Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Frâna de mână - avantaje şi dezavantaje

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frâna de mână - avantaje şi dezavantaje

    Care sunt avantajele şi dezavantajele acţionării cu piciorul a frânei de mână?
    De ce au gândit inginerii de la Mercedes că este mai bună această soluţie , decât amplasarea tradiţională , cum au celelalte mărci de maşini ?
    P.S. Preferabil doar răspunsuri pertinente , nu cele de genul...că aşa este la Mercedes , curiozitatea a omorât pisica , sau altele..

  • #2
    De ce au gindit asha nu shtiu, uite ca nu mi-am pus problema asta... dracu mai shtie ce o fi fost in capul lor ?

    Un avantaj e consola libera. Al doilea ar fi plecarea mai ushoara din rampa. Ca doar tragi clantzaul, nu apeshi si tragi... Al treilea ar fi actzionarea mai ferma, ca dai cu copita, nu cu vreascul, care la aia de 50 de kile chiar e vreasc...(nu mai am mult pina acolo, ca o paranteza...). Dezavantaje nu vad. Decit ca nu-i ca la alea de plastic...

    Comment


    • #3
      Eu vad un singur dezavantaj.Cand parchezi in panta/rampa,e o mica problema,trebuie sa calci frana de "mana" cu acelasi picior stang care il ai pe frana de picior.
      Altfel doar avantaje.Oricum mai sunt si alte masini cu acelasi model de frana,printre care Lexus.

      Comment


      • #4
        Sa nu uitam ca Lexus e doar un real concurent al lui MB,dar pe vremea cind MB facea masini,cei de la Lexus erau cu pirogile pe apa,la pescuit...deci cine a copiat de la cine?

        Comment


        • #5
          Se calca frana cu piciorul stang candva?Eu niciodata nu am facut asta...

          Comment


          • #6
            Originally posted by adibotormedias View Post
            trebuie sa calci frana de "mana" cu acelasi picior stang care il ai pe frana de picior.
            M-ai dat pe spate... Mergi de obicei cu stingul la frina ? Eu de o viatza frinez cu dreptul si debreiez cu stingul... ai pedalele pe dos ?

            Comment


            • #7
              Asta cu frana cu piciorul stang e tare !!
              Poate a gresit omul ....eu am crezut prima data ca zice doar de aia de "mana" !!

              Comment


              • #8
                Poate are omu cutie automata si s-a invatat sa franeze cu stangul. N-ar fi primul
                http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

                Comment


                • #9
                  M-am gandit si eu la aspectul asta, adica frana de mana la picior si de ce o fi pusa asa. Nu stiu exact de ce franeaza colegul cu piciorul stang (poate o fi facut raliu pe alocuri). Parerea mea ca sofer ce conduc de 3 ani masini cu frana de "mana" de genul asta nu am avut probleme de nici un fel la condus normal. La plecarea in rampa se poate tine masina din ambreiaj fara probleme, ma refer la momentul dintre eliberarea franei de mana si plecarea de pe loc. Acum cand vine vorba de facut "figuri" cu masina, si anume intors cu frana de mana, pe mine personal ma dezavantajeaza. In general conduc doar cu mana stanga si dreapta actioneaza alte agregate de prin masina...ca atare mi-e mai greu sa eliberez frana de mana (butonul fiind in stanga, si mana stanga pe volan). La acelasi capitol as pune si faptul ca iti trebuie si un joc de picioare mai vioi daca vrei sa faci manevre de genul acesta.
                  Revin la condusul normal cu o situatie limita: eram cu cobra (poate o stiti din poze) si mergeam cam cu 90 la ora. Am ajuns la o trecere de nivel si aveam in fata o dacie papuc. Toata lumea trecea cam cu 60 la ora peste linii doar respectivul s-a gandit ca ar fi mai bine cu 10 la ora. Am franat cat sa nu blochez rotile, am introbagat-o intr-a treia dar nu se oprea la timp asa ca am trantit ambele picioare pe "frane", am blocat rotile si am trantit frana de mana, si masina s-a oprit exemplar (la cativa centimetri de bena daciei). Doar ca s-a intors putin spatele. Tipul zambea ca un i...t in oglinda retrovizoare.
                  Mie imi place asa
                  Last edited by adidc; 12-02-2008, 10:34 AM.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    Cel mai mare avantaj la pozitionarea franei de ajutor/"mana" sau cum s-o numi, este ca nu poate sa ti-o traga dobitocul din dreapta cand ti-e lumea mai frumoasa. Cei patiti stiu sentimentul.

                    Comment


                    • #11
                      adidc - de ce ai vrea sa folosesti frana de mana ca sa faci "figuri" cu o masina cu tractiune spate? Daca nu iti permite masina sa le faci fara mai bine nu le faci ca e pacat.
                      http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

                      Comment


                      • #12
                        Nici eu nu stiu de ce e pusa la picior, dar sincer nici nu ma intereseaza, ca eu o folosesc foarte rar. Iar daca nemtii au pus-o la picior, sigur nu s-au gandit ca nu te mai poti intorce cu frana de mana.

                        Comment


                        • #13
                          Pe langa ce a zis doctorul, care acopera cam tot, as mai adauga ca poate au vrut sa mai adauge putina exclusivitate masinii, dat fiind faptul ca era diferita de toate celelalte.
                          Cam in aceeasi idee cred ca au facut si ventilatia bi-zonala.

                          Comment


                          • #14
                            In cazul in care nu mai ai frana de servici poti sa mergi mai usor cu frana de mana pozitionata intre scaune. La tipul de frana pozitionata la picior este mai greu, nu ai control la actionare. Cand au fost probleme cu pompa sau alte defecte la sistem, frana de mana a fost cea care a dus masina acasa.

                            Comment


                            • #15
                              Tot respectul juve. Buna intrebarea). Iti garantez ca o cobra 200D nu intra in derapaj controlat prea repede pe asfalt. Eu m-am jucat cu ea numai pe zapada sau pe iarba uda. Uneori am pornit derapajul si cu frana de mana insa nu in mod special. Sigur in general nu as avea motive sa fac asta. Era doar de distractie...daca pot sa spun asa. Oricum foarte faina observatia.

                              Din ce m-am mai uitat pe net se pare ca au mai discutat si altii subiectul si au ajuns la concluzia ca dispunerea franei la picior are legatura cu asigurarea unui spatiu mai generos in consola centrala. In plus, cum zicea cineva mai sus e mai usor sa actionezi un dispozitiv cu cablu, cu piciorul decat cu mana...(fie ea mana stanga sau dreapta).
                              Last edited by adidc; 12-02-2008, 15:16 PM.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF