Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pareri pro/contra cip motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pareri pro/contra cip motor

    parerile sunt impartite, nu stiu cum se manifesta si cat de benefic este pentru motor, dar mie nu pre imi inspira incredere. ca ceea ce se face in romania practic e numai din soft si mai nimic mecanic pe la motor. chestia asta o puteau face si producatorii si in loc de un motor de 1.8 cu 110 cai, iti datea 1.8 cu 135 de cai, dar de ce nu o fac ei daca este perfect normal si scade consumul de carburant si masina merge mai bine? eu am vazut 2 motoare duse din cauza cip-urilor (alfa romeo 1.8 benzina, renault megane 1.9 tdi) si amandoua sub 50000 km. facut cip-ul doar din soft fara sa se umble la motoare. masinile fabricate dupa 2004

  • #2
    Nici eu nu am incredere in cip tuning/ flash tuning.Am un prieten care si-a distrus masina, un opel vectra 2.2dti din cauza cip-ului.Se pot gasi cred alte metode care nu dauneaza masini.pt imbunatatirea performantelor.
    W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
    E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
    YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
    GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

    Asphalt F*ck*r

    Comment


    • #3
      problema este destul de delicata....cred ca sunt putini cei care fac treaba cu proifesionalism...si foarte multi amatori care distrug calculatoarele....

      o programare incorecta de soft poate distruge calculatorul chiar daca se face cu programator si soft de origine.(iar pe piata se gasesc multe programatoare clone sau chinezisme).

      personal ma abtin in a recomanda aceste modificari din lipsa unor exemple pozitive de anduranta si eficacitate a transformarilor.

      nu neg existenta unor masini tunate profesional cu modificarea perametrilor electronici insotite si de modificari fizice ale motorului.

      Comment


      • #4
        Originally posted by asfalttango View Post
        nu neg existenta unor masini tunate profesional cu modificarea perametrilor electronici insotite si de modificari fizice ale motorului.
        eu vorbeam de ce anume se face pe la noi. ca pe aici iti baga alt soft si gata. eu nu am auzit pe cineva sa-ti modifice si motorul. tocmai asta era ideea. ca daca punem modificari de motor, evacuare, suspensii, kitt ambreiaj si toata gama obtii o gramada de caluti. dar la noi iti baga un soft, o toba urlatoare si un filtru de aer si zic ca ai 30 de cai in plus, si dupa 30000 de km un motor pe benzina se aude ca unu de cobra diesel din 74

        Comment


        • #5
          am vrut sa fiu cit mai aproape de adevar....ca numai din optimizarea softului nu cred ca se obtine prea mult....curba de optimizare este una singura si este facuta de fabricant

          Comment


          • #6
            E delicata chestiunea.. un motor poti sa-l faci praf si fara chip.. de multe ori problema unei masini se afla intre volan si scaun .

            Comment


            • #7
              prefer un motor de 3.2 v6,se pare ca va fi urmatoarea achizitzie....

              Comment


              • #8
                Originally posted by Danny_bb View Post
                E delicata chestiunea.. un motor poti sa-l faci praf si fara chip.. de multe ori problema unei masini se afla intre volan si scaun .
                de aceasi parere sunt si eu.rezultand o diferenta dupa up-gradul calculatorului,masina va trage mai bine,chestiunea dintre scaun si volan va merge intr-un ritm mai alert,cu demaraje mai rapide fascinat de noua putere a motorului.si atunci normal o sa cada ambreiajul si apoi in timp si turbina datorita functionarii ei la presiuni mai mari.

                daca se merge normal cu masina dupa ''operatie'' masina va consuma mai putin,lucru demonstrat la o octavia si o mazda b2500,consumul scazand cu aproximativ 1 litru la mers normal.daca vrei putere atunci........

                Comment


                • #9
                  La sfarsitul lunii martie/ inceputtul lui aprilie voi face eu un upgrade....vedem atunci rezultate si feedback.......

                  Comment


                  • #10
                    Problema nu este resoftarea, ci modul in care aceasta se face...mai exact noile valori. Brabus face resoftari si ofera garantie. E normal daca te duci la orice "gigel" si dai 300 euro sa faca exact de 300 euro. Majoritatea nici macar nu lucreaza cu firme din afara, desi multi se lauda ca primesc noile date de la firme serioase cu care colaboreaza. E normal sa-ti pice dupa un timp avand in vedere ca noile date sunt facute "dupa ureche"

                    Singura firma din romania (De care stiu eu) care ofera garantie la motor in urma resoftarii este SKN. Dar si preturile sunt pe masura.
                    C 200 CDI
                    ML 63 AMG
                    S 55 AMG Long
                    SL 55 AMG
                    Yamaha R1
                    Yamaha R6

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Baracuda View Post
                      Problema nu este resoftarea, ci modul in care aceasta se face...mai exact noile valori. Brabus face resoftari si ofera garantie. E normal daca te duci la orice "gigel" si dai 300 euro sa faca exact de 300 euro. Majoritatea nici macar nu lucreaza cu firme din afara, desi multi se lauda ca primesc noile date de la firme serioase cu care colaboreaza. E normal sa-ti pice dupa un timp avand in vedere ca noile date sunt facute "dupa ureche"

                      Singura firma din romania (De care stiu eu) care ofera garantie la motor in urma resoftarii este SKN. Dar si preturile sunt pe masura.
                      Total de acord. Daca ar fi sa-l tunez, numai cu kitul de la Brabus l-as face. Insa imi ajunge hergelia de sub capota, cel putin deocamdata

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vladruse View Post
                        La sfarsitul lunii martie/ inceputtul lui aprilie voi face eu un upgrade....vedem atunci rezultate si feedback.......
                        Am facut remaparea...rezultatele aici : http://www.clubmercedes.ro/chiptuning-t568.html

                        Comment


                        • #13
                          Eu sunt pentru contra

                          Aici is pe domeniu (cat de cat - in sensu ca pe domeniu cu electronica digitala...mai putin cu motoarele..).

                          In primul rand sa semnalez confuzia: cat iti faci asa numitul "chip-tuning" [ca o paranteza patrata: termenu asta de "tuning" mie imi da dureri de dintzi - cel putin cu intelesul din romania]..revenind...deci cand faci chip-tuning nu poate fi vorba de upgrade la soft. Softul ramane acelasi, singurul lucru care se schimba sunt niste tabele (numite LUT = Look Up Tables) care practic sunt o parte din datele de intrare in algoritmul de management al motorului. In tabelele astea se gasesc niste numere care sunt o esantionare a curbelor de functionare a motorului. (o tabela din asta de ex poate fi: cantitatea de combustibil injectat in functie de pozitia acceleratiei si viteza masinii). ECU citeste senzorii (care si catzi or fi) pe baza datelor de la senzori citeste valorile corespunzatoare din tabelele lu peshte mai face ceva calcule (deobicei doar adunari..si alea foarte putine) si dupa aia actioneaza dupa cum dicteaza rezultatul. k scuze de burta da imi place sa tzin teoria asta de cate ori aud de "upgrade la soft in ECU".

                          Pareri:

                          Contra:
                          Producatoru a stabilit ce valori sa puna acolo in urma a o gramada de teste si de motoare rupte si ametzite, astfel incat sa fie sigur ca oricine de la pushtiulica de 18 ani pana la bunicutza de 90 poate sa conduca masina cu orice fel de stil de condus si nu crapa nimic. Mai mult, valorile sunt diferite in functie de regiunea (sau chiar de tzara pentru uni producatori (printre care si MB)) unde urmeaza sa fie vandute. Aici se tine cont de calitatea medie a combustibilului din zona, tipurile de drum, relief, particularitati, toata povestea.
                          Cand te duci la "chip-tuning" [auuu dintzii mei] ala are tot interesu sa-ti ia baniu si sa nu te mai cunoasca dupa aia, nu-l doare pe el capu despre ce o sa se intample cu masina ta.

                          Pro:
                          Bine..nu chiar pro chip tuning...mai mult contra unei practici a producatorilor.
                          Unii dintre producatori fac alta shmekerie. Aceeasi mecanica scoate 60 sau 80 de cai (de exemplu) in functie de ce tabele are. Asta ca strategie de marketing, diferenta de pret fiind cam 1000 sau 2000 de euro (la ford de [acelasi] exemplu). Deci se poate pe cai "corecte" sa se obtina mai multa putere din unele motoare doar prin cativa clici de soarece.

                          [edit: add] Parerea mea rezultata dupa citirea a o gramada de documentatie pe tema (unele confidentiale bosch, toyota si renault). Am un mic proiect de ceva vreme...care momentan asteapta finantzare. Vreau sa pun injectie - homebuilt pe o dacie 1300

                          [al doile edit: add] Proiectu e o continuare a lucrarii mele de diploma (care se referea doar la masurarea si optimizarea consumului de combustibil. Exista un proiect asemanator care se bucura de un relativ succes, retrofit de injectie pt masini mai vechi (idea: poate pt cobrele pe benzina incropim ceva si reducem noxele sa poata fi certifcate euro1 ??). Proiectu se numeste MegaSquirt si o inceput de la 2 dudes din state. Ideea e faina, am vazut ceva pagina a unui bmw-ist cu conserva de pe vremea instaurarii lui Fidel la putere care si-o montat si cica mere excelent. Ce nu-mi place e ca foloseste procesor in loc de microcontroler...mediu auto...zgomote si interferentze...cam nashpa alegerea lor.
                          Last edited by B.A.; 03-12-2008, 13:50 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Am si eu o intrebare legata de marirea puterii unei masini: Cum se reflecta adaosul de CP in consum?
                            http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Juve View Post
                              Am si eu o intrebare legata de marirea puterii unei masini: Cum se reflecta adaosul de CP in consum?
                              Ca sa citez un coleg de pe un forum international MB: " Economy is mostly factors of engine efficiency and your right foot. ".

                              Nu conteaza cati cai adaogi...conteaza cum si cand ii folosesti...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF