Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi intretinere iarna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by tovarasultau View Post
    Ma indoiesc ca cineva a recomandat asta,pt ca primele 10-60 secunde nu exista ulei in partea superioara a motorului si in pistoane ,deci motorul merge fara ulei,pai mergeti voi cu masina dupa ce ii dati cheie si mai vb peste 10-20 de ani cand eu o sa am aceeasi masina la care astept 5 min idle si voi veti avea alt motor sau masina.
    Tovarase, sa ramai indoit. Citeste textul evidentiat in atasament.

    Cateva recomandari din manualul de utilizare:
    Modul de încãlzire (iarna)
    Rotiþi rozeta de reglare a temperaturii pânã în poziþia doritã.
    Rotiþi rozeta de reglare a debitului de aer pânã la nivelul 2 sau pânã la alt
    nivel superior.
    În caz contrar, este posibilã aburirea geamurilor.
    Rotiþi rozeta de reglare a distribuþiei aerului pânã la o poziþie situatã între
    simbolurile {spre in jos - spre toate directiile}
    Deschideþi orificiile de ventilaþie laterale si orientaþi-le cãtre geamurile laterale.
    Închideþi orificiile de ventilaþie centrale
    Attached Files
    Unless I'm very much mistaken...

    Comment


    • #32
      Originally posted by pianosso View Post
      Tovarase, sa ramai indoit. Citeste textul evidentiat in atasament.

      Cateva recomandari din manualul de utilizare:
      Modul de încãlzire (iarna)
      Rotiþi rozeta de reglare a temperaturii pânã în poziþia doritã.
      Rotiþi rozeta de reglare a debitului de aer pânã la nivelul 2 sau pânã la alt
      nivel superior.
      În caz contrar, este posibilã aburirea geamurilor.
      Rotiþi rozeta de reglare a distribuþiei aerului pânã la o poziþie situatã între
      simbolurile {spre in jos - spre toate directiile}
      Deschideþi orificiile de ventilaþie laterale si orientaþi-le cãtre geamurile laterale.
      Închideþi orificiile de ventilaþie centrale
      Sfatul acela pe care tu l-ai incercuit poti sa il pastrezi si sa nu il mai dai la nimeni. Esti sofist-ecologist cumva? Faci parte direct sau indirect din industria automobilelor si vrei sa iti asiguri vanzari viitoare? De ce dai sfaturi bune pentru toti, mai putin pentru posesorii de autoturisme???
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #33
        Pianosso...acolo in pagina aceea scrie clar ''sa nu incalzim motorul in stationare'',dar nu scrie nicaieri ca dupa ce ii dai cheie sa o iei din loc cu masina!Dupa parerea mea trebuie sa stai macar 1 min si dupa aceea o iei din loc ! Asta in cazul iernii! Vara eu cel putin stau cam 30 sec inainte s-o iau din loc!...Acuma ramane la aprecierea fiecarui dintre noi cum mergem si ce facem cu masina noastra!... bafta!
        Allways on the move...
        http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

        Comment


        • #34
          Nu, nu scrie sa pleci imediat de pe loc cum nu scrie nici cum sa pornesti masina (de la cheie, cu mana stanga, cu mana dreapta etc.). Ce vreau sa spun este ca unele lucruri sunt la mintea cocosului, sunt implicite, sunt logice. Adica, dupa mintea mea, cand masina nu se deplaseaza, sta. Deci daca stai cu ea pe loc, se cheama ca se incalzeste in stationare.
          In fine, pentru unii 10 secunde inseamna suficient, pentru altii 5 minute inseamna o fractiune de secunda.
          Unless I'm very much mistaken...

          Comment


          • #35
            @ pianosso - acelasi lucru scrie si in manualul de ultilizare al W123 diesel si anume "pentru a face economie de combustibil nu se incalzeste motorul in stationare"

            Citeste mai atent data viitoare enuntul.
            Attached Files
            Last edited by andrei f; 12-28-2009, 15:22 PM.
            "Man will be what he was born to be, free and independent!" J.F.K.

            Comment


            • #36
              Daca stam sa o gandim logic nu cred ca se deterioreaza ceva la motor stand la relanti si vin si cu exemplu clar,un camion ca sa pleci cu el trebuie sa faca aer si ca sa faca acest lucru trebuie sa toarca putin(si asta la relanti nu?) si asa de fiecare data,ma refer la modele mai vechi,dar cunosc motoare destul de vechi si nu au nici pe dracu de atata timp de folosinta,deci nu erau concepute pe sistemul asta daca ducea la uzura motorului,destul de clar nu?

              Comment


              • #37
                Atat iarna cat si vara cand pornesc masina, sta la 1200 ture o perioada de timp (20-40 secunde nu stiu ca nu am cronometrat) si apoi revine la 7-800 ture, atunci plec cu ea. Astept cu masina pe loc la relanti pentru ca aceasta sa isi poata trage unele lichide ( ulei, antigel, servo, etc ) adica sa le plimbe putin prin ea, intre timp imi fac de treaba cu restul masinii, muzica si indepartez zapada de la faruri, geamuri si numere, restul il face ea, se dezgheata singura. In rest o pun in D si gata de plimbare.

                P.S. In legatura cu apa calda pe parbriz, acum cativa ani un vecin cand a turnat apa calda pe parbriz a avut parte de un sunet scurt, un mic poc si gata reusise sa rezolve parbrizul de atunci astept cumintel sa se dezghete ea, caldura la maxim cu parasolarele in parbriz si atat.
                Last edited by no problem; 12-28-2009, 16:32 PM.
                E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                Comment


                • #38
                  Am si eu o nelamurire... in cazul modelelor de generatie noua stiu ca nu este recomandata incalzirea motorului in stationare (atat benzina cat si diesel). La majoritatea este specificat acest fapt in manualul de utilizare, dar in cazul meu si implicit al celor cu diesel de generatie mai veche fara turbo... se aplica ac regula?
                  Cine se scoala de dimineata ... doarme mai putin
                  W202 2.0 diesel

                  Comment


                  • #39
                    Parerea mea, si o pot oricand argumenta, este ca e mai bine sa lasam motorul sa se incalzeasca la ralanti pana ajunge la temperatura de aproximativ 60 de grade. Nu mai mult pt ca in stationare nu are racirea corespunzatoare.
                    Daca pornim motorul si am si plecat se intampla urmatorul fenomen: fiind reci, pistoanele sunt contractate mai tare decat camasile si deci exista mai mult spatiu intre acestea si camasi. Din aceasta cauza uleiul se contamineaza mai usor uleiul cu combustibil si in plus apar uzuri.
                    Aceste fenomene sunt mult mai accentuate daca nu incalzim motorul deoarece turatia este mult mai mare cand acesta este in sarcina...motiv pentru care se si incalzeste mai repede.
                    Acele sfaturi din cartile tehnice pe care le-ati postat se refera mai mult la rulajul economic si din considerente ecologice se recomanda incalzirea motorului in mers. In plus, masinile de generatie noua sunt facute sa reziste la o asemenea utilizare si nu cred ca se va strica dintr-o data o masina daca este folosita in acest fel.
                    Mai mult, uleiul din cutia de viteze are alta vascozitate la rece si cum bine stiti intra mai greu in viteza.
                    w 202 -c 180 sport an 93

                    Comment


                    • #40
                      După prima ninsoare din acest an, în faţa fiecărei vulcanizări şi centru specializat pentru anvelope s-au format cozi. Şoferii îşi cumpărau şi montau anvelope de iarnă....

                      Comment


                      • #41
                        Sfat de sezon. Plecarea pe gheata sau zapada inghetata, dupa incalzirea de rigoare.
                        - nu se ambreiaza total masina - max. 1200-1300 rot/min. La turatii mai mai se topeste local gheata/zapada si se adauga lipsei de aderenta aquaplanarea;
                        - daca nu se reuseste din prima, este recomandat sa se arunce putin nisip+sare cam 0,5m in spate si 1m in fata rotilor motoare, directe fata de intentia de mers;
                        - este totusi necesar un prieten/om bun care, in timpul balansului inainte si inapoi, sa arunce acel amestec din nou.
                        - la masini cu tractiune spate, este inutil sa se ia stanga-dreapta prea mult. Se largeste senalul si apare necesitatea de a accelera, cauza a multor "gropi" locale.
                        Evident, obiceiurile sunt mai multe. Functie si de starea zapezii si, mai ales, a temperaturii exterioare.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF