Din titlul trendului se intelege ca putem sa ne dam cu parerea pro/contra instalatiilor GPL pe masini cu motoare clasice pe banzina carburator sau injectie, si sper sa nu ma trezesc ca sare careva la beregata mea, daca e democratie am voie sa-mi dau cu parerea
Nu ar fi nici o investitie in cercetare pentru a dezvolta o gama de instalatii GPL, aceste instalatii le-ar putea achizitiona de la firmele de specialitate care deja le produc, asa cum achizitioneaza defapt majoritatea pieselor pe care nu ei le produc. Si mercedes investeste milioane de euro pentru a reduce consumul de carburant chiar si cu 0.5L%, daca ar fi ceva de capul instalatiilor GPL despre care unii dintre voi sutin ca reduce consumul la jumatate, sint convins ca nu ar neglija existenta lor. Uni dintre cei de aici au afirmat ca instalatiile GPL sint chiar mai nepoluante, pai si mercedes investeste milioane de euro sa reduca emisiile poluante si cum de nu apeleaza la instalatiile GPL. Sper ca nu credeti prostia cu interesele de titei, pai este vorba de aceasi industrie, Gazul Petrol Lichefiat denumit pe scurt si GPL este un amestec de butan si propan comercial obtinut prin rafinarea petrolului brut, din derivati sau din gaze naturale, asa ca nu este vorba de conflict de interese, este exact aceasi "pravalie".
Ca achizitionarea unui mercedes presupune ceva efort financiar, sintem cu toti de acord. Eu zic ca nu sunt putini oameni care in momentul in care dau cel putin 30 000 de euro pe o masina se gandesc la GPL (economie), dincontra, majoritatea care dau chiar si 100.000 euro se gindesc tot la economie (S-clase Diesel) de acea sa investit milioane in motoare diesel, chiar si mercedes ar aborda si investii in orice se dovedeste a fi mai economic si mai nepoluant, cu conditia sa fie fiabil si sigur, altfel nu vor putea oferi nici un fel de garantie pe acel produs.
Din aceste considerente, si eu ca si multi dintre voi, sint convins ca nici mercedes si nici alti producatori seriosi de automobile nu monteaza instalatii GPL tocmai fiindca fiabilitatea motoarelor si a cine stie citor alte componente ar fi compromisa.
Nu contesta nimeni ca instalatiile GPL ce le aveti pe masini va aduc ceva economi, dar asta nu dovedeste ca sint si sanatoase pentru motoare sau mediu.
DMIHNEA spune corect ca, MB face masini noi pe metan, si le cheama NGT, dar este vorba de cu totul altceva, alte motoare, alte tehnologii.
Fiecare dintre noi e liber sa aleaga daca doreste sa-si asume un risc pe care nu si-l asuma nici un constructor serios de automobile.

Nu ar fi nici o investitie in cercetare pentru a dezvolta o gama de instalatii GPL, aceste instalatii le-ar putea achizitiona de la firmele de specialitate care deja le produc, asa cum achizitioneaza defapt majoritatea pieselor pe care nu ei le produc. Si mercedes investeste milioane de euro pentru a reduce consumul de carburant chiar si cu 0.5L%, daca ar fi ceva de capul instalatiilor GPL despre care unii dintre voi sutin ca reduce consumul la jumatate, sint convins ca nu ar neglija existenta lor. Uni dintre cei de aici au afirmat ca instalatiile GPL sint chiar mai nepoluante, pai si mercedes investeste milioane de euro sa reduca emisiile poluante si cum de nu apeleaza la instalatiile GPL. Sper ca nu credeti prostia cu interesele de titei, pai este vorba de aceasi industrie, Gazul Petrol Lichefiat denumit pe scurt si GPL este un amestec de butan si propan comercial obtinut prin rafinarea petrolului brut, din derivati sau din gaze naturale, asa ca nu este vorba de conflict de interese, este exact aceasi "pravalie".
Ca achizitionarea unui mercedes presupune ceva efort financiar, sintem cu toti de acord. Eu zic ca nu sunt putini oameni care in momentul in care dau cel putin 30 000 de euro pe o masina se gandesc la GPL (economie), dincontra, majoritatea care dau chiar si 100.000 euro se gindesc tot la economie (S-clase Diesel) de acea sa investit milioane in motoare diesel, chiar si mercedes ar aborda si investii in orice se dovedeste a fi mai economic si mai nepoluant, cu conditia sa fie fiabil si sigur, altfel nu vor putea oferi nici un fel de garantie pe acel produs.
Din aceste considerente, si eu ca si multi dintre voi, sint convins ca nici mercedes si nici alti producatori seriosi de automobile nu monteaza instalatii GPL tocmai fiindca fiabilitatea motoarelor si a cine stie citor alte componente ar fi compromisa.
Nu contesta nimeni ca instalatiile GPL ce le aveti pe masini va aduc ceva economi, dar asta nu dovedeste ca sint si sanatoase pentru motoare sau mediu.
DMIHNEA spune corect ca, MB face masini noi pe metan, si le cheama NGT, dar este vorba de cu totul altceva, alte motoare, alte tehnologii.
Fiecare dintre noi e liber sa aleaga daca doreste sa-si asume un risc pe care nu si-l asuma nici un constructor serios de automobile.
Comment