Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL-u' pareri PRO/CONTRA

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    x NELU-butelia standard de 90 permite la 124 sa scoti rezerva fara sa ai probleme,darmite la w126....precis ai vreo ciudata de butelie...schimba omule butelia...posesorii de masini pe gpl si amatorii sa ia legatura-chiar ptr consultanta doar cu tipul de pe forumul mentionat acum vreo 2 zile,se poate chiar mentiona ca va trimit eu,fara probleme....

    Comment


    • #77
      @nelu patrascu

      w201 motor 2,6
      oras consum 12-14l/100 depinde de aglomeratie,si e cam vara-iarna
      pina in 120km/h-cam 11-13 depinzind de stilul de condus
      in jur de 150km/h 14l/100
      peste 180km/h constant 16-16,5 l/100km

      Am ajuns sa cunosc toate statiile de GPL din zonele in care merg iar la drum plec cu full gpl,full benzina iar in oras merg full gpl si 1/2 benzina in rezervoare.

      La mersul pe GPL masina urca repede in ture dar puterea apare mai tirziu fata de benzina ,asa cum am spus cu 10-20%mai slaba puterea.

      Obturarea ar trebui sa fie la intrarea in filtrul de aer sau pe canalizatia de admisie pina la intrarea acestuia in galeria de admisie(indiferent de tipul de injectie sau carburatie)

      Butelie de 60 litri dar intra in jur de 50 si am devenit expert in a folosi tot spatiul portbagajului si al rotii de rezerva.

      Comment


      • #78
        cu obturarea nu pricep despre ce vorbiti,eu am fitru aer KN si venea aerul rece fatzish motiv ptr care am sucit admisia de aer spre radiator,asa nu mai vine fortzat si cam rece...

        Comment


        • #79
          Corect.Asta am facut si eu!Nu las sa intre aerul direct in admisie...i-am pus un paravan sa nu intre aerul direct si rece ci sa isi traga cit ii trebuie si nu din exterior ci di spatiul motorului.
          M-am gindit sa ii bag chiar niste aer cald de la galerii pentru iarna..dar neavind nici o problema am tot aminat...Este posibil ca facind asta sa cistig 1 litru la 100km economie.

          Dar punind paravan la admisie se poate numi obturare....

          Comment


          • #80
            1) Dacă prin obturare inţeleg o şicană, un loc îngust pe traseul dintre gâtul carcasei filtrului de aer şi galeria de admisie, după clapeta de acceleraţie pot să vă spun că nu am aşa ceva. Am K JETRONIC pe maşină şi după părerea mea este cel puţin dubios şi complet atehnic să ştrangulezi admisia de aer şi în acelaşi timp să sustii că o faci pentru creşterea performanţelor. Cunoaştem cu toţii în ce fel are loc arderea în cilindrii (o parte carburant 14 părţi aer) şi în condiţiile in care împiedicăm aerul să intre în cilindrii suferă amestecul, devine bogat în hidrocarburi nesaturate extrem de volatile care caută oxigenul pe traseul admisiei aprinzându-se acolo! De aceea au loc explozii cu efect mai mult sau mai puţin devastator în carcasa filtrului de aer! Constatare personală! Cel mai bine merge motorul fără...filtrul de aer. Ai un răspuns fulminant!

            Comment


            • #81
              @NELU...

              Nu ai un mixer inainte de clapeta k-jetronic?
              La mine nu merge bine fara filtru de aer pe ralanti si chiar da rateuri la accelerare.

              Parametrii sunt maximi la mine cu filtru montat si sicana este un paravan.

              Comment


              • #82
                Am mixer! Este montat pe carcasa capului distribuitor, deasupra discului actuatorului. De jur-împrejurul lui este carcasa filtrului de aer, cu filtrul clasic (dreptunghi cu colţurile rotunjite). Merge fără filtru, dar nu şi fără capacul carcasei montat!

                Comment


                • #83
                  Deci doar fara elementul filtrant...carcasa o ai montata...asa da.
                  Eu am crezut ca iti merge fara toata carcasa...

                  Si nu ai avut probleme cu ea(instalatia GPL)?Chiar nici una?Nu imi vine sa cred....Hai poate gasesti o problema ...macar pentru satisfactia unora ...

                  Cum stai cu consumul...Asemanator ca mine?

                  Comment


                  • #84
                    Ce rost ar avea să tăinuiesc problemele funcţionării maşinii pe GPL? Nu mi-ar fi de nici un folos, după cum n-ar fi util nimănui să inventez probleme. Chiar n-am avut nici o problemă! Cu consumul, nu ştiu ce să-ţi zic, eu chiar am fost sincer când am postat valorile; 18% urban la o conducere ponderată şi 13-14% la 120 km/h, pentru că mai încet nu pot să merg. Deci nu stau ca tine, se pare că eu am un consum mai mare, dar am si un motor mai mare.
                    Mă deranjeajă efectul pe care îl are prezenţa mixerului la funcţionarea pe benzină. Traseul aerului este după cum ştii, direcţionat spre centrul discului debitmetrului de aer, chestie care contribuie la un răspuns usor întârziat (aceeaşi cantitate de aer trebuie trecută printr-o secţiune mai mică) Mă tot gândesc cum aş putea corecta această stare de lucruri, după cum mă preocupă injectarea gazului undeva în poarta supapei de admisie (acolo unde pulverizează injectoarele) Am văzut o realizare admirabilă a unei firme din Olanda, instalaţie de GPL montată pe un Peugeot 406 cu o rezolvare cam de această manieră. Când pornea maşina, (totdeauna pe benzină!) indicatorul de benzină (cel original) din bordul maşinii indica -evident- câţi litri de benzină existau în rezervor. la prima accelerare superioară turaţiei de 2200 rot/min se trecea automat pe gaz şi indicatorul de benzină (acelaşi) indica de această dată cantitatea de gaz din butelie. Nu avea mixer, gazul fiind injectat în poarta supapei prin nişte diuze montate lângă injectoarele originale.
                    După felul cum sunt gândite şi montate instalaţiile noastre, ele au transformat motoarele şi la mine şi la tine, din motoare cu injecţie în motoare cu carburator ( la funcţionarea pe GPL) stricând puţin randamentul şi afectând consumul. Poate-ţi vine şi ţie vreo idee!

                    Comment


                    • #85
                      nelu,am primit un mail ca ai incercat sa imi trimiti un mesaj,dar avind recipientul plin nu mi-a parvenit....trimite iar eventual

                      Comment


                      • #86
                        @nelu---ai o masina si mai grea si asta explica consumul mare in oras...masa inertiala mare..dar oricum inseamna 9 benzina la pret ceea ce e perfect pentru ca sunt masini cu motoare mici de 1,4 sau 1,6 care iau in oras lejer 10%

                        Nu am probleme la functionarea pe benzina ...iar mixerul este la diametrul interior cam cit diametrul clapetei de acceleratie....

                        Si eu am cele 3 pozitii-benzina/pornire benzina si automat trece pe gaz/gaz

                        Incearca sa insurubezi surubul de debit al gazului cite jumatate de tura si sa urmaresti parametrii de putere ,pentru ca este posibil sa intre mai mult gaz fata de cit ai nevoie si il consumi inutil.

                        Te-am intrebat de probleme pentru ca unora le vine foarte greu sa creada ca o instalatie GPL functioneaza in parametri,este utila si chiar nu este daunatoare...

                        Comment


                        • #87
                          Eu cred ca inca ma aflu pe forumul Mercedes. Nu ma intereseaza nici macar semnele de punctuatie din parerea taximetristilor de Dacii sau alte cotete. Daca eram curios de parerile si masinile lor ma inscriam pe forumul : taximetristilor, Daciilor, sau a comerciantilor de GPL. Chiar este asa de greu sa pricepi ca ma intereseaza doar GPL-ul pe Mercedes. De la bun inceput eu m-am referit doar la Mercedes, punind de la bun inceput doar trei intrebari care se refera doar la Mercedes. Daca poate cineva sa-mi raspunda la ele bine, daca nu iara bine, voi puteti sa va montati pe Dacii si doua instalatii GPL daca vreti, una pe puntea fata, una pe puntea spate, ca sa faceti economie dubla si sa poluati de doua ori mai putin, ca nu ma intereseaza.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #88
                            Tu nu ai în centrul mixerului un con? Acesta forţează aerul să treacă NUMAI pe lângă orificiile de ieşire a gazului din mixer, facilitând amestecul. Din diametrul clapetei debitmetrului a rămas doar un mic inel liber şi sunt convins că nu e suficient. Simt că motorul parcă se sufocă intâi dându-şi drumul încet-încet.

                            Comment


                            • #89
                              Deja vad ca nu mai vorbim de argumente rationale, nici de ironie fina, ci de "mistocareala cam ieftina".. Nu as vrea sa discutiile sa continue pe tonul asta

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by orca View Post
                                Eu cred ca inca ma aflu pe forumul Mercedes. Nu ma intereseaza nici macar semnele de punctuatie din parerea taximetristilor de Dacii sau alte cotete. Daca eram curios de parerile si masinile lor ma inscriam pe forumul : taximetristilor, Daciilor, sau a comerciantilor de GPL. Chiar este asa de greu sa pricepi ca ma intereseaza doar GPL-ul pe Mercedes. De la bun inceput eu m-am referit doar la Mercedes, punind de la bun inceput doar trei intrebari care se refera doar la Mercedes. Daca poate cineva sa-mi raspunda la ele bine, daca nu iara bine, voi puteti sa va montati pe Dacii si doua instalatii GPL daca vreti, una pe puntea fata, una pe puntea spate, ca sa faceti economie dubla si sa poluati de doua ori mai putin, ca nu ma intereseaza.

                                Noi chiar vorbeam despre comportamentul GPL-ului pe MERCEDES.
                                Dar cum probabil ideea preconceputa ca GPL-ul este daunator nu iti da voie sa ai un rationament lucid in aceasta problema.

                                Exista 4 tipuri de oameni in lume;

                                1.Cei care stiu ca stiu -trebuie ascultati
                                2.Cei care stiu ca nu stiu-trebuie invatati
                                3.Cei care nu stiu ca stiu-trebuie indrumati
                                4.Cei care nu stiu ca nu stiu-de acestia trebuie fugit.

                                Cu aceste imi voi incheia polemica cu dvs. pentru a nu mai irosi din timp si energie inuti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF