Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes- Depreciere, revanzare si alte aspecte

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Diesel View Post
    Ca tu nu esti de acord, nu ma mai mira. Tu nu esti de acord cu mai nimic...

    .
    Nu, el crede ca toate mercedesurile sunt cobra. E suficient.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • Originally posted by ionutz_ng View Post
      Daca vrei topic in care sa se scrie dupa regulile tale,nu ai decat sa scrii singur pe aici.Ti-am zis clar,in procesul de vanzare,de marketing al unui produs un rol aparte il constituie si studierea pietei si a concurentei.Eu nu mai scriu pe acest topic pana un moderator,altul decat 200ce_marius nu ia initiativa atat legat de asta cat si de ce s-a intamplat cu Orca.
      Astept si eu sa vad cat de consecvent o sa fii.

      Nu vorbim despre marketing sau despre vanzare ci despre depreciere si revanzare, lucruri care sunt complet diferite. In plus, nu cunosc notiunea de forum rival.

      Comment


      • Fie ca voi, deprecierea la revanzare, la o valoare justa, e reflectata corect pe piata romaneasca si strainii sa ia lectii de la noi, ca Mercedes'ul e pe ultima treapta ca si calitate si e absolut normal ca unul second hand sa fie inferior ca pret oricarei alte masini germane, franceze sau de aiurea. Fara sa mai dau exemple, ajustari software fac toate casele la un model abia iesit pe piata. Turbine, injectoare si alti draci, crapa la toate, indiferent de nume. De erori cu senzori si alte alea, am auzit la toate. Nu e alarmant, nu putem generaliza. Per ansamblu, ca spuneam undeva mai sus, raman fiabile, cu mult peste celelalte. De reamintit, motorul de 2148 cm3, nu e deloc un esec si nici cutia automata nag5 si nici caroseria, cu garantia de 30 de ani. Si mai vedeti si testele de siguranta, cu nimic inferioare rivalelor. In concluzie, nu merita un pret mai bun decat celelalte o asa gramada de fier? Dar oamenilor, numai cand aud numele, le e teama cum ca piesele ar fi inzecit mai scumpe decat celelalte si nici service'ul corespunzator nu e de gasit prea usor, mai ales in Romania. Spre exemplu, mi s-a intamplat acum un an, ca un bou din Bangladesh sa-mi spele masina cu usa de pe spate intredeschisa si mi-a umplut de apa sub bancheta spate, acolo unde sunt pretensionatoarele de centuri. In bord, mi-a aparut o eroare SRS, cu pretensionatoarele, iar cand am legat masina la un tester universal OBD, mi-a gasit peste 10 erori, de becuri arse si alte prostii, chiar daca functionau normal. Pusa pe Star, a gasit eroarea corecta, a resetat-o si totul ok apoi. Dar cum spuneam, un service de calitate cere si scule pe masura si oameni pregatiti, care sa inteleaga ce reprezinta o eroare, nu sa-ti schimbe pe bajbaite o juma' de masina. Problema cu mecanici care stiu doar sa te jupoaie e si in vest, dar au si ateliere de specialitate, cu mult mai multe decat se gasesc deocamdata in Romania. Dar, ca toti, cand aud ca e vorba de Mercedes, "Dom'le, aici e ceva complicat si costa mult" cu toate ca anume repere sunt mai usor de schimbat si uneori chiar mai ieftine decat corespondentele rivalelor. Dar, numele se plateste cand e vorba de "Mercedes".

        Comment


        • Din punctul meu de vedere situatia Mercedes-urilor pe piata sh din Romania e una normala. Nicaieri in Europa nu are toata lumea Mercedes, nici nou nici SH. Poate doar in Albania sa aiba toti, dar acolo 90% sunt de furat.
          Deci eu spun ca e normal ca ponderea cea mai mare in tranzactii si atractivitatea cea mai mare sa o aiba masini populare de diferite marci. Care marci populare mai atractive, respectiv mai tranzactionate, difera in functie de specificul pietei respective. E clar ca in Romania, sunt preferate, atat ca noi cat si SH marcile germane sau cele pseudo-germane.
          Bun, daca tot vorbim de clientul roman din Romania, hai sa vorbim de clientul roman care traieste in alte state. Citeam un articol in ziar (o sa-l caut sa-l postez pe topic) in care un functionar de la o banca spaniola explica ce credite iau romanii in Spania. Pe langa cele ipotecare, sublinia zambind functionarul, multi iau credite pt automobile germane de lux in special Mercedes...fie noi fie SH.

          Asa ca, as spune ca daca in Romania, majoritatea cumparatorilor nu se inghesuie sa cumpere Mercedes SH, in afara Romaniei se intampla contrariul.
          Nu vreau sa comentez motivatia alegerii celor de afara, pt a nu starni controverse. Mercedes e o marca premium cu calitatile si particularitatile ei.

          Insa comportamentul relativ neutru a majoritatii clientilor de masini SH vis-a-vis de marca Mercedes e absolut normal si asemanator oricarei piete europene.

          Pe oricare piata SH din Europa (si din lume) cele mai tranzactionate masini sunt cele obisnuite, de volum, marci normale si mai putin cele premium in specificul claselor de masini respective.Din motive in primul rand financiare.

          Evident cele mai multe Mercedes-uri pe strada sunt in Germania. Si cotatii de pret cele mai mari ale Mercedes-urilor le gasesti in tari latine dezvoltate cum ar fi : Italia, Spania, Portugalia (nu prea dezvoltata). Mercedes isi pastreaza bine valoarea si in Grecia de exemplu, desi acolo sunt benzinare cu preponderenta, dieselul fiind admis doar la taxi.

          Daca ne referim la tari din Asia sau Orientul apropiat, iar gasim o buna conservare a valorii Mercedes datorita specificului pietii.

          O sa mai revin pe aceasta tema.
          Last edited by Diesel; 09-19-2008, 14:09 PM.

          Comment


          • Compania de studii JD Power face de ani de zile studii complete despre satisfactia clientilor de autoturisme si nu numai. Parerea lor e recunoscuta unanim in lume, ei trag concluziile dupa mii de chestionare completate de clienti, posesori de masini nu din pareri la colt de strada. Uitandu-ma pe pagina lor am gasit :


            Premiul pentru cea mai buna fabrica de automobile din lume :
            " Mercedes’ Sindelfingen, Germany assembly plant earns the Platinum Plant Quality Award. The Sindelfingen plant produces four Mercedes-Benz models—the CL-Class, CLS-Class, E-Class Sedan and Wagon, and the S-Class."

            Ionut_ng nu esti singurul care mai crede in Mercedes.....apropo de VW, citat tot din concluziile JD Power :
            "Mărcile care şi-au nemulţumit cel mai mult clienţii sunt Chevrolet (ultimul loc cu 736 de puncte), Suzuki cu 776 de puncte, Kia şi Citroen cu 786 de puncte şi Hyundai cu 789 de puncte. Mărcile Renault, Ford, Fiat şi Volkswagen sunt sub media pieţei (815 puncte)."
            Last edited by VLADD; 09-19-2008, 13:40 PM.

            Comment


            • Vlade...linkul care l-ai dat e relevant pt America. Doar acolo se vand marci ca Acura, Saturn, Scion, Mercury si altele care nu le mai insir...
              Last edited by doktor4carz; 09-19-2008, 16:45 PM.

              Comment


              • Eu vad in lista si producatorii europeni si cei japonezi etc. Calitatea nu e aceeasi pe tot globul? Poate vrei sa spui ca publicul din SUA are alte standarde...........oricum JD Power a facut si face studii pe fiecare tara in parte, Uk Germania etc. N-am timp sa caut exact, cine are poate vedea cum stau lucrurile

                Comment


                • Originally posted by vladruse View Post
                  Calitatea nu e aceeasi pe tot globul? Poate vrei sa spui ca publicul din SUA are alte standarde...........oricum JD Power a facut si face studii pe fiecare tara in parte, Uk Germania etc. N-am timp sa caut exact, cine are poate vedea cum stau lucrurile
                  Nu stiu daca, calitatea e aceeasi pe tot globul. De exemplu, nu stiu daca un Mercedes fabricat in Germania va fi la fel de fiabil ca unul asamblat in India sau in Egipt.

                  Acel top e irelevant pt piata Europeana dupa cum spuneam, si ti-am spus si de ce.Pt ca baga la gramada marci americane care la noi in Europa nu se vand.

                  JD Power face intr-adevar rapoarte pe tari si pe ani.

                  Iata cum arata studiul JD Power in UK 2007 si veti vedea ca romanii nu aleg mai prost ca englezii...sau sunt la fel de multumiti de alegerea lor:

                  La family cars:


                  Sau la executive cars:

                  E doar un exemplu. Dupa mine studiul JD Power e un raport de satisfactie elocvent insa nu e un formator de opinie in functie de care sa-ti alegi masina.
                  Sunt multi factori intre care si service-ul, consumul la care oamenii dau note. Am dat exemplul UK-ului pt ca acolo toata lumea este obsedata de ideea 'value for the money' pt ca desi moneda e puternica preturile sunt maricele.

                  Satisfactia insa e si ea legata de pastrarea valorii. Un om multumit de masina o va vinde mai scump sau nu va renunta la ea.
                  Last edited by Diesel; 09-19-2008, 15:40 PM.

                  Comment


                  • Asteptam opinii.......

                    Comment


                    • Originally posted by ionutz_ng View Post
                      Daca vrei topic in care sa se scrie dupa regulile tale,nu ai decat sa scrii singur pe aici. Eu nu mai scriu pe acest topic pana un moderator,altul decat 200ce_marius nu ia initiativa atat legat de asta cat si de ce s-a intamplat cu Orca.Te felicit totusi ca,ai reusit pe un forum rival sa te impui atat de bine.Esti demn de lauda,probabil ca si masina pe care o aperi este la fel de buna si face praf mercedesurile pe piata sec hand de vanzare.Ura,ura!
                      Intro: pentru comportamentul aberant de pe acest topic, pentru lipsa de respect fata de moderatori (indiferent la care se refera) care pana la urma au actionat conform regulamentului, domnul ionutz_ng primeste o sanctiune: ban 7 zile. Si apropo, orca n-are decat sa reciteasca regulamentul si el, sau sa nu posteze.

                      Va rog continuati topicul cu argumente cat mai relevante, si fara balacareala. Ideea e sa se expuna argumente, pareri s.a.m.d., intr-un mod civilizat.
                      Last edited by 200ce_marius; 09-20-2008, 22:10 PM.
                      1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                      1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                      dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                      Comment


                      • Originally posted by Diesel View Post
                        Nu stiu daca, calitatea e aceeasi pe tot globul. De exemplu, nu stiu daca un Mercedes fabricat in Germania va fi la fel de fiabil ca unul asamblat in India sau in Egipt.
                        Apropo de asta, mie mi s-a parut ca Ml-urile W163 (despre care eu stiu ca sint facute in SUA) , mai ales cele 1998-2001 din care am testat vreo 5-6 in vederea cumpararii sau schimbului cu C-ul meu, nu au aceeasi calitate ca si C-ul facut in Europa......mai ales la caroserie, respectiv modul cum se inchid usile (cu zgomot metalic, ca la marcile ieftine). Din motivul asta am renuntat la a trece la unul.....si am preferat sa raman la C-u , care mie imi pare mai "inchegat".
                        Pe site-ul rusesc unde vedem VIN-ul scrie si fabrica Mercedes unde e fabricata masina, de ex. "plant 50". Unde putem gasi o lista cu fabricile Mercedes sa vedem care e uzina X unde e construita masina ? Eu am cautat pe net si n-am gasit....

                        Comment


                        • Exista un site global auto index care trata orice marca, model cu specificatii etc.Tot acolo se preciza unde exista linii de productie, asamblare si ce modele se fabricau etc. Din pacate, site-ul e dat jos de cateva luni si nu am gasit altul asemanator.

                          Insa nici acesta nu oferea codificari de genul Plant 50. Probabil C-ul tau e fabricat in Stuttgart.

                          Comment


                          • Originally posted by 200ce_marius View Post
                            Domnul ionutz_ng primeste o sanctiune: ban 7 zile. Si apropo, orca n-are decat sa reciteasca regulamentul si el, sau sa nu posteze.
                            Sincer, daca se continua asa, in scurt timp nu stiu cine o sa mai posteze si,chiar ar fi pacat de forumul asta.Daca ne uitam pe alte forumuri, pe zii ce trece se mareste numarul celor ce posteaza, pe cand aici pe zi ce trece scade. Pacat....

                            Comment


                            • Originally posted by 300zxtt View Post
                              Sincer, daca se continua asa, in scurt timp nu stiu cine o sa mai posteze si,chiar ar fi pacat de forumul asta.Daca ne uitam pe alte forumuri, pe zii ce trece se mareste numarul celor ce posteaza, pe cand aici pe zi ce trece scade. Pacat....
                              Consider decizia colegului meu una corecta. Nu ma intereseaza sa creasca numarul celor care posteaza. Strict ca forum, omul e mai putzin important (nici nu e om, e un nick, se transforma in om cind il vezi la fatza...), ce conteaza e informatzia. Iar cind un nick bate cimpii, trebuie ars. Scurt. Nu vad din ce motiv ar trebui sa adopt o politica protectzionista vis-a-vis de membrii activi. Suna ceva de genul "daca postezi, te tzin in bratze" si deja nu mai e egalitate intre membri. Nu mai posteaza lumea ? Asta e... mi se filfiie. Totushi, unii nu au invatzat sa scrie, dar insista sa posteze... Pacat nu e de forum, ci de unii care nu au limita. Si se ajunge la circ. Si nu e circ, e totushi forum. Si nu vreau tzatze Tantze pe aici. Fara suparare, dar mi-am platit dreptul sa decid cine se joaca si cine nu.

                              Cine mai posteaza pe linga subiect dupa mine, ia o luna tusha. Si se shtie ca vorbesc serios. Comentarii ulterioare deciziei colegului meu se pot adresa pe privat, am zis treaba asta de o mie de ori, mai bat cacatul inca o data...

                              Comment


                              • In general fiecare cere cit vrea. Depinde daca primeste ce cere.
                                Domnia si prostia se plateste. Intotdeauna.
                                De exemplu, zilele trecute, am fost martor la vinzarea unei Cobre vechi, reconditionata complet, in perfecta stare de functionare. Proprietarul a vindut-o cu 1.800 euro, cu toate actele si cu toate taxele achitate.
                                Avind in vedere starea masini si banii bagati in ea, omul a pierdut peste 7.000 lei, dar avea nevoie de bani.
                                Eu, in schimb, nu as fi dat acea masina, care avea totul perfect pe ea. Chiar daca nu-mi place Cobra.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF