Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

M271 kompressor si furtunuri aerisire carter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M271 kompressor si furtunuri aerisire carter

    Buna seara.
    Daca tot o sa stea masina pe dreapta vreo saptamana m-am apucat sa desfac jumatate de motor ca sa schimb furtunurile. Bineinteles ca m-am lovit cu capul de perete asa ca o sa am niste intrebari pentru cei mai priceputi ca mine. Pentru cine e interesat am facut niste poze cu ce am desfacut pana acum.
    Pentru demontarea carcasei filtrului de aer e un tutorial pe youtube foarte usor de inteles. Nu va speriati ca e in spaniola, nici macar nu e nevoie de sunet.
    Indicaciones para poder soltar y extraer la caja del filtro del aire del motor M271

    Odata ce carcasa e demontata motorul ar trebui sa arate ca in poza 1. Deja unul din furtunuri se vede dar inca nu avem acces la ambele capete. Din ce am vazut proprietarul anterior a mai umblat prin zona (poate chiar le-a schimbat dar nu stiu cand) dar oricum cumparasem piesele ca sa le schimb. Desfaceti orice mufa, furtun sau ce mai credeti de cuviinta ca sa va fie mai usor.
    Apoi trebuie desfacute suruburile din pozele 2 si 3 ca sa demontati galeria de admisie.
    Acum e randul compresorului. Aici m-am lovit de primele probleme. Pentru suruburile de prindere a compresorului trebuie torx de 12 dar sub axul fuliei nu e loc de bagat tubulara+crichet. Poate trebuie o cheie torx gen inelara sau inelara cu cot, nu stiu. Ca sa pot sa-l desfac eu am scos 4 suruburi ( pozele 4 si 5) ca sa pot sa desfac sectiunea compresorului marcata cu patratul albastru in poza 5. La fel si doua suruburi torx 10 marcate cu rosu in aceeasi poza. Poate e o blasfemie dar atat m-a dus capul.
    Povestea se intrerupe aici pentru ca nu m-am descurcat sa scot compresorul din locul lui. In partea din spate are un cot (culoarea rosie in poza 6) pe care nu pot sa-l scot pentru ca, asa cum e situatia acum, nu e loc de manevrat. Deasemeni parca sub compresor mai e ..."ceva" care ar trebui desfacut.
    Daca e cineva dispus sa ma scoata din mizerie si sa-mi explice ce trebuie facut mai departe il rog sa o faca. Eventual, daca are rabdare sa-mi deseneze pe poze directiile in care trebuie tras/impins/rasucit ca sa priceapa si neuronul meu.
    Sper sa nu trebuiasca sa umblu pe sub masina.
    Alta intrebare ar fi : cu bateria scoasa cum fac sa deschid portbagajul ( am break) ca sa-mi fac viata mai usoara? Am scos acel dop de pe usa din dreptul incuietorii, am tras intr-o parte de carligul acela mic dar nu s-a deschis decat un pas. Mai e nevoie de o persoana sa traga din afara in acelasi timp?
    Cam atat deocamdata, cred ca o sa va mai stresez si cu alte intrebari pe care le-am uitat acum.
    Multumesc anticipat pt. ajutor.
    Attached Files

  • #2
    Salut, trebuie sa te bagi sub masina, sa desfaci rezonatorul de aer de la kompressor cel de pe care ai desfacut colierul carcasei filtrului de aer si al debitmetrului. Este prins cu 2 suruburi torx 10 de sub masina problema este ca unul dintre suruburi este montat orizontal si trebuie sa fii contorsionist ca sa poti ajunge cu mana si cheia acolo. Dupa aceea iese kompressorul afara.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Ouch. Tocmai de ce ma temeam. Daca inving o sa continui povestea, daca nu, strang taraba si las pe alta data. Mersi.

      Comment


      • #4
        Am invins. Azi am reusit sa-mi fac timp sa desfac si restul.
        Sunt in tura de noapte si mai si lucrez pe o straduta circulata asa ca trebuie sa fiu atent sa nu-mi taie vreunul unghiile de la picioare.
        Multumesc Crazyady pentru indrumare, sa-mi spui ce marca de bere bei.
        Surubul orizontal de pe rezonator (torx E10) l-am desfacut cu mana, e clar ca s-a mai umblat acolo. Al treilea surub de la compresor, cel din spate (torx E12), l-am scos relativ usor, acces din compartimentul motor.
        Dupa cum arata furtunurile (foarte bine, zic eu, dar cine are ochiul format poate imi confirma sau nu) au fost schimbate dar nu e munca pierduta. Le voi schimba oricum.
        Desi titlul topicului e despre furtunuri obiectivul principal este disecarea compresorului, lucru care se va intampla incepand din seara asta.
        Va urma.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          L-am desfacut. Spre placuta mea surpriza totul pare in regula. Rulmentii nu au joc, cuplajul e si el "fest", stratul de teflon de pe suruburi e in stare f. buna (deci nu se ating). Asa ca l-am curatat bine, o sa ii pun vaselina si ulei nou si o sa-l montez la loc. Sper ca asta sa ii mai atenueze din zgomot.
          Daca nu il mai desfac de tot nu o sa-i mai iau si codurile de rulmenti si simeringuri. Chiar vroiam sa fac asta ca sa stiu la nevoie ca pe net nimeni nu spune, e secret mare.
          @ Crazyady si totusi modelul de compresor s-ar putea sa fie M 65 daca ma iau dupa poze http://www.ebay.co.uk/itm/Eaton-Supe...e=STRK:MESE:IT

          Atentie mare daca va apucati de treaba. Sa nu pierdeti suruburi pt. ca unele NU au filet metric ci imperial.
          Attached Files
          Last edited by playfair; 06-16-2017, 01:06 AM.

          Comment


          • #6
            Neaparat sa schimbi si valva, la mine cea veche s-a dezintegrat in mana cand am schimbat- o.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Da, asa o sa fac.

              Comment


              • #8
                Azi am inlocuit si furtunurile, exact inainte sa vina furtuna. Cele vechi arata f. bine. "Broboanele" de pe furtunul mijlociu am crezut ca sunt de la caldura dar si cele noi sunt la fel! Valva e solida si are "unisensul" perfect. Sigur au mai fost schimbate toate.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Pentru ca am avut zi libera am asamblat totul azi. Zgomotul la compresor s-a mai ameliorat, probabil de la uleiul nou ca altceva nu i-am facut. Am pornit doar motorul fara test de drum si nu mi-a dat alarme deci am legat toate mufele si conductele la loc fara sa uit ceva. Nici nu mi-au ramas suruburi. Misiune indeplinita.

                  Comment


                  • #10
                    Bravo! [emoji1303]
                    Eu inca nu am asamblat. Urmeaza distributia.
                    Ce ulei ai pus in kompressor?
                    Cat ulei vechi mai era in kompressor?


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Ulei am pus ACDelco de pe e-Bay din acela "transparent". Mai era mai putin de un flacon din acela de 118 ml., negru si cu duhoarea aferenta.
                      Tare as vrea sa fiu de fata cand faci distributia. Daca ai posibilitatea fa poze sa vada si ochiul nostru. Peste vreo doua luni o sa-i fac doar o inspectie vizuala sa vad ce mai e pe acolo. Anul trecut prin septembrie (vreo 3000 km de atunci) cam astea erau valorile
                      Attached Files
                      Last edited by playfair; 06-21-2017, 07:51 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Salut daca ma ajuta cineva cate suruburi este prins compresorul si separatorul ulei prin poza atasat sunt trei suruburi.Fata am reusit sal scot 2 suruburi dar nu mai gases altceva.multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Daca te referi la cele doua suruburi marcate cu rosu in poza 4 de la primul post, al treilea este sub compresor cam pe la mijloc.

                          Comment


                          • #14
                            Da ma refer la cele doua suruburi din poza 4.Acum trebuie sa-l caut al treilea pe la mijloc,si cu separatorul ulei care i treaba ,poate sa ramana acolo,eu vreau sa ajug pana la pcv valve .

                            Comment


                            • #15
                              Citeste cu atentie primul post. Eu am desfacut cum m-am priceput atunci si fiind prima oara e posibil sa fi (des)facut ce nu era nevoie pentru schimbul furtunurilor. Dar daca tot despici juma' de motor scoate tot sa mai faci si o intretinere.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF