If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Sfaturi intretinere iarna
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Timpul in care motorul ajunge la temperatura normala de lucru e mult mai rapid daca motorul intra in sarcina moderata decat daca el functioneaza la relanti. La orice motor ce functioneaza la turatii joase la rece se formeaza calamina pe supape, pistoane, in chiulasa, si asta mai ales la motoarele diesel care au un timp mai mare sa ajunga la temperatura nominala,Toti constructorii de masini recomanda ca imediat dupa pornirea motorului sa se plece la drum, dar fara acceleratii violente pana cand nu ajunge la temperatura de 80-90"C. Ideia e ca, dupa pornire , nu trebuie asteptat mai mult de 10-15 sec, acest timp fiind necesar ca uleiul sa ajunga la axele cu came si culbutori. Si astfel, temperatura ajunge mai repede la normal in sarcina redusa, si se evita uzura motorului. Pt ca, orice metal, la rece are o duritate mai redusa, iar functionarea la relanti cu motorul rece sau pe loc presupune niste reactii chimice ce-i reduc viata . Din aceasta cauza, ideal este ca motorul sa ajunga CAT MAI REPEDE la regimul normal.Si asta se face tot in sarcina medie, adica tragand masina dupa el, nu stand pe loc. Plus de asta, presiunea in instalatia de ungere e mai buna cand e turat motorul pe la 2000rot/min.
Apoi, cu turatii joase, ce nu trebuie sa depaseasca 2500rot/min se poate circula pana cand motorul ajunge la temperatura normala. In toate manualele de instructiuni , nu se recomanda incalzirea motorului la relanti. Si asta scrie cu litere mari si cu rosu. Fabrica recomanda PLECAREA imediata dupa pornire.Si cred ca stie ea de ce.....
Mersi de explicatie. E bine de stiut asta. Eu credeam ca fac un lucru bun lasand masina vreo 5-10 minute sa se incalzeasca motorul inainte de a pleca.
Inca o intrebare: Dupa ce motorul a ajuns la tempeatura lui normala 80-90 de grade este daunator sa se stea pe loc cu masina pornita in parcare timp indelungat (juma de ora sa zicem)?
Inca o intrebare: Dupa ce motorul a ajuns la tempeatura lui normala 80-90 de grade este daunator sa se stea pe loc cu masina pornita in parcare timp indelungat (juma de ora sa zicem)?
Parerile sunt impartite. Multi nu recomanda ca motorul sa functioneze perioade lungi la relanti din cauza lipsei de presiune la ungere in zonele mai indepartate de pompa ulei (pompa la relanti nu are debit marit, care creste odata cu accelerarea). Asta explica uzura prematura a axelor came sau culbutorilor.
Totul e ok atata timp cat presiunea la ulei e pe maxim. Daca vrei in sarcina e usor de realizat la mine cel putin ...cutie automata...o pun in D si calc frana de mana (ce aiurea suna calc frana de mana)
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold
Prelata care acopera doar jumatate de masina, nu este impermeabila, dar nu ingheata geamurile, scap de zapada mai repede, se pune usor, ocupa foarte putin spatiu, si a costat fix 6 euro). Fumez o tigare cat se incalzeste motorul, si aia e. Daca nu pun prelata pe masina, incalzesc motorul, pana incepe sa dea putina caldura, si las parasolarele jos pentru a tine aerul cald mai mult timp concentrat pe parbriz, se dezgheata de doua ori mai repede.
i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.
Sal...Dimineata cand plec cu masina eu intai pornesc motorul dau caldura la maxim si dupa aceea curat masina,in cazul in care am gheata pe parbriz eu folosesc o sticla de 2 litri de apa caldutza si o dau pe parbriz (fata-spate) dupa care dau drumul de vreo 3 ori la stergator in acest fel nu stric nici lama de stergator si nu mai stau atata cu ea pornita sa mi se dezghete parbrizul...e cea mai buna solutie de dezghetare dupa parerea mea si cea mai rapida si nu se ingeata parbrizul in mers daca bineinteles dai cu stergatorul cum am spus...bafta!!!
Exista si folia de protectie parbriz, costa 8 lei, se gaseste in orice hypermarket si chiar e folositoare...E din acelasi material ca si parasolarul si protejeaza foarte bine contra inghetului.
Dimineatza pe racoare /cand afara este boare/ma urc in masina/dau o cheie la batrana/motorul se unge /caldura se duce /in habitaclu /si ma apuc de lucru ....
Eu zic asa
1)Primul lucru care il fac pornesc motorul (caldura la blana)
2) cobor din masina si sterg geamurile (toate) dau zapada/gheata /jeg/poluare/fum etc la o parte cu o carpa daca nu racleta sau ce se innimereste dar gentil ca totusi e masina
3)bag fatza la casetofon si am plecat
totul dureaza maxim 5 minute si am motorul la 40 de grade.
Cei care pornesc si pleaca cu masina sunt niste aiuritzi,motorul trebuie lasat sa isi ia ulei mai ales si geamurile si oglinzile trebuiesc curatate pt o vizibilitate mai buna.
Cat despre injectoare la benzinare nu -s probleme daca tii motorul idle(poate la cei cu GPL ,dar nu e cazul) ,iar la dieseluri e vax, daca mergi economic cu masina ai probleme de mers economic cu masina....
Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta
Timpul in care motorul ajunge la temperatura normala de lucru e mult mai rapid daca motorul intra in sarcina moderata decat daca el functioneaza la relanti. La orice motor ce functioneaza la turatii joase la rece se formeaza calamina pe supape, pistoane, in chiulasa, si asta mai ales la motoarele diesel care au un timp mai mare sa ajunga la temperatura nominala,Toti constructorii de masini recomanda ca imediat dupa pornirea motorului sa se plece la drum, dar fara acceleratii violente pana cand nu ajunge la temperatura de 80-90"C. Ideia e ca, dupa pornire , nu trebuie asteptat mai mult de 10-15 sec, acest timp fiind necesar ca uleiul sa ajunga la axele cu came si culbutori. Si astfel, temperatura ajunge mai repede la normal in sarcina redusa, si se evita uzura motorului. Pt ca, orice metal, la rece are o duritate mai redusa, iar functionarea la relanti cu motorul rece sau pe loc presupune niste reactii chimice ce-i reduc viata . Din aceasta cauza, ideal este ca motorul sa ajunga CAT MAI REPEDE la regimul normal.Si asta se face tot in sarcina medie, adica tragand masina dupa el, nu stand pe loc. Plus de asta, presiunea in instalatia de ungere e mai buna cand e turat motorul pe la 2000rot/min.
Apoi, cu turatii joase, ce nu trebuie sa depaseasca 2500rot/min se poate circula pana cand motorul ajunge la temperatura normala. In toate manualele de instructiuni , nu se recomanda incalzirea motorului la relanti. Si asta scrie cu litere mari si cu rosu. Fabrica recomanda PLECAREA imediata dupa pornire.Si cred ca stie ea de ce.....
Iti multumim pentru sfaturi 300zxtt....si eu o tineam vreo 5minute pe loc si o mai acceleram din cand in cand.
Apoi, cu turatii joase, ce nu trebuie sa depaseasca 2500rot/min se poate circula pana cand motorul ajunge la temperatura normala. In toate manualele de instructiuni , nu se recomanda incalzirea motorului la relanti. Si asta scrie cu litere mari si cu rosu. Fabrica recomanda PLECAREA imediata dupa pornire.Si cred ca stie ea de ce.....
Ma indoiesc ca cineva a recomandat asta,pt ca primele 10-60 secunde nu exista ulei in partea superioara a motorului si in pistoane ,deci motorul merge fara ulei,pai mergeti voi cu masina dupa ce ii dati cheie si mai vb peste 10-20 de ani cand eu o sa am aceeasi masina la care astept 5 min idle si voi veti avea alt motor sau masina.
Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta
Apoi, cu turatii joase, ce nu trebuie sa depaseasca 2500rot/min se poate circula pana cand motorul ajunge la temperatura normala. In toate manualele de instructiuni , nu se recomanda incalzirea motorului la relanti. Si asta scrie cu litere mari si cu rosu. Fabrica recomanda PLECAREA imediata dupa pornire.Si cred ca stie ea de ce.....
iarasi vax.... primele 10 pana la 60 de secunde ,in partea superioara a motorului, nu exista ulei ,deci 0 ungere si de aici ,daca pleci cu masina imediat cum ai pornit motorul si duci motorul la 2500 rpm ,ai uzura mult mai mare decat unu care sta 5 min in parcare cu motorul idle.
Last edited by tovarasultau; 12-27-2009, 02:37 AM.
Reason: grammar
Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment