Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pareri pro/contra cip motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si totusi in afara de picior exista si alti factori. Iti dai seama ca nu ma intereseaza cu cat a urcat consumu dupa marirea puterii dc respectivul a alergat-o de au luat-o dracii. Ma intereseaza la un ritm de exploatare normal. Eu mi-as mari puterea nu pentru oras sau liniute sau alte kkturi. Ma intereseaza un raspuns mai bun al pedalei intr-o depasire pe un DN sau pe autostrada etc
    http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

    Comment


    • #17
      Bun aici e o teorie lunga. Incerc o explicatie pe scurt. Era fain pe un site da nu-l gasesc acum.

      Tu cand faci update la valorile alea maresti practic puterea maxima a motorului. Adica daca vrea picioru tau poate sa plece mai repede de pe loc sau sa se infiga mai bine intr-o depasire.

      In mod normal consumul ar trebui sa creasca doar cand ii ceri tu acceleratie. In mers cu viteza constanta (sau aproape constanta) consumul ar trebui sa fie acelasi ca mai inainte pentru ca atunci ai nevoie de aceasi fortza ca inainte (e doar aceeasi masina, aceeasi greutate, acelasi profil aerodinamica, etc..).

      cand accelerezi de la 50 la 100 ia mai putzin timp, da si papa mai mult. odata ajuns la 100 daca mergi constant nu ar trebui sa fie diferentze.

      Tot aici, datorita a mai multi CP poti atinge o viteza mai mare decat inainte...aici consumu s-ar putea sa fie ceva mai serios...

      Asta in teorie, daca valorile is gandite cum trebuie. Daca is facute aiurea atunci orice se poate intampla. Problema e ca tu n-ai cum sa verifici ce iti scrie ala.

      Comment


      • #18
        cum se face ca totzi ce vor chiptuning au masini cu 4 cilindrii?

        Comment


        • #19
          Pentru ca aici in Romania nu toata lumea are bani de masini V6 sau V8......

          Colegu B.A. n-am inteles pana la urma parerea ta despre chiptuning...e bun sau nu ?
          Last edited by VLADD; 03-13-2008, 08:20 AM.

          Comment


          • #20
            In teorie ar putea chiar sa consume mai putin deoarece ai la indemana un cuplu mai mare si dc accelerezi constant si frumos te ajuta. La mers constant consumu ar trebui sa fie la fel.
            Iti dau perfecta dreptate BA dar stii tu vorba aia: teoria ca teoria dar practica ne omoara. Nu e nimeni pe aici care sa-si fi marit puterea la masina ca sa poata sa zica cum se comporta masina intr-un regim de exploatare normal(sau un regim asemanator cu cel dinainte de upgrade)?
            Si DMIHNEA - o masina cu mai mult de 4 cilindri inseamna o masina cu o capacitate cilindrica marita ceea ce duce la o cheltuiala anuala mult mai mare. Nu cred ca problema este costul de achizitie ci o pondere intre puterea financiara a fiecaruia si cheltuielile aferente.
            http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

            Comment


            • #21
              Originally posted by vladruse View Post
              Am facut remaparea...rezultatele aici : http://www.clubmercedes.ro/chiptuning-t568.html
              Uita-te si tu ce am scris aici

              Comment


              • #22
                nu toate sunt proaste. Carlsson (se numeste C-Tronic) da garantie la motor si mai sunt si altii. Toate motoarele au o toleranta lasata din productie. Chipurile ar trebui sa creasca puterea motorului mai aproape de acea limita dar fara s-o depaseasca. Din nefericire doar cativa iau in calcul toate riscurile. Cele mai bune sunt acelea care obtin puterea prin cresterea timpului la injectie si NU prin cresterea presiunii!!!

                Comment


                • #23
                  La orce motor putem discuta despre cip !!!

                  De ex la un 300 diesel de 136cp din 94 se poate face ceva ?
                  Cu S-ul nu te pui.

                  Comment


                  • #24
                    Eu am pe masina din semnatura resoftarea facuta la DimSport Romania de aproape 1 an de zile si 15.000km, si va spun cu mana pe inima ca nu as mai revenii la softul original....se comporta fantastic de bine, uneori imi intra esp-ul si in treapta a 3-a cand ii dau kick-down ( pe asfalt uscat). Cat despre consum putin imi pasa (e cam tot pe acolo , dar acum e fugarita ceva mai mult, deci in principiu a scazut cu 0.5l)...eu aveam chiar probleme cu softul din fabrica, imi intra uneori in regim de avarii din motive misterioase.
                    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF