Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL-u' pareri PRO/CONTRA

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Dumi 420SE View Post

    1.nimeni nu a avut probleme cu injectoarele dupa ce a mers mult numai pe GPL?

    2.nu-s contra, inteleg avantajele, doar ca nu la masina mea!
    1.Pai injectoarele sint primele care pica obligatoriu.

    2.Ai o bere de la mine.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #62
      Este adevarat ca are o mare importanta alegerea instalatiei de GPL.(mai ales la cele secventiale)

      La W201 al meu am un BRC echipat cu calculator de control pentru sonda lambda si am admisia obturata pentru ca k-jetronicul nu poate face depresiune suficienta pentru ralanti.(am inteles ca nu este cea mai buna solutie d.p.v. economic si tehnic)

      La DACIE si la FORD nu se pune problema pentru ca sunt pe carburatoare si astea chiar nu au avut absolut nici un fel de problema sau restrictionare.

      Obturarea este facuta astfel incit sa asigure debitul de aer prin aspirare si sa evite comprimarea acestuia la viteze mari direct in filtru,lucru care ar putea sa influenteze dozajul.

      La W201 nu am injectoare pe gaz(deci nu am ce sa pice) ci doar un difuzor care face mixarea gazului cu aerul inaintea clapetei k-jetronic-ului.

      Din toti taximetristii(pe care i-am avut clienti la OPEL si CHEVROLET) si clientii mei care au apelat la testari nu am auzit pe nimeni sa se plinga de injectoarele de GPL ,la secventiale.In afara de faptul ca sta aprins martorul avarie motor permanent la bord(la secventiale) in 4 ani nu am auzit pe nimeni sa se plinga de injectoarele gpl ,spre deosebire de cele de motorina sau benzina.

      Cind se merge pe GPL :Pompa de benzina este decuplata,k-jetronicul nu mai injecteaza benzina,injectoarele idem,doar aprinderea functioneaza....iar vara cind sunt peste 10-15 grade nici macar pornirea nu o fac pe benzina ,la nici o masina.....si chiar pornesc f bine,fara soclu ....

      Comment


      • #63
        Am auzit un mit conform caruia la Mercedes e bine sa opresti motorul pe benzina.. adica inainte sa-l opresti e bine sa-l treci pe benzina.
        Poate cineva sa confirme/infirme ?

        Comment


        • #64
          Originally posted by asfalttango View Post

          Obturarea este facuta astfel incit sa asigure debitul de aer prin aspirare si sa evite comprimarea acestuia la viteze mari direct in filtru,lucru care ar putea sa influenteze dozajul.

          La W201 nu am injectoare pe gaz(deci nu am ce sa pice) ci doar un difuzor care face mixarea gazului cu aerul inaintea clapetei k-jetronic-ului.
          eu la toate masinile cu care am mers si aveau GPL am vazut admisia restrictionata - inainte de filtru de aer (dacie, espero, isuzu)

          cu INJECTOARELE - ma refer la cele de benzina, care se infunda din cauza ca-s nefolosite (vazut la espero)

          ... si nu prea am vazut un raspuns referitor la costuri ... eu la ISUZU mergeam la service-Gpl reglaj o data pe luna, mai zicea ca tre sa schimb "plamanu", am schimbat "difuzoru" de Gaz care arata ca unu de aragaz si mi-a zis ca-i bun la merc-k-jetronic si a pus 2 tevute in locu lui ... a mers bine o saptamana ... pana la urma am trecut pe benzina.

          variatia mare de altitudine sau Temperatura baga instalatia in vrie ... si daca-ti moare de 2 ori motoru-n intersectie iti bagi ____ in ea de instalatie. Scuze pentru exprimare.'

          daca Tot discutam, pentru doritori, cat costa / care-i modelu recomandat pentru un motor (mare) de Mercedes. zic mare pentru ca nu cred ca mere una de ascutitoare de 1400 cmc.

          Comment


          • #65
            Originally posted by asfalttango View Post
            La DACIE si la FORD nu se pune problema pentru ca sunt pe carburatoare si astea chiar nu au avut absolut nici un fel de problema sau restrictionare.

            Din toti taximetristii(pe care i-am avut clienti la OPEL si CHEVROLET) si clientii mei care au apelat la testari nu am auzit pe nimeni sa se plinga de injectoarele de GPL
            Credema sincer nu am nimic personal, si sper sa nu te superi cind intram in contradictoriu, cu aceasta speranta am sa-ti aduc aminte care este prima fraza scrisa pe seit-ul acestui Forum.
            Atentie :
            Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.

            Tu mi-ai spus sa intreb taximetristi, si acest lucru l-am facut pe cel mai mare sei European, seit-ul mobile.de, este locul unde se gasesc cele mai multe taxiuri Mercedes. Credema ca parerea taximetristilor romani cu Dacii pe GPL chiar nu conteaza nici in lumea taximetristilor nici pentru pasionatii de Mercedes. Nu era cazul sa-mi arati ca totusi exista Mercedes-uri cu GPL, acest lucru nu l-am contestat niciodata, m-ai mult am specificat ca are si avantaje si ca majoritari sint cei proGPL. Dar ma asteptam ca si tu sa fi sincer si sa recunosti, ceeace e de recunoscut.
            Eu cind am spus ca injectoarele se duc primele, m-am referit la Mercedesuri (injectie multi punct) nu la Dacii, si sutin cu tarie ca asta se intimpla, nu vorbesc despre instalatii depasite pt. masini pe carburator.
            Sper sa fi obiectiv si sa explici oamenilor si dezavantajele GPL-ului, e o rugaminte, si repet nu e nimic personal doar discutam, daca trtebe dau si-o bere numa sa nu te superi pe mine.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #66
              ca tot incep sa ma enervez,propun ca cine vrea sa puna pe masina gpl sa se adreseze unui instalator.....nu ma plateste nimeni sa combat neadevaruri despre uzul gpl...a se vedea motto-ul meu,cine pricepe spaga lui...

              Comment


              • #67
                @danny_bb---La masinile care au pompa electrica de alimentare nu conteaza cum opresti motorul. La cele pe carburatie este recomandat ca inainte de oprire,din mers sa treci pe benzina pentru a se umple camera de nivel constant sau dai la automat sa o umpli. Dar vara se poate porni lejer direct pe gpl cu cantitatea de gaz vaporizata din plamin.

                @dumi420se---eu nu am vazut nici o masina pe carburatie cu admisia obturata -si nici ale mele in afara de MERCEDES care este K-JETRONIC si trebuie sa ii obturez admisia pentru ralanti.
                Deasemenea nu am vazut masini cu instalatii secventiale cu admisii obturate ci doar cu valve de sens pe filtrele de aer pentru protejarea carcaselor de plastic impotriva rateurilor.

                Referitor la reglaje--nu am nici o problema si cu mercedesul asta iarna am trecut de la +5 grade la baza muntelui pina la -5 la BILIA CASCADA si nu am avut absolut nici o problema si nu am reglaje de iarna sau de vara.(si nu am auzit pe nimeni sa aiba asa ceva)

                Din cite m-am interesat la noi pe piata pentru motoare intre 2000cm3 si 3000cm3 cele mai bune instalatii cunt BRC(asa cum am si eu pe MERCEDES)dar sunt cu 10% mai scumpe decit celelalte.

                Comment


                • #68
                  @orca--

                  1.Nu consider nimic din discutii personal.

                  2.Nu consider MERCEDES masina absoluta iar daca parametrii lui de functionare nu s-ar ridica la nivelul altor masini(hulite de unii dar care mai devreme sau mai tirziu au trecut prin ele)inseamna ca ar trebui sa ne punem niste semne de intrebare.

                  3.Imi place sa cred ca pe acest forum exista oameni deschisi la minte ale caror orizonturi nu se regasesc intr-un singur punct.Era vorba de functionarea GPL si pe alte masini(ca in titlu nu se specifica numai masini MERCEDES)

                  4.Taxiuri in Germania sunt diesel din simplul motiv ca au nevoie de spatiul util din portbagaj.

                  5.Daca milioanele de km facuti de taximetristii din ROMANIA cu toate marcile de masini nu reprezinta absolut nici un fel de importanta la nivelul informatiilor cel putin statistice atunci....orice argument al meu se va lovi de ideea preconceputa ca GPL-ul este "cih".

                  6.Dezavantaje GPL:
                  A.COSTUL INSTALATIEI
                  B.REDUCEREA SPATIULUI UTIL DIN PORTBAGAJ
                  C.TIMP+BANI LA OMOLOGAREA PE CARTEA DE IDENTITATE
                  D.AGLOMERAREA SPATIULUI LA MOTOR PRIN ADAUGAREA DE SUBANSAMBLE.



                  Te las pe tine sa le scrii pe cele imaginare sau cele din folclor.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by asfalttango View Post
                    1.Nu consider nimic din discutii personal.

                    2.Nu consider MERCEDES masina absoluta iar daca parametrii lui de functionare nu s-ar ridica la nivelul altor masini(hulite de unii dar care mai devreme sau mai tirziu au trecut prin ele)inseamna ca ar trebui sa ne punem niste semne de intrebare.

                    3.Imi place sa cred ca pe acest forum exista oameni deschisi la minte ale caror orizonturi nu se regasesc intr-un singur punct.Era vorba de functionarea GPL si pe alte masini(ca in titlu nu se specifica numai masini MERCEDES)

                    4.Taxiuri in Germania sunt diesel din simplul motiv ca au nevoie de spatiul util din portbagaj.

                    5.Daca milioanele de km facuti de taximetristii din ROMANIA cu toate marcile de masini nu reprezinta absolut nici un fel de importanta la nivelul informatiilor cel putin statistice atunci....orice argument al meu se va lovi de ideea preconceputa ca GPL-ul este "cih".

                    6.Dezavantaje GPL:
                    A.COSTUL INSTALATIEI
                    B.REDUCEREA SPATIULUI UTIL DIN PORTBAGAJ
                    C.TIMP+BANI LA OMOLOGAREA PE CARTEA DE IDENTITATE
                    D.AGLOMERAREA SPATIULUI LA MOTOR PRIN ADAUGAREA DE SUBANSAMBLE.


                    Te las pe tine sa le scrii pe cele imaginare sau cele din folclor.
                    1.Asta este bine, inseamna ca putem continua sa ne spunem parerile chiar daca nu sintem intru totul de acord.

                    2.Eu procentual (per ansamblu) o consider.

                    3.Din cele trei prime intrebari puse de mine, nu cred ca trebuia sa se inteleaga altceva decit, curiozitatea de a afla ce nu stiu, curiozitatea inseamna cu siguranta "open mind".
                    Mie titlul i-mi spune contrarul "GPL-u' pareri PRO/CONTRA Mercedes Benz totul despre ...".

                    4.Numa Taxiurile din Germania au nevoie de spatiu in portbagaj ?
                    Tu ai pomenit de Taxiuri nu eu, iar mie titlul imi spune ca este vorba despre Mercedes : "GPL-u' pareri PRO/CONTRA Mercedes Benz totul despre ...", probabil la motoarele de Dacii GPL-ul nu face rau, sau mai rau de cit e de rau de felul lui.

                    5.Ca un milion de taximetristi au facut toti impreuna cumulat un milion de km nu inseamna ca GPL-ul nu dauneaza motorului, nu exista nici o statistica in acest sens, nu avem de unde sti care cit a mers si ce necazuri a avut, mai ales ca Romanul nu recunoaste nici mort daca e fraier, se crede cel mai destept, si se vede unde a ajuns Romanica.

                    6.La cele trei prime intrebari ale mele, nu sint plauzibile argumentele de la punctele A,C si D, fiind vorba de masini noi.

                    De ce crezi ca numai argumentele altora sint imaginare si ale tale nu...asta tine de desconsiderarea celor care nu sint de aceasi parere cu tine. Pentru mine sint importante parerile tuturor, chiar si ale tale.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #70
                      ...cu toţii ne aprindem repede... se pare!
                      Încep postul cu o întrebare. Ce înseamnă admisie obturată?
                      Eu am o instalaţie BIGAS (19 milioane, bani vechi) concepută pentru motoare cu puterea până la 150 kw, montată pe un W 126 de 2800. Unde trebuie să mă uit ca să văd dacă are admisia obturată? Am montat-o în 2001 şi de atunci... merge! N-am fost nici măcar o dată la verificat sau pentru refacerea reglajelor la cei care mi-au montat-o. A mers din prima! Am făcut acum câteva zile a treia oară ITP-ul de când am gaz pe ea şi vreau să vă spun că pe gaz, ies noxele la limita de jos a normei EURO 3! Cu toate acestea, nu sunt pe deplin mulţumit, cei care au montat-o asigurându-mă că nu v-a consuma mai mult de 16% urban şi de fapt consumă 18% fără figuri şi urme negre pe asfalt! Cu figuri se duce către 20%! Extraurban se ţine bine, 13-14% la 120 km/h cu trei persoane şi bagaje full! Al doilea aspect care mă nemulţumeşte este spaţiul din compartimentul de bagaje efectiv dijmuit! Din păcate nu există recipienţi decât cilindrici, cu diametru prostesc de mare şi lungime mică! Mult mai avantajos ar fi fost ca butelia să fi avut forma unui tub ca cel de oxigen pe care-l ştim cu toţii. aş fi putut pune trei, suprapuse pe înălţime şi tot mai rămînea loc să ... parchezi un Tico. Al treilea motiv de nemulţumire este lipsa autonomiei pe GPL, 350 km între două plinuri nu mă satisface. De cînd am gaz pe Mercedes, niciodată nu am în rezervor mai mult de 15 litri de benzină care-mi ajung un an. Pornirea este de fiecare dată pe benzină!
                      Cele bune!

                      Comment


                      • #71
                        Nelu,puteai sa pui si rezervor toroidal(ca sa cistigi spatiu)da pierdeai mai mult din autonomie...ce rezervor ai?

                        Comment


                        • #72
                          Ciao Mihnea!
                          Ştiu de toroidal (în locaşul roţii de rezervă) dar cel mai mare este de 30 litri, ceea ce înseamnă 24 litri efectiv. Îţi dai seama ce-ar fi însemnat să alimentezi la fiecare 100 de minute! Cred că nici nu-mi puneam gaz. Am rezervor de 60 litri cu 48 efectiv, mă deranjează însă forma lui complet nepractică (gros şi scurt)

                          Comment


                          • #73
                            ptr W126 si W140 se recomanda rezervor cilindric de 90litri(diametru 360 si lungimea 970)pentru gpl...intra 80% gaz deci ai autonomie...

                            BRC care il lauda tango adineaori face rezervoare toroidale speciale ptr locul de rezerva de la MB...fara sa intru acum pe site-ul BRC,sunt de peste 60 litri......personal nu agreez toroidalele,pe ambele masini am cilindrice -pe w124 am de 80 litri si pe w201 am de 60 litri.....de gustibus

                            ramin la cilindrice din motive de repartitie a greutatii,cu toate ca am ceva ani mai am ceva figuri de pilot in cap,drept pentru care imi place masina sa stea cum trebuie pe roti cind ma dau la ea...pe w124 cu butelia de 80 litri statea perfect,w201 e parfum cu cea de 60,dar vad ca la coupe pe spate am fost nevoit sa comand arcuri mai tari ceva.
                            Last edited by Danny_bb; 12-12-2007, 22:05 PM.

                            Comment


                            • #74
                              Da Mihnea, ai dreptate, dar în 2001 acest rezervor era cel mai mare la un diametru rezonabil. Exista şi unul de 90 litri dar -îţi vine să crezi?- montarea lui ar fi dus la imposibilitatea de a mai scoate roata de rezervă! El nu era mai lung ca cel de 60, era... mai gros! Probabil ar fi trebuit să precizez chiar dintr-u început că instalaţia este italiană dar butelia este...turcească!

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by orca View Post
                                1.Asta este bine, inseamna ca putem continua sa ne spunem parerile chiar daca nu sintem intru totul de acord.

                                2.Eu procentual (per ansamblu) o consider.

                                3.Din cele trei prime intrebari puse de mine, nu cred ca trebuia sa se inteleaga altceva decit, curiozitatea de a afla ce nu stiu, curiozitatea inseamna cu siguranta "open mind".
                                Mie titlul i-mi spune contrarul "GPL-u' pareri PRO/CONTRA Mercedes Benz totul despre ...".

                                4.Numa Taxiurile din Germania au nevoie de spatiu in portbagaj ?
                                Tu ai pomenit de Taxiuri nu eu, iar mie titlul imi spune ca este vorba despre Mercedes : "GPL-u' pareri PRO/CONTRA Mercedes Benz totul despre ...", probabil la motoarele de Dacii GPL-ul nu face rau, sau mai rau de cit e de rau de felul lui.

                                5.Ca un milion de taximetristi au facut toti impreuna cumulat un milion de km nu inseamna ca GPL-ul nu dauneaza motorului, nu exista nici o statistica in acest sens, nu avem de unde sti care cit a mers si ce necazuri a avut, mai ales ca Romanul nu recunoaste nici mort daca e fraier, se crede cel mai destept, si se vede unde a ajuns Romanica.

                                6.La cele trei prime intrebari ale mele, nu sint plauzibile argumentele de la punctele A,C si D, fiind vorba de masini noi.

                                De ce crezi ca numai argumentele altora sint imaginare si ale tale nu...asta tine de desconsiderarea celor care nu sint de aceasi parere cu tine. Pentru mine sint importante parerile tuturor, chiar si ale tale.
                                Te contazici in ceea ce afirmi.Te intereseaza parerile tuturor -asa declari-dar nici nu vrei sa auzi de taximetristi(care nu stiu cum sa faca km multi la citi mai putini bani)si cred ca stii ca 1 singur taximetrist face in medie 70-100.000km pe an.

                                Am uitat un alt posibil dezavantaj (pentru unii):
                                7.REDUCEREA PUTERII MOTORULUI CU APPX 10-20% in functie de fiecare motor si caroserie.

                                Aici vorbim de instalatii GPL care sunt montate pe diverse modele de MERCEDES si nu de cele mai noi modele pe care sunt montate instalatii GPL.

                                Astept in continuare din partea ta un punct de vedere documentat prin care sa combati real si stiintific instalatia GPL.Nu din auzite,folclor sau pareri preconcepute.
                                Si cum eu am oferit o lista de DEZAVANTAJE pe care le vad eu ca UTILIZATOR astept o lista de dezavantaje pe care le vezi tu ca NEUTILIZATOR.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF