristilor, intradevar taximetristii sint cei mai in masura sa confirme fiabilitatea/rentabilitatea instalatiei GPL. Pentru aceasta operatiune am accesat seit-ul mobile.de, fiindca e cel mai mare, si complex seit de vinzari-cumparari autoturisme din Europa. Am accesat acest seit si am cerut sa-mi scoata : din toata Europa toate TAXI-urile Mercedes, orice model, fabricate incepind din 1980 pina astazi, care sa aibe montata instalatie GPL. Surpriza !!!! NICI MACAR O BUCATA. Va multumesc pentru participare. Restul e CANCAN Eu m-am lamurit.
        Dovada : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...&features=TAXI
        Suchergebnisse: Pkw bei mobile.de
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #49
          Sunt exact 340 de masini MERCEDES de toate tipurile la vinzare acum pe mobile.de care sunt echipate cu GPL:



          Nu le mai contabilizam pe cele de pe e-bay..

          Nu sunt taxiuri,e adevarat dar ma refeream la taxiurile de la noi si daca rezista alte tipuri de masini ,de care noi zicem ca sunt mai slabe decit MERCEDES, atunci ar trebui si acesta sa faca fata cu brio...

          Repet:sa stam strimb si sa judecam drept...
          Last edited by asfalttango; 12-11-2007, 18:15 PM.

          Comment


          • #50
            taxi afara sunt diesel,intervine discursul cu nr km-convenientza.....in definitiv fiecare face ce vrea cu banii lui,unu viseaza SEC-uri de 8 cil sa mearga doar simbata pina in centru ,altul merge pe gpl 1000-1500 km pe saptamina...

            pulmann,schimba avataru si forumu,caci conform spuselor tale MB nu e un constructor serios de automobile......ia baga geana pe net,parca si OPEL face asa ceva si SUBARU....si mai foreaza.......si despre afirmatzia cu alte motoare si tehnologii,iote http://www.metanoauto.com/modules.ph...viewtopic&t=17
            Last edited by Danny_bb; 12-11-2007, 19:55 PM.

            Comment


            • #51
              Daca MERCEDES nu va veni pe piata in urmatorii 10 ani cu alimentari alternative cred ca va avea probleme cu vinzarile.Deja sunt probleme pe piata cu concurenta japoneza.Se cam duce vremea motoarelor mari cu consum asemenea.

              Si au aparut si voci care se cam pling de modelele noi dar imi place sa cred ca e doar folclor.

              BMW -concurentul de moarte a lui MERCEDES-a pus ,de mult, la punct sistemul de propulsie cu hidrogen lichid dar nu se intra pe scara larga din cauza faptului ca prezinta risc mare de explozie la alimentare.Si mai are si modelul hibrid benzina +electric.

              Pina atunci este o solutie ieftina si probata instalatia GPL.O recomand cu caldura pentru ca orice s-ar spune are mult mai multe avantaje decit dezavantaje.

              Si MERCEDES nu sta chiar pe dreapta:


              Asa cum spunea si @DMIHNEA...
              Last edited by asfalttango; 12-11-2007, 19:45 PM.

              Comment


              • #52
                Originally posted by DMIHNEA
                pulmann,schimba avataru si forumu,caci conform spuselor tale MB nu e un constructor serios de automobile......ia baga geana pe net,parca si OPEL face asa ceva si SUBARU....si mai foreaza.......si despre afirmatzia cu alte motoare si tehnologii,iote http://www.metanoauto.com/modules.ph...viewtopic&t=17
                1.GPL nu este tot una cu NGT
                2.Asta din exemplul tau nu e pus de firma Mercedes-Benz AG :http://www.metanoauto.com/modules.ph...viewtopic&t=17
                e pus de Atalieni, in "CICLOP ITALY"

                Repet:
                Din titlul trendului se intelege ca putem sa ne dam cu parerea pro/contra instalatiilor GPL pe masini cu motoare clasice pe banzina carburator sau injectie, si sper sa nu ma trezesc ca sare careva la beregata mea, daca e democratie am voie sa-mi dau cu parerea.
                Fiecare dintre noi e liber sa aleaga daca doreste sa-si asume un risc pe care nu si-l asuma nici un constructor serios de automobile.
                Vad ca nu puteti accepta si alte opini, asa ca renunt sa mai particip la acest topic.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #53
                  Discutia este libera pentru oricine....

                  Si orice parere este bine venita ,chiar daca este sau nu argumentata...

                  Asa ca spor la postat.

                  Din contradictii (civilizate)a iesit progresul.....

                  Comment


                  • #54
                    Nu te speria,suntem doar indreptatiti sa pledam ptr gpl ca il avem pe masini,nu vorbim din auzite...Nu-ti sare nimeni la beregata,ca de aia e forum sa discuti.....ti-am dat un link cu MB ce fabrica auto alimentate cu combustibili alternativi,si nu e nici un Atalian,ci doar comunitatea(una din ele)posesorilor de auto pe gpl si metan din IT...ideea era sa vezi fisa lui MB-NGT....VAD CA IAR O BAGI PE AIA CU CONSTRUCTORII SERIOSI DE AUTOMOBILE,bag sama ca-ti place enuntul,daca perseverezi....oricum deduc din ultimele 2 postari ale tale ca suntem posesorii unor auto de marca putin serioasa,de unde si invitatia sa schimbi avatarul si forumul.....alte OPINI acceptam ca de aia e forum.....careva cu mai multa rabdare,dati omului un link cu NGT de la mama lui,sa fie mai convingator...

                    Comment


                    • #55
                      Domnilor... astept mai mult calm de la voi. Si fiti deschisi si la argumentele celorlalti... Daca fiecare o tine pe a lui.. nu mai este discutie.. ci degenereaza in replici mai mult sau mai putin acide.

                      Comment


                      • #56
                        Suntem cit se poate de calmi...si maturi.
                        Vorbim din experienta si nu din auzite....Din teste si km multi facuti pe GPL

                        Si ca veni iarna..daca ramii blocat o zi si o noapte cu copil in masina sa vezi ce bine e cind ceilalti au terminat benzina tu sa treci pe GPL si sa ai caldura si sa nu te milogesti pe la altii sa iti dea si tie 5 litri ca s-a dus tot rezervorul dupa 24 de ore blocat in zapada ,de nu urca nici UNIMOGUL 4X4.Asta nu e tot SIGURANTA?

                        Comment


                        • #57
                          [QUOTE=
                          Vorbim din experienta si nu din auzite....Din teste si km multi facuti pe GPL[/QUOTE]

                          Asta era si ideea cand am deschis acest thread!

                          Oricum in concluzie majoritatea este PRO,deci nu incape discutie:GPL-u' iti aduce mai multe avantaje decat dezavantaje!

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by prudom View Post
                            Oricum in concluzie majoritatea este PRO,deci nu incape discutie:GPL-u' iti aduce mai multe avantaje decat dezavantaje!
                            Cred ca am fost corect, daca vei citi pe topicul in care ai pus masina la vinzare, am specificat ca majoritatea vor aprecia instalatia GPL ce o ai montata pe masina, si ca pina la urma majoritatea e ceea care conteaza in afaceri de genul asta.
                            In rest, No Comment !
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #59
                              1. Shark are un 126 cu gpl instalat si nu mai il foloseste pentru ca a avut probleme Nasoale.

                              2. de ce masinile cu GPL dau rateuri?

                              3. cine are/sustine GPL-ul sa precizeze si ce model este instalatia deoarece este posibil ca experientele urate pe care le avem noi se datoreaza modelului de GPL folosit.

                              3. De ce la toate instalatiile pe care le-am vazut eu admisia de aer era RESTRICTIONATA?

                              4. nimeni nu a avut probleme cu injectoarele dupa ce a mers mult numai pe GPL?

                              nu-s contra, inteleg avantajele, doar ca nu la masina mea!

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Dumi 420SE View Post
                                nu-s contra, inteleg avantajele, doar ca nu la masina mea!
                                Dumi.. esti monumental cu replica asta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF