Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

F1 Mercedes-Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Startul s-a efectuat pe o pista umeda. Conform regulamentului, toti pilotii au plecat pe gume medii (din calificari), relativ performante pentru calificari. Sebastian Vettel se instaleaza frunte de la primul viraj. Fernando Alonso acroseaza roata spate dreapta a monopostului RBR al lui Vettel si distruge botul masinii sale. Spaniolul nu intra la boxe. Dar iese in decor dupa ce tot botul se desprinde si ramane sub masina. Este obligat sa abandoneze.


    Clasamentru turului DOI: Vettel, Webber, Hamilton, Button, Rosberg, Massa, Perez, Sutil, Hulkenberg, Ricciardo, Raikkonen, Grosjean, Di Resta, Maldonado, Gutiérrez, Vergne, Pic, Van der Garde, Bianchi, Bottas si Chilton.

    Vettel intra in turul 5 si inlocuieste gumele intermediare profilate cu medii slicuri. Il imita Massa desi pista este inca umeda.

    Sutil –oprire extrem de lunga din cauza blocarii unui pistol pneumatic, Ricciardo, Raikkonen, Di Resta, Maldonado, Van der Garde, Bianchi, Bottas si Chilton intra in turul 6.
    Webber, Hamilton (din instinct, se duce intai la McLaren), Button, Hulkenberg, Perez, Grosjean, Gutiérrez, Vergne, Pic intra in turul 7 si Rosberg in 8.

    Clasamentul in turul 9 : Webber, Vettel, Hamilton, Rosberg, Button, Hulkenberg, Massa, Perez, Grosjean, Raikkonen, Ricciardo, Maldonado, Gutiérrez, Sutil, Di Resta, Van der Garde, Bianchi, Bottas, Chilton, Vergne si Pic.

    In capul cursei, Vettel reduce un pic ecartul cu Webber. Cu doar doua 2 secunde in spqate in turul 13, vede masinile MB-AMG extrem de radide pornite in urmarire.
    Mult prea departe in spate, Raikkonen se chinuie sa-l depaseasca pe Perezinca doua tururi.

    Primii 10 in turul 18 : Webber, Vettel (+2"1), Hamilton (+5"), Rosberg (+7"5), Button (+17"), Hulkenberg, Massa, Grosjean, Raikkonen si Perez.

    Webber si Ricciardo se opresc sa schimbe in turul 19, Massa, Grosjean, Di Resta (alta oprire extrem de lunga) in 20, Hamilton, Button, Hulkenberg, Raikkonen in 21, Vettel, Rosberg, Perez, Sutil (noua oprire extrem de lunga), Gutiérrez, Bottas in 22.

    Pistoalele pneumatice isi fac de cap la Force India. Din aceasta cauza, Di Resta si Sutil ajung la un tur de lideri dar abndoneaza in turul 23.

    Top 10 turul 26 : Webber, Vettel (+0"4), Hamilton (+1"8), Rosberg (+4"5), Button (+14"4), Massa (+23"7), Grosjean (+25"3), Hulkenberg (+26"7), Raikkonen (+27"3) si Perez (+31"8).

    Vettel depaseste pe Hamilton si cere echipei sa-l oblige pe Webber sa-l lase in fata. In conditiile in care altul era planul echipei si, oricum, era mult prea devreme, doar la jumatatea cursei! In acest timp Sutil abandoneaza. Week-end negru pentru Force India Mercedes…

    Noi schimburi. Hamilton in turul 30 – acasa acum, Webber, Rosberg in 31, Vettel in 32 (reintra in spatele lui Webber si Hamilton), Massa, Perez in 33, Hulkenberg, Raikkonen in 34, Button (roata fata stanga nefixata se opreste si este readus manual la stand), Grosjean in 35, Gutiérrez in 36.

    Conduc cele doua Red Bull si cele doua Mercedes.
    Massa este pe locul cinci dar la peste 30 secunde!
    Hamilton face ultimul schimb in turul 41, Vettel si Rosberg in 42, Vergne in 43, Webber in 43, Hulkenberg in 44.

    In fruntea cursei, mare batalie intre Mark Webber (pneuri dure) si Sebastian Vettel (pneuri medii). Dupa o mica atingere,Vettel trece in frunte. Nervi si par alb in staful RedBull. La doar doua degete de acrosaj…

    Massa schimba ultima oara in turul 47.
    Top 10 in turul 48 : Vettel, Webber (+2"7), Hamilton (+11"6), Rosberg (+12"6), Grosjean (+26"6), Raikkonen (+37"), Perez, Massa, Hulkenberg si Gutiérrez.

    Rosberg transmite echipei sale ca este mai rapid decat Hamilton si cere sa fie lasat sa treaca. Staful Mercedesa se opune. De forma, incercarile nu au rezultat.

    Sebastian Vettel castiga si preia conducerea in clasamentul campionatului. Webber termina pe 2 iar Hamilton pe trei.

    Urmeaza pentru puncte: Rosberg, Massa, Grosjean, Raikkonen, Hulkenberg, Perez si Vergne.
    Pos. Pilot Echipe Ecart Opriri
    01 Sebastian Vettel Red Bull Renault 56 laps - 1h38m56.681s 4
    02 Mark Webber Red Bull Renault +4.298 4
    03 Lewis Hamilton Mercedes AMG +12.181 4
    04 Nico Rosberg Mercedes AMG +12.640 4
    05 Felipe Massa Ferrari +25.648 4
    06 Romain Grosjean Lotus Renault +35.564 3
    07 Kimi Raikkonen Lotus Renault +48.479 3
    08 Nico Hulkenberg Sauber Ferrari +53.044 4
    09 Sergio Perez McLaren Mercedes +72.357 4
    10 Jean-Eric Vergne Toro Rosso Ferrari +87.124 3
    11 Valtteri Bottas Williams Renault +88.610 3
    12 Esteban Gutierrez Sauber Ferrari +1 lap 4
    13 Jules Bianchi Marussia Cosworth +1 lap 4
    14 Charles Pic Caterham Renault +1 lap 4
    15 Giedo Van der Garde Caterham Renault +1 lap 4
    16 Max Chilton Marussia Cosworth +2 laps 4
    17 Jenson Button McLaren Mercedes +3 laps 4
    18 Daniel Ricciardo Toro Rosso Ferrari +5 laps 4
    19 Pastor Maldonado Williams Renault DNF 3
    20 Adrian Sutil Force India Mercedes DNF 3
    21 Paul di Resta Force India Mercedes DNF 3
    22 Fernando Alonso Ferrari DNF 0
    Attached Files

    Comment


    • Originally posted by mer_se280 View Post
      In legatura cu Webber si Rosberg...intradevar pacat si incredibil ce decizii au adus sefii celor doua echipe. Vazand cu ochii Rosberg a fost mai rapid decat Hamilton.
      Miscarile astea urate de la Merc si Redbull strica ceea ce inseamna competitie.

      Rosberg are jumate salariu cat Ham, cum sa il lase sa castige?
      Nu inteleg ratiunea petru care a fost adus un pilot instabil la cap ca Ham la Merc, Schumi reprezenta imaginea Merc, e neamt, aratos, matur.. negrone ce poate vinde? Produse pt gay poate...
      Sutil era mai potrivit, parerea mea. Sau Kimi, care are o popularitate grozava.
      Lui Vettel i s-a cam urcat la cap, nu e bine ce face.

      Imi pare rau de Force India si de Lotus, probabil cele mai frumoase echipe.

      Comment


      • Sa stii ca ai dreptate...ambii piloti de la Force India au abandonat si Lotus...hmm, in cursa anterioara au fost superiori fata de ceilalti...acu parca erau pierduti....
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • -Force India si Mercedes-Benz au anuntat semnarea unui partenariat pe termen lung penttru furnizarea de motoare incepand cu 2014. Eechipa indiana ramane deci cu motorizarea germana.

          -Sebastian Vettel intors la uzina Red Bull marti, a inceput munca impreuna cu inginerii sa in simulatoare pentru a pregati viitorul GP.
          Triplul campion german a profitat pentru a prezenta personal scuze echipei pentru ca a ignorat si incalcat consemnul pentru etapa din Malayezia.

          -Toto Wollf a tinut sa salute public spiritul de echipa de care a facut uz Nico Rosberg in Malayezia, ramanand in urma lui Lewis Hamilton desi avea capacitatea de al depasi si al lasa mult in urma.

          -Mercedes a achizitionat pilotul Lewis Hamilton, unul dintre cei mai rapizi piloti.

          "Nu este nici un secret ca Lewis a adus o noua dinamica echipei, mai ales daca noul pilot este atat de competitiv precum Lewis," afirma Bob Bell, directorul tehnic al echipei Mercedes.
          "Acesta reprezinta deci o sursa de motivatie pentru toata echipa, ajutandu-ne sa progresam. Daca avem un nou pilot si acesta este mai rapid, este evident ca va fi ajutat sa performeze. Este in firea noastra sa procedam asa. Competitia este in natura omeneasca" precizeaza Bob Bell.

          -Pirelli este aproape de a continua in F1, pentru cel putin trei ani.
          Paul Hembery a confirmat ca discutiile continua in sens poztiv pentru ca Pirelli sa ramana singurul furnizor de pneuri pentru Formula 1. Un acord a fost deja gasit cu Ecclestone.

          - Jenson Button : "Surile de pneurib sunt prea rapide. Acestea pun o prea mare presiune pe echipa de mecanici. Va trebui sa reevaluam acest timp pentru a nu ajunge in situatia de a avea neglijente, completeaza Jenson Button.

          - Ferrari si Lotus nu vor noi gume Pirelli. Red Bull si probabil Mercedes preseaza Pirelli sa revada specificatiile anvelopelor.

          - Pirelli raspunde criticilor Red Bull. Totul va fi bine.

          "Pentru a fi corecti, nu este cazul ca Red Bull sa fie in situatia de a ne critica. Toate echipele au propus ce anume doresc. Dupa antrenamente pe frig, caldura cursei a schimbat lucrurile. Nu au fost decat doua curse. Nu putem face un bilant" declara directorul diviziei de competitii de la Pirelli.
          Attached Files

          Comment


          • Pentru conformitate, ca noi copiem si nu citim:
            1. Hamilton e de ceva vreme la Mercedes, nevermind.
            2. Echipa indiana Force India este chiar britanica:
            Base: Silverstone, Northamptonshire, United Kingdom

            Pentru intelegere:
            Indienii nu sunt capabili sa scoata la lumina o asemenea performanta, Marea Britanie insa reprezinta traditie, istorie si nu intamplator da cele mai multe echipe.

            Comment


            • Daca traduceti si pentru cei peste 1700 de vizitatori, OK. Oricum, eu nu ma mai chinui sa pricep ce postati.
              Sunteti asa mare pentru noi, muritorii si tampitii astia din provincie sau bosorogi!

              Comment


              • F1 – Intelegere in trei la varful Mercedes
                Wolff explica sistemul…

                Echipa F1 a constructorului german Mercedes n-a putut avea succesul scontat in ultimii 3 pentru ca nu a avut decat o singura victorie. Este necesar deci o munca sustinuta pentru a repune pe o directie buna aceasta echipa.

                Norbert Haug, patronul de competitii de la Mercedes, a fost licentiat, locul sau fiind preluat de catre Toto Wolff. Acesta nu este numai patronul ci si actionar cu 30% din capital.

                "Analizand situatia, am inteles ca Mercedes dispune de toate conditiile pentru a reusi. " afirma Toto Wolff. "Daca nu eram convins, nu asi fi acceptat niciodata acest rol. Pentru mine este extrem de important sa inteleg motivatia reala a grupului Mercedes cat si decizia lor de a urma continuarea pe termen lung."

                "Continuarea pe termen lung a prezentei in F1 este estimata in ideea ca succesul nu va veni nici rapid nici usor. Trebuie buni ingineri, o buna infrastructura, o buna finantare, piloti buni dar, mai ales, o buna conducere.” precizeaza Wolff.

                "Totodata, Mercedes fiind o multinationala cu 280.000 de angajati, echipa din Brackley este o mica sucursala cu organizare si conducere total diferita. Pentru a reusi, trebuie ca aceasta sucursala sa fie extrem de eficace, cu decizii extrem de rapide, ceea ce nu este posibil in cazul unei multinationale. Acest aspecte sunt, probabil, cauza pentru care unii mari constructori au esuat in F1. Nu se poate acorda timp pentru accelerarea deciziilor. Ei sunt paralizati in insasi sistemul de functionare al propriei organizari.

                "Deci, la Daimler s-a estimat nevoia de a avea pe cineva care sa munceasca dar si care sa devina actionar , care sa-si asume riscul cu proprii bani dar sa si aiba experienta in sportul automobilistic." precizeaza Toto Wolff, considerand ca indeplineste aceste conditii.

                Toto Wolff este deci patronul de competitie la Mercedes si actionar al echipei F1. Dar austriacul nu este singurul care a venit la Mercedes deoarece si compatriotul sau Niki Lauda a preluat presidentia CA dar si 10% din actiuni. In timp ce Ross Brawn se preface ca inca dirijeaza echipa. O fi adevarat?

                "Sa revedem rezultatele din ultimele 10 luni. Mercedes exista in F1, se cheltuie bani, dar rezultatele nu se regasesc. In fiecare etapa, un dezastru care face extrem de mult rau imaginii firmei.
                Directia departamentului de sport auto este la Stuttgart si nu la Brackley in timp ce la cei de la Mercedes nu sunt realmente interesati de ceea ce anume se petrece la echipa F1. Centralizeaza informatiile care care le sunt trimise. Dar sunt aceste informatii corecte sau „filtrate” cand sunt primite?" se intreaba Wolff.

                "In consecinta i s-a cerut lui Niki Lauda ajutorul pentru a intelege ce anume se intampla. Niki a fost primul care a facut bilantul situatie si al fluxului de informatii inainte de a se semna noul acord Concorde cu Bernie Ecclestone. Prima solutie a rezulta ca fiind necesitatea acceptarii unui coactionar pentru a conduce echipa. Nu exista nici o concurenta intre noi. Suntem amandoi acctionari, deci avem aceleasi obiective. Suntem amici si ne distram bine pe circuit. Avem si obiective comune” declara Wolff.

                Comment


                • Toto Wolff continua analiza sa despre Mercedes. Nu pot fi luate decizii atat de rapid.
                  Inca nu se stie cum va arata conducerea echipei Mercedes pentru anul viitor. Unii afirma ca Ross Brawn va fi inlocuit de cuplul Toto Wolff/Paddy Lowe, nimic nu rasufla insa avand in vedere susceptibilitatile existente.

                  Mercedes are in fapt prea multi directori tehnici la acelasi nivel de decizie. Este Bob Bell, cel care detine acum acest post, dar este si Aldo Costa (ex Ferrari), Geoff Willis (ex-BAR & Honda) si, bineinteles, Paddy Lowe (ex-McLaren) care se va alatura echipei la sfarsitul anului. Evident si Ross Brawn… cam multa lume, nu? Momentan, singurul lucru cert este plecarea lui Pat Fry, bratul drept al lui Brawn.

                  "Decizia de a se atribui un rol de consultant lui Nick a fost luata" explica Toto Wolff, patronul de competuitie F1 de la Mercedes. "In ceea ce il priveste pe Ross, sunt convins ca este inginerul cel mai avizat in acest mediu unde lucreaza. Momentan a ramas singurul care este cel mai activ in cadrul echipei. Continui sa-l consider cel mai bun inginer actual de la Mercedes.

                  Toto Wolff nu a acceptat directia departamentului sportiv F1 de la Mercedes doar pentru a crea dezordine. "Stiti ca la acest nivel, nu lucrurile majore fac diferenta. Totul se petrece la nivel de detalii. Nu este cazul sa se schimbe totul. De a angaja oameni noi. Asa nu merge pentru ca este nevoie de cativa ani pentru a reconstrui echipa.
                  Trebuie analizate structurile si sa se vada cum oamenii interactioneaza intre ei.
                  Nu ma pot ghida dupa instinctul meu pentru ca, daca nu este de acord cu mine, nu inseamna ca nu este bun. Ma pot insela.

                  "In realitate nu se poate cumpara o echipa precum Mercedes si sa spui imediat: iata cum se va lucra, imediat, continua austriacul.
                  "Ca actionar, trebuie sa ai o influienta determinanta in procesul de decizie. Iata de ce trebuie sa fii prezenta la Brackley, la uzina, este o conditie esentiala pentru Mercedes. Nu pot decat sa fiu de acord. Nu se poate conduce o echipa de la 1500 kilometri, de la Stuttgart. Asa ceva nu va merge."


                  - Ross Brawn : Nu exista un nr.1 la Mercedes. Urasc sa dau ordine.

                  Lewis Hamilton nu a cerut niciodata un tratament favorizant cand a venit la Mercedes, confirma Ross Brawn, care dezavueaza consemnul echipei care s-a petrecut in Malayezia.

                  "Lewis este un competitor si a declarat ca vrea egalitate. Asa s-au desfasurat negocierile. Nu exista n°1 sau de n°2 la Mercedes pentru ca s-ar putea crea impresia unei favorizari iar noi nu agreem acest lucru" declara Britanicul.

                  "Eu nu agreez ordine de acest gen, nu este in firea mea, in natura mea sportiva. De regula ma lasat pilotii sa se confrunte. Din p.d.v. tehnic, nu doresc o lupta cu riscul de a ramane fara benzina ambele masini. Nu am de ales!" explica Brawn.

                  Aceasta decizie a fost criticata imediat dupa cursa de Lauda si Wolff inainte de a intelege ca Brawn a avit dreptate.

                  "A trebuit sa iau o decizie pe moment. Niki si Toto s-ar putea sa nu fi fost de acord pe moment dar aveam TOATE INFORMATIILE necesare luarii deciziei mele si nu a lor.
                  Ulterior ambii au recunoscut ca era cel mai bun lucru de facut. In cursa nu este timp de sedinte pentru a se stabili o decizie. Daca decizia este corecta la nivel de 7-8 din 10, consider ca a fost corect.

                  Comment


                  • 2013 FORMULA 1 UBS Marele Premiu al Chinei
                    Shanghai Cursa Data: 14 aprilie 2013
                    Circuit Nume: Shanghai International Circuit
                    Primul Grand Prix: 2004
                    Numărul de ture: 56
                    Lungime circuit: 5.451 km
                    Cursa Distanta: 305.066 km
                    Record de tur: 1:32.238 - M Schumacher (2004)

                    Program:
                    Vineri
                    Antr. lib. 1: 05:00 NEXT
                    Antr. lib. 2: 09:00
                    Sambata
                    Antr. lib. 3: 06:00
                    Calificari: 09:00
                    Duminica
                    Cursa: 10:00
                    Attached Files

                    Comment


                    • Ross Brawn : Un sezon mai bun decat am prevazut! Sunt satisfacut de rezultate!

                      "Pentru noi, sezonul a inceput mai bine decat a sperat," declara Brawn.

                      "Suntem constienti ca trebuie sa reducem diferentele cu celelalte echipe si, pentru aceasta, trebuie sa mentinem ritmul dezvoltarii medelului. Este enorm de mult de munca dar sunt ingrijorat de ce se petrece in uzinele noastre. Cum anume se vor traduce pe pista" pecizeaza domnia sa.

                      Mercedes vine cu greutatea succesului de anul trecut.

                      "China este o etapa speciala in programul nostru pentru ca, acolo, Nico a reusit in 2012. Acest rezultat ne obliga sa incercam sa repetam aceasta victorie dar si pe viitor."

                      "Este o cursa extrem de importanta pentru la F1 dar, mai ales, pentru Mercedes. Este un circuit total diferit de cele de la Melbourne si Sepang si este posibil sa avem temperaturi scazute, deci totul este posibil" concluzioneaza Brawn.

                      - McLaren spera sda reduca diferentele in China.
                      Debutul sezonului pentru McLaren este departe de a fi roza.

                      "Este clar ca performantele noastre in Australia si Malayezia au fost dezamagitoare fata de standardele echipei noastre. In acest timp. Toata lumea este interesata pentru dezvoltarea modelului MP4-28."


                      - Toto Wolff : Consemnele de echipa sunt necesare.
                      "Din pdv sportiv, consemnele sunt o absurditate" affirme Toto Wolff. "Spun acest lucru in calitate de fan, ca sportiv si pilot. In ceea ce priveste echipa, acesta trebuie sa se asigure ca nu pierde puncte"

                      "Daca i-am fi lasat pe Lewis si Nico sa se bata, ar fi rezultat probleme de consun pentru ambele masini. Stiam asta si am dat ordin. Nu doream sa fim idioti la sfarsit de cursa.


                      - Pirelli : Medii si dure pentru Shanghai – Prima aparitie a acestei combinatii!
                      Pirelli a stabilt ca gumele medii P Zero Albe si cele dure P Zero Galbene vor fi cele obligatorii pentru marele premiu al Chinei.

                      China este bine cunoscuta pentru pista sa larga, unde diferenta dintre temperatura aerului si a pistei mica, ceea ce conduce face ideala aceasta combinatie.
                      Flexibilitatea celor medii dar si a celor dure permit noi strategii echipelor si tactici diferite.
                      Prezenta ploii din primele doua etape ale sezonului este obisnuit in Chine deci se poate interveni rapid cu cele intermediare Cinturato Verzi si medii Cinturato Albastre.

                      "Chine este mereu una dintre cele mai frumoase curse ale anului, cu strategii de exceptie" explica Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.

                      Din punct de vedere pneumatic :

                      Circuitul din China obliga la folosirea excesiva pe pneurile fata datorita virajelor de tipul V1, viraj care reprezinta o bucla completa. Sunt foarte importante zonele de franare, respectiv transferul greutatii catre fata.
                      Cele mai solicitate sunt pneurile fata-stanga, China impunand cele mai mari perioade de franare din sezon.

                      Alt viraj-cheie din puncte de vedere pneumatic este nr. 13 : o lunga linie dreapta, inintea celei drepte principale, usor inclinate.

                      Anul trecut, combinatia medii-dure a fost solutia castigatoare pentru Marele premiu al Chinei. Invingatorul, Rosberg, a adoptat o strategie cu doua opriri initial: pe dure intai apoi de doua ori pe medii. Al doilea si al treilea (Button et Hamilton) s-au oprit de trei ori – dur-dur-mediu-mediu. Al patrulea la fel cu trei incepand cu dure. Al cincilea, Vettel a adoptat aceeasi strategie cu doua opriri ca Rosberg.

                      Diferenta de performanta intre medii si dure in Chine se estimeaza intre 0,5 si 0,6 sec pe tur.

                      In virajul 13, apasarea este extrema, suprafata de contact fiind aproape dubla fata de starea de repaus.
                      Last edited by epurare_coco; 04-09-2013, 21:19 PM.

                      Comment


                      • Originally posted by epurare_coco
                        Sarut'mana! Este, pentru mine, splendid sa le vad asa cum le am!
                        Pentru tine, le vedeai toate aici: http://nextgen-auto.com/gallery/pict...na-12apr-1.php

                        Comment


                        • Calificari CHINA.

                          Webber a oprit monopostul RB9 pe circuit la scurt timp după ce a efectuat un tur cronometrat în Q2 după ce echipa l-a informat că există o problemă la presiunea combustibilului. Australinul ar fi trebuit să plece de pe locul 14 al grilei de start, însă în urma excluderii va lua startul de pe ultima poziţie.

                          Kimi Raikkonen susţine că monopostul Lotus este încă departe de a obţine un pole position şi nu ştie dacă va fi capabil să lupte pentru victorie cu Lewis Hamilton.
                          Lewis Hamilton a obţinut sâmbătă primul pole position de la sosirea la Mercedes şi al doilea pentru echipa germană după performanţa similară a lui Nico Rosberg tot de la Shanghai de anul trecut.

                          Britanicul este entuziasmat de performanţă şi vrea să obţină victoria, însă admite că va avea o misiune dificilă în faţa lui Kimi Raikkonen, al cărui monopost Lotus gestionează mai bine pneurile în acest debut de sezon.

                          "Sunt incredibil de fericit pentru primul pole position din ultima perioadă şi sunt cu adevărat entuziasmat. Turul a fost grozav, echipa a avut performanţe bune tot weekendul şi sper să putem continua aşa şi mâine. Cei mai apropiaţi doi piloţi (Raikkonen şi Fernando Alonso) vor fi marea provocare."

                          Esential : 0.277 secunde a fost avansul lui Hamilton in fata lui Raikkonen in calificari
                          "Cei de la Ferrari sunt foarte rapizi în primul tur, iar Raikkonen este în mod deosebit foarte bun la gestionarea pneurilor soft, aşa că va fi greu să-l ţinem în spate. Apoi vom concura cu pneuri medium şi cred că în acest caz suntem într-o poziţie bună, dar totul depinde de diferenţa pe care o putem menţine în primul stint", a declarat el.


                          Între timp, Rosberg va lua startul de pe locul patru şi este încrezător că poate înregistra progrese pe parcursul cursei de duminică.

                          "Locul patru este ok. M-am gândit tot weekendul la cursă şi la setări, pentru că mâine va fi mai cald şi asta ar putea lua prin surprindere unii piloţi. Este o poziţie decentă şi sunt sigur că pot progresa de pe locul patru. Cât de departe? Nu ştiu încă", a precizat el"Avem o poziţie de start destul de bună, dar va fi suficientă mâine pentru viteza noastră? Nu ştiu. Fiecare cursă pare să fie diferită în acest an, uneori totul merge în favoarea ta, alterior nu. Putem doar să încercăm să dăm tot ce avem mai bun şi să sperăm că vom fi suficient de rapizi pentru a lupta pentru victorie", a adăugat el.
                          Rezultate
                          Pilot Echipa Timp Q1 Timp Q2 Timp Q3
                          01 Lewis Hamilton Mercedes AMG 1:35.793 1:35.078 1:34.484
                          02 Kimi Raikkonen Lotus Renault 1:37.046 1:35.659 1:34.761
                          03 Fernando Alonso Ferrari 1:36.253 1:35.148 1:34.788
                          04 Nico Rosberg Mercedes AMG 1:35.959 1:35.537 1:34.861
                          05 Felipe Massa Ferrari 1:35.972 1:35.403 1:34.933
                          06 Romain Grosjean Lotus Renault 1:36.929 1:36.065 1:35.364
                          07 Daniel Ricciardo Toro Rosso Ferrari 1:36.993 1:36.258 1:35.998
                          08 Jenson Button McLaren Mercedes 1:36.667 1:35.784 2:05.673
                          09 Sebastian Vettel Red Bull Renault 1:36.537 1:35.343
                          10 Nico Hulkenberg Sauber Ferrari 1:36.985 1:36.261
                          — ---------------- --------------- ---------- ---------- ----------
                          11 Paul di Resta Force India Mercedes 1:37.478 1:36.287
                          12 Sergio Perez McLaren Mercedes 1:36.952 1:36.314
                          13 Adrian Sutil Force India Mercedes 1:37.349 1:36.405
                          14 Mark Webber Red Bull Renault 1:36.148 1:36.679
                          15 Pastor Maldonado Williams Renault 1:37.281 1:37.139
                          16 Jean-Eric Vergne Toro Rosso Ferrari 1:37.508 1:37.199
                          — ---------------- --------------- ---------- ---------- ----------
                          17 Valtteri Bottas Williams Renault 1:37.769
                          18 Esteban Gutierrez Sauber Ferrari 1:37.990
                          19 Jules Bianchi Marussia Cosworth 1:38.780
                          20 Max Chilton Marussia Cosworth 1:39.537
                          21 Charles Pic Caterham Renault 1:39.614
                          22 Giedo Van der Garde Caterham Renault 1:39.660

                          Despre fotografii din China .../1

                          Despre fotografii din China .../2

                          Despre fotografii din China .../3

                          Despre fotografii din China .../4

                          Originally posted by Siegfried View Post
                          De ce ai copiat doar una din cele precizate?
                          Sa le precizez:
                          www.crash.net/f1/.../f1_china... - Marea Britanie
                          china - Formula 1® - The Official F1® Website
                          International Business Time
                          Zee News
                          china-grand-prix.com
                          F1 - Eurosport - Yahoo!
                          BBC Sport - Formula 1


                          www.antena3.com/formula-1/.../chin... - Spania
                          formula1.lne.es › Grandes Premios –

                          CarAndDriverTheF1 : Sumérgete en el emocionante mundo de la Fórmula 1

                          www.autosport.com/news/report..
                          Get the latest Formula 1 news, features, photos, results, history on drivers and teams in our encyclopedia - all on Grandprix.com

                          www.autosport.com/news/report..

                          Daca matale vezi adrese de net cu poze, eu caut FOTOGRAFII. Greu de priceput.
                          Si nu te opreste, vad, nimeni sa postezi cat de cat civilizat. Eventual si ceva cu neuroni arsi de munca.
                          Attached Files
                          Last edited by mircea600sel; 04-13-2013, 20:47 PM.

                          Comment


                          • O cursă nebună. Plina de nervi la început, aproape previzibilă ulterior. Raikkonen a fost, dupa mine, cel mai bun. Să faci trei sferturi de cursă fară jumatate din elementele aerodinamice ale părţii stangi faţă si sa termini pe 2, este formidabil. Să nu uitam ca Alonso a abandonat în urma unui incident asemnător. Deci şi botul Lotus este mai bun, chiar dacă este mai rigid, s-au tocmai de aceea. Ciudat de tot abandonul lui Rosberg.
                            Senzaţional este că nu avem deocamdată curse gata castigate din turul unu. Dar şi viteza explozivă de astăzi a maşinii Ferrari comparativ cu cele motorizate Renault.

                            (14 aprilie 2013 - 10h42, dupa D. Thys-varianta in romaneste)
                            F1 - Victorie facila a spaniolului Fernando Alonso la Shanghai – premiera pentru Alonso si Ferrari in acest sezon

                            Temperatura aerului este de 26° la inceputul cursei. Sunt 21 pe grila la plecare deoarece Mark Webber a fost penalizat de ieri la sfarsitul calificarilor. A ramas doar cu 150ml de benzina, nu mai ajungea la stand cu un litru, asa ca a plecat de pe linia standurilor.

                            Din primii 10, 7 sunt pe gume medii, Jenson Button, Sebastian Vettel si Nico Hulkenberg au ramas pe soft, deci stiau ca nu vor dura prea mult.

                            La start, Hamilton ia avansul perfect in fata celor doi piloti Ferrari Fernando Alonso si Felipe Massa. Relativ in spate, primul incident. Cele doua Force India se agata dar pot continua.

                            Clasamentul primei treceri : Hamilton, Alonso, Massa, Raikkonen, Rosberg, Grosjean, Ricciardo, Button, Vettel, Hulkenberg, Sutil, Gutiérrez, Perez, Di Resta, Maldonado, Bottas, Bianchi, Van der Garde, Chilton, Vergne, Pic si Webber. Ultimul intra la schimb din primul tur. Incredibil. Ramasese cu gume noi!

                            Daniel Ricciardo schimba in turul 4 in timp ce cele doua Ferrari surclaseaza Mercedes-ul lui Nico Rosberg. Alonso este deci in fruntea cursei, in fata lui Massa.

                            Hamilton, Rosberg, Sutil (eleron spate distrus dupa un acrosaj cu un Sauber si abandon), Pic intra in turul 5, Alonso, Raikkonen, Bianchi, Van der Garde in 6, Massa, Grosjean, Maldonado, Chilton in7.

                            Clasamentul turului 8 : Hulkenberg, Vettel, Button, Perez, Di Resta, Vergne, Alonso, Hamilton, Bottas, Raikkonen, Webber, Massa, Rosberg, Ricciardo, Grosjean, Pic, Maldonado, Bianchi, Van der Garde si Chilton. Primii cinci sunt pe medii si inca nu au intrat la schimb.

                            Hulkenberg, Vettel, Di Resta intra in turul 14. Aproape imediat, Mark Webber si Jean-Eric Vergne se acroseaza. Intra la reparatii dar Webber abandoneaza cateva secunde mai tarziu pe 3 roti. Un pic mai tarziu, Raikkonen si Perez se acroseaza si Lotusul este vaduvit de cateva elemente pe partea stanga fata, dar ramane pe circuit.

                            Massa si Rosberg schimba in 19. In acest timp, Fernando Alonso depaseste pe Jenson Button si preia conducerea cursei.

                            Hamilton si Raikkonen intra la schimb in 21 timp in care Rosberg abandoneaza. Alonso, Button, Grosjean, Ricciardo, Maldonado schimba in 23, Perez in 24.

                            Top 10 in turul 27: Vettel, Alonso, Hulkenberg, Button, Hamilton, Raikkonen, Di Resta, Massa, Grosjean si Perez. Cel mai rapid se dovedeste Fernando Alonso pe gume noi intimp ce Sebastian Vettel este inca pe cele uzate. Red Bull decide ca Vettel sa nu se apere de atacurile lui Alonso...

                            Fernando Alonso depaseste pe Sebastian Vettel in turul 28 si preia et reprend sefia cursei. Spaniolul a schimbat deja in timp ce germanul are doar un singur schimb. Normal, se adopta strategii diferite.

                            Hulkenberg intra la schimb in turul 30. Sauber prefera sa fe faca mai tarziu.

                            Sebastian Vettel intra la schimb in 31 si deci va trebui sa se mai opreasca o data pentru schimbul obligatoriu.

                            Di Resta schimba in 32, Raikkonen, Bottas in 34, Hulkenberg, Massa in 36, Hamilton, Grosjean, Vergne in 37, Ricciardo in 38e, Maldonado in 39.

                            Top 10 in turul 40 : Alonso, Vettel, Button, Raikkonen, Hamilton, Di Resta, Massa, Hulkenberg, Perez si Ricciardo.

                            Alonso intra pentru ultima oara in turul 41 si se indreapta linistit catre prima sa vicorie din acest sezon.
                            Raman sa se lupte al doilea loc intre Raikkonen (4) si Hamilton (5), deoarece Vettel (2) si Button (4) trebuie sa efectueze schimburile obligatorii.

                            Fernando Alonso stabileste cel cel mai bun timp in turul 46 si Ferrari ii transmite sa nu se mai grabeasca asa tare!

                            Button efectueaza ultimul schimb in turul 49 iar Vettel in 51. Di Resta in 53.

                            Fernando Alonso adjudeca victoria si, in final, Kimi Raikkonen vine pe iar Lewis Hamilton trece pe trei la mustata in fata lui Vettel, in ciuda eforturilor acestuie.

                            Pilot Echipa Ecartul Nr.Opriri
                            01 Fernando Alonso Ferrari 56 laps -1h36m26.945s 3
                            02 Kimi Raikkonen Lotus Renault +10.168 3
                            03 Lewis Hamilton Mercedes AMG +12.322 3
                            04 Sebastian Vettel Red Bull Renault +12.525 3
                            05 Jenson Button McLaren Mercedes +35.285 2
                            06 Felipe Massa Ferrari +40.827 3
                            07 Daniel Ricciardo Toro Rosso Ferrari +42.691 3
                            08 Paul di Resta Force India Mercedes +51.084 3
                            09 Romain Grosjean Lotus Renault +53.423 3
                            10 Nico Hulkenberg Sauber Ferrari +56.598 3
                            11 Sergio Perez McLaren Mercedes +63.860 2
                            12 Jean-Eric Vergne Toro Rosso Ferrari +72.604 3
                            13 Valtteri Bottas Williams Renault +93.861 3
                            14 Pastor Maldonado Williams Renault +95.453 3
                            15 Jules Bianchi Marussia Cosworth +1 lap 3
                            16 Charles Pic Caterham Renault +1 lap 3
                            17 Max Chilton Marussia Cosworth +1 lap 3
                            18 Giedo Van der Garde Caterham Renault +1 lap 3
                            19 Nico Rosberg Mercedes AMG DNF 4
                            20 Mark Webber Red Bull Renault DNF 2
                            21 Adrian Sutil Force India Mercedes DNF 1
                            22 Esteban Gutierrez Sauber Ferrari DNF 0

                            Comment


                            • Se lasa cu penalizari!
                              - Mark Webber – 3 locuri!
                              - Gutierrez – 5 locuri!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF