Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masini non-euro

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masini non-euro

    dragi prieteni va urez tuturor bun gasit in acest club...

    ca un nou si novice cobrist sau mai exact viitor cobrist as vrea sa va intreb ceva....:

    are cineva vreo informatie clara si sigura conform careia masinile non euro nu vor mai putea circula din 2010?
    ca imi doresc in mod deosebit o cobra.... e un vis mai vechi... si as vrea sa ma ocup de ea si sa o am multa vreme de acum incolo..

    nu prea as vrea sa imi iau altfel de masina zau... asa ca m-ar interesa sa stiu sigur daca e pe bune treaba cu masinile non euro sau sint doar zvonuri aiurea...

    cu bine,
    vlad - iasi

  • #2
    La noi nu se stie cum va fii maine, dar mai in 2010 !!!
    In cel mai rau caz va fi ceva de genul :
    - Impozit aferent normei de poluare, diferentiat si pe tip de motorizari (diesel/benzina/hibrid).
    - Interzis a se circula in centrul marilor orase, sau taxe aferente de acces.
    - ITP-ul "la sange"
    - In cazul in care vei vinde masina, imposibilitatea celui care o cumpara de-a o mai putea inmatricula.

    PS.
    Si cele scrise de mine sant doar speculatii.
    Last edited by orca; 08-11-2008, 23:12 PM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      S-a vorbit mult despre porcaria asta. (cauta si o sa gasesti).

      Trebuie sa te gandesti bine:
      1. Tot ce se stie despre subiect sunt niste zvonuri de mana a 2-a sau a 3-a.
      2. Mineriade au fost in romania, asa ca dece nu si o shoferiada..asa...de exemplu
      3. Cobrele devin masini cu posibilitate de inmatriculare ca vehicol istoric din 2015.
      4. Exista posibilitatea sa o aduci la norma de poluare euro 2 prin adaugarea de EGR (exhaust gas recirculation) si DPF (Diesel Particulate Filter). Am scris pe alt thread, prin olanda s-au gandit la asta, si guvernul (al lor nu al nostru) finanteaza asemenea proiecte, deci se poate.

      Totul depinde cat de mult iti doresti sa cumperi o cobra.

      Pe forum-ul asta sunt multi care ar putea sa-ti dea sfaturi despre cobre inaintea mea dar totusi:

      Ai mare grija ce cumperi sa nu aiba pic de rugina. Uita-te in special unde urca podeaua soferului spre compartimentul motor. Da jos bateria, da jos tava de la baterie si uita-te si acolo. Daca nu e versiune Break (T-model) da jos numarul din spate si suportul de numar uita-te cu atentie. (la majoritatea o sa gasesti rugina in astea 3 locuri). Daca e break uita-te unde se inchide usa din spate (asa-zisul portbagaj). Daca e cu cutie automata, sa nu aiba bruscari intre 1 si 2 si nici sa nu se tureze motorul (flare) intre 3 si 4.
      Ia-o la drum, vezi cat consuma.
      Si acum un sfat de la unul care trebuie sa arunce o cobra. Masina asta are nevoie de intretinere periodica. Nu te lua dupa zvonul cum ca e tanc, si are nevoie doar de motorina si talpa. Sunt masini solide, te pot duce usor cel putin un milion de km, dar trebuie sa ai grija de ele. Eu mi-am invatat lectia "the hard way". Cel putin eu mai am o incercare....
      Asta asa in cateva cuvinte. Pentru mai multe, cauta pe forum ca sigur gasesti sfaturi utile.

      La cat mai multe cobre, cat mai bine intretinute!
      Last edited by B.A.; 08-12-2008, 00:14 AM.

      Comment


      • #4
        Orice masina are nevoie de intretinere periodica, rugina de subt bord cum a zis si colegul de mai sus, aceea care poate sa fie de la podul pedalier inspre parbriz, e foarte greu de tinichigit ca sa zic asa, m-am confruntat cu asa ceva, e foarte important sa nu aiba rugina acolo!!! in resto mai sudezi o mai refaci nu e minune!!
        W110-2.0 D 1966
        W115-2.0 D 1971
        W123-2.4 D 1982

        Comment


        • #5
          Cateva cuvinte despre inscrierea masinilor ca si clasice: Este mult mai greu decat pare. Sunt foarte pretentiosi, accepta doar masini in stare impecabila, fara modificari, si cu care intentionezi sa mergi numai in uichend. Probabil ca si acolo functioneaza sistemul de pile si relatii, desi nu prea vad cine isi pune obrazul la bataie pentru o masina de 2000 de euro. Deci nu va bazati ca daca nu mai merge treaba le trecem la masini clasice, ca nu merge figura. Intrebati pe cei care au incercat (Dok de exemplu).
          Inca un aspect: Datorita speculatiilor ca masinile non-euro nu vor mai putea circula, le scade vertiginos pretul de la luna la luna. Deci daca dai 2000 de euro pe masina, plus ce mai bagi in ea, poti sa nu mai iei nici 500 peste un an.
          Referitor la sansele sa apara astfel de lege, eu zic ca sunt foarte mari. La fel fel a fost si cu impozitul la masinile cu motor de peste 3000 cmc. O fi, n-o fi si pana la urma a fost ...
          Daca iti place cobra si ai bani de mofturi poti sa iei una si sa o tii un pic sa nu zici ca a trecut viata pe langa tine si n-ai avut niciodata o cobra (asa am facut eu si mi-am luat bot de cal . Dar cu siguranta vom ramane fara ele si vom iesi in pierdere.

          Comment


          • #6
            La cum se vede mersul societatii noastre si al Europei...toate previziunile lui ORCA le consider indreptatite(chiar si mai sumbre).
            Shadow are dreptate cu masinile de epoca(eu stiu ce inseamna cluburi si regulamente).
            Mai avem o sansa sa le facem export la bulgari cu inmatriculare acolo...Oricum eu imi voi inmatricula urmatoarea masina la bulgari si poate chiar actuala la care am asig+impozit 950 ron/an....

            Comment


            • #7
              salut.dupa atatea zvonuri legate de non-euro am inceput sa caut mai cu atentie detali.singura lege ce se va aplica masinilor non euro este aceea legata de ITP.ADICA:masinile non euro vor face ITP doar la rar.informatie sigura primita de la militia ritiera.

              Comment


              • #8
                Itepeul la RaR n-ar fi o problema, coruptia e groasa de tot, cred ca toti stim asta, banu jos si n-ai treaba, insa mai simplu e sa-ti tii masina glantz, astfel incat sa treci de itp fara absolut nici un stres, te dai cu ea o zi intreaga si nu scoate nici pe naiba fum, ca vii cu ea fierbinte acolo, frinele sa le faci nu e chiar o avere, cu putina rabdare si bani nu o sa bata nimic desupt, si asa vii cu o coada obosita la RAR, sa-ti faci itepeul si il faci cu brio, insa masina trebuie sa fie buna!!!
                Cand spun coruptia e groasa, poate ca nu spun, poate ca sunt nebun, sau chiar spun!?
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #9
                  Am de punctat doua lucruri cu privire la inspectia tehnica (daca tot se vorbeste despre ea).

                  1. Cand m-am dus cu TD-ul la RAR sa imi dea rahatu ala de hartie era pe o linie alaturata unu care si-a cumparat un vw broasca (noua) de prin austria, s-au pus aia de la rar sa-i faca testele si i-au dat ca nu corespunde

                  2. Si cu broasca de mai sus si cu TD-ul meu cand am fost la inspectia periodica (eu nu am fost la rar) am vazut un lucru care m-a scos din sarite.
                  S-a bagat o burtoshenie de om in masina, a pornit motoru si a apasat pe acceleratie pana la podea si a tinut-o asa cel putin un minut. Acuma sa nu va fie cu suparare, dar eu nu cred ca trec de 2000, hai 2500 de rpm in mers normal, si consider ca e o uzura complet nejustificata a motorului cand iti face chestia asta. De ala cu broasca ce sa mai vorbesc ca daca e masina noua, stiu eu ca n-are voie sa o tureze mai mult de 3000 (deobicei). Eu cand am fost cu TD-u daca aveam o ranga sau ceva pe langa mine asa-i trageam la ala una peste dinti, chit ca-mi spargeam si geamu la masina. Si-a bagat ('tul pe el si pe masa si tot neamu lui de m.ist imputit) picioru in pedala de o inceput motoru sa faca ca toti dracii.
                  Doar din curiozitate, mai sunt oameni deranjati de treaba asta? sau sunt eu singuru care e vazut mai fraier?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by shadow View Post
                    Deci daca dai 2000 de euro pe masina, plus ce mai bagi in ea, poti sa nu mai iei nici 500 peste un an.
                    .
                    Asta e chiar funny, observ cu interes pe ici pe colo masini asa zise "glantz" pe care acum un an se cereau bani grei nene, sa ajunga sa fie evaluate la 500 de euro de niste stapani care nu stiu cum sa scape de ele. Asa ca initiatorului acestui topic ii spun ca nu are de pierdut mare lucru. La o adica ii dai foc pe camp in 2010, dupa ce te-ai rasturnat cu ea in prealabil. Asta daca reusesti s-o intorci invers. Succes !
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by B.A. View Post
                      S-a bagat o burtoshenie de om in masina, a pornit motoru si a apasat pe acceleratie pana la podea si a tinut-o asa cel putin un minut. Acuma sa nu va fie cu suparare, dar eu nu cred ca trec de 2000, hai 2500 de rpm in mers normal, si consider ca e o uzura complet nejustificata a motorului cand iti face chestia asta. De ala cu broasca ce sa mai vorbesc ca daca e masina noua, stiu eu ca n-are voie sa o tureze mai mult de 3000 (deobicei). Eu cand am fost cu TD-u daca aveam o ranga sau ceva pe langa mine asa-i trageam la ala una peste dinti, chit ca-mi spargeam si geamu la masina. Si-a bagat ('tul pe el si pe masa si tot neamu lui de m.ist imputit) picioru in pedala de o inceput motoru sa faca ca toti dracii.
                      Doar din curiozitate, mai sunt oameni deranjati de treaba asta? sau sunt eu singuru care e vazut mai fraier?
                      Si io il bagam in mamica lui de nu se vedea.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by B.A. View Post
                        Am de punctat doua lucruri cu privire la inspectia tehnica (daca tot se vorbeste despre ea).



                        2. Si cu broasca de mai sus si cu TD-ul meu cand am fost la inspectia periodica (eu nu am fost la rar) am vazut un lucru care m-a scos din sarite.
                        S-a bagat o burtoshenie de om in masina, a pornit motoru si a apasat pe acceleratie pana la podea si a tinut-o asa cel putin un minut. Acuma sa nu va fie cu suparare, dar eu nu cred ca trec de 2000, hai 2500 de rpm in mers normal, si consider ca e o uzura complet nejustificata a motorului cand iti face chestia asta. De ala cu broasca ce sa mai vorbesc ca daca e masina noua, stiu eu ca n-are voie sa o tureze mai mult de 3000 (deobicei). Eu cand am fost cu TD-u daca aveam o ranga sau ceva pe langa mine asa-i trageam la ala una peste dinti, chit ca-mi spargeam si geamu la masina. Si-a bagat ('tul pe el si pe masa si tot neamu lui de m.ist imputit) picioru in pedala de o inceput motoru sa faca ca toti dracii.
                        Doar din curiozitate, mai sunt oameni deranjati de treaba asta? sau sunt eu singuru care e vazut mai fraier?
                        .
                        Daaaaa sa nu-mi tureze nimeni masina in halul ala ca torn canistra de motorina pe el si-l fugaresc cu bricheta, chestia asta nu se negociaza la !!!
                        Daca e de asha e nashpa, se apropie momentul cand sediile RAR vor lua foc pe neasteptate!...glumesc evident, sau nu?
                        Last edited by pneu; 09-03-2008, 09:34 AM.
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF