Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fiscalitate auto-Pana la ce cilindree sunteti dispusi sa platiti impozite?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiscalitate auto-Pana la ce cilindree sunteti dispusi sa platiti impozite?

    Originally posted by giorgio
    In ziua de azi nu merita sa mai ai masina cu cilindree mare sa dai atatia bani la stat.Si o masina mai mica isi face datoria bine.Taxele au luat-o razna si vor mai creste in viitor.Si in occident lumea se axeaza pe masini mici ,consum mic,cost de intretinere redus.

    Postul lui Giorgio de pe un alt topic, mi-a dat ideea sa deschid acest topic in care sa va spuneti parerea despre taxarea cilindreei si cat sunteti dispusi sa platiti impozit pt masina.

    Desigur nu aducem in discutie cazul in care unii sau altii avem unii monstrii pe care nu i-am mai inregistrat la finante si astfel nu mai platim mici averi pt respectivele "fieratanii".

    Eu de exemplu, as prefera o cilindree de maximum 2200cmc la nivelul actual al impozitelor (si al veniturilor curente). Hai sa spunem 2500cmc, iar la extrem 3000cmc daca as cumpara un SUV.

    Bineinteles ideal este un motor de maxim 2000cmc.

    Ca sa ne raportam la lumea MB, e interesant ca MB are motoare diesel CDI de 2000cmc insa le monteaza doar pe clasele A si B.

    Pe mine de exemplu, m-ar impulsiona ca si potential client sa gasesc in oferta la clasa C un motor diesel CDI cu cilindreea de 2000cmc si cu o putere similara concurentei la aceeasi capacitate (ex VAG 2.0 TDI CR 140 CP, Subaru 2.0 boxer Diesel 150Cp, BMW 2.0d 170 CP (sau cat o mai fii avand). Parca si Renault avea un 2.0 dci de 175Cp.

    In acelasi timp, observ o tendinta in curtea producatorilor de a iesi cu motoare de cilindree mica spre medie si supra-alimentate. Exemple, motoare de la VAG 1.4 TSI (turbina +/- compresor) in variante de 122CP, 140CP, 170CP, 1.8 TSI 160CP, 2.0 TFSI (170CP, 200CP, 220 sau chiar 260CP - S3). Apoi ceva Opel de 1.6 Turbo de vreo 170 CP, Peugeot-Bmw cu un 1.6 turbo de 160 de cp samd.

    Chestiunea o vad in felul urmator. Taxandu-se puternic motoarele mari (de peste 3000cmc) un prezumtiv proprietar de masina veche si-ar putea pune problema ca acei bani pe care ii plateste drept impozit sa ii foloseasca ca asigurare CASCO la o masina mult mai noua (poate si mai performanta) dar de o cilindree mai mica (sa spunem un motor de 2l supra-alimentat).

    Sistemul actual de impozitare nu e prea corect zic eu. Pt ca nu se taxeaza echitabil valoarea masinii.

    Exemplu: un posesor de Ford Sierra diesel din 1989 (ratat) de 2,3 cilindree 64CP (care valoreaza 1500euro cu indulgenta) plateste mult mai mult impozit decat un posesor de E200 kompressor din 2008 184CP cu o cilindree de 1800cmc care sa spunem ca valoreaza 45000 euro. (Puteam sa dau si exemplul unui MB 240d dar nu vroiam sa folosesc expresia cobran ratat din motive lesne de inteles).

    Mult mai judicios mi se pare sistemul de impozitare din Austria sau Franta in care platesti impozit pe caii putere. La fel si asigurare.

    Ai cai putere o herghelie de peste 100CP...Plateste suma x impozit.

    La fel...ai 200 CP...Bine atunci plateste la asigurarea obligatorie suma y pt ca esti periculos pe strada avand atatia cai putere sub cur...SAMD.

    Ma opresc aici ca sa nu o lungesc prea mult...si va astept sa spuneti care e cilindreea care o considerati acceptabila in conditiile actuale de taxare si bineinteles care e parerea voastra despre sistemul actual si cum vedeti tendintele viitoare.
    Last edited by Diesel; 08-23-2008, 22:33 PM.

  • #2
    Statul asta nu te lasa deloc.Cand vede ca ai masina mare hop si impozit pe masura.Nu e corect ca pentru o cobra cu cilindree mare sa fie si impozit mare fata de o masina nou-nouta de aceeasi cilindree.Sunt de acord ca pentru un Mercedes de 3000 cmc nou sa fie taxa mai mare dar nu la o cobra de 30 de ani.Daca nu ar fi si porcaria de taxa de poluare s-ar aduce cobre de dincolo mai cu curaj,asa pretul final devine mare.In alte state se pretuieste mult o masina veche,se reconditioneaza,se repune in circulatie.Aici la noi te incurajeaza la <plasticaraie> inestetice masini care nu-si justifica pretul fata de o masina clasica fabricata in anii 80.Mercedesul w 123 este incununarea rafinamentului unei masini clasice adevarate unde nu s-a facut rabat de la calitate si precizie.

    Comment


    • #3
      In afara de asigurarea obligatorie, sistemul "ticalosit" are pas de la je. Deci, cat mai mari motoare tarii !
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #4
        Eu sunt total de acord cu afirmatiile si preferintele lui @Diesel. Cat despre Romania, cred ca ne paste in curand o lipsa de taxa de poluare, insa impozit si asigurari pe masura motorului pe care il avem sub posterior.
        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

        Comment


        • #5
          Toata porcaria e ca la noi NU se face diferenta intre masinile vechi si cele noi la impozit...
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            @Diesel
            motorul mic, eventual turbo-mic, nu are nici pe departe fiabilitatea unui motor mare, de aceea Mercedes pune pe masinile din clasele superioare motoare mai mari - gen 3200 sau peste. Si daca iti cumperi o masina noua, desigur ca te intereseaza una fiabila.

            Daca nu poti sa-ti iei o plesnitoare de plastic buna pentru 5 ani !
            Si de cand motorul mic inseamna cost de intretinere redus?

            Mie nu-mi plac masinile mici ... si nici motoarele mici ...

            Comment


            • #7
              Pai daca citesti acest topic http://www.clubmercedes.ro/p-n-259-n...ighlight=turbo
              vei vedea ca marile motoare MB vor deveni istorie.

              Eu nu vorbeam de intretinere in acest topic. Fiecare motor are intretinerea lui specifica.

              E normal sa-ti placa motorizarile mari, insa in acest caz trebuie sa fii pregatit sa platesti cat e necesar din toate punctele de vedere.

              Comment


              • #8
                Sunt nou pe aici, dar mi-as da si eu cu parerea. Fara a supara pe nimeni: sunt de acord si cu Dumi si cu Diesel.

                Acum am c200 cdi din 2002, dar inainte am avut 4 buc 124 si o cobra. Ultimul 124 era din 86 de 300D. Super masina si super-motor: cuplu aproape din ralanti, consum 7% la un mers potolit pana in 130km/h si un motor aproape indestructibil(am facut 48 km pa A1 intre iesirea Gaesti si Pitesti cu pedala la podea - 220km/h). Am redus doar cand am prins din urma A4, A6, sau "alte masini". Am consumat cam 15 litri de D(deci aprox un consum de 30%). La iesirea de pe A1 aveam uleiul la 1,8 in ralanti, dar pana la OMV a revenit la 2,2-2,3. Am dat-o, din pacate tot in Orsova. Si acum merge super. Am dat-o din cauza ca nu rabd sa dau statului 950 ron impozit/an.

                Asa ca am luat o cilindree mai mica, pt impozit mai mic, ca RCA e acelasi peste 2000 cmc.
                Desi nu vad o intretinere mai lesne nici la piese, nici la motor si nici la manopera(ca sa schimb o bucsa am demontat o gramada...).

                Cred ca in viitor se va pune accent pe impozite tot mai mari in functie de cilindree, norma de poluare si implicit an.
                Cam astea au fost considerentele mele.
                Daca ar fi taxele ca acum 5 ani, fara discutie mi-as lua w124 300D din 1995.

                Si mie imi plac motoarele mari...

                Comment


                • #9
                  As tine o masina de maxim 2500 cmc, sau un 4x4 de maxim 3000 cmc.
                  Asta in ideea in care impozitele raman la nivelele actuale.
                  Deocamdata stau cuminte pe banca cu 2000 cmc si astept sa vad ce se intampla, nu vreau s-o iau in bot.

                  Comment


                  • #10
                    Sincer mie imi plac motoarele mari diesel in special... un 3000 in 6 cilindrii te unge pe suflet... dar in curand impozitu` o sa ajunga mai mare decat valoarea masinii...

                    STATUL ROMAN sa ne pupe in FUNDULETZ !!! ca sunt toti niste hoti si magari !!!

                    Comment


                    • #11
                      Apropos de statul roman care trebuie sa ne pupe in fundulet stiti ca, de exemplu, in Danemarca o Octavia costa cam 50.000 de euro? Diferenta dintre acest pret si cel de fabrica o reprezinta, bineinteles, taxele.

                      Comment


                      • #12
                        50.000? Tare mi`e greu sa te cred... nu stiu de ce... Dar si daca ar fi asa... hai sa comparam si noi putin salariile de la noi si de la ei... Ce zici?

                        Comment


                        • #13
                          Pe de o parte cat au salarul, pe de alta parte ce primesc in schimbul taxelor. Imi povestea un coleg din Suedia ca plateste taxe de se usca. Nu pe masina, acolo e o lege tare de tot cum ca daca ai mai multe masini platesti taxele doar pe cea mai "mare" (pe cea pe care taxele ar fi maxime). Dar pe langa taxe au si servicii, imi zicea ca daca se imbolnaveste sau ceva nu da un banutz de-al lor pe medicamente sau doctor. La fel cu orice ar avea legatura cu statul. Poate e interesant si subiectul asta.

                          Comment


                          • #14
                            O fi interesant, dar nu pe acest topic. Aici vorbim de fiscalitate auto nu de protectie sociala.
                            Hai sa nu batem campii cu alte chestii...

                            Comment


                            • #15
                              Un topic vechi dar care merita reactivat!

                              Deci...raspundeti la intrebarea din titlu?
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF