Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Reparatie bloc valve 722.6

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumim pentru tutorial

    Comment


    • #32
      Multumesc pentru postare, mi-a fost de mare ajutor.

      Daca ajungi in service pentru o operatiune de genul asta iti dau astia dauna totala la portofel .
      Last edited by Florin_WES; 03-30-2017, 22:46 PM. Reason: Respectă regulile generale de postare.

      Comment


      • #33
        Originally posted by quintrixman View Post
        multumesc pentru postare, mi-a fost de mare ajutor.

        daca ajungi in service pentru o operatiune de genul asta iti dau astia dauna totala la portofel
        Cu placere, multumesc si eu pentru aprecieri. In felul asta cred ca schimbam un pic afirmatia "schimbam tot reperul" in "incercam sa reparam", in adevaratul sens al cuvantului.

        Comment


        • #34
          Multe multumiri pentru postare. Am facut si eu operatiunea saptamana asta si a fost un succes.
          Jos palaria pentru tutorial, e mai ceva ca schitele de la mobila de IKEA . Foarte bine explicat.
          Mersi inca o data .

          Trimis de pe al meu HTC 10 folosind Tapatalk

          Comment


          • #35
            Felicitari. Poti sa-mi zici de unde ai comandat oringurile?

            Comment


            • #36
              Originally posted by priest View Post
              As dori sa va prezint o interventie executata asupra blocului de valve ce apartine unei cutii 722.6. Cutia respectiva apartine unui E220 CDI din 2003 si avea urmatoarele manifestari anormale:

              -la rece: in D dupa 300m parcursi manifesta variatia turatiei (cca 200 rotatii) concomitent cu socuri resimtite in masina. La viteza constanta (setata cu pilotul automat), turometru varia la fel (200 rotatii/min) masina deplasandu-se neregulat. Schimbul de viteze se realiza cu mici socuri, uneori schimband subturat resimtind un huruit in habitaclu. La plecarea de pe loc simteam o lipsa a puterii.

              Asadar am hotarat sa demontez cutia si sa verific blocul de valve.

              Am desfacut busonul de la ulei, am scos uleiul, am demontat baia si filtrul si apoi am scos cele 10 suruburi torx 30 ce prind blocul hidraulic de cutia propriu zisa (sunt 5 bucati spre fata masinii si 5 spre spate). Asa arata blocul de valve demontat (poza 1).

              Am demontat apoi placa electronica. Atentie ca aceasta este prinsa cu doua clipsuri diagonal opuse (poza 2). Am demontat apoi cei 6 solenoizi.

              Am desfacut apoi cele 28 de suruburi torx 30 si am despartit cele 2 corpuri separate de placa de metal (poza 3).


              Am si eu probleme asemanatoare cu cutia de viteze. Problema e ca la mine da niste socuri in mers in treptele 3,4 i 5 in mers nu cand schimba.Aveai aceste simptome ?


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #37
                Salut.am o problema asemanatoare la un mercedes C-class w204 an 2007.este acelasi motor
                problema e dimineata la rece (mai ales iarna)cateva socuri cand schimba dar foarte rar.in schimb oscilatiile turometrului in mers sunt permanente.asta numai pana in 3000 turatii.problema a inceput cand a picat convertizorul.socurile la schimbarea vitezelor erau foarte mari.am reparat convertizorul,au disparut socurile dar oscilatiile in mers au ramas.nici un tester nu da vre-o eroare.am observat o singura chestie.in momentul cand schimb uleiul din cutie, masina merge perfect in ziua respectiva,poate si a 2-a zi.pe urma revin acele oscilatii
                In afara de solenoidul TCC,este posibil sa mai fie si altul care sa creeze aceste probleme?

                Comment


                • #38
                  Salut am desfacut si eu un bloc de electro valve si nu mai stiu cum sa pun bilele la locul lor ,ma poate ajuta cineva cu o schema ?


                  Comment


                  • #39
                    Cautare 722.6 valve body, găsești o grămadă

                    Attached Files
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #40
                      am aceleasi simptome la rece pt un w211 e220 cdi 2007. Mai exact, la rece, schimba ciudat, smuceste putin detot, apoi la schimbare parca tine subturat. uneori, cand e foarte rece si opresc in loc, parca ar da sa moara motorul.
                      sa fie vinovat acelasi solenoid tcc?

                      pt un amator care nu a desfacut o cutie automata pana acuma, sa ma leg la cap daca nu ma doare?

                      la un service ok in bihor daca stie cineva, cam cat ar costa manopera pt inlocuirea inculpatului tcc?
                      este doar el vinovat sau mai pot fi si altele?

                      si daca uleiul a fost schimbat in urma cu 30.000 km, cu ulei original mb 236.14, merita pastrat sau inlocuot si el?

                      multumesc!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by priest View Post
                        Asamblati apoi corpul hidraulic pe cutie, puneti filtrul, spalati baia de ulei cu spray, inlocuiti magnetul. Montati baia si trangeti suruburile cu 10 Nm. Puneti apoi ulei si faceti nivelul. Cam asta e tot. In prezent masina functioneaza perfect atat la rece cat si la cald. Schimba perfect, fara socuri si nu mai prezinta variatii de turatie in mers.
                        Salut! Am aceeași problema la S320cdi 4matic. Întrucât partea cu meșteritul ma depășește as dori sa îți solicit sprijinul, contracost desigur. Ma poti ajuta?

                        Comment


                        • #42
                          Salut. Am si eu w204 dar benzina(1.8 kompressor). Imi smuceste in treapta 1 si 2 (nu la schimbarea de treapta). In decembrie am fost la automatico si mi-au pus diag convertizoriul. Problema e ca am schimbat cutia cu una din dezmembrari crezand ca scap de un drum la bucuresti, etc dar surpriza si asta face fix la fel ca cea a masinii. Smucitura corespunde momentului cand lock-up clucth ar trebui sa fie locked din ce mi-au spus cei testerul Star.Ieri am lasat-o la Automatico care au retestat-o. Mi-au spus ca sunt cateva posibilitati: cea mai probabila convertizorul, a doua incompatibilitate cutie/convertizor cu masina,(greu de crezut), a treia posibilitate ceva probleme la calculatorul cutiei sau probleme de soft. Astept sa vad cum se va rezolva. Voi ce parere aveti?

                          Comment


                          • #43
                            Salut.
                            Ma poate ajuta cineva cu codul piesei - solenoid TCC - pentru c220 cdi w204 2007?
                            Va mulțumesc​

                            Comment


                            • #44
                              Buna seara.Am un mercedes w204 din 2009.Problema este ca daca nu o astept sa se incalzeasca apa pana la min 60 grade imi moare motorul daca o dau in D s.au R..Am desfacut blocul de valve sa il curat si sa ii fac schimbul de ulei ,dar problema este ca mi-au picat niste bile din el si nu mai stiu exact care este pozitia lor.Poate cineva sa ma ajute cu aceasta informatie?Platesc .Va multe.

                              Comment


                              • #45
                                Va salut.Puteti va rog sa imi spuneti cum sa asez bilele in blocul de valve?Am vazut unde vin cele negre dar nu vad unde vin alea metalice .Va multumesc

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF