Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Frâna de mână - avantaje şi dezavantaje

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by paunionutz View Post
    Nici eu nu stiu de ce e pusa la picior, dar sincer nici nu ma intereseaza, ca eu o folosesc foarte rar. Iar daca nemtii au pus-o la picior, sigur nu s-au gandit ca nu te mai poti intorce cu frana de mana.
    W201-le tau cum are "frana de mana" la picior ?
    Sa nu uitam ca exista W201 si cu frana de mana (standard) la mana.




    Daca nu ma-nshel primul Mercedes cu "frana de mana" la picior a fost W114/115 in 1968.



    PS.
    Mai nou am intzeles ca A-klasse are frana (de mana) la mana.

    Originally posted by viorelbalmez View Post
    In cazul in care nu mai ai frana de servici poti sa mergi mai usor cu frana de mana pozitionata intre scaune. La tipul de frana pozitionata la picior este mai greu, nu ai control la actionare. Cand au fost probleme cu pompa sau alte defecte la sistem, frana de mana a fost cea care a dus masina acasa.
    Tragi maneta de eliberare a franei, bagi o bricheta pentru a o pastra in pozitzia de frana deblocata, si sa vezi ce frana super de piceor ti-ai creat. Tot asha se face si cand vrei sa faci derapaje controlate cu asha zisa "frana de mana" de la picior, bricheta sau orice altceva va pastra deblocata frana, pe care o vei controla doar din picior.
    Last edited by orca; 12-02-2008, 16:03 PM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #17
      Eu mai stiu un lucru: frana de "mana" a fost facuta pentru a asigura masina cand este stationata. Nu pentru a face derapaje sau a frana cand nu mai ai frane. Sunt convins ca cei de la Mercedes nu s-au gandit la variantele de mai sus sau altele.
      Si daca scopul ei e sa asigure o masina stationara ce rost are daca e la mana sau la picior?
      E chiar mai comoda, nu ocupa spatiu, nu necesita un efort suplimentar (am vazut caz cand o tipa nu putea sa lase frana de mana pentru ca fusese trasa de un tip inainte - nu avea forta sa mai ridice inca un pic ca sa o deblocheze)

      Masinii i s-au atribuit niste service-uri la intervale fixe tocmai pentru a nu ajunge in situatia sa folosesti frana de "mana" pe post de frana de picior. Iar daca ai o problema cu masina (frana in cazul de fata) ramai unde esti suni un serviciu de tractare si o duci in serivce.
      Mai mult - cerculetele si derapajele sunt interzise si de lege pe drumurile publice

      Deci nu cred ca s-a gandit cineva ca frana de "mana" pusa la picior te va opri din a face altceva decat sa asiguri masina.
      http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

      Comment


      • #18
        Nu m-am gandit sa blochez maneta. Da, asa merge chiar mai bine decat la mana.

        Comment


        • #19
          Au ce am gresit de tare.Am facut o gresala enorm si nu am mai intrat pe aici asa ca nu am observat.Imi pare rau ca nu m-am corectat.Am condus vreo 3 zile un lexus rs 300 sau rx,in fine, cu cutie automata si are doar o pedala pt frana.Eu nu eram invatat cu masina,cam mare si pornea cam tare de pe loc,si m-am cam invatat sa calc si sa tin frana cu stangu.Mai ales ca unde urcam cu masina e o rampa foarte inclinata,tot timpul eram cu piciorul pe frana. Am ramas cu sechele de la masina aia si chiar si la mercedes-ul meu,in weekend am gresit de cateva ori si am calcat frana cu stangul.
          Trebuia sa specific la ce masina nu e un avantaj frana de mana , la pedala.Oricum si acolo masina are o treapta pt parcare ,deci pana la urma nu e nici un dezavantaj.

          Comment


          • #20
            Originally posted by adibotormedias View Post
            Au ce am gresit de tare.Am facut o gresala enorm si nu am mai intrat pe aici asa ca nu am observat.Imi pare rau ca nu m-am corectat.Am condus vreo 3 zile un lexus rs 300 sau rx,in fine, cu cutie automata si are doar o pedala pt frana.Eu nu eram invatat cu masina,cam mare si pornea cam tare de pe loc,si m-am cam invatat sa calc si sa tin frana cu stangu.Mai ales ca unde urcam cu masina e o rampa foarte inclinata,tot timpul eram cu piciorul pe frana. Am ramas cu sechele de la masina aia si chiar si la mercedes-ul meu,in weekend am gresit de cateva ori si am calcat frana cu stangul.
            Trebuia sa specific la ce masina nu e un avantaj frana de mana , la pedala.Oricum si acolo masina are o treapta pt parcare ,deci pana la urma nu e nici un dezavantaj.
            E tare rau cand dai cu stangul in frana exact cum ai da in amreiaj... adica din genunchi... te cam pui ca musca pe parbriz.

            Cred ca tocmai deasta se calca acceleratia si frana cu dreptu si din glezna...
            W203 - 2001

            Comment


            • #21
              Originally posted by nickbal View Post
              E tare rau cand dai cu stangul in frana exact cum ai da in amreiaj... adica din genunchi... te cam pui ca musca pe parbriz.

              Cred ca tocmai deasta se calca acceleratia si frana cu dreptu si din glezna...
              Eu intodeauna "incepatorilor" in cutii automatice, la dau sfatul ka in primii km, sa bage piciorul stang sub ei (cur).
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #22
                Originally posted by pulmann View Post
                Eu intodeauna "incepatorilor" in cutii automatice, la dau sfatul ka in primii km, sa bage piciorul stang sub ei (cur).
                Am avut frate si o tigaie de Dacia Nova - carburatie si cand se infunda jiglorul mai calcam cu dreptul acceleratia si cu stg frana sa nu ies in intersectie... si ce senzatie mai era... pana l-am dat pe tata cu capu' de parbriz
                W203 - 2001

                Comment


                • #23
                  Eu la 190 o am pe consola :P, iar la 124 nu mi-a mers niciodata). Totusi mi se pare mai buna la picior, ai mai mult spatiu, e mai usor de actionat si faci misto de altii le zici ca nu ai frana de mana).
                  i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by orca View Post
                    W201-le tau cum are "frana de mana" la picior ?
                    Sa nu uitam ca exista W201 si cu frana de mana (standard) la mana.




                    Daca nu ma-nshel primul Mercedes cu "frana de mana" la picior a fost W114/115 in 1968.



                    PS.
                    Mai nou am intzeles ca A-klasse are frana (de mana) la mana.


                    Tragi maneta de eliberare a franei, bagi o bricheta pentru a o pastra in pozitzia de frana deblocata, si sa vezi ce frana super de piceor ti-ai creat. Tot asha se face si cand vrei sa faci derapaje controlate cu asha zisa "frana de mana" de la picior, bricheta sau orice altceva va pastra deblocata frana, pe care o vei controla doar din picior.
                    Doar nu ma credezi retardat, sa nu stiu ca 190-ul are frana de parcare, la mana. Dar am mai mers si cu alte Mercedesuri, care au frana de parcare, la picior!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF