Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Switch Kick-down / overdrive

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    DECI, in acest topic se discuta despre rostul switch-ului de sub pedala, la MERCEDES, asa ca mergem mai departe:
    In primul rand, ca se poate face kick-down si in alte moduri, independente de acel SWITCH, nu are legatura cu topicul, topicul era despre scopul SWITCH-ului, si asta este kick-down-ul.
    In al doilea rand ai dreptate, am confundat stanga cu dreapta sau plusul cu minusul, imi cer scuze.
    In al treilea rand discutam aici de CVA mai vechi, cu o singura treapta in overdrive, nu avea rost sa complicam lucrurile si mai mult. Daca ai citit topicul, ai vazut ca deja era nedigerabil. Ideea era sa subliniez ca CVA au OVERDRIVE, nu conteaza in cate trepte.
    Ei, iar la cutiile manuale, eu vorbeam de cutiile de MERCEDES, 717.xxx si nu de alte basme, cu doua sau mai multe trepte in OVERDRIVE.
    Si inainte de a ma trimite cu mana pe carte, puneti dvs. mana pe topicul asta si cititi-l tot.
    O seara buna!

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #77
      Same stuff...

      Buna seara !


      OK, sa nu ne referim la modelele noi, desi nu era nici o restrictie in titlul topicului.

      Raman la ideea mea, in special pentru ca eu am cutie automata pe Benz, si nu am switch sub pedala, dar cutia face kick-down fara probleme, datorita timoneriei si cablului aferent...

      Undeva mai sus, ai scris asa:

      Prin constructie, CVA au ultima treapta cu raport subunitar, deci au OVERDRIVE.
      Afirmatie gresita. Nici una din automatele vechi nu are overdrive. Ca de exemplu, automata Benz-ului meu nu are overdrive, ultima treapta este 1:1. Vorbim aici de 722.4, sa fie clar. Care 722.4, ca si 722.3, au fost montate pe nenumarate motorizari din familie, inclusiv pe W201...

      In acelasi post, ai scris asa:

      CVM au ultima treapta cu raport de 1:1, indiferent daca au 4 sau 5 sau 6 trepte.
      Din nou, afirmatie gresita. Pe W124, inclusiv in 1995, ultimul sau an de fabricatie, toate cutiile manuale in cinci trepte au ultima treapta subunitara, deci nu 1:1.

      Pe toate W201 se aplica aceeasi regula, cu exceptiile urmatoare: W201 2.3-16, W201 2.5-16, precum si pe EVO I si EVO II.

      Cu alte cuvinte, exclusiv la motorizarile cu patru supape per cilindru, cutia manuala are ultima treapta in priza directa.


      Am senzatia ca am citit destul de bine topicul de la bun inceput, nu crezi ? Probabil tu nu ti-ai citit destul de atent afirmatiile...



      Dragos
      Last edited by Heavy D.; 10-17-2012, 21:55 PM.

      Comment


      • #78
        Concuzia? In afara faptului ca eu am vorbit numai prostii?

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #79
          Buna seara !


          Sa zicem ca ai scris ceva in necunostinta completa de cauza, adica fara o documentatie atent studiata, ceea ce te poate invata ceva:

          - pune mana pe carte, studiaza, coroboreaza informatiile cu cele desprinse din practica ta, si abia apoi trage o concluzie.
          - analizeaza concluzia inca odata, discuta cu cei mai experimentati decat tine, si daca e cazul, revizuieste-ti parerea si punctul de vedere, ajusteaza-ti concluzia daca trebuie.
          - nu fa afirmatii cu tenta definitiva, ca nu se stie niciodata.
          - nu fa referiri la modul general daca se poate, ca atunci informatia e vaga si nu are un domeniu de aplicabilitate clar.
          - fii pregatit sa-ti recunosti greseala, ca nimeni nu s-a nascut invatat.
          - nu combate persoana, ci ideea sustinuta. Scopul final este ca din cele scrise sau spuse, cineva sa invete ceva pozitiv.


          De exemplu, mie mi se pare interesant ca doar dupa motoarele cu patru supape per cilindru s-au montat cutii cu ultima treapta in priza directa, si pe celelalte nu. Vreo idee in acest sens ? Eu intotdeauna sunt dispus sa invat ceva nou...


          Dragos

          Comment


          • #80
            Last chapter...

            Buna seara !


            Sintetizand informatiile pe tema acestui topic, lucrurile stau cam asa:

            A. Kick-down-ul este o functie exclusiva a cutiilor automate, acestea executand schimbare in jos, cate trepte este necesar. Aceasta functie poate fi gestionata in diverse modalitati, dupa cum a dorit constructorul:

            - mecanic (via cablului sau timoneriei acceleratiei sau cutiei automate), adica cum am eu pe 722.4 de pe Benz).
            - full electric (switch-uri undeva in sistem, daca cutia are ECU).
            - electro-hidraulic (actionare electrica a unei supape hidraulice). Grea diagnosticarea sigura, daca se duce naibii sistemul asta...
            - mecano-electric (un cablu actioneaza un switch electric, care alimenteaza sau nu un electromagnet din burta cutiei...). La fel de greu de diagnosticat corect ca si cel de mai sus.
            - si cica ar exista si vacuumatic, da' eu inca n-am vazut.


            B. Overdrive-ul este practic considerat orice raport subunitar al cutiei manuale sau automate, aflat la interior sau in afara carcasei cutiei in cauza.

            Constructiv, unele cutii nu ofera posibilitatea de a interveni personal asupra overdrive-ului, schimbarile de treapta facandu-se in regim "normal".

            Alte variante de cutii sau controllere de cutii ofera posibilitatea de a interveni asupra acestei asa-zise functii, aceasta putand a fi activata sau dezactivata. Exista la unele autovehicule un buton de O/D off, care, atunci cand este actionat, "taie" sau "elimina" rapoartele subunitare din tot angrenajul.

            Scopul acestei "taieri" a fost initial de a-i "taia" avantul cutiei de a schimba in sus cand ai sarcini grele dupa tine (de exemplu, o remorca, rulota sau alte chestii). De ce ? Pentru ca, la un moment dat, in ruta ta urmeaza un deal de urcat, si cutia iar va trebui sa schimbe in jos, dupa aceea, la vale, va dori iar in sus, dar nu e bine, ca vrei frana de motor, etc.

            Cu alte cuvinte, s-a dorit a elimina o pendulare a cutiei intre treptele superioare, respectiv a evita o supraincalzire a ATF-ului. Si de-aia ti-au pus aia butonul sub nas, sa-l apesi inainte de a urca ceva greu, daca e cazul.


            Weekend placut !


            Dragos

            Comment


            • #81
              Multumim pentru clarificari, weekend placut si tie

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #82
                Originally posted by Heavy D. View Post
                te clar.



                De exemplu, mie mi se pare interesant ca doar dupa motoarele cu patru supape per cilindru s-au montat cutii cu ultima treapta in priza directa, si pe celelalte nu. Vreo idee in acest sens ? Eu intotdeauna sunt dispus sa invat ceva nou...


                Dragos
                Datorita conceptului de motoare de inalta turatie masinile echipate cu asa ceva au nevoie de trepte mai scurte
                Si fiind cilindree mica iar e necesar un ajutor din rapoarte pentru performante cat mai bune.
                BENZ G, altceva ce ?

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF