Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reparatie bloc valve 722.6

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reparatie bloc valve 722.6

    As dori sa va prezint o interventie executata asupra blocului de valve ce apartine unei cutii 722.6. Cutia respectiva apartine unui E220 CDI din 2003 si avea urmatoarele manifestari anormale:
    -la rece: in D dupa 300m parcursi manifesta variatia turatiei (cca 200 rotatii) concomitent cu socuri resimtite in masina. La viteza constanta (setata cu pilotul automat), turometru varia la fel (200 rotatii/min) masina deplasandu-se neregulat. Schimbul de viteze se realiza cu mici socuri, uneori schimband subturat resimtind un huruit in habitaclu. La plecarea de pe loc simteam o lipsa a puterii.
    Asadar am hotarat sa demontez cutia si sa verific blocul de valve.
    Am desfacut busonul de la ulei, am scos uleiul, am demontat baia si filtrul si apoi am scos cele 10 suruburi torx 30 ce prind blocul hidraulic de cutia propriu zisa (sunt 5 bucati spre fata masinii si 5 spre spate). Asa arata blocul de valve demontat (poza 1).
    Am demontat apoi placa electronica. Atentie ca aceasta este prinsa cu doua clipsuri diagonal opuse (poza 2). Am demontat apoi cei 6 solenoizi.
    Am desfacut apoi cele 28 de suruburi torx 30 si am despartit cele 2 corpuri separate de placa de metal (poza 3).
    Attached Files
    Last edited by priest; 12-19-2016, 14:08 PM.

  • #2
    Asta gasim in blocul hidraulic (poza 1 de aici).
    Am spalat apoi filtrele si canalele blocului de valve. Am folosit spray ptr curatarea dicurilor de frana. Am pus toate bilele si restul la loc si am reasamblat corpul. In pozele urmatoare vedeti locul fiecarei bile sau filtru marcat cu culori.
    Attached Files
    Last edited by priest; 12-19-2016, 14:15 PM.

    Comment


    • #3
      Responsabil pentru variatia de presiune este solenoidul TCC. Am hotarat sa il inlocuiesc cu unul nou, original. In poza se afla in cutie, cel vechi fiind dedesubt.
      Attached Files
      Last edited by priest; 12-19-2016, 14:28 PM.

      Comment


      • #4
        Am scos apoi oringurile de pe cei 3 solenoizi ce au acelasi cod (sunt pentru treptele de viteza), am masurat dimensiunile si i-am inlocuit.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Am pus la loc solenoizii (atentie la cele 2 filtre ce se afla in capatul valvelor negre), am strans suruburile e la sigurante la 8Nm cuplu. Cand asamblati cele 2 corpuri ale blocului, strangeti suruburile din centru spre exterior cu 8 Nm cuplu (cele 28 de suruburi).
          Attached Files
          Last edited by priest; 12-19-2016, 14:35 PM.

          Comment


          • #6
            Asamblati apoi corpul hidraulic pe cutie, puneti filtrul, spalati baia de ulei cu spray, inlocuiti magnetul. Montati baia si trangeti suruburile cu 10 Nm. Puneti apoi ulei si faceti nivelul. Cam asta e tot. In prezent masina functioneaza perfect atat la rece cat si la cald. Schimba perfect, fara socuri si nu mai prezinta variatii de turatie in mers.

            Comment


            • #7
              si au disparut toate simptomele? am aceeasi problema cind e rece. sa inteleg ca ai inlocuit doar solenoidul TCC.

              Comment


              • #8
                Puteti verifica solenoizii conform urmatoarei scheme. Prin intermediul unui ohm metru.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Originally posted by igaryoc View Post
                  si au disparut toate simptomele? am aceeasi problema cind e rece. sa inteleg ca ai inlocuit doar solenoidul TCC.
                  Da, au disparut toate simptomele. Solenoidul costa 320 ron (Augsburg- a durat 2 saptamani pana a sosit). Am schimbat solenoidul si oringurile ...am scris mai sus.
                  Attached Files
                  Last edited by priest; 12-19-2016, 14:52 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Am uitat sa spun ceva foarte important: pe tester cutia nu avea nici o eroare. Nici pe testerul meu si nici pe al lui Mastermario71 (Marian).

                    Comment


                    • #11
                      oringourile se vind si ele aparte?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by igaryoc View Post
                        oringourile se vind si ele aparte?
                        Am luat un set de 500 de oringuri, rezistente la ulei, carburant, temperatura. Daca nu iei un set complet, cel mai bine ar fi sa cumperi pe dimensiuni (vezi ca am masurat cu sublerul...ai in foto). Eu nu demontasem cutia sa iau dimensiunile.A trebuit sa iau un set intreg. Am gasit la 60 ron plus transport.
                        Last edited by priest; 12-19-2016, 15:24 PM.

                        Comment


                        • #13
                          si totusi care este lamurirea, de ce anume la rece face asa ceva

                          Comment


                          • #14
                            Felicitari pentru tutorial!Mai rar asa ceva si detaliat si cu poze si tot!
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by igaryoc View Post
                              si totusi care este lamurirea, de ce anume la rece face asa ceva
                              Pentru ca uleiul este mai vascos la rece, piesa are uzura. Dupa cum ai vazut trebuie ca rezistenta ohmica sa fie intre 2.35-2.65 ohmi. Nu am verificat-o la rece si cald. Am preferat sa o inlocuiesc...pretul fiind relativ mic.TCC solenoid controleaza presiunea catre convectorul de cuplu. Asa am banuit ca e vorba de piesa asta. Asa a fost. Poate trebuia schimbat doar oring-ul...nu stiu. Eu am schimbat piesa cu totul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF