Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reparatie bloc valve 722.6

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumim pentru tutorial

    Comment


    • #32
      Multumesc pentru postare, mi-a fost de mare ajutor.

      Daca ajungi in service pentru o operatiune de genul asta iti dau astia dauna totala la portofel .
      Last edited by Florin_WES; 03-30-2017, 22:46 PM. Reason: Respectă regulile generale de postare.

      Comment


      • #33
        Originally posted by quintrixman View Post
        multumesc pentru postare, mi-a fost de mare ajutor.

        daca ajungi in service pentru o operatiune de genul asta iti dau astia dauna totala la portofel
        Cu placere, multumesc si eu pentru aprecieri. In felul asta cred ca schimbam un pic afirmatia "schimbam tot reperul" in "incercam sa reparam", in adevaratul sens al cuvantului.

        Comment


        • #34
          Multe multumiri pentru postare. Am facut si eu operatiunea saptamana asta si a fost un succes.
          Jos palaria pentru tutorial, e mai ceva ca schitele de la mobila de IKEA . Foarte bine explicat.
          Mersi inca o data .

          Trimis de pe al meu HTC 10 folosind Tapatalk

          Comment


          • #35
            Felicitari. Poti sa-mi zici de unde ai comandat oringurile?

            Comment


            • #36
              Originally posted by priest View Post
              As dori sa va prezint o interventie executata asupra blocului de valve ce apartine unei cutii 722.6. Cutia respectiva apartine unui E220 CDI din 2003 si avea urmatoarele manifestari anormale:

              -la rece: in D dupa 300m parcursi manifesta variatia turatiei (cca 200 rotatii) concomitent cu socuri resimtite in masina. La viteza constanta (setata cu pilotul automat), turometru varia la fel (200 rotatii/min) masina deplasandu-se neregulat. Schimbul de viteze se realiza cu mici socuri, uneori schimband subturat resimtind un huruit in habitaclu. La plecarea de pe loc simteam o lipsa a puterii.

              Asadar am hotarat sa demontez cutia si sa verific blocul de valve.

              Am desfacut busonul de la ulei, am scos uleiul, am demontat baia si filtrul si apoi am scos cele 10 suruburi torx 30 ce prind blocul hidraulic de cutia propriu zisa (sunt 5 bucati spre fata masinii si 5 spre spate). Asa arata blocul de valve demontat (poza 1).

              Am demontat apoi placa electronica. Atentie ca aceasta este prinsa cu doua clipsuri diagonal opuse (poza 2). Am demontat apoi cei 6 solenoizi.

              Am desfacut apoi cele 28 de suruburi torx 30 si am despartit cele 2 corpuri separate de placa de metal (poza 3).


              Am si eu probleme asemanatoare cu cutia de viteze. Problema e ca la mine da niste socuri in mers in treptele 3,4 i 5 in mers nu cand schimba.Aveai aceste simptome ?


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #37
                Salut.am o problema asemanatoare la un mercedes C-class w204 an 2007.este acelasi motor
                problema e dimineata la rece (mai ales iarna)cateva socuri cand schimba dar foarte rar.in schimb oscilatiile turometrului in mers sunt permanente.asta numai pana in 3000 turatii.problema a inceput cand a picat convertizorul.socurile la schimbarea vitezelor erau foarte mari.am reparat convertizorul,au disparut socurile dar oscilatiile in mers au ramas.nici un tester nu da vre-o eroare.am observat o singura chestie.in momentul cand schimb uleiul din cutie, masina merge perfect in ziua respectiva,poate si a 2-a zi.pe urma revin acele oscilatii
                In afara de solenoidul TCC,este posibil sa mai fie si altul care sa creeze aceste probleme?

                Comment


                • #38
                  Salut am desfacut si eu un bloc de electro valve si nu mai stiu cum sa pun bilele la locul lor ,ma poate ajuta cineva cu o schema ?


                  Comment


                  • #39
                    Cautare 722.6 valve body, găsești o grămadă

                    Attached Files
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #40
                      am aceleasi simptome la rece pt un w211 e220 cdi 2007. Mai exact, la rece, schimba ciudat, smuceste putin detot, apoi la schimbare parca tine subturat. uneori, cand e foarte rece si opresc in loc, parca ar da sa moara motorul.
                      sa fie vinovat acelasi solenoid tcc?

                      pt un amator care nu a desfacut o cutie automata pana acuma, sa ma leg la cap daca nu ma doare?

                      la un service ok in bihor daca stie cineva, cam cat ar costa manopera pt inlocuirea inculpatului tcc?
                      este doar el vinovat sau mai pot fi si altele?

                      si daca uleiul a fost schimbat in urma cu 30.000 km, cu ulei original mb 236.14, merita pastrat sau inlocuot si el?

                      multumesc!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by priest View Post
                        Asamblati apoi corpul hidraulic pe cutie, puneti filtrul, spalati baia de ulei cu spray, inlocuiti magnetul. Montati baia si trangeti suruburile cu 10 Nm. Puneti apoi ulei si faceti nivelul. Cam asta e tot. In prezent masina functioneaza perfect atat la rece cat si la cald. Schimba perfect, fara socuri si nu mai prezinta variatii de turatie in mers.
                        Salut! Am aceeași problema la S320cdi 4matic. Întrucât partea cu meșteritul ma depășește as dori sa îți solicit sprijinul, contracost desigur. Ma poti ajuta?

                        Comment


                        • #42
                          Salut. Am si eu w204 dar benzina(1.8 kompressor). Imi smuceste in treapta 1 si 2 (nu la schimbarea de treapta). In decembrie am fost la automatico si mi-au pus diag convertizoriul. Problema e ca am schimbat cutia cu una din dezmembrari crezand ca scap de un drum la bucuresti, etc dar surpriza si asta face fix la fel ca cea a masinii. Smucitura corespunde momentului cand lock-up clucth ar trebui sa fie locked din ce mi-au spus cei testerul Star.Ieri am lasat-o la Automatico care au retestat-o. Mi-au spus ca sunt cateva posibilitati: cea mai probabila convertizorul, a doua incompatibilitate cutie/convertizor cu masina,(greu de crezut), a treia posibilitate ceva probleme la calculatorul cutiei sau probleme de soft. Astept sa vad cum se va rezolva. Voi ce parere aveti?

                          Comment


                          • #43
                            Salut.
                            Ma poate ajuta cineva cu codul piesei - solenoid TCC - pentru c220 cdi w204 2007?
                            Va mulțumesc​

                            Comment


                            • #44
                              Buna seara.Am un mercedes w204 din 2009.Problema este ca daca nu o astept sa se incalzeasca apa pana la min 60 grade imi moare motorul daca o dau in D s.au R..Am desfacut blocul de valve sa il curat si sa ii fac schimbul de ulei ,dar problema este ca mi-au picat niste bile din el si nu mai stiu exact care este pozitia lor.Poate cineva sa ma ajute cu aceasta informatie?Platesc .Va multe.

                              Comment


                              • #45
                                Va salut.Puteti va rog sa imi spuneti cum sa asez bilele in blocul de valve?Am vazut unde vin cele negre dar nu vad unde vin alea metalice .Va multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF