Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accident clasa C w203 - skoda octavia

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident clasa C w203 - skoda octavia

    Mi s-a intamplat chiar mie in ziua de sambata.Ma intorceam la Bucuresti,eram in Jud Vrancea intre Bolotesti si Focsani.Am dat sa depasesc o skoda,dar soferul acesteia a continuat sa accelelreze,astfel incat,eu am fost nevoit sa ajung de la 110 pana pe la 160 la ora sa il pot depasi.Dupa depasire insa m-am trezit ca ma apropiam f repede de o dacie care cred ca rula cu maxim 60 la ora,asa ca am pus o frana cam brusca.Cel cu octavia a intrat in plin in spatele meu.Nu am avut la mine telefonul si imi pare rau ca nu am putut face poze masinilor,poate voi reusi zilele astea sa fac rost de poze cu octavia.Cred ca octavia va fi declarata dauna totala,are airbagurile fata sarite,radiatorul,clima rupte,motorul usor impins in spate,aripile facute usor "armonica",bara fata nu mai exista.Masina a fost luata cu platforma.
    La mine arhitectura a ramas aproape neschimbata se vede doar urma impactului si atat.Am continuat apoi drumul cu masina mea(un C200 cdi break 2005) ,in schimb am urm probleme acum:
    -desi usa din spate este inchisa,computerul mi-o vede ca fiind deschisa.Si eu jur ca o inchid cat pot de bine dar degeaba.
    -imi apare pe computer un mesaj cu "srs default nu stiu ce..drive to workshop imediatly" sau ceva de genul asta.
    -tarziu am observat ca tevile de esapamant au fost strambate, facute U si strangulate.Practic tevile care erau drepte si cu orificiul orientat inspre spatele masinii acum sunt indoite la 180 de grade ,orificiul este orientat in fata si la locul indoiturii este o strangulare destul de serioasa de ma mir pe unde mai ies gazele.Daca accellerez peste 2000 ture se aude un "suflu"(asemanator susflurilor sistolice din diferitele stenoze valvulare cardiace).
    Sper sa revin cu poze.
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    Originally posted by ionutz_ng View Post
    (asemanator susflurilor sistolice din diferitele stenoze valvulare cardiace).
    Hmmm... la asta ma gandeam si eu!

    Comment


    • #3
      Intre Bolotesti si Focsani? Da unde ai fost Ionut ? Si de ce n-ai dat un semn ca treci p-aici? Dadeam un must ceva...

      Comment


      • #4
        Nu te-ai lasat pana nu l-ai depasit nu-i asa? Ai vrut sa-i arati aluia cu Octavia cat de tare esti tu cu Mertanul...??? Din punctul meu de vedere tu esti principalul vinovat in toata povestea asta. Chiar daca legea spune ca cel depasit e obligat sa nu mareasca viteza, trebuie sa fii inconstient ca sa bagi piciorul in ea numai ca sa treci in fata altuia, numai de dragul de a fi tu primul.

        Revenind la problemele tale, probabil doar ti se pare ca intreaga arhitectura a ramas intacta, pt ca acea usa nu se inchide deoarece caroseria ta cred ca e cam strambata si probabil usa nu se mai inchide cum trebuie iar senzorul o detecteaza ca fiind deschisa. In legatura cu problema legata de SRS nu inteleg de ce ai o astfel de eroare atata timp cat airbagurile nu au sarit. In cel mai fericit caz scapi cu o resetare a computerului masinii si cu putin noroc poate scapi si de prima problema.
        Last edited by florineasca; 10-01-2008, 19:51 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by florineasca View Post
          Nu te-ai lasat pana nu l-ai depasit nu-i asa? Ai vrut sa-i arati aluia cu Octavia cat de tare esti tu cu Mertanul. Din punctul meu de vedere tu esti principalul vinovat in toata povestea asta..
          Am ras. Vrem poze cu carnagiul. Ioane, esti un mic kamikaze, fieru' se indreapta. Vinde-l si ia un "cobran" adevarat, w123.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #6
            Originally Posted by ionutz_ng View Post
            (asemanator susflurilor sistolice din diferitele stenoze valvulare cardiace).

            Originally posted by andubeje View Post
            Hmmm... la asta ma gandeam si eu!
            Deci ai stenoza aortica babana sau mitrala pe tzeava de esapament? Cool !
            Mai bine acolo decat sa ai ceva la hertz dupa bubuiala.
            Last edited by florineasca; 09-29-2008, 20:42 PM.

            Comment


            • #7
              Si eu am fost lovit in spate. De un TIR.

              Centurile de siguranta au intrat in functiune si au ramas blocate in pozitia stransa pe care au adoptat-o. Pe ecran mi-a aparut mesajul cu SRS.... visit workshop.

              La service au spus ca centurile "sunt explodate". Solutia e ca se schimba tot si se reseteaza computerul care controleaza SRS-ul. Se face pe CASCO. Sau RCA.

              Caroseria este stramba cu siguranta. Se indreapta la presa...

              Reparatia (inlocuire spoiler spate, hayon, geam hayon, vopsire) la mine a costat cam 130 milioane.

              Cat despre vinovatie... politia nu are ce ii reprosa Skodei, pentru ca a mers legal. Chiar daca a accelerat, vor zice ca puteai sa renunti sau ca nu te-ai asigurat de ceea ce era in fata ta, pe aceeasi banda. In fine, ei sunt platiti sa interpreteze codul rutier dupa cum le merge mintea.
              Last edited by pianosso; 09-29-2008, 21:58 PM.
              Unless I'm very much mistaken...

              Comment


              • #8
                Originally posted by pianosso View Post
                Centurile de siguranta au intrat in functiune si au ramas blocate in pozitia stransa pe care au adoptat-o. Pe ecran mi-a aparut mesajul cu SRS.... visit workshop.
                Da. Cred ca ai dreptate. La asta nu m-am gandit. E posibil ca din cauza centurilor de siguranta sa apara eroarea de la SRS.

                Comment


                • #9
                  SECŢIUNEA a 3-a

                  Reguli pentru circulaţia vehiculelor

                  § 3. Depăşirea

                  Art. 118. – Conducătorul de vehicul care efectuează depăşirea este obligat:

                  a) să se asigure că acela care îl urmează sau îl precede nu a semnalizat intenţia începerii unei manevre similare şi că poate depăşi fără a pune în pericol sau stânjeni circulaţia din sens opus;

                  b) să semnalizeze intenţia de efectuare a depăşirii;

                  c) să păstreze în timpul depăşirii o distanţă laterală suficientă faţă de vehiculul depăşit;

                  d) să reintre pe banda sau în şirul de circulaţie iniţiale după ce a semnalizat şi s-a asigurat că poate efectua această manevră în condiţii de siguranţă pentru vehiculul depăşit şi pentru ceilalţi participanţi la trafic.



                  Art. 119. – Conducătorul de vehicul care urmează să fie depăşit este obligat:

                  a) să nu mărească viteza de deplasare;


                  b) să circule cât mai aproape de marginea din dreapta a părţii carosabile sau a benzii pe care se deplasează.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    Hai sa incetam cu off-topicul. Chiar daca intr-un fel sau altul si eu l-am ''mustruluit" un pic sa revenim la topic. Vinovatia o vor stabili cei abilitati nu noi. Asa ca daca mai aveti ceva de zis o faceti strict legat de problemele enumerate mai sus.

                    Comment


                    • #11
                      asteptam pozele cu nerabdare....condoleante ptr w203

                      Comment


                      • #12
                        Stenoza mitrala valvulara, ai ? In fond pare rectala, ca doar shi-a luat-o in cur... Recomand o felatzie anala si clisme repetate... Adica fa-i dracu toba, pina nu se alege praful de turbina si de tzevaraia de la intercooler.

                        Comment


                        • #13
                          @vladruse:
                          Eu sunt de loc din Vidra.Merg des p'acolo,data viitoare promit ca te sun sa bem un must(desi cunoscut pt efectul lui laxativ,nu ma ingrijorez,pt ca dok a zis ca am si stenoza rectala,asa ca e ok,pot sa consum fara grija)

                          @florineasca
                          Ai dreptate 100%.Ceea ce nu am mai mentionat este ca in mom in care m-am dat jos din masina am avut "surpriza" sa constat ca cel din skoda este fratele unui bun amic fost coleg de clasa,ma simt si acum vinovat,bine cel putin ca avea casco pe skoda...
                          Caroseria nu cred ca e stramba pt ca masina inca merge lin fara pic de trepidatie inclusiv la viteze mari.

                          @carmine
                          Va veni si ziua in care voi avea un cobran adevarat sau un w126,dar tre sa mai astept pt asta,pt ca vreau sa fie ceva cu adevarat special,o masina in care voi investi destui bani,pe care acum nu ii am,cel putin nu disponibili.

                          @pianosso
                          In legatura cu mesajul din bord cu "visit workshop",colegul nostru 300zxtt,mi-a dat acest raspuns inca de acum 2 zile,ca pretensionarea centurilor a fost afectata,e o pastila pe nu stiu unde care a sarit.Totusi,eu pot sa spun cu siguranta ca pe mine nu m-a strans nici o centura in momentul impactului.

                          @dok
                          Am ras cu pofta.Nu am putut totusi sa indrept tevile alea cu instrumentele mele din dotarile(am stiut eu dintotdeauna ca sufer la capitolul dotare),asa ca ce sa fac acum,ma duc si apelez la un mecanic care e potent cu adevarat sa le faca "in regula".
                          MÃREAȚA COBRA

                          Comment


                          • #14
                            Chiar daca centura nu te-a strans pe tine, poate nu erai singur in masina. Cand am fost eu lovit, erau 4 persoane in masina dar nu au "explodat" decat 2.
                            Daca erai singur, nu stiu. Toate 5 centurile de siguranta sunt functionale?
                            Cert este ca masina stie ca a fost lovita.
                            Unless I'm very much mistaken...

                            Comment


                            • #15
                              Eram singur.
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF